Grupa Farmacol

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Grupa Farmacol

Nemesis
Pracownik

Powiem wam szczerze: Obiektywnie mówiąc lekceważenie pracowników,chore wykorzystywanie, nie zapewnianie im optymalnych,dobrych warunków pracy nie prowadzi do niczego dobrego. A już robienie z pracowników (usunięte przez administratora)pisząc,że określone problemy nie istnieją może doprowadzić do konkretnych kroków.Nie było by to na rękę nikomu. Wiem,że kwestią czasu jest kolejny strajk w oddziałach.Nowi pracownicy już stopniowo odchodzą. Starych pracowników,którzy odeszli,a byli dobrymi pracownikami praktycznie zachęciliście do złożenia wypowiedzeń.Przez lata firma nie zrobiła nic szczególnego,aby mieli w niej pozostać. Jest oczywiście jeszcze część osób nowych,które powinny dostać rekomendację do zwolnienia. Niekórzy nie nadają się totalnie do pracy w logistyce,zwłaszcza w farmacji. Wy nie potraficie nawet znaleźć dobrej firmy sprzątajacej,a co tu jeszcze omawiać kwestię zarządzania. Nie ma miesiąca,abyście nie kombinowali.Ale wszystko ma swoje konsekwencje i jest do czasu. "Możesz oszukiwać wszystkich przez jakiś czas, a niektórych przez cały czas. Ale nie możesz oszukiwać wszystkich przez cały czas."(Lincoln - prezydent USA). W regionie pojawią się wkrótce bilbordy,które będą zachęcać zwłąszcza młodych ludzi do zatrudnienia się w różnych firmach logistycznych.I bardzo dobrze,może przejdą do innych korporacji.

Pracodawca

@Nemesis

Opisane kwestie bardzo nas niepokoją, jednocześnie po raz kolejny pragniemy zwrócić uwagę na fakt, że forma dokonywanych wpisów na portalu GoWork nie przyczyni się do ich rozwiązania. Uprzejmie zatem prosimy o dokonanie zgłoszenia w Systemie Zgłaszania Naruszeń : https://www.farmacol.com.pl/kim-jestesmy/system-zglaszania-naruszen/ Pozwoli Nam to na bliższe zapoznanie się z opisanymi zagadnieniami.

Obiektywny
Pracownik
 Pytanie

Z czym kojarzy się Farmacol? 1. za duże oczekiwania w stosunku do wynagrodzeń/wysokie tempo pracy/nadmierna ekspoloatacja 2. słaby sprzęt - złom 3. słaba płaca i brak transparentności co do naliczania premii 4. brud,smród i ubóstwo - brak dobrej ekipy sprzatającej - za ludzi nie odpowiadam 5. zarządzanie według nieprzemyślanej strategi 6. za dużo pracowników bez selekcji 7. za dużo ludzi ze wschodu - czują się zbyt pewnie = są już problemy

1
Konkret
Pracownik
 Pytanie

W kwestii naliczania premii wydajnościowej otrzymaliśmy niepokojące informacje z oddziału w Katowicach,że pracownicy mają ucinaną premia wydajnościowa w miesiącu,w którym byli na urlopie. Wiadomo,że gdy pracownik przebywa na urlopie nie może zwiększyć swojej wydajności. Jednak gdy przepracuje pół miesiąca to musi otrzymać za ten czas chociaż część premii, jeżeli wypracował chociaż minimum dla tych 2 tygodni pracy. Powiedziano nam,że będąc na L4 traci się na wydajności,a przebywając na urlopie jest to uwzględnione przy naliczaniu premii wydajnościowej. Mamy nadzieję,że będzie to wyjaśnione i zaistniała sytuacja nie powtórzy się. Będziemy się temu bacznie przyglądać. Druga kwestia to notoryczne zmiany ilości sztuk leków do kompletacji na terminalach. Problem ten był już dawno zgłaszany w centrali i nie został dotąd naprawiony. To jest niedopuszczlne!!! Pytam się:Jak działa dział IT - HELP DESK? Trzecia kwestia: Skoro terminale są wadliwe to dlaczego mamy mieć przypisywane niezawinione błędy? Często podczas pracy z powodu wadliwego sprzętu powstają błędy. Firma NIC nie robi w tym zakresie,dalej nas ogrywa.

