Opinie o NEONET S.A.
Zauważyłem spore braki w wiedzy doradców. Dzwoniłem wiele razy po całej Polsce coś przesunąć i wiele osób kogoś woła, nie wie jak coś sprawdzić, często nawet nie miał kto mi przesunięcia potwierdzić, bo kierownik na urlopie a tylko on może... WTF? Jak taki sklep w ogóle pracuje? Inna sprawa, że wiele razy coś nie dojechało, bo ludzie na sklepach nawet kierownicy z "doskoku" nie ogarniają jak się na Shenker'a przygotować. Widać odchodzące załogi, zanik kompetencji, braki kadrowe, ale ZWIĘKSZANIE PLANÓW. Jedno z drugim raczej nie idzie w parze, teraz na większości sklepów raczej nie dowiesz się niczego ciekawego o sprzęcie poza tym co DK może z opisu cenówki przeczytać, bo albo trafisz na świeżaka, albo na DK, który traci zainteresowanie nowinkami każdego 10'go dnia miesiąca. Dzieje się to w pełni świadomie, skoro nawet Tajemniczego Klienta od 2 lat nie ma :) O wiele więcej się chciało robić na sklepie, gdy motywował ew. zysk. Przekierować klienta z pralki Bosch na Beko, bo Beko ma 40pzs'ów. To i wszystkie technologie Beko wiedziałem na pamięć a wady pralek Boscha mogłem recytować obudzony o 1 w nocy. Podobnie z odkurzaczami, znałem parametry, wyposażenie i zalety wszystkich które miały PzS'y, a potencjalne wady każdego, który ich nie miał. Po 10 argumentów za każdym z premiowanych modeli i po 5 wad kilku pozostałych. Dziś Centrala się cieszy z tysięcy złotych marży, bo namówili DK aby baterie Kodak sprzedawać. I marża na Kodakach wynosi np. 500 tysiecy w miesiac! Brawo. Problem jest, że my robimy rabaty na innych sprzętach, aby te baterie rozdać i mieć spokój. Choćby i na drugim paragonie, aby się zaliczyło i konwersję poprawić. Więc z jednej strony pół miliona marży za którą ktoś jeszcze pochwałę dostanie. Z drugiej strony pewnie i milion złotych mniejsza marża z rabatu pod tego MCDonalda. Bo co innego sprzedawać dla zysku a co innego dla świętego spokoju.
100% racji. brak ogarnięcia doradcow to koszyk niekompetencji, ks robią co chcą, idą na urlopy a sklep pozostaje bez decyzyjności. Czemu rks się temu biernie przyglądają i nawet nie reagują? Bo mają na to wyłożone i wolą liczyć tabelki i robić pod siebie niż zajmować się efektywnością sklepów pod nieobecność kieras ów.
A czego oczekujesz i wymagasz od ludzi którzy tam są bo innej pracy nie było , mają zadłużenie lub inne zobowiązania . Nawet jak ktoś idzie z motywacją i wiedzą to szybko mu zapał siada jak okazuje się ile się wymaga i jak wygląda pasek z wypłatą . Do tego trafią na taką koleżankę księżniczkę za którą wszystko trzeba robić bo ona jest wyzwolona kobieta i ty masz robić za nią . Po wiedzmy to wprost dobrze to w tej firmie już było kiedyś , kto miał rozum , wiedze i kompetencje odszedł , kto miał lub ma godność osobistą i jakieś poczucie Honoru idzie stamtąd lub się zastanawia i pisze właśnie wypowiedzenie . Praca sama w sobie nie jest zła , złą czyni ją zarząd , odrealnionym podejściem głową w tabelkach i snami o potędze kosztem pracowników . Przypomnę też że to Polska nie Kambodża , Wietnam , Chiny czy kraje Afryki tu jest inna kultura pracy i za miskę ryżu nikt pracować wydajnie nie chce .
Jaki okres wypowiedzenia obowiązuje w MM na umowach na czas określony?
