brak logo

Stylehotels

Chorzów

Opinie o Stylehotels

ed 2013-10-07 14:58:46
to w jaki sposób są traktowani pracownicy zależy tylko od tego na ile sobie pozwolą - taka prawda. a co do Pana (usunięte przez administratora) nie chodzi o to, żeby stratował na prezesa i, że z nim pracownicy mieliby mniej obowiązków czy więcej płacy. pan (usunięte przez administratora) tez sporo wymaga, ale ma w sobie cos takiego jak klasa. potrafi zachować się w każdej sytuacji i też mu czasami ręce opadają jak recepcja czegos nie wie bądź coś źle zrobi. ale potrafi powiedzieć dziękuje bardzo i przepraszam.
Danielo 2013-10-07 16:09:47
Dajcie spokój z tym hotelem.. To jest totalna strata czasu i nerwów.
W hotelu jest taka rotacja, że jestem przekonany, że każdy z was ma znajomych którzy pracowali bądź pracują w SH. Wystarczy z nimi pogadać ;)
2013-10-07 17:37:01
Dokładnie, dajcie sobie spokój z tymi tekstami. Ewidentnie widać, że pisze/ą to osoba/osoby z urażoną dumą i nie są to obiektywne opinie. Danielo ma racje porozmawiajcie z pracownikami SH, którzy tam pracują.
ghostwriter 2013-10-07 17:57:19
ale Danielo mówił żeby dać sobie spokój z hotelem, nie tekstami ;)
2013-10-07 19:43:52
Osobiście uważam, że warunki pracy w SH na tle innych sieci na Śląsku wyglądają bardzo dobrze. Niewątpliwie lepsze traktowanie z góry, pozwoliłoby sieci wzbogacić się o kompetentne i uczciwe osoby (o które jak wiadomo ciężko w tej branży). Zarobki we wszystkich sieciach na Śląsku są porównywalne, SH jest raczej w czołówce jeśli chodzi o relację wymagania - zarobki. Prezes często stawia na ludzi uśmiechniętych i chętnych do pracy, nawet jeśli nie mają odpowiednich kwalifikacji. Nie raz się pewnie na tym przejechał i jeszcze nie raz przejedzie. W porównaniu z rekrutacją w konkurencji, gdzie trzeba się liczyć z trzema etapami, sprawdzającymi wiedzę, znajomość języków i kwalifikacje, zakończonymi rozmową z dyrektorem - w Style wygląda to mniej więcej tak - przychodzisz do pracy. Jeśli się sprawdzisz - zostajesz. Warto spróbować. I pamiętajcie, że jeśli się dacie stłamsić raz, będziecie tłamszeni zawsze. Życzę wytrwałości, może wkrótce SH oparte na lojalnych ludziach rozszerzy swą działalność na inne rejony Polski.
JC 2013-10-07 21:42:55
Nadajecie i nadajecie, a zapominacie o kilku istotnych kwestiach, że gdyby nie starania tego "(usunięte przez administratora)" jak go określacie to nie byłoby większych zarobków dla wielu osób, systemu premiowania m.in. w recepcjach, niejednokrotnego stawania w obronie pracowników przed Prezesem itp. Nie mówiąc już o ogromie klientów oraz załatwianiu i obsłudze naprawdę dużych, fajnych imprez przez co jest naprawdę wiele do roboty choć chwilami ciężko, ale praca w Style Hotels jest całkiem znośna za przyzwoite pieniądze. Najłatwiej i najwygodniej jest kogoś obrzucać błotem, co z powodzeniem tu wychodzi ale trudniej napisać całą prawdę, która wcale nie jest tak czarna jak ją opisujecie.
Calineczka2 2013-10-07 22:33:57
JC - 2013-10-07 21:42:55

