Opinie o Stylehotels w Chorzów

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Stylehotels. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Stylehotels o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Stylehotels w Chorzów

Recepcjonistka

Witam, Jest to strona, na której wystawiane są opinie pracodawcom. Po waszych wpisach widać, że połowa komentarzy należy do pracowników, którzy chcą się zemścić, a druga połowa do(usunięte przez administratora), który to SH broni. Tak naprawdę każdy z was wie jaka jest prawda o tych hotelach i o pracy tam. Nie wierzysz? Podejmij pracę i sam się przekonaj. Walka na słowa nie ma tu najmniejszego sensu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Ten hotel to jest jedno wielkie nieporozumienie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Krótko Stylehotels to jedna wielka porażka. Kto może niech ucieka z tej firmy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były

Praca w Stylehotels to jedna wielka porażka. [usunięte przez administratora], niedocenianie za marne grosze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Stylehotels? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Chorzów
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Lakiernik wagonów kolejowych
Chorzów
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
(743 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Wykładanie towaru w sklepie kosmetycznym Chorzów
Chorzów
Agencja Pracy Tymczasowej Work&Profit
(825 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik

Szkoda, że Ty, a inni nie. Jak tak to się ciesz, o ile to nie kolejna ściena jak wszystko w tej firmie jeśli można ten bałagan i chaos nazwać firmą!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ddd

ja mam wypłate na czas ja mam wypłate na czas

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc
@ddd

Szanowni panstwo,przed koncem roku bylem na rozmowie w sprawie pracy ,zgadzam sie z tymi opiniami na temat tego pana ktory przeprowadzal rozmowe zemna niewiem kim ten czlowiek byl (usunięte przez administratora)ale sie domyslam pierwsze odczucie zero kultury do drugiego czlowieka proponowana placa to (usunięte przez administratora) na reke placa glodowa to najnirzsza placa krajowa od stycznia ,praca na dwie zmiany,odradzam tam szukania pracy,oturz pan ten oswiadczyl ze tam tak wszyscy zarabiaja w to nie wierze tylko szukaja najwnych ludzi zeby za darmo pracowac omijajcie ich z daleka !!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

(usunięte przez administratora)nic pozatym!!!!!!!!!! Brak możliwości rozwoju i ewektownych szkoleń. Zresztą co tu mówić o szkoleniach jak okrada się praconików na każdym kroku! Gdzie taka firma zainwestowała by w szkolenia tak jak robią to inne podobne firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient 2

To prawda co przychodzę to pracują tam inne osoby. Nie sposób spamiętać twarzy. FAktycznie o czymś to świadczy. Częsta rotacja pracowników nie świadczy dobrze o firmie. Widocznie coś jest nie tak, że tyle osób odchodzi. Z powodu mnie niech się tam pozabijają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
halinka

Zgadzam się z chaosem. pan Prezes to dobry człowiek :) kto nie poznał jego pozytywnego oblicza niech żałuje. ja miałam tą okazję i nie żałuję, że tam pracuję. Praca jest ciekawa, cały czas coś się dzieje, wiadomo, że czasami zdarzają się sytuacje nerwowe, dlatego na to stanowisko nadają się osoby pewne siebie, które nie boją się nowych wyzwań :) ja na swojej skórze nie odczułam ani mobbingu, ani poniżania ze strony managerów czy tym bardziej prezesa. Dlatego dziwię się ludziom, że takie głupoty wypisują... Ja podziwiam Prezesa, że potrafi sam ogarnąć 5 hoteli;) a jeżeli ktoś ma problem zawsze można się do niego zwrócić o pomoc. Co nie oznacza, że zawsze jest kolorowo.. Bo wiadomo, że są sytuacje, że opadają mu ręce gdy czegoś nie wiem, albo czegoś nie zrobiłam :P ale nigdy nie powiedział mi złego słowa. jak wam nie pauje ta praca poprostu sie zwolnijcie a nie piszcie takie bzdury. A Pan [usunięte przez administratora]. to osoba, którą można o wszystko poprosić i w mgnieniu oka prośba zostaje spełniona oczywiście w granicach rozsądku :) może to, że ma stanowczy głos niektórych trochę zraża i wydaje im się, że krzyczy na nich,a le to bardzo sympatyczny człowiek :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
chaos

Powiem jedno Pan Prezes jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim stanowisku ! Mimo, że czasami zwróci komuś uwagę to wcale mu sie nie dziwię patrzac czasami jak mało inteligentni ludzie siedzą na recepcji. Mnie samą czasami nerwy ponoszą. Więc mu się nie dziwie skoro ma 5 hoteli na głowie. A opinie typu, że gdy ich zwolniono to był to najpiękniejszy dzień w ich życiu to zwykła zemsta za to, że tak ich potraktowano. A co do Pana [usunięte przez administratora] - jest po prostu specyficzny. Ale to nie znaczy że jest zły. Zdarza mu się, że poniosą go nerwy, ale facet zna się na rzeczy i wydaje mi się, że oboje świetnie zarzadzają hotelem. dlatego hotele tak dobrze prosperują. BRAWO!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
omega