Na czas określony miesiąc Na czas nie określony 3 miesiące Zgodnie z Kodeksem Pracy i wpisem w umowie Popularną praktyką jest wina pracownika lub dyscyplinarka by czegoś tam nie tracić .... Zależy kogo trafisz jak kiero i (usunięte przez administratora) są w porządku to sporo wynegocjujesz (usunięte przez administratora)to będziesz miał pod górkę
Wypowiedzenie umowy odpowiedzialności materialnej mają czas 14 dni aby zrobić inwentaryzację, po już nie jesteś ujęty w nowej co za tym idzie nie możesz przebywać za ladą i na sklepie i masz za porozumieniem. Sam tak odszedłem i wiele znajomych więc wiem co mówię ;D
Od pół toku ska lecie jak to jest wam źle w Neo a siedzicie (usunięte przez administratora) i nic nie robicie jesteście (usunięte przez administratora) Zamiast zmienić coś w swoim życiu potraficie tylko wystukać n a klawiaturze jak wam to w jest źle (usunięte przez administratora)
Zakończyłem swoją przygodę z neonetem. Dobre czasy dla doradców skończyły się razem z wprowadzeniem pkt za sprzedaż. Zlikwidowano wtedy pzsy a wspaniałe pkt sprawiły, że zacząłem zarabiać zdecydowanie mniej. Zmiany pkt na towarach z dnia na dzień też nie pomagały. Zdarzały się sytuacje, że robiłem wydruk sprzętu na kilkaset pkt, klient na następny dzień wrócił a tu kilkadziesiąt pkt. Dodatkowo z prowadzeniem każdego kolejnego systemu premiowego spadała wartość pkt. Praca stawała się mniej opłacalna z miesiąca na miesiąc. W międzyczasie przybywało obowiązków i presji. Sprzedaż McD, bestów itp. Żeby jeszcze były one z lepszym mnożnikiem to byłby powód żeby je sprzedawać a tu były przypadki, że best miał mniej pkt niż zwykły produkt. Pół biedy jak się trafiło na zgraną ekipę. Ja miałem kierownika za którego trzeba było maile pisać, sprawdzać listy obecności na koniec miesiąca a razem ze zmianami załogi zaczęło się stanie przy drzwiach, bezczelne podbieranie klienta i kolesiostwo. Do końca 2017 roku na firmę nie mogę złego słowa powiedzieć. Potem zaczęło się przekręcanie śruby, mniejsze zarobki i wzrost liczby obowiązków za mniejszą kasę. Pociągnęło to za sobą spadek jakości obsługi. Ostatnią nagrodę za obsługę neonet otrzymał chyba w 2019 roku. To coś mówi.
Profesjonalna rozmowa
Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
(usunięte przez administratora)
Dodać do tego tony błędnych cenowek to się dziennie uzbiera kilka drzew.(usunięte przez administratora) Ekologiczni to firma jest na papierze.
1600zl za bycie -magazynierem -specjalista/rzeczoznawca od RTV i AGD -doradca finansowym -doradca kredytowym -doradca ratalnym -logistykiem -pracownikiem działu reklamacji -sprzataczem (sala oraz socjal) - posiadać wiedzę ogólną o tym co sprzedajesz(usunięte przez administratora)
Sytuacja w sklepach na Śląsku z dnia. Na dzień mocno się pogarsza, pracownicy dają wypowiedzenia na potęgę, kierownicy sklepów dają wypowiedzenia w ukryciu przed pracownikami aby nie poszły zwolnienia lawinowo. Pracownicy, którzy pozostaną na ten 4 kwartał zajada się, teraz zacznie się konkretne towarowanie i wyciskanie gąbki, plany tak powinduja w górę, że nie będziecie wiedzieli gdzie wsadzić ręce. Może w końcu i (usunięte przez administratora) otworzy oczęta i zacznie w końcu traktować pracowników z szacunkiem a nie tylko pogardą.
