Jako były pracownik z całego serca nie polecam. Zarobki istotnie poniżej rynku, ogromne rotacje powodujące że nie ma możliwości pozyskania wiedzy, gdyż pracowników odpowiedzialnych za poszczególne procesy już dawno nie ma. Ponadto nie można miec swojego zdania i gdy zwracasz uwagę na niedociągnięcia od razu trafiasz na czarną listę. Jeżeli zależy ci na merytoryce omijaj szerokim łukiem
No to ja mam wrażenie, że chyba pracuje w innej firmie.. Nigdy nie spotkałam się z tak otwartą i sympatyczną organizacją, która mocno stara się zadowolić pracowników. Przełożonym naprawdę można powiedzieć wszystko i nikt nigdy nie ocenia. Żadnych czarnych list nie ma. Nawet nie wiem o co chodzi. Szczególnie, że nawet głównemu dyrektorowi analityki można powiedzieć wszystko, dosłownie prosto z mostu i prędzej podziękuje niż nawet zaneguje. Dla mnie to bardzo dużo znaczy, bo dzięki temu przyjemniej się pracuje. Co do zwracania uwagi na niedociągnięcia to raczej każdy jest zachęcany do szukania ich i zgłaszania i to w pierwszym tygodniu pracy.
Hmm to teraz w sumie ciekawi mnie czemu opinie są tak rozległe? Nie zauważyłeś może innego tratowania pracowników?
Tak, przełożonym można powiedzieć wszystko, co nie znaczy że coś zmienią. To że Cię wysłuchają to wszystko na co możesz liczyć. Twoje uwagi nie będą uwzględnione przez osoby wyżej w hierarchii. Wręcz możesz być uznany za pieniacza lub w najlepszym przypadku za marudę.
Jakby tak więcej osób wyraziło swoje zdanie a nie jedna? Co w takim wypadku? To chyba już by znaczyło, że potrzebne są jakieś zmiany?
W pewnym momencie sporo osób z jednego z zespołów, pod nazwiskiem, wyrażało obiekcje wobec lidera, ale sprawę zamiatano pod dywan. Podziękowano mu dopiero po ponad roku zatrudnienia, wiele miesięcy po zgłoszeniach, w międzyczasie zdążyło odejść wielu pracowników. Jako pracownik innego zespołu mogłem patrzeć na to z żalem na to co się dzieje.
Czyli osoby z innych zespołów nie mają niczego do powiedzenia? Przecież jak widzi się jakiś problem to powinno się go zgłaszać, dlaczego miałoby to być jakoś zależne od zespołu? Już samo to, że ktoś z innego obszaru coś widzi może mówić samo za siebie
Od czego uzależniona jest premia w firmie Loyalty Partner Polska Sp z o.o. / PAYBACK? Jakie są progi premiowe? Dodali 12 czerwca na Pracuj.pl ogłoszenie na stanowisko Manager.
Odnośnie premii jest to układ zerojedynkowy w związku z założonymi celami czy istnieje jakiś konkretny przelicznik?
(usunięte przez administratora), nie naliczają punktów, trzeba prosić a potem czekać w nieskończoność, najgorsze (usunięte przez administratora) jakie widziałem, nikomu nie polecam!!!!!!
Niestety muszę się przyłączyć do negatywnych opinii odnoście rekrutacji. Była przeprowadzona nieprofesjonalnie, manager spóźnił się na nią, a pani z HR dywagowała na tematy covidowe. Mimo określonego czasu na feedback, nie otrzymałam żadnego. Przykro że w XXI w. istnieje jeszcze taki standard rekrutacji i braku szacunku do drugiego człowieka.
Hej, chciałam się podzielić moją opinią, bo czytam te posty i czuję, jakbym pracowała w innej firmie. To pewnie dlatego, że nie pojawiają się tu osoby, które generalnie są zadowolone i nie mają na co narzekać. W skrócie: Atmosfera super, inicjatywy integracyjne extra (teraz mamy program Work-life-balance), szkoleń mnóstwo, zespół fajny, biuro nowe. Oczywiście finansowo zawsze może być lepiej, wiadomo, teraz inflacja itd ale podwyżki są. dla mnie ważna jest kulura w tej frmie i komfort pracy. więc generanie zachęcam :-)
Jako były pracownik z całego serca nie polecam. Zarobki istotnie poniżej rynku, ogromne rotacje powodujące że nie ma możliwości pozyskania wiedzy, gdyż pracowników odpowiedzialnych za poszczególne procesy już dawno nie ma. Ponadto nie można miec swojego zdania i gdy zwracasz uwagę na niedociągnięcia od razu trafiasz na czarną listę. Jeżeli zależy ci na merytoryce omijaj szerokim łukiem.