Pracodawca

@Konkret

Premie wydajnościowe są wypłacane w pełnej wysokości bez względu na przepracowany okres, a ich wartość wynika bezpośrednio z osiągniętych wyników. Premie zadaniowe podlegają korekcie właściwej dla okresu urlopowego lub absencji chorobowej. Wszelkie wątpliwości, pytania w tym wątku prosimy kierować do : kadry@farmacol.com.pl Po weryfikacji sposobu działania terminali, podczas testów nie stwierdzono obserwowanych przez Państwa błędów. Bardzo prosimy o przekazanie dokładnego opisu zaistniałych błędów i nieprawidłowości w działaniu terminali na adres : kontakhr@farmacol.com.pl Przekażemy temat do właściwego działu odpowiedzialnego za sprzęt.

Konkret
Pracownik
 Pytanie
@Grupa Farmacol

Mijacie się z prawdą.Dział ITdostał już dawno informację oraz nagrany filmik z problemem,który powoduje na terminalach zmiany ilości sztuk. Dowiedzieliśmy się,że jest to bład systemu.Nie został on dotąd naprawiony. Uważacie zastem,że wymyśliliśmy sobie ten problem?To szczyt bezczelności!!! Doskonale o tym wiedzie.Dlaczego robicie z nas (usunięte przez administratora)?Nie z nami numery. Kim to trzeba być,aby stosować takie metody?

Pracodawca

@Konkret

Prosimy o przesłanie wspomnianego materiału na adres: kontakthr@farmacol.com.pl

pracownik
Pracownik

Oby ten nowy regulamim dotyczący nagradzania był jasny i transparentny. Wcześniejszy był dość zagmatwany i ogólnikowy.

Merytoryczny
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie: Czy w Farmacolu można zostać społecznym inspektorem pracy? Zastanawiam się nad taką funkcją i nad stosownym szkoleniem w tym zakresie. W magazynie jest nieco niedociągnieńć i nieprawidłowości. Trzeba popracować nad pewnymi kwestiami.

Pracodawca

@Merytoryczny

Przesyłamy link do artykułu, który przybliży zakres odpowiedzialności oraz proces powołania społecznego inspektora pracy : https://poradnikpracownika.pl/-spoleczny-inspektor-pracy-co-warto-wiedziec

xyz
Kandydat
 Pytanie

Cześć, zastanawiam się nad złożeniem CV do utrzymania ruchu. Powiedzcie proszę jak wygląda praca w UR? Mianowicie chodzi mi o następujące kwestie: - jaka atmosfera panuje w UR? Luźna czy taka bardziej napięta? - jaki jest zakres obowiązków? Czy ilość pracy jest do zniesienia czy lata się po całej hali bez przerwy (pytam bo w mojej aktualnej pracy są dni, że nie mam czasu zjeść)? - jakiego rodzaju maszyny są na hali? Są to jakieś taśmociągi, maszyny sortujące, manipulatory, maszyny pakujące? - czy zarobki są w miarę i od czego zależą? Czy jest możliwość awansu np. na inżyniera UR? - czy jest ktoś kto pomoże przy wdrożeniu nowego pracownika? Za odpowiedź na jakiekolwiek pytanie będę niezmiernie wdzięczny. Pozdrawiam :)

Dr Watson
Pracownik
 Pytanie
@xyz

Człowieku tu zastanawiasz się nad pracą w farmacolu?Dobra rada: składaj c.v do innej firmy. Tu spodka cię rozczarowanie: słaba kasa,wyciskanie człowieka jak cytryny,(usunięte przez administratora) do pracy,marna organizacja pracy, chore sterowanie oddziałami przez centralę przez ludzi bez wyobraźni,mglisty pojęciu o logistyce,wrednych typów. Na premi zrobią człowieka na szaro i to w białych rękawiczkach.Nic nim nie udowodnisz. Farmacol powinien zmienić nazwę na FRUSTRACJA LOGISTIC.

Pracodawca

@xyz

Zachęcamy do złożenia CV, a na wszelkie pytania odpowiemy Pani/Panu podczas procesu rekrutacyjnego.

Obiektywny
Pracownik

Widać,że jesteście dla klientów.Rozumiem,że klienci są bardzo ważni,ale pracownicy również. Nasze postulaty nie są brane pod uwagę.Nadal jesteśmy pozostawieni z problemami. Kreatywność i zaangażowanie są tu mało istotne. Zabiegacie o nowych pracowników,a o nowych nie dbacie.To przez was dobrzy odchodzą. Powiem dyplomatycznie: nieładnie.