Nadajecie i nadajecie, a zapominacie o kilku istotnych kwestiach, że gdyby nie starania tego "złego głównego managera" jak go określacie to nie byłoby większych zarobków dla wielu osób, systemu premiowania m.in. w recepcjach, niejednokrotnego stawania w obronie pracowników przed Prezesem itp. Nie mówiąc już o ogromie klientów oraz załatwianiu i obsłudze naprawdę dużych, fajnych imprez przez co jest naprawdę wiele do roboty choć chwilami ciężko, ale praca w Style Hotels jest całkiem znośna za przyzwoite pieniądze. Najłatwiej i najwygodniej jest kogoś obrzucać błotem, co z powodzeniem tu wychodzi ale trudniej napisać całą prawdę, która wcale nie jest tak czarna jak ją opisujecie.
Jak to jest, że osoba tak dzielnie broni kogoś przed zarzutami, a sama nie wie jak pisze sie prawidłowo nazwę firmy w której pracuje? Ahahaha Ci specjaliści w SH. Żal.
2013-10-07 22:54:52
Każdy kto pisze komentarz w stylu w Stylehotels jest ok to kłamie. W tej firmie nigdy nie będzie ok.(usunięte przez administratora) brak rozwoju. Zresztą t rotacja to o czymś świadczy!!!!!!
yghyuu 2013-10-07 23:03:35
Przestań(usunięte przez administratora) chodzbyś napisał 1000 opini to wystarczy tam się przejść i widać jaka panuje atmosfere. Załosne.!!!!!!!
Prawda 2013-10-07 23:11:15
witam!!!
Jeśli są pozytywne komentarze na temat tej firmy to nie należy w nie wierzyć. Piszą to osoby z firmy lub takie, które wyjścia nie mają. NIestety firma (usunięte przez administratora) tylko na biednych recepcjonistkach , pokojówkach itp. Sa to osoby, które raczej nie podskoczą, ale na litość boską to też są ludzie Panie (usunięte przez administratora)!!!!! Tak ,tak. Poprostu uciekajcie z tego ( usunięte przez administratora )>
Cała prawda 2013-10-08 09:01:28
Przyglądając się temu wszystkiemu można stwierdzić jedno: opinie nie są obiektywne, widać że komentarze piszą osoby gdzie głównym ich celem jest zemsta pewnie za zwolnienie lub inna sprawę, które wyrażają ją właśnie w ten sposób. Przewodzą tej akcji czarnego PR jedna lub dwie te same osoby, co widać po formie zamieszczanych postów. Jak widać bardzo im zależy na przedstawieniu niby dramatycznej sytuacji i złej opinii o SH co jednoznacznie świadczy o zamieszczających te treści, że tylko anonimowo potrafią obsmarowywać innych a tak milczą albo po prostu nie jest tak źle jak to opisują. W każdym razie bez względu na wszystko, gratuluje inwencji twórczej, pomysłu na siebie i na popularność - niezłe zajęcie :-)
1
Omega 2013-10-08 09:43:38
bardzo złe traktowanie ludzi przez szefostwo, a płaca na tyle niska, że nie rekompensująca te traktowanie. wieczny stres, wysłuchiwanie (usunięte przez administratora) i pretensji. wina za wszystkie problemy zrzucana na pracowników, niezależnie czy tak rzeczywiście jest. działanie w myśl zasady: szef ma zawsze rację. straszliwy brak szacunku do drugiego człowieka. czym bardziej się starasz, tym Cię gorzej traktują. złe zarządzanie hotelem, wypływające (usunięte przez administratora) się na nim, gdy mają zły humor. wszystko to odbija się na kontaktach między pracownikami - wolne w przypadku choroby często zarzucane pretensjami lub gdy wolne zostało określone z góry (grafik) często zmieniane poprzez telefon nawet w ten sam dzień.
ghostwriter 2013-10-08 11:46:34
Cała prawda - 2013-10-08 09:01:28