Słabo brzmią te warunki, które opisujesz. :( Jakie niedociągnięcia masz tak właściwie na myśli? Bardzo rzucały się w oczy?
Widzę, że jesteście niezadowoleni już z pierwszego kontaktu z firmą i procesu rekrutacyjnego. Brak odpowiedzi po pierwszym etapie jest rzeczywiście frustrujący. Nie wiadomo co robić dalej,...A czy jest ktoś kto przebrnął jednak przez rekrutację i dostał pracę. Skoro tak skrupulatnie dobierają pracowników zakładam, że warunki finansowe są bardzo dobre i generalnie mają sporo do zaoferowania. Mam rację?
Warunki finansowe nie zachwycają, z firmy odchodzi sporo kompetentnych ludzi, którzy z łatwością dostają dużo wyższe pensje w innych korporacjach. Ostatnie miesiące są niepokojące pod tym względem. Z działów biznesowych odchodzą doświadczone i mające dobrą renomę osoby. (usunięte przez administratora)
Zdziwiony jestem waszymi komentarzami. Niedawno zostałem zatrudniony w PAYBACK i jestem mega zadowolony z procesu rekrutacyjnego, jak został przeprowadzony oraz wdrażania do pracy. Atmosfera jest super, ludzie chętnie sobie pomagają. Jest to nie tylko moje zdanie, ale i osób które zdążyłem poznać podczas onboardingu. Na kasę też nie mogę narzekać bo dostałem taką jaką chciałem :)
@Ilona jesteś pracownikiem tej firmy?
Pytam, ponieważ nie wiem czy mogę skierować do Ciebie pytanie o pracę w tej firmie
Mnie się w PAYBACK pracuje bardzo dobrze. Mam świetnego szefa i zgrany zespół. Robię dużo ciekawych projektów i mam bezpośredni wpływ na moją pracę. Mam też dużą elastyczność i swobodę. Ludzie są wspierający i wszystko zawsze można razem załatwić. Podoba mi się luz i otwarta komunikacja. Jest coraz więcej działań integracyjnych. A szkoleń to jest aż za dużo :-)
Fajna atmosfera, kultura pracy i ludzkie podejścia. Da się to wyczuć już na rozmowie rekrutacyjnej. Zaraz po złożeniu oferty - umowa, potem plan pierwszych dni pracy. Program jest skompikowany - potrzeba czasu na wdrożenie się, ale każdy udziela wsparcia. Po 3 latach pracy mam wrażenie, że w tym czasie nauczyłem się więcej niż siedząc 6 lat w innej firmie. Zadania są różnorodne więc jeśli ktoś nie lubi nudy to będzie zadowolony.
Dla osób rozpoczynających karierę zawodową, to może i dobre miejsce. Dla doświadczonych pracowników - nie. Małe szanse na awans, wynagrodzenie nie powala. Awansują osoby, które umieją słodzić przełożonym i mówią to, co przełożony chce usłyszeć. Zarządzający nie lubią sprzeciwu i nie doceniają osób krytycznie odnoszących się do niektórych projektów. Nawet, jeśli to konstruktywna krytyka. W innych firmach, na analogicznych stanowiskach można dostać sporo więcej. Firma nie inwestuje w rozwój technologiczny. Osoby mocne merytorycznie, które chcą się rozwijać - nie macie tu, czego szukać.
Niestety potwierdzam wcześniejsze opinie - firma podczas procesu rekrutacji przekazuje case do opracowania, co zajmuje bardzo dużo czasu. Oczywiście, pomimo wielokrotnych zapewnień, nie informuje kandydatów o finalnej decyzji. W moim przypadku minęły ponad 2 tyg., od mentu kiedy miała być przekazana decyzja, do tej pory jest cisza. Nie ma niestety szacunku wobec osób, które poświeciły kilka dni pracy, aby przedstawić propozycje, czy wręcz gotowe rozwiązania, z których firma może korzystać. To przykre, kiedy pomimo ogromu pracy i zaangażowania, jakie włożyło się w proces rekrutacji, firma nie potrafi poświęcić nawet 3 minut, aby mailowo poinformować kandydatów o finalnej decyzji.