Pracodawca

@Obiektywny

Szanowna Pani/Panie nasz Dział HR jest do Państwa dyspozycji i to tam należy zgłaszać wspomniane tematy. Kontakt : kontakthr@farmacol.com.pl

Pracownik
Pracownik

Proponuję zamknąć oddział

Grzegorz
Inne
@Pracownik

Z jakiego powodu? Chyba zdajesz sobie sprawę, że to by oznaczało konieczność poszukania sobie innej pracy?

Konkret
Pracownik
 Pytanie

Planowanie zmaówień w dotychczasowy sposób jest z niekorzyścią dla pracowników. Zmiana popołudniowa jest często nadmiernie eksploatowana,a nocna ma za mało pracy. Pracownicy II zmiany mają przez to za duże tempo pracy,a pracownicy III nie mogą wyrobić dobrego akordu i w efekcie tracą na wydajności, Dlaczego apteki nie mają określonego czasu na składanie zamówień do godziny popołudniowej,a nie jak nadal do późnego wieczoru? Apteki mogą w ciągu dnia znaleźć czas naprzygotowanie i wysłanie list zamowień. Wiem to bo niejednokrotnie pracownicy aptek mówili mi,że wysyłają zgłoszenia do hurtowni w dzień. Obecny stan uderza bezpośrednio w pracowników,ale nikogo to nie obchodzi. Gdyby apteki wysyłały zamówienia do hurtowni wcześniej,można by było efektwniej zorganizować pracę na II i na III zmianie. To da się zrobić,ale nie widzimy dobrej organizacji logistycznej ze strony centrali. Polityka firmy zdecydowanie nie jest profesjonalna i przyjazna pracownikom.

Pracodawca

@Konkret

Realizacja zamówień aptecznych jest realizowana zgodnie z bieżącymi potrzebami pacjentów.

Higiena
Pracownik
 Pytanie

Czas wreszcie znaleźć dobrą firmę sprzątającą.Dość tego brudu. Półki od regałów na magazynie oraz pojemniki do kompletacji towaru są brudne. Opakowanie od leków też są brudne.To nie magazyn przemysłowy tylko farmaceutyczny. Co o nas myślą apteki?Brudasy. Co z klimatyzacją?Też powinna być wyczyszczona. Czekamy na nowe paski i gąbki do mocowania terinali na ręce. Nie potrzeba nam jeszcze problemów dermatologicznych i alergi. To XXI w. a nie XIX.

Konkretny
Pracownik

Nadal nie ma wprowadzonej ergonomii w pracy magazynowej. Efekt przeciążenia z uszczerbkiem na zdrowu u pracowników. Postuluję o wprowadzenie stosownego dodatku za pracę w uciążliwych warunkach jako stałą wypłacaną co miesiąc. Czynniki uciążliwe to czynniki, których oddziaływanie na pracownika może być przyczyną złego nadmiernego zmęczenia,przeciążenia organizmu(dolegliwoci ortopedyczne,chirurgiczne,obciązenie psychiczne). MIĘDZYNARODOWA KARTA CHARAKTERYSTYKI ZAGROŻEŃ ZAWODOWYCH Czynniki środowiska pracy związane z wykonywanym zawodem oraz ich możliwe skutki dla zdrowia Nadmierny wysiłek związany z podnoszeniem, przenoszeniem, pchaniem, ciągnięciem sprzętu, kontenerów i innych ładunków – możliwość urazów (przepuklina, wypadnięcie dysku) Nadmierny wysiłek fizyczny, wymuszona pozycja podczas pracy jak również wykonywanie czynności powtarzalnych - możliwość dolegliwości bólowych wynikających z przeciążenia układu mięśniowo-szkieletowego.

Pracodawca

@Konkretny

Każdy pracownik magazynowy jest zobowiązany do stosowania obowiązujących zasad BHP na terenie zakładu pracy. Dodatkowo przypominamy, że należy stosować bezpieczne metody podnoszenia i przenoszenia ciężkich lub nieporęcznych ładunków (Pracodawca zapewnia w tym zakresie odpowiednie instrukcje oraz szkolenia BHP). Ponadto stale monitorujemy stan zdrowia pracowników poprzez wykonywanie obligatoryjnych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych.