Przyglądając się temu wszystkiemu można stwierdzić jedno: opinie nie są obiektywne, widać że komentarze piszą osoby gdzie głównym ich celem jest zemsta pewnie za zwolnienie lub inna sprawę, które wyrażają ją właśnie w ten sposób. Przewodzą tej akcji czarnego PR jedna lub dwie te same osoby, co widać po formie zamieszczanych postów. Jak widać bardzo im zależy na przedstawieniu niby dramatycznej sytuacji i złej opinii o SH co jednoznacznie świadczy o zamieszczających te treści, że tylko anonimowo potrafią obsmarowywać innych a tak milczą albo po prostu nie jest tak źle jak to opisują. W każdym razie bez względu na wszystko, gratuluje inwencji twórczej, pomysłu na siebie i na popularność - niezłe zajęcie :-)
"piszą osoby gdzie głównym ich celem"
"że tylko anonimowo potrafią obsmarowywać innych a tak milczą"

osobiście proponuję by osoby nie potrafiące posługiwać się językiem ojczystym pozostawiły innym do oceny, co jest a co nie jest obiektywne.

2013-10-08 11:46:44
Omega - 2013-10-08 09:43:38

bardzo złe traktowanie ludzi przez szefostwo, a płaca na tyle niska, że nie rekompensująca te traktowanie. wieczny stres, wysłuchiwanie (usunięte przez administratora) i pretensji. wina za wszystkie problemy zrzucana na pracowników, niezależnie czy tak rzeczywiście jest. działanie w myśl zasady: szef ma zawsze rację. straszliwy brak szacunku do drugiego człowieka. czym bardziej się starasz, tym Cię gorzej traktują. złe zarządzanie hotelem, wypływające (usunięte przez administratora) się na nim, gdy mają zły humor. wszystko to odbija się na kontaktach między pracownikami - wolne w przypadku choroby często zarzucane pretensjami lub gdy wolne zostało określone z góry (grafik) często zmieniane poprzez telefon nawet w ten sam dzień.
Omega co ty wypisujesz? Gdyby była w twoim mniemaniu wysoka pensja najlepiej ponad( usunięte przez administratora ) netto to rekompensowałaby wszystko tak? Poza tym czy zarobki od( usunięte przez administratora ) netto po okresie próbnym w recepcjach plus nadgodziny i premie, to mało jak na pierwszą pracę, która dla większości personelu właśnie jest tą pierwszą? Osoby z doświadczeniem znają stres oraz napięcia jakie panujące w różnych firmach i wierzcie mi muszą o wiele ciężej pracować niż wy. Założę się, że wszystkie negatywne komentarze są właśnie od takich żółtodziobów, nie znających innych firm i realiów w nich panujących.
2013-10-08 12:04:53
Dzień w którym rozstałam się ze SH był najszczęśliwszym dniem w moim życiu.
Do tych którzy myślą o pracy w stylehotels - nie popełniajcie mojego błędu!
Do tych którzy tam zostali - szczerze Was żałuję i życzę szybkiego znalezienia normalnego miejsca pracy.
pracownik 2013-10-08 12:58:51
Stylehotels to głęboka woda. Jeśli uważacie, że tacy z Was dobrzy pływacy, to praca w tej firmie szybko to zweryfikuje. Pomijając niedociągnięcia w zależnościach płaca - obowiązki, czy też nawet stanowisko - obowiązki, oraz zachowanie niektórych person (w tym ( usunięte przez administratora ) - to praca w SH jest wyzwaniem.
Oczywiście, że z wieloma decyzjami mogę się nie zgadzać, jednak to nie mi jest dane je podejmować - dlatego też nie byłbym tak odważny odzywając się w kwestii Zarządu czy zarządzania firmy - z mojego doświadczenia pracy z Prezesem, jest to człowiek od, którego wiele można się nauczyć, a przede wszystkim jest to Ktoś kto 'żyje' tymi hotelami.
Daria 2013-10-08 14:05:46
Zdecydowanie odradzam. Pracowałam w tej firmie około 2lat. Stresu jaki tam przeżyłam nie jestem wstanie opisać. Teraz kiedy pracuję w innej firmie dopiero doceniłam jakie życie jest pieknę. Wymagania są wszędzie, ale tam to poprostu nie mieści się w głowie co się wyprawia. Niczego się tam nie nauczyłam opróćz dokładnie chamstwa. Nawet z własnymi znajomymi nie umiałam się dogadać. Popraosty byłam tak zestresowana. Na szczęscie skończyłam z tą firmą. Nie pisze tego złośliwie lecz dlatego żeby ostrzec wszystkich przed tymi ludzmi i tą firmą. NAwet męszczyzn tam szkoda a co dopiero kobiet. Tam nie patrzy się na doświadczenie tylko na wygład kobiety, dlatego niektóre bez obrazy tępe jak but, ale cóz z w marę fajnym wyglądem!!!! Wybredne komentarz to norma, dlatego dzieczyyny uciekajcie z tej firmy!!!!! Pozdrawia.
2
2013-10-08 15:16:09
Szczery - 2013-10-07 21:43:20