- 2013-10-08 11:46:44 Omega - 2013-10-08 09:43:38 bardzo złe traktowanie ludzi przez szefostwo, a płaca na tyle niska, że nie rekompensująca te traktowanie. wieczny stres, (usunięte przez administratora) wina za wszystkie problemy zrzucana na pracowników, niezależnie czy tak rzeczywiście jest. działanie w myśl zasady: szef ma zawsze rację. straszliwy brak szacunku do drugiego człowieka. czym bardziej się starasz, tym Cię gorzej traktują. (usunięte przez administratora) gdy mają zły humor. wszystko to odbija się na kontaktach między pracownikami - wolne w przypadku choroby często zarzucane pretensjami lub gdy wolne zostało określone z góry (grafik) często zmieniane poprzez telefon nawet w ten sam dzień.Omega co ty wypisujesz? Gdyby była w twoim mniemaniu wysoka pensja najlepiej ponad(usunięte przez administratora)netto to rekompensowałaby wszystko tak? Poza tym czy zarobki od(usunięte przez administratora)netto po okresie próbnym w recepcjach plus nadgodziny i premie, to mało jak na pierwszą pracę, która dla większości personelu właśnie jest tą pierwszą? Osoby z doświadczeniem znają stres oraz napięcia jakie panujące w różnych firmach i wierzcie mi muszą o wiele ciężej pracować niż wy. Założę się, że wszystkie negatywne komentarze są właśnie od takich żółtodziobów, nie znających innych firm i realiów w nich panujących. Ja zarabialam najniższą krajową pracując na innym stanowisku niz recepcjonistka przez 1, 5roku więc co ty możesz wiedzieć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Szczery - 2013-10-07 21:43:20 - 2013-10-07 19:43:52 Osobiście uważam, że warunki pracy w SH na tle innych sieci na Śląsku wyglądają bardzo dobrze. Niewątpliwie lepsze traktowanie z góry, pozwoliłoby sieci wzbogacić się o kompetentne i uczciwe osoby (o które jak wiadomo ciężko w tej branży). Zarobki we wszystkich sieciach na Śląsku są porównywalne, SH jest raczej w czołówce jeśli chodzi o relację wymagania - zarobki. Prezes często stawia na ludzi uśmiechniętych i chętnych do pracy, nawet jeśli nie mają odpowiednich kwalifikacji. Nie raz się pewnie na tym przejechał i jeszcze nie raz przejedzie. W porównaniu z rekrutacją w konkurencji, gdzie trzeba się liczyć z trzema etapami, sprawdzającymi wiedzę, znajomość języków i kwalifikacje, zakończonymi rozmową z dyrektorem - w Style wygląda to mniej więcej tak - przychodzisz do pracy. Jeśli się sprawdzisz - zostajesz. Warto spróbować. I pamiętajcie, że jeśli się dacie stłamsić raz, będziecie tłamszeni zawsze. Życzę wytrwałości, może wkrótce SH oparte na lojalnych ludziach rozszerzy swą działalność na inne rejony Polski.(usunięte przez administratora)To nie ja

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daria

Zdecydowanie odradzam. Pracowałam w tej firmie około 2lat. Stresu jaki tam przeżyłam nie jestem wstanie opisać. Teraz kiedy pracuję w innej firmie dopiero doceniłam jakie życie jest pieknę. Wymagania są wszędzie, ale tam to poprostu nie mieści się w głowie co się wyprawia. Niczego się tam nie nauczyłam opróćz dokładnie chamstwa. Nawet z własnymi znajomymi nie umiałam się dogadać. Popraosty byłam tak zestresowana. Na szczęscie skończyłam z tą firmą. Nie pisze tego złośliwie lecz dlatego żeby ostrzec wszystkich przed tymi ludzmi i tą firmą. NAwet męszczyzn tam szkoda a co dopiero kobiet. Tam nie patrzy się na doświadczenie tylko na wygład kobiety, dlatego niektóre bez obrazy tępe jak but, ale cóz z w marę fajnym wyglądem!!!! Wybredne komentarz to norma, dlatego dzieczyyny uciekajcie z tej firmy!!!!! Pozdrawia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Stylehotels to głęboka woda. Jeśli uważacie, że tacy z Was dobrzy pływacy, to praca w tej firmie szybko to zweryfikuje. Pomijając niedociągnięcia w zależnościach płaca - obowiązki, czy też nawet stanowisko - obowiązki, oraz zachowanie niektórych person (w tym (usunięte przez administratora) - to praca w SH jest wyzwaniem. Oczywiście, że z wieloma decyzjami mogę się nie zgadzać, jednak to nie mi jest dane je podejmować - dlatego też nie byłbym tak odważny odzywając się w kwestii Zarządu czy zarządzania firmy - z mojego doświadczenia pracy z Prezesem, jest to człowiek od, którego wiele można się nauczyć, a przede wszystkim jest to Ktoś kto 'żyje' tymi hotelami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Dzień w którym rozstałam się ze SH był najszczęśliwszym dniem w moim życiu. Do tych którzy myślą o pracy w stylehotels - nie popełniajcie mojego błędu! Do tych którzy tam zostali - szczerze Was żałuję i życzę szybkiego znalezienia normalnego miejsca pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Omega - 2013-10-08 09:43:38 bardzo złe traktowanie ludzi przez szefostwo, a płaca na tyle niska, że nie rekompensująca te traktowanie. wieczny stres, wysłuchiwanie (usunięte przez administratora) i pretensji. wina za wszystkie problemy zrzucana na pracowników, niezależnie czy tak rzeczywiście jest. działanie w myśl zasady: szef ma zawsze rację. straszliwy brak szacunku do drugiego człowieka. czym bardziej się starasz, tym Cię gorzej traktują. złe zarządzanie hotelem, wypływające (usunięte przez administratora) się na nim, gdy mają zły humor. wszystko to odbija się na kontaktach między pracownikami - wolne w przypadku choroby często zarzucane pretensjami lub gdy wolne zostało określone z góry (grafik) często zmieniane poprzez telefon nawet w ten sam dzień.Omega co ty wypisujesz? Gdyby była w twoim mniemaniu wysoka pensja najlepiej ponad(usunięte przez administratora) netto to rekompensowałaby wszystko tak? Poza tym czy zarobki od(usunięte przez administratora) netto po okresie próbnym w recepcjach plus nadgodziny i premie, to mało jak na pierwszą pracę, która dla większości personelu właśnie jest tą pierwszą? Osoby z doświadczeniem znają stres oraz napięcia jakie panujące w różnych firmach i wierzcie mi muszą o wiele ciężej pracować niż wy. Założę się, że wszystkie negatywne komentarze są właśnie od takich żółtodziobów, nie znających innych firm i realiów w nich panujących.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ghostwriter