Radziula
Były pracownik
 Pytanie
@Grupa Farmacol

Zastanawiam się kto pisze te bzdury. Jakie zasady BHP?? Podczas zatrudnienia dostajesz papier że przeszedłeś szkolenie bhp do podpisu i sru na magazyn... zero szkolenia... Tak dbacie o BHP w pracy?? a kartony na paletach powyżej 1.5m nadal nie są streczowane i wrzucane na magazyn wysokiego składowania?? To że macie kontakty w PiP-e to już każdy wie bo nie raz była kontrola wołana przez pracowników... Kolejna zasada BHP, która jest powtarzana przez kierownictwo jak już będzie coś się palić to gasić a nie dzwonić po straż czy uruchamiać alarm, gdyż będzie trzeba utylizować cały magazyn a to strata dla firmy... Pojemniki z lekami, które zjeżdżają na ekspedycji często mają więcej niż 40kg na szczęście pracują tam sami faceci, ale współczuje dziewczyną na kontroli które muszą to same podnosić. Jesteście kołchozem, nie dbającym o pracowników.

Pracodawca

@Radziula

Wdrożenie pracownika, wstępne szkolenie "Dobre Praktyki Dystrybucyjne" , stanowiskowe oraz szkolenie BHP przeprowadzane są w pierwszym dniu pracy. Ciężar pojemników nie przekracza 15 kg. Zgodnie z zaleceniami BHP wszystkie palety powyżej 3 m powinny być streczowane. W trakcje operacji zdejmowania i odkładania strefa pracy jest zamknięta a operatorzy są wyposażeni w kaski ochronne. Przepisy PPOŻ realizowane są zgodnie z zaleceniami. Jeżeli zauważycie Państwo ewentualne nieprawidłowości prosimy o ich zgłaszanie poprzez System Zgłaszania Naruszeń znajdujący się na stronie: https://www.farmacol.com.pl/kim-jestesmy/system-zglaszania-naruszen/ Prosimy również o wstrzemięźliwość w głoszeniu opinii insynuujących rozbieżności z przepisami prawa, ponieważ mogą się one stać podstawą do wyciągania konsekwencji prawnych wobec autorów wpisów.

Dd
Pracownik
 Pytanie
@Radziula

40kg??? Żaden tyle nie waży. Chyba że apteka zamawia beton.

Konkret
Pracownik
 Pytanie

Firma nie dba o nas.Gdy pracy jest mało musimy się dzielić pracą z nowymi pracownikami. Gdy brakuje pracowników od naprawy serii i uzupełniania braków musimy tracić nasze linie i zostawić je na nocną zmianę,tracąc na swojej wydajności. W takim przypadku postulujemy o rekompensatę,powinniśmy miec doliczone do premii akordowej za poniesione straty.Tak samo z abrak wprowadzenia ergonomii pracy należy się dodatek za obciążenie zdrowia.To przez was pracownicy mają przeciążenia z uszczerbkiem na zdrowiu.Niestety tak wygląda prawda o firmie Farmacol. Stawka za 1 skompletowane zlecenie jest za niska,a odejmowanie za każdy błąd za wysokie. Jak można odejmować za błędy przy dynamicznej pracy? Przez awarie systemu i słaby sprzęt nie możemy pracować swobodnie. Na terminalach nadal są niezgodności bo system zmienia nam ilość sztuk produktu do skompletowania. Wiekszość terminali to stary złom.Traktujecia nas jak głupków,lekceważycie. W tej nieprofesjonalnej firmie nie ma profesjonalnego zarządzania,magazyny się sypią,jest brudno. Zastanawiam się widząc ile nowych pracowników jest przyjmowanych bez selekcji i bez dalszej selekcji w trakcie ich pracy czy czasem nie przesadziliście z rekrutacją. Nowi,wschodni pracownicy często są traktowani ulgowo,część z nich się nie nadaje do pracy magazynowej.Część z nich ściemnia i robi co chce.Kadra przymyka oko w imię źle pojętej poprawności politycznej.Sytuacja polityczna u sąsiadów nie powinna jednak być okazją do kombinowania i wykorzystywania gospodarza,naszy kosztem. Za stworzenie miejsc pracy,płacą starzy pracownicy. Zarządzanie firmą woła o pomstę.Rozpaskudziliście klientów z niekorzyścią dla oddziałów. Jak efektywnie planować pracę dla zmian skoro apteki mogą wysyłać zamówienia do późnych godzin? Zamiast rozplanować pracę tak,aby II i III zmiana miały pracy po równo,robicie bałagan. W efekcie często II zmiana ma za dużo pracy,a III zmiana za mało lub odwrotnie. To przez was odeszli o nadal odchodzą dobrzy pracownicy.Tracimy filary. Koniec z chorym i niesprawiedliwym akordem. To ma być firma XXI w?To jakaś żenada. Tak dalej być nie może.Postulujemy o dołóżenie starań,aby nasze postulaty i uwagi były realizowane.