- 2013-10-07 19:43:52

Osobiście uważam, że warunki pracy w SH na tle innych sieci na Śląsku wyglądają bardzo dobrze. Niewątpliwie lepsze traktowanie z góry, pozwoliłoby sieci wzbogacić się o kompetentne i uczciwe osoby (o które jak wiadomo ciężko w tej branży). Zarobki we wszystkich sieciach na Śląsku są porównywalne, SH jest raczej w czołówce jeśli chodzi o relację wymagania - zarobki. Prezes często stawia na ludzi uśmiechniętych i chętnych do pracy, nawet jeśli nie mają odpowiednich kwalifikacji. Nie raz się pewnie na tym przejechał i jeszcze nie raz przejedzie. W porównaniu z rekrutacją w konkurencji, gdzie trzeba się liczyć z trzema etapami, sprawdzającymi wiedzę, znajomość języków i kwalifikacje, zakończonymi rozmową z dyrektorem - w Style wygląda to mniej więcej tak - przychodzisz do pracy. Jeśli się sprawdzisz - zostajesz. Warto spróbować. I pamiętajcie, że jeśli się dacie stłamsić raz, będziecie tłamszeni zawsze. Życzę wytrwałości, może wkrótce SH oparte na lojalnych ludziach rozszerzy swą działalność na inne rejony Polski.
( usunięte przez administratora )
To nie ja
omega 2013-10-08 16:04:18
- 2013-10-08 11:46:44

Omega - 2013-10-08 09:43:38

bardzo złe traktowanie ludzi przez szefostwo, a płaca na tyle niska, że nie rekompensująca te traktowanie. wieczny stres, ( usunięte przez administratora ) wina za wszystkie problemy zrzucana na pracowników, niezależnie czy tak rzeczywiście jest. działanie w myśl zasady: szef ma zawsze rację. straszliwy brak szacunku do drugiego człowieka. czym bardziej się starasz, tym Cię gorzej traktują. ( usunięte przez administratora ) gdy mają zły humor. wszystko to odbija się na kontaktach między pracownikami - wolne w przypadku choroby często zarzucane pretensjami lub gdy wolne zostało określone z góry (grafik) często zmieniane poprzez telefon nawet w ten sam dzień.
Omega co ty wypisujesz? Gdyby była w twoim mniemaniu wysoka pensja najlepiej ponad( usunięte przez administratora )netto to rekompensowałaby wszystko tak? Poza tym czy zarobki od( usunięte przez administratora )netto po okresie próbnym w recepcjach plus nadgodziny i premie, to mało jak na pierwszą pracę, która dla większości personelu właśnie jest tą pierwszą? Osoby z doświadczeniem znają stres oraz napięcia jakie panujące w różnych firmach i wierzcie mi muszą o wiele ciężej pracować niż wy. Założę się, że wszystkie negatywne komentarze są właśnie od takich żółtodziobów, nie znających innych firm i realiów w nich panujących.
Ja zarabialam najniższą krajową pracując na innym stanowisku niz recepcjonistka przez 1, 5roku więc co ty możesz wiedzieć.
chaos 2013-10-08 20:28:14
Powiem jedno Pan Prezes jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim stanowisku !
Mimo, że czasami zwróci komuś uwagę to wcale mu sie nie dziwię patrzac czasami jak mało inteligentni ludzie siedzą na recepcji.
Mnie samą czasami nerwy ponoszą. Więc mu się nie dziwie skoro ma 5 hoteli na głowie.
A opinie typu, że gdy ich zwolniono to był to najpiękniejszy dzień w ich życiu to zwykła zemsta za to, że tak ich potraktowano.
A co do Pana [usunięte przez administratora] - jest po prostu specyficzny. Ale to nie znaczy że jest zły.
Zdarza mu się, że poniosą go nerwy, ale facet zna się na rzeczy i wydaje mi się, że oboje świetnie zarzadzają hotelem. dlatego hotele tak dobrze prosperują.

