Widziałem jakiś czas temu ofertę pracy dla lakiernika-blacharza. Firma nie wymaga doświadczenia, oferuje możliwość szkoleń. Ktoś może potwierdzić, czy oferta jest jeszcze aktualna? Ewentualnie czy będzie może wznawiana?
Jeśli zastanawiacie się nad kupnem Renault to jako klient zdecydowanie odradzam. Po stłuczce zgłosiłem się w celu likwidacji szkody do ASO Renault i trzeci miesiąc nie potrafią zdobyć prawego przedniego reflektora do Kadjara z 2017r. Dziś dostałem odpowiedź od centrali Renault: "termin dostępności reflektora zamówionego przez RG Motors Mory (dawniej RRG Warszawa) nie jest określony." Tak więc jeśli nie chcecie pozostawać bez samochodu przez bliżej nieokreślony czas to wybierzcie inną markę. Kto ma mieć reflektor jeśli nie producent?
Odebrałem 01-2023 nowego trafica wersja 8 osobowa i jak się okazało podczas pierwszych opadów wycieraczki w trybie automat nie działają a po kilku dniach chciałem złożyć kanapę trzeciego rzędu ale tanie dała się tak złożyć jak w moim starym traficu z 2008r tam popycham i blokuję a kanapa nie ma prawa się rozłożyć. Okazało się że w tym nowym trzeba przełamać ją z prawej strony żeby złożyć dlatego zostawiłem auto w aso by usunąć usterki , jeśli chodzi o czujnik wycieraczek poczekam na deszcz a tylna kanapa już się składa ale też sama się rozkłada bo nie ma jak jej zblokować i jak się zorientowałem to w trzech traficach co stały w aso jest ten sam problem a Renault Polska twierdzi że wszystko jest dobrze.
Niestety firma Renaul przez lata zatrudniala poprzez posrednika firme People. Firma people nic konstruktywnego nie wnosi jest jedynie posrednikiem w targu niewolnikami. Zabieraja Ci czesc pensji i znajduja sie z pracodowca w polowie drogi. Nie ma mozliwosci podpisania umowy z firma Renault.jak to dziala. Powiedzmy ze pracodawca ma do przeznaczenia na Twoje stanowisko 5000 zl netto. Dzieki zatrudnieniu posrednika Ty dostajesz 3500 pracodawca z polski dzieli sie reszta z people i najprawdopodobniej czesc trafia do Renault Francja. I tym sposobem (usunięte przez administratora) w tym kraju kwitnie.
A premie też zabiera pośrednik? idzie się dogadać w takim razie co do podwyżki pensji,tak żeby wyjść np te 5000 netto?
Reno polska jak i reno asistans to są ludzie niekompetentni którzy maja w (usunięte przez administratora) urzytkownika ich samochodu stoje na Angli 3 dobę w zepsutym aucie żadnej pomocy ze strony reno żadnej laweta przyjedzie dzis za godzine zajutro pojutrze samochód nie ma gwarancji choc samochód de fakto obięty gwarancją 2 letnią bez limitu kilometrów nie ma żadnej pomocy z ich strony dzis w 21 wieku taka potężna firma nie radzi sobie z cholowaniem pojazdu do servisu i naprawieniem go w ramach gwarancji która przysłóguje
Assustance Renault Polska = kilo mułu (usunięte przez administratora) i wodorosty. Gwarancja do bramy - potem się znamy. Te ich sztampowe formułki :w czym mogę pomóc? Proszę o chwilę cierpliwości.... Co jak co ale cierpliwość to trzeba przy nich mieć przeolbrzymią. Umieją tylko wymagać od Klienta nic więcej. Z ich strony totalny tumiwisizm i całkowity brak szacunku dla Klienta. Zdecydowanie najgorszy Assistance w Europie
Tak właściwie to co konkretnie Cię z nimi spotkało, że taka opinia? :/ Bo w zasadzie to nie rozumiem czego mieliby od samego klienta tu wymagać?
Jestem posiadaczem 15 nowego nowego samochodu. W panstwa zakupilem w 2020 5 Renault, Kadjara. Takiej sprzedawczyno jak Pani Andzelika z grupy Dabrowscy w Zabrzu jeszcze nie mislem okazji w swoim zyciu poznac. Nie dosyc, ze przemila to jak molo ktora Kobieta wie co to jest :momet obrotowy. Pozdrawiam i gratuluje takich sprzefdawcow. Lech Listwan, Gliwice.
A ciężko jest tam na obsłudze klienta ?
Dobry towar się nie reklamuje a co inwestujecie w reklamę ktura podświadomie niby ma działać na klienta jest już przesucony tą informacją i działa to irytująca i budzą się złe emocje i się zalewa z resztą pierduł
Posiadam Renault Kadjar zakupiony w grudniu 2016 roku. Niestety bardzo się zawiodłam na firmie Renault. Przed zakupem w salonie wydawało się wszystko pięknie. 5 lat gwarancji która mi zaoferowano a ja się dałam na to nabrac. Okazało się że gwarancja jest tylko na papierze a w rzeczywistości jej nie ma. Po wyjeździe z salonu zaraz zgłosiłam że są zaparowane obie przednie lamy. Nie draznilo by mnie to jeśli po jakimś czasie by odparowaly lecz po przejechaniu 600 km one są cały czas zaparowane i to tak że lampy wyglądają ochydnie. Kilka razy zostawiłam samochód w salonie i za każdym razem stwierdzono że to jest ok i dział gwarancji nie godzi się na wymianę. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim i napewno więcej nie kupię samochodu marki Renault i każdemu będę napewno doradzać. W starych samochodach nie ma takich lamp jak u mnie podczas jazdy. A co ciekawe policjant z drogówki powiedział mi że mogą zatrzymać dowód rejestracyjny podczas kontroli. Czyli co sama muszę wymienić lampy na mój koszt. Czuję się oszukana przez Renault u nie chce więcej na temat tej marki samochodu słyszeć.