1
Cyk
Pracownik
@Konkret

Zgadzam się ze akord powinien być zniesiony. Jeśli chodzi o ludzi do zmian serii to ranna zmiana sobie radzi sama.. Poprostu się nauczyli. Jeśli brak koordynatora na zmianie może to robić kierownik zmiany. Co do pracowników z Ukrainy jeśli są miało wydajni to dać im umowy o pracę. Dostaną 2,300 to zaczną się starać.

Pracodawca

@Cyk

Przypominamy, że pracodawca zapewnił Państwu dostęp do narzędzi umożliwiających zgłaszanie swoich uwag, pomysłów, spostrzeżeń, wniosków. 1. System Zgłaszania Naruszeń https://www.farmacol.com.pl/kim-jestesmy/system-zglaszania-naruszen/ - możliwy również anonimowo 2. Kontakt mailowy - kontakthr@farmacol.com.pl

Pracodawca

@Konkret

Rozumiemy sytuację, naturalnym jest to, że każdy nowy pracownik bez względu na narodowość potrzebuje czasu na wdrożenie i zaznajomienie się ze specyfiką pracy. Oczywiste jest, że doświadczeni pracownicy są lepiej zorganizowani i bardziej efektywni niż nowicjusze. Docelowo wszyscy pracownicy będą pracować na tych samych warunkach. W naszej organizacji nie tolerujemy zachowań dyskryminujących pracowników ze względu na ich płeć, pochodzenie, wyznanie, preferencje itp. Odnotowanie tego typu zdarzeń wymaga niezbędnego poinformowania przełożonego bądź zgłoszenia poprzez System Zgłaszania Naruszeń (https://www.farmacol.com.pl/kim-jestesmy/system-zglaszania-naruszen/) lub kontakthr@farmacol.com.pl Sprzęt wykorzystywany na terenie magazynów Grupy Farmacol jest na bieżąco serwisowany. W przypadku stwierdzenia zamortyzowania się sprzętu następuje jego wymiana zgodnie z wewnętrznymi regulaminami opisującymi ten proces. Różnice w dynamice poszczególnych zmian wynikają bezpośrednio z tego w jaki sposób pacjenci korzystają z usług oferowanych przez apteki. Naszym nadrzędnym celem opisanym w misji przedsiębiorstwa jest dbanie o potrzeby pacjentów. Ta zasada nie ulegnie zmianie i będziemy pracować w taki sposób jakiego oczekują pacjenci.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Grupa Farmacol

Lepszych regułek nie macie? Piszecie tylko to żeby lepiej wypaść dla nowych potencjalnych kandydatów i w kółko to samo, a wszyscy którzy są w" środku " wiemy jak jest... Słabo... Ale to się nie zmień, powoli odchodzą najbardziej wartościowi pracownicy, a o tych co odeszli i trzymali choć trochę tę firmę w ryzach nawet nie wspomnę.

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

To już standard że się nowych celebruje a starych traktuje po macoszemu.

Konkret
Pracownik
@Grupa Farmacol

Nasze stanowisko do odpowedzi firmy na moją wypowiedź. 1. Od przyjęcia nowych pracowników ze wschodu minęły 4 m.Nadal część osób nie nadaje się do tej pracy lub nie ma ochoty się wdrożyć. Część pracowników agencyjnych sprytnie nas wykorzystuje. 2. Pracownicy wschodni - agencyjni mogą liczyć na ulgowe traktowanie kosztem starych pracowników 3. Sprzęt nadal woła o pomstę i wymianę, nie da się go w nieskończoność serwisować. 4. Organizacja zamówień jest zła, w praktyce poszczególna zmiana jest albo przeciążona zamówieniami albo ma ich za mało. Nadmierna eksploatacja pracowników powoduje więcej przeciążeń,kontuji i urazów oraz stres. Przy wysokim tempie pracy akord i odejmowanie za błędy jest zwyczajnie niegodziwe i nie na miejscu. Apteki czyli klienci powinni składać zamówienia do określonej godziny,ale wcześniej niż do 22. Nie ma to nic wspólnego z potrzebami klientów,a z brakiem dobrej organizacji pracy aptek(brak zaplecza logistycznego) Prawda wygląda tak,że hurtownia idzie za bardzo na rękę klientom,kosztem pracowników. Ten problem oczywiście was NIC nie obchodzi. Źle działa także kwestia zwrotów produktów przez apteki.Przez brak logistyki aptecznej i brak limitów na zwroty w danym miesiącu. W efekcie dział reklamacji ma nadmiar pracy przy małej liczbie pracowników. Podsumwanie działań firmy: wyciskanie do granic wytrzymałości pracowników,fatalna organizacja pracy zmian z centrali, polityka zwrotów nie adekwatna do ilości pracowników niesprawny sprzęt do pracy.