16.08.2021 Zgorzelec-kupiłam wnukowi telefon Huawei p40,nie był użytkowany gdyż pan przykleił folię poradził by to dokładnie wyschło. Wieczorkiem chcąc uruchomić okazało się że telefon nie posiada google, młody zwątpił i zadzwonił powiadamiając mnie o sytuacji.17.08.2021 pojechaliśmy do sklepu by wymienić na inny telefon ,okazało się że pan sprzedawca ma wolne ,kazano podejść w środę (18.08)i tu amba!!!!!powód ?telefon wybraliśmy sami-przyklejone szkło-telefon był użytkowany -a przepisy nie pozwalają na wymianę. Sprzedawca nie poinformował nas że ten model nie posiada google ,o czym nie wiedziałam osobiście a mam już trzeci z kolei, tym razem Huawei p20 lite i jestem zadowolona. Nie rozumiem motywacji personelu, sytuację podam do publicznej wiadomości ,w innych sklepach jak Castorama wymieniają urządzenia jeśli klientowi nie spełnia oczekiwań więc jaka jest tu różnica?W Neonet Zgorzelec nie jest to pierwszy przypadek. Nie polecam.
To źle trafiłaś, bo normalnie się takie rzeczy wyjaśnia od ręki na korzyść klienta. Ale jak widzisz od normy są wyjątki. Podaj sprawę do mediów, może podłapią temat i pomogą.,daj na fajsbuka niech gibią ze złymi opiniamy.
Ale to informacja ogólne dostępna . Modele powyżej nie mają google co nie jest wyznacznikiem jakości bo mają aplikacje i system Huawei jest bardziej przyszłościowy . Starczy ściągnąć moreaps lub skopiować aplikacje . P20 to model przestarzały . Dwa wymiana ... Sprzętu takiego jak telefony , czy inne rzeczy użytkowane czyli plomba na pudełku została zerwana nie wymienia się koniec kropka . Mówią o tym przepisy i pracownik bardzo dobrze zrobił że nie wymienił . Jak by wymienił to za braki lub brak możliwości sprzedaży byłby pociągnięty z prywatnych pieniążków . Ponadto wykonano usługę . Pani jest roszczeniowa skoro coś przestanie się podobać i się wymienia . Trochę konsekwencji zakupowej . Ponadto myśli pani że jak coś popisze to cud się stanie , nie . To pani postawa jest zła i roszczeniowość . Podejrzewam że nie sprecyzowała pani to na czym w sprzęcie zależy . Google nie jest wyznacznikiem jakości sprzętu i chętnie sam bym się go pozbył niestety telefon mam jaki mam i trudno . Dwa świadomy klient to sam sprawdza warunki promocji opcje kredytowe i specyfikacje tego co chce kupić . A nie bez myślnie wierzy w każde słowo i potem zdziwienie . Sprzedawca z tego miał może 4 zł a sprzedał usługę bo mu kazali bo by się musiał tłumaczyć . Doradztwo w tym sklepie już dawno się skończył teraz został mus wciskania usług Peesów i ubezpieczeń .
Droga Pani Lucyno pracownik nie jest od tego aby panią informować czy jest Google czy nie, czy teflon ma dana funkcje lub czy coś potrafi. Nie ma takiego prawa lub przepisu to jest w gestii klienta, jak również zabranie paragonu. A zwrot towaru ogólnie w prawie polskim nie istnieje. Trzeba znać prawo ponieważ brak znajomości prawa szkodzi.
Porównuje pani telefon do wkrętarki z Castoramy ? Serio ? Z opisu wynika ,że pani sama sobie wybrała sprzęt . Pracownik nie ma obowiązku informowania od progu a ten nie ma google a ten nie ma ios . Po prostu jest Pani Roszczeniowa i tyle ? Telefon jest urządzeniem do gromadzenia danych nie można przyjąć otwartego opakowania
Pewnie sprzedawca nie poinformował tez, że sprzętem tym się nie ogolisz. Czy w związku z tym tez miałby ktoś mieć do niego o to pretensje? Czy to tez wprowadzenie w błąd?
Tak? To skąd w telefonach wgrane numery telefonów klientów, aplikacje i zdjęcia z łazienek w domach? Bajdy opowiadasz.. Sprzedajecie często używany i wymieniany klientom shit a teraz powołujecie się na przepisy. Nie ośmieszajcie się takimi wpisami.