BRAWO!

halinka 2013-10-08 20:37:42
Zgadzam się z chaosem. pan Prezes to dobry człowiek :)
kto nie poznał jego pozytywnego oblicza niech żałuje.
ja miałam tą okazję i nie żałuję, że tam pracuję.
Praca jest ciekawa, cały czas coś się dzieje, wiadomo, że czasami zdarzają się sytuacje nerwowe, dlatego na to stanowisko nadają się osoby pewne siebie, które nie boją się nowych wyzwań :)
ja na swojej skórze nie odczułam ani mobbingu, ani poniżania ze strony managerów czy tym bardziej prezesa.
Dlatego dziwię się ludziom, że takie głupoty wypisują...

Ja podziwiam Prezesa, że potrafi sam ogarnąć 5 hoteli;)
a jeżeli ktoś ma problem zawsze można się do niego zwrócić o pomoc.
Co nie oznacza, że zawsze jest kolorowo.. Bo wiadomo, że są sytuacje, że opadają mu ręce gdy czegoś nie wiem, albo czegoś nie zrobiłam :P ale nigdy nie powiedział mi złego słowa.

jak wam nie pauje ta praca poprostu sie zwolnijcie a nie piszcie takie bzdury.

A Pan [usunięte przez administratora]. to osoba, którą można o wszystko poprosić i w mgnieniu oka prośba zostaje spełniona oczywiście w granicach rozsądku :)
może to, że ma stanowczy głos niektórych trochę zraża i wydaje im się, że krzyczy na nich,a le to bardzo sympatyczny człowiek :D