123
Pracownik
@Konkret

Daj spokój.. Nie będzie inaczej zrozum to człowieku w końcu.

1

Pracodawca

@Konkret

Raz jeszcze powtarzamy, że wszyscy nowi pracownicy są traktowani w taki sam sposób. Ilość pracy wymaga zatrudniania nowych pracowników, którzy z czasem podnoszą swoją efektywność. Miarą jakości pracy jest jej efektywność. Rytm w jakim pracuje Farmacol jest ściśle podyktowany oczekiwaniami rynku. Zgodnie z motto naszej organizacji "Jesteśmy dla Aptek i Pacjentów".

Pracownik
Pracownik
@Grupa Farmacol

I tu się zgodzę jesteście dla aptek i pacjentów, a pracowników traktujecie jak... Sami sobie dopiszcie.

Konkretny
Pracownik

Postulujemy na wprowadzenie akordu dla chętnych.Część pracowników chce mieć stawkę godzinową. Pracownik na godzinówce nie jest drogim pracownikiem.Gdy nie robi nadgodzin i pracuje tylko na dziennej zmianie to już tym bardziej nie jest drogi.Brak możliwości pracy w rozliczeniu godzinowym jest zatem zwykłą złośliwością zakładu pracy. Przymus akordu,który jest oparty na niejasnym i zagmatwanym sytemie rozliczania nie służy rzetelnemu naliczaniu premii akrodowej.Tym bardziej,gdy stawka za skompletowanie zlecenia jest za niska,odejmuje się z premii za niezawinione błędy(zmiana liczby przedmiotów do skompletowania na terminalu,zawieszanie się terminali podczas pracy),a także w przypadku,gdy musimy zostawić dużo zleceń dla zmiany nocnej,gdyż często barakuje pracownika działu zatowarowania i naprawy seri. Tak samo w okresie zmniejszonej pracy przy dużej liczbie nowych pracowików,z którymi musimy dzielić się pracą tracimy na akordzie. W firmie trwa w najlesze ogrywanie stałych pracowników.Pracownik na umowie o pracę jest traktowany jak zło konieczne i wyciskany jak cytryna.Nowi mają natomiast ulgowe traktowanie.W sumie dostają pieniądze za przychodzenie do pracy i improwizowanie.Mało jest tych solidnych i pracowitych. Niech firma pokaże wreszczcie,że zależy jej na stałych pracownikach,zamiast bez przerwy i bez selekcji przyjmować pracowników agencyjnych.

Cogito
Pracownik
 Pytanie

Mija czas,a tu nic się nie zmienia na lepsze w kwestii: czystości,ergonomii pracy,selekcji nowych,agencyjnych pracowników,sprzętu,organizacji pracy i oczywiście systemu premiowania. Aby praca była podzielona po równo na zmianę popołudniowa i nocną trzeba zmienić system zamówień aptecznych.Apteki zatem powinny zgłaszać zapotrzebowanie na towar do określonej godziny,a na sam koniec,późnym wieczorem.Wtedy możliwe byłoby zaplanowanie pracy po równo dla oby zmian. Wszyscy by na tym skorzystali.A nie,że zmiana popołudniowa często ma za dużo pracy,a nocna za mało. Albo jak niedawno nawet i odwrotnie. W naszym oddziale stale są przjmowani nowi pracownicy.Jednak nie wszyscy się do tej pracy nadają. Z przyjętych,wschodnich część nadaje się do wymiany. Kwestia ergoniomii NIC się nie poprawiła.Nadal na stacjach znajduje się ciężki asortyment. Kiedy będzie przebudowa magazynu?Trzeba przecież wreszcie poprzenosić ten towar. Należy poprawić kwestię czystości na magazynie.Obecna sytuacja jest nie do przyjęcia. To nadaje się do SANEPID-u. Stawki za kompletowanie towaru są stanowczo za niskie.Przez to premia wydajnościowa jest za niska. Przypominam,że stawka za kompletację nie może być niska jak za roznoszenie ulotek. To oznacza,że firma nie płaci jak należy.