Sorki ale waszym zakichanym obowiązkiem jest poinformować o tym, że Huawei nie posiada usług Google. Jeżeli ktoś z was sądzi inaczej to zwolniłbym was z dnia na dzień. Klient nie musi wiedzieć a RTL wielki Doradco łaski nie robisz, że przedstawisz różnicę. Kto was trzyma na tych stanowiskach.
To nie jest miejsce na takie opinie. Inna sprawa, usługi google da się zainstalować, żaden problem. W byle komisie zrobią to za 30zl jak ktoś się na siłach nie czuje.
Nie można przyjąć otwartego opakowania, wiec dlaczego sprzedajecie towary w otwartych opakowaniach? Pójdę jutro do Neonetu, kupię otwarty telefon i powołam się na Twój wpis, wygram z wami w każdym sądzie. Skoro zabierasz głos na forum, że każdy towar sprzedawany w Neonecie jest zapakowany, zaplombowany itd. Czekam.
Nie ... Doradca nie ma obowiązku informowania o systemie operacyjnym jaki jest jeżeli nie pada takowe pytanie . Taak ja sądzę inaczej mądralo . Po to jest po pierwsze opis w centówce w którym pisze system Huawei ... jeżeli opis na centówce nie jest od tego to po co codziennie się je robi , starczyła by tylko cena. Dwa klient sam sobie wybrał towar to chyba wie co kupuje skoro dokonał wyboru . Co innego jest celowe wprowadzanie w błąd a co innego powyższa sytuacja . Z ciebie taki kiero jak z wiadra wanna Czy jak kupujesz iphone pytasz się czy ma google . Pytanie kto ciebie trzyma na stanowisku skoro pogardliwie wypowiadasz się o DK . A ze swojej strony to apeluję do klientów o rozwagę zakupową i sprawdzanie i czytanie ogólnych warunków ubezpieczenia wciskanego wróć proponowanego do sprzętów .... coś czasem może się okazać że ... a to już sobie doczytajcie
Zapraszam , idź i powiedz że na forum przeczytałem ... Dwa zabieram głos bo mam takie prawo Trzy telefon jest zaplombowany nie bez potrzeby , jeżeli kupujesz otwarty robisz to z własnej woli i w sądzie byś przegrał bo nikt nie zmuszał Ciebie do kupna otwartego mogłeś zawsze poprosić ten z plombami. Cztery nie wymienia się rzeczy na której została wykonana usługa . I na co czekasz na pstryczka w nos ... Telefony nie podlegają wymianie , dyski , karty pamięci i inne urządzenia do przechowywania danych . A kto wie co z tym telefonem robiłeś po wyjściu ze sklepu może w tyłek sobie wsadzałeś . Co innego jak towar sklepu nie opuścił a co innego kilka dni po .
Panie kolego, jeszcze jedno , pracownik mógłby informować klientów lepiej , z większym zaangażowaniem i przedstawić mu wiedzę na temat sprzętu .Mógłby też naprawdę zachęcać do zakupu towaru i usług . Minimum za minimum skoro za wiedzę produktową i zaangażowanie się nie płaci . Podstawy jest poniżej pewnego pułapu ustalonego , a prowizja jest cyklicznie obcinana , to dobrze że w ogóle do klientki podszedł i próbował coś sprzedać. Ba dobrze że w ogóle cokolwiek robił . Nie dziwie się tym co siedzą na socjalu czy w innych punktach sklepu skoro z takiej sprzedaży jest tylko problem , bo nawet pieniędzy uczciwych nie ma
Wera nie mierz wszystkich swoją miarą . Powiem Ci skąd z ekspozycji . I po to są wystawione . Jeżeli telefon nie ma plomby to bym nie brał . Sprzedawca też powinien otworzyć opakowanie w którym jest telefon na życzenie klienta . Zanosisz do lombardu dwa telefony jeden ma plomby na opakowani drugi identyczny nie i jak Ci pan wyceni ... Ten z przerwanymi plombami pójdzie jako używany a ten zabezpieczony jako nowy . Twoja decyzja czy kupujesz produkt wystawowy czy oryginalnie opakowany nie mniej po opuszczeniu sklepu żaden nie podlega zwrotowi lub wymianie . Dobra wola sprzedawcy jeżeli przyjemnie ten zapakowany oryginalnie