Witam. Problem zaparowanych lamp to niestety standard w dzisiejszych samochodach nie tylko w Renault. Wszystkie niemieckie marki mają te same problemy i dla producenta taka lampa podlega gwarancji tylko wtedy jeżeli para wodna się skropli i spłynie po lampie. Wymiana lamp tu nic nie pomoże problem powróci wraz z różnicą temperatur.
Szukam info na temat stanowiska :Doradca Handlowy ds. Sprzedaży Części Zamiennych - może ktoś wie jak wygladają warunki zatrudnienia pensja, premie, atmosfera, korpo czy nie, możliwe dodatki, "itp. Proszę o poważne wypowiedzi.
Czy mimo braku odpowiedzi ze strony użytkowników forum, zdecydowałeś się złożyć aplikację na interesujące Cię stanowisko? Jeżeli odbędziesz rozmowę kwalifikacyjną, proszę Cię o to, byś opisał nam na forum jak przebiegła. Będzie to cenna wskazówka dla osób, które będą aplikowały do Renault Polska w przyszłości.
Dzień Dobry. Interesowała by mnie opinia na temat stanowiska Doradca Handlowy ds.Sprzedaży Cześci Zamiennych. Atmosfera, przełożeni, zarobki jak wygląda praca na tym stanowisku?? Z góry dzieki za odpowiedź...
Na portalu internetowym z ofertami pracy, znalazłam dwa ogłoszenia o rekrutacji w Renault Polska w Warszawie. Firma poszukuje osób chętnych do pracy na stanowiskach: Doradca Handlowy ds. Sprzedaży Części Zamiennych Agent Call Center Czy ktoś z Was pracuje w tym charakterze w Renault i podpowiedziałby jak wyglądają realia? Warto wysłać cv?
No nie dzieje się dobrze u nas na serwisie nie możemy zamawiać narzędzi pracy... jednego dnia masz awans kolejnego wracasz na poprzednie stanowisko bo są cięcia ale dyrekcja luksusowych samochodów nie oddaje. Wszystko kreci sie w okol planu i wyniku ty sie nie liczysz ktos musi wziac premie roczna za zrobienie budzetu. W dziale handlowym nie jest lepiej handlowcy biegają na serwis zdenerwowani na papierosa, nie rozmawiają jak ludzie a czasami nie wiedza co sie do nich mówi bo mają pranie muzgu a dyrekcja ich zna jak trzeba zrobić tabelkę i wysłać do Francji. Jak ty coś chcesz to albo radź sobie sam albo czekaj na odpowiedź na maila dwa miesiące od dyrekcji. Ja mówie jak jest nie pasuje mi i szukam pracy - bo dobrze to juz tu było.
@klama a czy w Renault Polska jest duża rotacja pracowników? Poza tym chciałam zapytać, jakie są warunki zatrudnienia? Czy firma podpisuje z pracownikami umowę o pracę? Można liczyć tam na stabilność? Oprócz podstawowego wynagrodzenia wypłacane są premie uznaniowe? Osoby chcące pracować w Renault Polska chętnie dowiedzą się jak to wygląda.
@anonymous rozumiem, że jesteś klientem marki Renault Polska i nie masz doświadczeń związanych z firmą od strony pracowniczej? Zatem czy ktoś inny ma takie doświadczenia i chciałby się nimi podzielić? To forum opinii o pracodawcy, dlatego ważne by takie informacje tutaj aktualizować.
Najlepsze auta!
@Karolina o dobrze, że jesteś zadowolona z marki Renault Polska i jej produktów. Ale rozumiem, że tym samym nie ma informacji o pracy w tej firmie. A te informacje są tutaj najważniejsze. Czy zatem może ktoś się na ten temat wypowiedzieć? Co nowego dzieje się w firmie?
A ja jestem zadowolona ze swojego auta. To moje pierwsze auto i jest mega!
@Sob w takim razie nie mogłaś odwołać się od decyzji z reklamacji w salonie Renault Polska? Może był powód, dlaczego dział reklamacyjny odrzucił Twoją usterkę. Co masz napisane w uzasadnieniu odrzuconej reklamacji?
@Majka widzę, że nikt Ci nie odpowiedział. Czy sama próbowałaś się dowiedzieć czegoś na ten temat? Jeżeli tak to podzieliłabyś się tą informacją z innymi użytkownikami?
Czy ktoś wie jak teraz wyglądają zarobki w BOK Renault Retial w Warszawie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GÓRNY-POCZYNEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy GÓRNY-POCZYNEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.