Były pracownik
Były pracownik

Dam Wam za darmo radę co trzeba zrobić aby być szczęśliwym człowiekiem w dwóch punktach . 1. Wejść na stronę PRACUJ.PL 2. Złożyć wypowiedzenie Polecam i Pozdrawiam ;-)

Były pracownik
Były pracownik

Dam Wam za darmo radę co trzeba zrobić aby być szczęśliwym człowiekiem w dwóch punktach . 1. Wejść na stronę PRACUJ.PL 2. Złożyć wypowiedzenie Polecam i Pozdrawiam ;-)

Selekcjoner
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego jeszcze nie ma selekcji praconików?Kiedyś takie indywidua i osobliwości,które pracują fatalnie,nie ogarniają,kombinują i są problematyczne nie miałyby racji bytu. Mamy już dość tego panoszenia się co niektórych przybyszów. Jest niepotrzebny harmider,gęsta atmosfera i tłok.Młodzi przychodzą,żeby pościemniać i zgarnąć pieniądze.Nie odciążają nas jak jest dużo pracy,a zabierają ją jak jest jej mało. Słusznie ktoś zauważył,że bywa,że zarabiają więcej niż stali pracownicy a pracują mniej. Dowiedziałem się,że mamy się z nimi podzielić pracą.Jak to się ma do wypracowania akordu?! To już szczyt wszystkiego!!!Rozumiem,że nowi mają pomóc w czasie zwiększonych zamówień i po to właśnie zostali przyjęci,że nie mają podpierać ścian. Jednak,gdy tej pracy jest mniej jak ostatnio to my na dzieleniu się pracą tracimy. Czy firma chce nas ograć?Już dawno powinienan zostać wprowadzona godzinówka dla stałych pracowników.Jednak jeden człowiek z centrali nie chce się na to zgodzić w imię chorych zasad. Człowiek ten nie rozumie pracowników,traktuje ich jak cytrny do wyciskania na chorym akordzie. Persona ta nie rozumie,że pracownicy są równie ważni jak klienci. Cięcia kosztów zwane szumnie optymalizacją kosztów kosztem pracowników to bardzo zły pomysł. Dlaczego nie ma możliwości zakupu leków przez pracowników i to na preferencyjnych cenach? Innowacyjnym rozwiązaniem mogłoby być wprowadzenie w porozumieniu z aptekami korzystnych zniżek dla pracowników sektora farmaceutycznego w tym hurtowni farmaceutycznych. Osobnik ten niszczy firmę,demotywuje pracowników i swoimi decyzjami podcina skrzydła. To przez niego odeszło już z firmy wielu dobrych,rzetelnych pracowników. Persona z centrali nigdy nie pracowała na magazynie na zwykłym stanowisku,a uważa się za alfę i omegę. Karta któregoś dnia się odwróci i firma zostanie bez filarów. Grupa wschód też was zostawi,znajdą coś innego.Mamy taką nadzieję. Za akord zdecydowanie jest za NISKA stawka,do tego odliczanie nam z premii za niezawinione błędy. Za błąd jest nam wiecej odliczane niż płacone za 1 zrealizowane zlecenie. gdy na terminalach notorycznie pojawia się zmniana liczby produktów do skompletowania,stary,zacinający się sprzęt,który generuje błędy. Problemy te były wielokrotnie zgłaszane,ale nie zostały naprawione do dziś.To jest skandal!!! Od czego jest dział IT i HELPDESK? Jeżeli firma myśli,że ta duża ilość ludzi sprawi cuda to się myli.Tak nie będzie. Jedni są nieogarnięci,inni nie chcą się uczyć,wielu nie chce pracować jak należy. Proponuję zrobić selekcję wśród nowych pracowników agencyjnych ze wschodu. Co do nadzoru nad oddziałami postuluję o danie większych możliwości decyzyjnych gł.kierownikom.

Pracodawca

@Selekcjoner

Jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inicjatywy wpływająca na ewentualną poprawę jakości pracy i współpracy pomiędzy zespołami. Zachęcamy więc do skorzystania z kanałów komunikacji umożliwiających nam reakcję na powyższe pomysły.

Radziu
Były pracownik
@Selekcjoner

Ludzie ogarnijcie się, lżejsza i więcej płatna praca jest obok w magazynach....

Lolo
Pracownik

Fajnie jak pracownicy których wydajność woła o pomstę do nieba zarabiają lepiej o pracowników akordowych.. Żenada.