Pani Lucyno, doradca (celowo z małej) pewnie gdyby chciał to w trosce o Pani komfort zakupów poinformował by Panią o tym, że ma Pani do wyboru telefon z takim lub innym systemem. Ale kierowany lenistwem i zasadą nic nie muszę tego nie uczynił. Dla niego ważne było, żeby wcisnąć Pani pakiet ubezpieczeń i sprzedać starego, rozpakowanego grata. Czy musiał Panią informować? Czyta tutaj Pani, że nic nie musiał, czy należy go za to winić? Odpowiedź brzmi nie należy, bo tego doradcy nikt nie nauczył, że warto ludziom podpowiedzieć coś bezinteresowanie. Więcej, tego doradcy nikt nie upomni bo przełożeni mają na głowie inne rzeczy niż profesjonalna obsługa klienta. I nie tylko doradcy mają w (usunięte przez administratora) czy Pani jest zadowolona czy też nie z jakości obsługi. Oprócz doradcy mają Panią w (usunięte przez administratora) kierownicy, dyrektorzy i inne pajacyki bo dla nich nie liczy się klient tylko polisy, które mogą z Pani wycisnąć. Na koniec, miała Pani prawo nie wiedzieć, że telefon Huawei ma okrojony system i jego funkcjonalność jest ograniczona w stosunku do innych telefonów. W normalnym sklepie, z normalnym podejściem do klienta taką informację Pani by otrzymała. Pani najzwyczajniej dokonała nieświadomie złego wyboru. Nic więcej. Pozdrawiam i życzę mimo takich przygód spokojnych zakupów u normalnych doradców.
Sprzęt zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega wymianie. Neonet idzie na rękę i dopuszcza wymianę w ciągu 30dni części sprzętu, ale wykluczone z wymian są m.in. smartfony.
Nie chciał a musiał te polisy . Dwa profesjonalna obsługa kosztuje firma w białych rękawiczkach wyzbywa się profesjonalistów bo trzeba im zapłacić, niechcą minimum . W tej branży nic nie robi się bezinteresownie. Z troskę o komfort zakupów nikt nie płaci ... ta sytuacja to typowa sprzedaż za minimum . Podzeszl nabił dobił usługę i wydał towar . A wymiany nie ma
(usunięte przez administratora)
6500
Odszedłem Z Neo 3 miesiące temu po 6 latach i powiem wam że różnica między obecnym pracodawcom a Neo to jakiś kosmos naprawde na niekorzyść Neo pod każdym aspektem... Wkurzam się tylko tym że przez tle czasu dałem się wykorzystywać tej firmie...
Nie zwalniajcie się. Neonet tego nie wytrzyma i będzie pewne bankructwo firmy. Nie chcieli się dzielić zyskiem z nami to niech sami ponoszą tego konsekwencje.
I to jest błąd bo jak firma nie przetrzyma nowego ładu to zrzuci winę na nowy ład. Ale jeśli firma padnie przez brak poszanowania pracowników i pozwoli na dejście doświadczonej kadry sprzedawców to niech się rozwija z nowymi niedoświadczonymi. Zobaczymy jak długo pociągną. Zresztą już jest za późno ta łajba już się nieźle kołysze i wywrotka jest bardziej niż pewna. A więc zwalniajcie się, niech was zwalniają nie dajcie się stłamsić. Rksow, dyrektorów, asów z centralki wyślą za lady to będzie sukces.
Kiedyś RKSi potrafili stanąć za ladą i sprzedawać. I potrafili. (usunięte przez administratora). Firma się ich pozbyła.
