Nie polecam współpracy, obcinają pieniądze w niesłusznej sprawie. Nie potrafią wyjaśnić dlaczego, co miesiąc błedy w rozliczeniach ! Stanowczo odradzam
Ostatnio miałam okazję brać udział w procesie rekrutacyjnym na stanowisko młodszy specjalista ds obsługi klienta. Rozmowy rekrutacyjne zarówno te przez telefon jak i przez aplikację Teams były przyjazne i mam pozytywne wspomnienia z nimi związane. Niestety wybrano innego kandydata, ale cieszę się, że dostałam informację zwrotną wraz z ponownym podziękowaniem za udział w procesie.
Z firmą PMT w województwie kujawsko-pomorskim współpracuje od dobrych kilku lat. Wcześniej merchowałem dla pozostałych firm na rynku i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że różnice między firmami są widoczne na pierwszy rzut oka. W pozostałych firmach nie było praktycznie żadnego kontaktu gdy pojawiały się jakieś kwestie do wyjaśnienia, jednak w PMT jak już z jakiegoś powodu coś nie zagra (czy to raport czy inna elektroniczna pierdoła) to koordynatorzy są pod telefonem i prawie od ręki załatwiają wszystkie problemy. O terminowości wypłat nawet szkoda mówić bo na rynku chyba tylko ta firma płaci zgodnie z terminem w umowie, a i często przed świętami szybciej. Mimo obaw o pracę podczas kwarantanny, firma stanęła na wysokości zadania i nawet gdy w innych branżach było krucho to pojawiały się nowe serwisy. Gdybym mógł cofnąć się o kilka lat i od razu wybrać tę firmę jako możliwość zarobku na studiach to bez wahania zdecydowałbym się od razu na PMT. Jedyna firma na rynku która profesjonalnie zarządza personelem a nie wszystko na gębę. Umowa na zlecenie ale jak wszystko jest dobrze z klientami to prawie tak jak o prace. Gdy człowiek jest chory to zawsze znajdzie się ktoś kto go zastąpi.
Firma PMT przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. Pracuję w jednym z działów w centrali i uwielbiam tą pracę. Ludzie są bardzo kontaktowi i wiele osób przyjaźni się również poza pracą. Dla osób szukających stałej pracy w stabilnej firmie PMT to najlepszy wybór.
Na rozmowę przyszła osoba nie ta, z którą byłam umówiona. Kobieta, z którą się umawiałam stwierdziła, że nie ma czasu i przyśle zastępstwo (skoro nie miała czasu to czemu się ze mną umawiała!?). Druga kobieta, która była na zastępstwie, nie miała o niczym pojęcia i nie była w stanie odpowiedzieć na część pytań i w czasie rozmowy wydzwaniała do tej pierwszej (która oczywiście nie odbierała). Skoro przyszła na zastępstwo to powinna posiadać podstawowe wiadomości. Niezbyt przyjemna sytuacja, pierwszy raz spotkałam się z takim zachowaniem na rozmowie kwalifikacyjnej.
Kobietka zadała pytania, które miała wypisane na kartce, nic szczególnego (pytania jak na każdej rozmowie: doświadczenie, wykształcenie itp.).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dołączyłam w tym roku do zespołu PMT i jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu, jakim firma się kieruje. Zespół składa się z wyjątkowo zaangażowanych i zmotywowanych osób. Na co dzień doświadczam pozytywnej atmosfery i wsparcia ze strony współpracowników. Firma nieustannie się rozwija i dba o rozwój swoich pracowników. Oferuje również szeroki pakiet benefitów a o pracowników z dużym stażem dba w szczególny sposób, który czyni ich wyjątkowymi. Warto dołączyć do PMT i zostać tu na dłużej!
Witam. Jako kilkuletni pracownik nie polecam współpracy z ta firmą. Słaby kontakt z przełożonym. O swoje pieniądze trzeba walczyć przez księgowość i centralę. Obcinają wypłaty bez wytłumaczenia powodu i w ten sposób tracą pracowników. Firmy rezygnują ze współpracy z tą agencją, co widać po zabieranych zleceniach co miesiąc. Kierownicy sklepów mówią o braku organizacji i logistyki ze strony koordynatorów hal
Witam również, wypowiedziałeś się do tej pory o samych negatywnych aspektach pracy w firmie. Napisałeś też, że byłeś ich kilkuletnim pracownikiem. Gdyby faktycznie wszystko było na nie to czy pracowałbyś tam kilka lat? Może jednak znajdą się jakieś plusy firmy, które mógłbyś wymienić?
Dzień dobry, jeżeli nasza współpraca trwała kilka lat, to nie mogło być aż tak źle. Jakie aktualnie mamy czasy - wiadomo. Sytuacja naszych klientów też bywa trudna, ale zapewniamy, że nie rezygnują z naszych usług, raczej dopasowujemy się razem do aktualnej sytuacji rynkowej. Stabilnie współpracujemy z setkami osób w sklepach, na terenie całego kraju. A w razie problemów - istnieje wiele kanałów komunikacji z nami, jeżeli nie można się skontaktować czasowo ze swoim przełożonym. Pozdrawiamy!