Klient 2 2013-10-09 13:51:18
To prawda co przychodzę to pracują tam inne osoby. Nie sposób spamiętać twarzy. FAktycznie o czymś to świadczy. Częsta rotacja pracowników nie świadczy dobrze o firmie. Widocznie coś jest nie tak, że tyle osób odchodzi. Z powodu mnie niech się tam pozabijają.
2
2013-10-09 15:34:20
( usunięte przez administratora )nic pozatym!!!!!!!!!! Brak możliwości rozwoju i ewektownych szkoleń. Zresztą co tu mówić o szkoleniach jak okrada się praconików na każdym kroku! Gdzie taka firma zainwestowała by w szkolenia tak jak robią to inne podobne firmy.
ddd 2013-10-11 18:31:06
ja mam wypłate na czas
ja mam wypłate na czas
Pracownik 2013-10-11 22:33:18
Szkoda, że Ty, a inni nie. Jak tak to się ciesz, o ile to nie kolejna ściena jak wszystko w tej firmie jeśli można ten bałagan i chaos nazwać firmą!
2
Były 2013-10-12 09:56:02
Praca w Stylehotels to jedna wielka porażka. [usunięte przez administratora], niedocenianie za marne grosze.
4
2013-10-14 09:57:24
Krótko Stylehotels to jedna wielka porażka. Kto może niech ucieka z tej firmy!
9
2013-10-20 21:27:36
Ten hotel to jest jedno wielkie nieporozumienie
5
Recepcjonistka 2013-11-22 15:43:23
Witam,
Jest to strona, na której wystawiane są opinie pracodawcom. Po waszych wpisach widać, że połowa komentarzy należy do pracowników, którzy chcą się zemścić, a druga połowa do( usunięte przez administratora ), który to SH broni. Tak naprawdę każdy z was wie jaka jest prawda o tych hotelach i o pracy tam. Nie wierzysz? Podejmij pracę i sam się przekonaj. Walka na słowa nie ma tu najmniejszego sensu.
2
matrix 2013-11-26 12:19:57
Praca w tym miejscu to porażka. Jedna wielka porażka. Tyle w temacie. Odradzam wszystkim .. :(
4
Brik 2013-12-08 13:17:24
Porażka to mało powiedziane. Tam nikt nie powinien pracować!!!!Zresztą ciągle zatrudnianie nowych pracowników czy to nie chore. Zastanówcie się dlaczego tak jest. Ludzie wolą być beza pracy niż pracować w Stylehotels. Odradzam.
4
gosc 2013-12-31 17:51:53
Szanowni panstwo,przed koncem roku bylem na rozmowie w sprawie pracy ,zgadzam sie z tymi opiniami na temat tego pana ktory przeprowadzal rozmowe zemna niewiem kim ten czlowiek byl ( usunięte przez administratora )ale sie domyslam pierwsze odczucie zero kultury do drugiego czlowieka proponowana placa to ( usunięte przez administratora ) na reke placa glodowa to najnirzsza placa krajowa od stycznia ,praca na dwie zmiany,odradzam tam szukania pracy,oturz pan ten oswiadczyl ze tam tak wszyscy zarabiaja w to nie wierze tylko szukaja najwnych ludzi zeby za darmo pracowac omijajcie ich z daleka !!!!!!
4
ania 2014-01-10 15:13:23
pozytywne komentarze to sobie chyba(usunięte przez administratora) sam pisze(usunięte przez administratora). pozdrawiam serdecznie szefostwo i zycze upadku. ULUBIONA PRACOWNICA. :)
7
malinka 2014-01-11 20:23:04
pozytywne komentarze piszą poprostu zadowoleni pracownicy Aniu :)
a upadek stylehotels raczej nie grozi więc na nic Twoje życzenia.
Pozdrawiam serdecznie i życzę szczescia w zyciu :)
2
Natan 2014-01-16 16:55:01
ktoś tam jeszcze pracuje w takich warunkach i klimacie? uciekajcie stamtąd!
4
Polski 2014-01-27 21:49:00
Bardzo źle traktuje się pracowników w tej firmie. Kobiety nic nie znaczą, są gorsze bo taka płeć. Już na rozmowie kwalifikacyjnej coś mi nie pasowało, ale kto nie spróbuje ten się nie przekona. Rozmowa wstępna przeprowadzona z "sam wiesz kto" na najniższym poziomie. Pracownicy bez energii do życia, ciągle wysłuchują jacy są beznadziejni i że firmie  nie są potrzebni. Rotacja duża i to zauważają sami klienci, pytając o moich poprzedników. Ekipa bardzo młoda i średnio u nich z doświadczeniem zawodowym. Jak tylko znajdę cokolwiek innego to zmywam się błyskawicznie.
5
Nel 2014-01-28 11:16:32