W tej formie w jakiej jest teraz czyli totalny wyzysk zarówno klientów jak i pracowników ta firma nie wytrzyma roku. Już teraz doradcom nie chce się podchodzić do klientów bo się zwyczajnie nie opłaca. Jeśli ktoś jest MDK lub Dk to przeważnie ledwo jest w stanie dorobić do najniższej krajowej lub zarobić 100 czy 200 zł więcej niż najniższa więc szkoda sobie zawracać głowę dla takich pieniędzy, lepiej siedzieć na telefonie przez cały dzień bo i tak muszą dopłacić do najniższej. Moim zdaniem gwoździem do trumny tej firmy będzie przyszłoroczne zwiększenie najniższej do 3000 brutto a wtedy to już nikomu nie będzie się chciało sprzedawać bo nie będzie większych szans żeby przekroczyć najniższą. Ja osobiście obstawiam że firma upadnie w drugim kwartale 2022takze nie lepiej poczekać jeszcze chwilę, najlepiej na L4 i przynajmniej dostać odprawę.
Klasyk kapitalizmu powie, że najgorszą rzeczą w kapitalizmie jest ręczne zarządzanie i sterowanie procesami. Zapytany kapitalista odpowie, że centralne sterowanie proceami gospodarki to domena komunizmu i socjalizmu, która się nie sprawdziła, nie sprawdzi. Szanowni, ogłaszam ze w spółce narodził się socjalizm - nasi dzielni przywódcy, stając na froncie walki z konkurencją postanowili ręcznie sterować gospodarką naszego podwórka. Codziennie ręcznie zarządzają sprzedażą odkurzaczy i słuchawek. Tak samo jak ich ojcowie i dziadowie, którzy w latach słusznie minionych ręcznie sterowali sprzedażą masła, mleka i onuc do gumofilców, dziś ich synowie budują drugą Koreę. Nasi przywódcy o wschodniej mentalności wiedzą co dobre dla naszej szopki i wytrwale dzierżą stery okrętu, który wiedzie nas do dobrobytu, dostatku i pokoju. Niech żyją! Niech żyją! Odkurzacze i słuchawki dobrem całego narodu.! Cały naród dziękuje za tak wspaniałych motorniczych naszego tramwaju! Ale ośmieszyć to się was da. Niech żyją!
Jak widać firma zaczęła stawiać na Celebrytów zamiast na pracowników z których ciężkiej pracy żyje. Czas pokaże jaki będzie tego efekt..
Mają gest. Ale zamiast przebierać Krzycha za Pande taniej było kupić oryginalną chińską pandę. Zarządzie jak będziecie za miesiąc przebierać celebryte za kanura, to kupcie, z transportem z Australii tanio wyjdzie.
Jestem zadowolony ponieważ firma Neonet rozwinęła moje umiejętności i kwalifikacje, kompetencje oraz sposób handlowania że po 5 latach nie miałem problemu z przebranżowieniem. Obecnie jestem ochroniarzem w Lidlu.
Gdzie te związki zawodowe o których parę miesięcy temu było tak głośno? (usunięte przez administratora)
pracowalem w neonet i spadł mi telewizor sony 65 cali qled na ziemie kiedy przyjmowalem dostawe na magazynie. pech chcial ze pilem napój i jak ten telewizor zleciał to butelka napoju wylala sie na telebizor. kaszlnąłem ze strachu i okruszki bagietki pomidorowej dostaly sie wewnątrz telewizora. klient który kupil telebizor muwi ze mu nie lapie wszystkich kanałow, ogolnie praca extra, 1500 zl netto na rączke a jak premi nie zabiora to i dwa tysiące mozna nahapać. (usunięte przez administratora)
Płaca na poziomie gorzej niż minimalne ustawowe 2300 brutto plus premia dopełniająca. Z pewnością niezgodnie z prawem...... bo ustawa o takich premiach chyba nie mówi. Kierownictwo ma strach w oczach , że ludzie się zwolnią i nikogo nie będzie do roboty. Dodatkowe Premie do wypłaty na poziomie 7 groszy za punkt. Żenada. Nie warto tam chodzić. Wyzysk ludzi. Klienci uciekają ze sklepu bo reklamy w telewizorach są nie do wytrzymania, głośna muzyka/reklamy. Melodie nie przyjazne dla ucha.