(usunięte przez administratora)
Kandydowałeś do firmy i się nie dostałeś, czy o co chodzi? Bo widzę że jesteś mocno sfrustrowany, ale w sumie nie napisałeś dlaczego ;)
Brak informacji zwrotnej (w sumie większość ludzi tu o tym pisze) + nieprofesjonalnie przeprowadzona rozmowa rekrutacyjna.
Brak informacji zwrotnej(minął ponad tydzień o momentu, kiedy obiecywali przesłać feedback). Przykro, że straciłem tyle czasu, przygotowując case-study dla tej firmy... Nie polecam.
Pierwsze wrażenie po rozmowie telefonicznej to delikatny brak profesjonalizmu. Było oddczucie presji na odpowiedzenie na pytania tak jak chciała tego pani przeprowadzajaca rozmowę. Po rozmowie online mimo, że było powiedziane, że otrzymam wiadomość zwrotną to takiej nie uzyskałem. Ogólnie to radzę się nie spodziewać więcej niż najniższej krajowej na stażu.
Jak można stworzyć system z takim systemem logowania? Dobry kretyn to projektował. To są tylko punkty a zabezpieczenia jak do banku. Debilizm!
Wiesz co, zważywszy, że tymi punktami jednak obniżasz rachunek za realne produkty, to chyba dobrze, że tyle bram trzeba pokonywać. Gdyby zabezpieczenie było słabe, to zrozumiałabym narzekania.
Jak jest z pakietem medycznym w Loyalty Partner Polska Sp z o.o. / PAYBACK? Można dołączyć rodzinę?
Prawie cały koszt - czyli ile dopłaca do niej pracownik? Jaki to jest w ogóle pakiet, co wchodzi w jego skład i w jakiej jest firmie? :) Czy prócz opieki medycznej Loyalty Partner oferuje jeszcze jakieś inne benefity?
Jak oceniacie organizacje w firmie?
U państwa w firmie pracuję osoby odpowiedzialne?? Bo chyba nie... zakładam reklamację o naliczenie punktów z amazon A potem dostaje odpowiedź negatywna A dlatego że każda data jest inna niż podawałem także kwota i nr zamówien... masakra jest jakaś u państwa . Sprawę oddam do praw konsumenta i naglosnie w telewizji ...
Szanowny Uczestniku, bardzo prosimy o ponowny kontakt z naszym Biurem Obsługi PAYBACK lub podaniu danych kontaktowych do Ciebie. Nasi konsultanci przyjrzą się zgłoszonym przez Ciebie transakcjom.
Zawsze kombinują. Sami piszą np punkty z zakupów na ALLEGRO 30 dni i 1 punkt za 5 złotych. Po czy (usunięte przez administratora) Za 50-90zł zakupu dają 1 punkt, następnie podejmują jakiekolwiek działania po kolejnej reklamacji i trwa to 2 miesiące, a nie 30 dni. Następnie przyznają punkty i oczywiście stosują ich blokadę na kolejne około 2 miesiące. I TO JEST SŁUSZNE, BOWIEM JAK (usunięte przez administratora) DAŁEŚ SIĘ NABRAĆ I DALEJ PRZESTAJESZ POZWALAĆ NA KPIENIE Z SIBIE TO PAYBACK CI POKARZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BĘDZIESZ ZNAŁ SWOJE MIEJSCE W SZYKU PAYBACK TEGO DOPILNUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Ja a ile ten okres próbny trwa? I ile trzeba dopłacać do tego pakietu finalnie? :)
Czy po każdym z etapów rekrutacji kandydat dostaje informacje zwrotna ? Jak wyglada rekrutacja ? :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Loyalty Partner Polska Sp z o.o. / PAYBACK?
Zobacz opinie na temat firmy Loyalty Partner Polska Sp z o.o. / PAYBACK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Loyalty Partner Polska Sp z o.o. / PAYBACK?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 5 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!