Dokładnie tak zgadzam się tam pracują ludzie, którzy nie mają wyjścia, którzy nie mają nic innego. Niestety muszę tam siedzieć przynajmniej przez jakiś czas bo nie mam nic innego. Jak tylko coś znajdę to spadam. (usunięte przez administratora)
3
Marcin 2014-01-29 13:26:52
Ci co tam pracują wiedzą co to ciężka praca .W firmie żądzom dwie osóbki ,reszta to marionetki na które można zwalić ich błędy. Współczuje Kierownikom i Pracownikom którzy wykonują bardzo ciężką pracę .A najbardziej tym którzy mają bezpośredni kontakt z tymi konkretnymi osobami (usunięte przez administratora)
4
Mila 2014-02-18 14:22:46
Półtora gwiazdki dla traktowania personelu, a może nawet na półtora nie zasługują w tej kwestii! Wygląd hoteli to niestety nie wszystko.
3
najwyrazniej_uprzedzona 2014-03-05 11:13:36
Wśród całego mnóstwa zarzutów (najzupełniej słusznych, skądinąd) dorzucam jeszcze jeden, najważniejszy - nie wypłacają pieniędzy. W styczniu tego roku miałam krótki epizod z tą firmą. Po przepracowaniu w sumie 48 godzin podziękowano mi za współpracę oraz poinformowano, że pierwsze 24 godziny pracy były "bezpłatnym szkoleniem"(?!) a za resztę wynagrodzenie zostanie mi przelane w lutym. Do tej pory nie otrzymałam ani grosza, usiłowałam się więc z nimi skontaktować, żeby o sobie przypomnieć. No i zaczęło się... Pani z działu administracyjno-kadrowego stwierdziła, że nie ma mojego grafiku i mam się kontaktować z menadżerem hotelu, w którym ostatnio pracowałam. Tam nie chciano mnie z nim połączyć (wydzwaniałam po kilka razy), na koniec odesłano mnie z powrotem do kadr a recepcjonistka zaczęła udawać, że traci ze mną połączenie telefoniczne i się rozłączyła. W kadrach z kolei się okazało, że mój grafik najwyraźniej jakimś cudem się znalazł, nie ma jednak mojej dokumentacji z numerem konta. Zaproponowałam, że wyślę go im mailem, na co pani zaczęła mi wyrzucać, że słabo mnie słyszy i chyba mam coś nie tak z głośnikiem telefonu(?!) i ponownie się rozłączyła. Cóż, w wielu miejscach już pracowałam, ale z takim ( usunięte przez administratora )nie spotkałam się jeszcze nigdzie. Aha - chyba nie muszę dodawać, że nie podpisali ze mną żadnej umowy, więc szanse na odzyskanie pieniędzy mam utrudnione.
Odradzam Stylehotels z całego serca - cóż, najwyraźniej jestem "uprzedzona"...
A wszystkim, którzy spotkali się z podobnym traktowaniem ze strony tej firemki, chciałabym powiedzieć - ludzie, nie wystarczy się użalać na forach internetowych (jak ja to robię w tej chwili, ale musiałam dać upust swojej frustracji) - składajmy pisma, skargi do odpowiednich instytucji. Uprzykrzmy im trochę życie, tak jak oni to zrobili nam!
3
marii 2014-03-13 19:42:54
Boże biedne recepcjonistki ba biedni pracownicy. Wiem kim jest ( usunięte przez administratora )
Uciekający z tej farby.
4
najwyrazniej_uprzedzona 2014-03-14 11:38:25
Alleluja! Dostałam swoje pieniądze! Ale co się uszarpałam i nadzwoniłam, to moje.
Nie polecam.
2
pracownik 2014-04-10 12:52:50
dodam jeszcze ze wystarczy spojzec w szafke od pokojowych i wiadomo dlaczego tyle wody jest na hotelu (usunięte przez administratora). ogolnie brak kontroli robi swoje.
1
pupilek\a 2014-04-23 12:05:09
Witam wszystkich zainteresowanych firmą STYLEHOTELS nie będę pisała czy pracuje w ww firmie czy nie ale swoje zdanie posiadam na ten temat. Jak już niektóre osoby pisały iż jest to istny (usunięte przez administratora)to nie mają racji ponieważ (usunięte przez administratora) przynajmniej dawali satysfakcję że można normalnie pracować a tu jest po prostu jeden wielki (usunięte przez administratora). Tzn nawet jak dobrze pracujesz to i tak źle pracujesz (usunięte przez administratora)
2
Napoleon 2014-08-11 11:18:32
"Nieszczęśliwy" to poprawna forma. Jak już bronisz szeryfa to się nie kompromituj. Kogo jeszcze tam macie na dzikim zachodzie?
4
kiki 2015-02-03 17:58:49