Nie polecam, szantażują, groza ze merch nie może pracować po godzinach w swoim prywatnym czasie bo inaczej beda wyciągać konsekwencje dyscyplinarne sprawa zgłoszona do PIP bo nie można tak ubezwlasnowalaniac pracownika i ograniczać jego prywatnych planów przestrzegam wszystkich i pozdrawiam
Dzień dobry, niestety z treści uwagi trudno się zorientować o co chodzi i jak faktycznie wygląda problem. Zachęcamy do zgłaszanie wszelkich spraw na adres biuro@pmt.com.pl, wówczas jesteśmy w stanie pomóc i na bieżąco rozwiązywać wszystkie kłopotliwe sytuacje. Pozdrawiamy, PMT
Pewnie o brak możliwości współpracy z innymi agencjami, macie jakieś dziwne ciśnienie ze merch jest waszą wlasnoscia
Pracuję jako merch prawie 9 lat. Nigdy nie było problemu z wypłatą . Raporty są gwarancją wynagrodzenia. Przejrzysta forma elektroniczna umówi i raportów. Pieniądze na czas. Kontakt z koordynatorami też spoko .Tak jak wykonujemy swoją pracę tak mamy zapłacone. Porównanie mam z wieloma agencjiami daję 5 z minusem .
Nie polecam tej agencji umowa przez neta . a powinna byc normalna do reki (usunięte przez administratora) i wodorosty.
Jakby to powiedzieć, to co podpisujesz na początku to warunki współpracy - uzupełniasz danę na platformie, drukujesz, podpisujesz i wysyłasz do centrali firmy (możesz przekazać też do KR). Umowę otrzymujesz po każdym przepracowanym miesiącu w którym realizowało się zlecenie. Co o PMT można powiedzieć to można, ale terminowość umów jedna z lepszych jeśli chodzi o tego typu agencje. To, że czasem część z Was nie otrzymuje umówionej kwoty wynika najczęściej z braku terminowego wykonywania raportów.
Witam. Nie otrzymałam rachunku ani wynagrodzenia za poprzedni miesiąc proszę o info jak mam to załatwić ?
Najlepiej zadzwonić do koordynatora badz księgowej. Nr do firmy jest na str z umowami. Czy ktoś odbierze proszę powiedzieć że chce Pani rozmawiać z księgową z firmy Pmt.
Dzień dobry, najlepiej skontaktować się ze swoim Koordynatorem Regionalnym, lub wysłać maila ze zgłoszeniem na adres biuro@pmt.com.pl. Jeżeli chodzi o stanowisko Merchandiser i wszystkie formalności zostały dopełnione prawidłowo - rachunki są wystawiane do 20 dnia kolejnego miesiąca (zgodnie z dokumentacją), a wypłaty następują po akceptacji rachunku. Pozdrawiamy, PMT
Karla 08.09.2020 20:19 Witam zostałam zwolniona przez dyrektorkę marketu .pani kordynator niechce wypłacić mi wypłaty za dwa tygodnie pracy do kogo mogę to zgłosić pomóżcie Pracodawco... a Ty?
Dzień dobry, aby wyjaśnić sytuację, prosimy o przesłanie maila na adres biuro@pmt.com.pl. Pozdrawiamy, PMT
Witam zostałam zwolniona przez dyrektorkę marketu .pani kordynator niechce wypłacić mi wypłaty za dwa tygodnie pracy do kogo mogę to zgłosić pomóżcie
Z firmą PMT współpracuję od kilku miesięcy jako hostessa na terenie Warszawy. Z pracy jestem bardzo zadowolona. Kontakt z koordynatorem jest sprawny i dobry. Wypłaty za zlecenia są zawsze na czas.
A czy jest możliwość przejścia na umowę o prace. Pracuje już ponad 2 lata jakoś Merch i do tego koordynator hali
Jak wygląda temat awansu w PMT Marketing System? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Merchandiser?
W strukturach terenowych najlepiej zaczynać od merchandisera - dzięki temu przez kontakt z KR dowiesz się co i jak. Z tego co wiem od swojego KR jak jest wolne miejsce to awansują kogoś z merchandiserów bądź hosstes na KR. Nie słyszałem nigdy aby KR awansował do centrali bądź na inne, menadżerskie stanowisko.
Zdecydowanie polecam współpracę z tą firmą! Pracuję na terenie Warszawy jako promotor od +- 3 lat, wypłaty zawsze na czas, koordynatorzy pomocni. Duża różnorodność akcji. Jeżeli pojawiał się jakikolwiek problem (niezależny od agencji), od razu, wspólnymi siłami udawało nam się go rozwiązać. Jeszcze raz, serdecznie polecam! :)
Z firma PMT współpracuję od października jako hostessa. Kontakt z koordynatorem jest bardzo dobry, wypłaty za zlecenia już po tygodniu. Jestem bardzo zadowolona z tej pracy, bez problemu można ją połączyć ze studiami :)
Z firmą Pmt zaczęłam pracować 10miesiecy temu na terenie Warszawy Janek i Grójca, nigdy nie mialam problemu z wynagrodzeniem za swoja prace prawie zawsze na czas... Nie mam żadnych zastrzeżeń koordynatorzy zawsze służą pomocą...
Z firmą PMT zacząłem współpracować w październiku 2018r. Pracowałem już na kilkach promocji i wnioskuję że jestem bardzo zadowolony. Nie mam się do niczego przyczepić po prostu jestem mega zadowolony że mam taką dorywczą pracę...
Z agencją PTM współpracuję od listopada 2019r na terenie Warszawy. Wszystko zawsze przebiegało w najlepszym porządku. Koordynatorzy chętnie służyli pomocą, a wypłata zawsze była zgodna z ustaleniami. Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała równie pomyślnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PMT Marketing System (działalność zamknięta)?
Zobacz opinie na temat firmy PMT Marketing System (działalność zamknięta) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PMT Marketing System (działalność zamknięta)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 5 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PMT Marketing System (działalność zamknięta)?
Kandydaci do pracy w PMT Marketing System (działalność zamknięta) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.