Cała prawda - 2013-10-08 09:01:28 Przyglądając się temu wszystkiemu można stwierdzić jedno: opinie nie są obiektywne, widać że komentarze piszą osoby gdzie głównym ich celem jest zemsta pewnie za zwolnienie lub inna sprawę, które wyrażają ją właśnie w ten sposób. Przewodzą tej akcji czarnego PR jedna lub dwie te same osoby, co widać po formie zamieszczanych postów. Jak widać bardzo im zależy na przedstawieniu niby dramatycznej sytuacji i złej opinii o SH co jednoznacznie świadczy o zamieszczających te treści, że tylko anonimowo potrafią obsmarowywać innych a tak milczą albo po prostu nie jest tak źle jak to opisują. W każdym razie bez względu na wszystko, gratuluje inwencji twórczej, pomysłu na siebie i na popularność - niezłe zajęcie :-)"piszą osoby gdzie głównym ich celem" "że tylko anonimowo potrafią obsmarowywać innych a tak milczą" osobiście proponuję by osoby nie potrafiące posługiwać się językiem ojczystym pozostawiły innym do oceny, co jest a co nie jest obiektywne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Omega

bardzo złe traktowanie ludzi przez szefostwo, a płaca na tyle niska, że nie rekompensująca te traktowanie. wieczny stres, wysłuchiwanie (usunięte przez administratora) i pretensji. wina za wszystkie problemy zrzucana na pracowników, niezależnie czy tak rzeczywiście jest. działanie w myśl zasady: szef ma zawsze rację. straszliwy brak szacunku do drugiego człowieka. czym bardziej się starasz, tym Cię gorzej traktują. złe zarządzanie hotelem, wypływające (usunięte przez administratora) się na nim, gdy mają zły humor. wszystko to odbija się na kontaktach między pracownikami - wolne w przypadku choroby często zarzucane pretensjami lub gdy wolne zostało określone z góry (grafik) często zmieniane poprzez telefon nawet w ten sam dzień.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cała prawda

Przyglądając się temu wszystkiemu można stwierdzić jedno: opinie nie są obiektywne, widać że komentarze piszą osoby gdzie głównym ich celem jest zemsta pewnie za zwolnienie lub inna sprawę, które wyrażają ją właśnie w ten sposób. Przewodzą tej akcji czarnego PR jedna lub dwie te same osoby, co widać po formie zamieszczanych postów. Jak widać bardzo im zależy na przedstawieniu niby dramatycznej sytuacji i złej opinii o SH co jednoznacznie świadczy o zamieszczających te treści, że tylko anonimowo potrafią obsmarowywać innych a tak milczą albo po prostu nie jest tak źle jak to opisują. W każdym razie bez względu na wszystko, gratuluje inwencji twórczej, pomysłu na siebie i na popularność - niezłe zajęcie :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prawda

witam!!! Jeśli są pozytywne komentarze na temat tej firmy to nie należy w nie wierzyć. Piszą to osoby z firmy lub takie, które wyjścia nie mają. NIestety firma (usunięte przez administratora) tylko na biednych recepcjonistkach , pokojówkach itp. Sa to osoby, które raczej nie podskoczą, ale na litość boską to też są ludzie Panie (usunięte przez administratora)!!!!! Tak ,tak. Poprostu uciekajcie z tego (usunięte przez administratora)>

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Stylehotels - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Stylehotels
Przejdź do nowych opinii