śledzę ostatnio ostatnie wpisy i żałuję że nikt nieodpisał bo mnie ten temat też interesuje- ja skupiam się na konkretach więc jakby ktoś napisał o tych zarobkach to fajnie. a może dodatkowo mógłbym liczyć na opis usług jakie dodatkowo wykonujecie? bo jak ktoś opisze szczegóły w pracy i jak to wygląda w praktyce to już pół sukcesu przed pójściem na rozmowę kwalifikacyjną
Justyna 2015-02-10 19:30:00
W Spółce Stylehotels pracowałam 2,5 roku.. wystarczająco, by wzmocnić swoje zdrowie psychiczne i wytrzymałość organizmu :) Podstawowy błędem w zarządzaniu Spółką Stylehotels jest brak organizacji i odpowiedzialności. Zatrudnianie pracowników bez wykształcenia lub doświadczenia na stanowiskach, związanych z realizacją zadań budżetowych i wzrostem satysfakcji klienta - co w efekcie daje odwrotny skutek. Ciągła zmiana personelu wpływa niekorzystnie na wizerunek przedsiębiorstwa. Rozmowy kwalifikacyjne niestety nigdy nie były przeprowadzane w sposób profesjonalny - być może to był główny powód zatrudnianie nieodpowiednich osób i dość widocznej rotacji pracowników. Brak systemów premiowych, ciągła de-motywacja pracowników - przez niektórych rozumiana, jako mobbing. Podstawowym błędem Zarządzających jest brak szacunku do pracy pracownika - on to w końcu robi dla spółki! Brak wyznawanej reguły, że zadowolony pracownik = większa wydajność pracy i prawidłowe podejście do klienta.. Jak w tej spółce ma być dobrze, skoro na czele sprzedawców stoi człowiek, który potrafi okraść drugiego pracownika - człowiek bez sumienia, w zamian za to z ogromnymi kompleksami oraz przerośniętym ego. W sumie to powinnam mu podziękować - to właśnie dzięki temu Panu powiedziałam sobie dość i pożegnałam się z Stylehotels :) Gdyby pracownicy byli traktowani fair, odwdzięczaliby się tym samym.
Mam nadzieję, że niekończąca się restrukturyzacja przedsiębiorstwa nie pociągnie spółki jeszcze bardziej na dno - szkoda ludzi, którzy włożyli kiedyś serce i poświęcili mnóstwo czasu, żeby jakoś to wszystko funkcjonowało..
Nawiązując do poprzednich wpisów, dotyczących ówczesnego Prezesa Spółki - uwierzcie mi - nie taki diabeł straszny :) człowiek z własnymi przekonaniami i niekoniecznie z zasadami.. Gdyby częściej słuchał odpowiednich ludzi - dziś miałby większy szacunek wśród współpracowników i może nie był by dzisiaj, tam gdzie jest teraz.. Na pewno jest osobą doświadczona, która pół swojego życia poświęciła tym hotelom. Ratowanie tyłka pewnemu Panu troszkę mu w życiu zawodowym namieszało.. i pewnie jeszcze nie raz namiesza :) taka niekończąca się opowieść :)
no cóż - życzę spółce samych sukcesów i zdystansowania się do problemów.. może wtedy dostrzegą sens istnienia Stylehotels - LUDZI..
7
Karola 2015-03-04 15:04:21
Czytam opinie i w 90% są niestety prawdziwe :/ zapomnieliście wspomnieć tylko o lewych wypłatach pod stołem...najniższa krajowa na umowie, a reszta rozliczana jak się podoba prezesowi albo wcale...tak było za czasów Style Hotels, podejrzewam, że teraz przez Diamenty sporo się zmieniło...niekoniecznie na plus. Ciekawe co zrobili z tym śmiesznym człowiekiem, który samozwańczo nazwał się General Managerem? hehe każdy kręcił swoje lody na boku.
3
pracownik 2015-04-24 23:07:26
Haha 3000 zł cieawe na jakim stanowisku? Chyba menadzera. Stylehotels to najgorsza firma jaka moze byc, a pracownicy to pijacy jakich mało. tam wóda sie leje na zmianie zeby przetrwac:)
Wojtek 2016-05-13 23:25:58
Mam nadzieje, że czyta to ktoś z dyrektorstwa, słuchajcie szukam pracy i zastanawiam się nad możliwościami rozwoju tutaj czy pracownik jest w stanie awansować czy tylko można być na jednej pracy cały czas, powiedzcie mi jak tutaj się dzieje i czy dobrze
Zostaw swoją opinię o Stylehotels - Chorzów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Stylehotels