Konwalia
Były pracownik
 Pytanie
@Lolo

To co Cię tam trzyma jeszcze?

Mieczysław
Inne
@Lolo

Ty rozumiem pracujesz na akord? Jest opcja przejść na normalną pracę?

Ines
Pracownik
 Pytanie

Firma na chybił-trafił przyjęła z łapanki ludzi.Są tu indywidua i osobliwości. Niektórzy już pokazali na co ich stać.Efekt widoczny: bałagan,cwaniaczenie,kombinowanie, a nawet robienie zadymy.Atmosfera ciężka zwłaszcza jak nowi nas nie słuchają,robią co chcą,są antypatyczni,panoszą się.Czasem aż się odechciewa. Albo zabierają nam pracę,albo patrzą jak się obrywamy.Co to ma być? Nie rozumiem dlaczego grupa wschód ma mieć takie fory i być traktowana ulgowo. Chyba jednak coś się za tym kryje.Macie z tego krzyść lub nieudolnie łatacie dziury w załodze. Ta droga nie jest dobra.Poszukajcie nam odpowiednich ludzi,inaczej to wszystko się rozsypie.

123
Pracownik
@Ines

Przyjmują ludzi z Ukrainy do których osobiście nic nie mam bo firma dostaje dotacje. Szkoda tylko pracownicy akordowi mają teraz przekichane. Nocki kończą się o 3:00 w nocy.Kto nam zapłaci za 3 godz ładowania automatu za przysłowiowe guziki. Ogólnie jest tragedia ale Zarząd jest ślepy.

Pracodawca

@Ines

Rozumiemy sytuację, naturalnym jest to, że każdy nowy pracownik potrzebuje czasu na wdrożenie i zaznajomienie się ze specyfiką pracy. Oczywiste jest, że doświadczeni pracownicy są lepiej zorganizowani i bardziej efektywni niż nowicjusze. Docelowo wszyscy pracownicy będą pracować na tych samych warunkach.

Pracodawca

@123

Rozumiemy sytuację, naturalnym jest to, że każdy nowy pracownik potrzebuje czasu na wdrożenie i zaznajomienie się ze specyfiką pracy. Oczywiste jest, że doświadczeni pracownicy są lepiej zorganizowani i bardziej efektywni niż nowicjusze. Docelowo wszyscy pracownicy będą pracować na tych samych warunkach. Każdy pracownik przyjmowany jest na tych samych zasadach, bez względu na kraj pochodzenia.

456
Pracownik
@Grupa Farmacol

I za te same pieniądze.. Przepraszam mniejsze.

Stary pracownik
Pracownik

Żeby nie było nieporozumień.My się nie uprzedzamy do wschodnich sąsiadów. Rozumiemy także,że każdy potrzebuje czasu,aby się wdrożyć.Zwłaszcza,gdy nie pracował dotąd w branży logistyka w magazynie.Nie jesteśmy bezduszni czy niewyrozumiali. Myślę,że problem jest w tym,że kadra jakoś nie bardzo wymaga od tych pracowników większego zaangażowania.Na magazynie słyszałem,że osobom ze wschodu nie bardzo można zwracać uwagę,że to może być źle zrozumiane.My rozumiemy ich sytuację jako narodu,jako nowych w nowej pracy,ale jak było wcześniej pisane potrzebujemy odciążenia podczas intensywnych dni pracy. Część pracowników nie ma już dobrego zdrowia i 20,30 lat.Zależy nam na pracy,staramy się ją wykonywać dobrze,ale nie jesteśmy z gumy.Każdy z nas przebył już kontuzje,urazy,a przeciążenia są bardzo częste. Pracownicy agencyjni,na zleceniu nie tylko z sąsiedniego kraju nie mają wiadomo takiej motywacji do wydajności pracując na godzinówce.Tak samo w kwestii jakości pracy,nie przywiązują takiej wagi do jakość.Trudno,dział kontroli skorzysta na tym,mając wieksze premie mam nadzieję. W czasie wzmożonej pracy potrzeba wsparcia i to powinno być zadaniem pracowników agencyjnych.

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Farmacol - Żerniki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grupa Farmacol?

    Zobacz opinie na temat firmy Grupa Farmacol tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 152.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Farmacol?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 137, z czego 4 to opinie pozytywne, 53 to opinie negatywne, a 80 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Farmacol?

    Kandydaci do pracy w Grupa Farmacol napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Grupa Farmacol
Przejdź do nowych opinii