Na Podkarpaciu firma już zaczyna robić z doradców którzy ślizgali się między 4 a 3 klasa kierownictwo sklepów, nie mam bladego pojęcia jak ktoś kto nie ma wiedzy o sprzedaży ma prowadzić sklep.. Widać perfekcyjne zarządzanie RKS i DR za kilka miesięcy pewnie będą ściągać kadrę zarządzająca z pośredniaków
Firma uwielbia gwiazdy jednej szansy które wchodzą w... RKS i Dyrektorów.. I tak jestem zadziwiona ze sięgają po osoby które sami katowali o brak wyników czy planów ale to cały NN Dziwne jest tylko to że już się przejechali na osobach bez kwalifikacji zastając salony jak po wybuchu bomby.. Dziwna ta polityka upychania osób które nie mają pojęcia o sprzedaży i tej sprzedaży nigdy nie potrafiły robić , ktoś kto nie ma pojęcia jak sprzedawać będzie motywował do sprzedaży ludzi. Nie ma się co dziwić z drugiej strony wszyscy którzy mieli pojęcie o handlu dawno gdzieś znikneli zostały osoby które nie mogą sobie poradzić na rynku pracy...
Robienie z DK których firma meczyla o sprzedaż zapewne przez 80% czasu ich pracy ponieważ nigdy nic nie potrafili sprzedać jest jak wrzucenie ognia do pojemnika z benzyna.. Widać wystarczy wchodzić w... DR I RKS aby stać się gwiazda jednej chwili dziwne jest to że dalej tak robią, u mnie w regionie też tak zrobili i sklep był doprowadzony do ruiny, źle się dzieje skoro robi się już takie akcje. Widać że nikt kompetentny już nie został w sklepach i zbierają osoby które sami pewnie chcieli wyrzucać kilka lat temu
W Zabrzu zrobili to już dawno temu. Kierownikiem jest 20-letni gówniarz który brzydzi się pracą pod każdym względem i od wszystkiego umywa ręce. Mimo że się nie nadaje to jest marionetką w rękach RKS-a i zrobi wszystko co ten mu powie, przez co go nie wywalą :)
Już w większości sklepów tak jest… (usunięte przez administratora)którzy chcieli się zwalniać bo im nie szło jako DK… tragedia
Macie wrażenie, że nasi przełożeni im bardziej w górę tym bardziej z kulturą są na bakier? A jeżeli ta kultura już się z nich wylewa to jest ona bardzo interesowna? Często jakbym miał do czynienia ze zwykłymi jopkami spod budki. Też macie takie spostrzeżenia?
Kulturę to oni mają ,ale dla swoich nie dla plebeuszy którymi pogardzają . Tu cytuję " Sprzedawcy to prości ludzie i nie wszystko rozumieją dlatego trzeba do nich prosto "
Lokalnym obajtkom, wychowanie się kończy tam gdzie się jeszcze nie zaczęło. A kultury osobistej z Excela nie da się wyczytać i nauczyć. Burak buraka burakiem pogania. Bossowie nawet się nie kryją z barkiem kultury osobistej. Co śmieszne oni żyją w przeświadczeniu, że kultura osobista to ich mocna strona i mocno osadziła się w managerskich głowach. A tu zonk, każdy widzi, że słoma siedzi w butach tego i owego.
Dobre maniery to się ma albo nie ;) dlatego pomimo ładnych masek łatwo odróżnić prostaka od człowieka kulturalnego.
Czepiacie się. Kultura jest jak przyjdą goście to się odkurza, haha hahah. Jedynym słusznym odkurzaczem, widzicie to? Goście na wizytę , a gospodarz odkurzacz że ściany i leci z porządkami. To jest kultura. I o czym wy piszecie?
Ta ekipa nie daje rady z cenowkami a co dopiero z dzień dobry i do widzenia itp. W SOK-u im nie rozpisali więc nie znają takich zwrotów. Ta są zadaniowcy im trzeba łopatą ładować co mają zrobić. Jak się na zarządzie postawi temat czy dyrektor ma stosować zasady to będą stosowali. A jak nie postawi to nie będą, proste. Ale zarząd też rodem ze spółdzielni mieszkaniowej lub PZPN no to nie postawią. Proste.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NEONET S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?
Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.