Opinie o Stylehotels w Chorzów

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Stylehotels. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Stylehotels o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Stylehotels w Chorzów

Kaja Nowy wpis
Inne

Na recepcji też w nocy praca?

Wojtek Nowy wpis

Mam nadzieje, że czyta to ktoś z dyrektorstwa, słuchajcie szukam pracy i zastanawiam się nad możliwościami rozwoju tutaj czy pracownik jest w stanie awansować czy tylko można być na jednej pracy cały czas, powiedzcie mi jak tutaj się dzieje i czy dobrze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik Nowy wpis

Haha 3000 zł cieawe na jakim stanowisku? Chyba menadzera. Stylehotels to najgorsza firma jaka moze byc, a pracownicy to pijacy jakich mało. tam wóda sie leje na zmianie zeby przetrwac:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola Nowy wpis

Czytam opinie i w 90% są niestety prawdziwe :/ zapomnieliście wspomnieć tylko o lewych wypłatach pod stołem...najniższa krajowa na umowie, a reszta rozliczana jak się podoba prezesowi albo wcale...tak było za czasów Style Hotels, podejrzewam, że teraz przez Diamenty sporo się zmieniło...niekoniecznie na plus. Ciekawe co zrobili z tym śmiesznym człowiekiem, który samozwańczo nazwał się General Managerem? hehe każdy kręcił swoje lody na boku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Stylehotels? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Chorzów
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Wykładanie towaru w sklepie kosmetycznym Chorzów
Chorzów
Agencja Pracy Tymczasowej Work&Profit
(823 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRONIK
Chorzów
Tramwaje Śląskie S.A.
(602 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Justyna

W Spółce Stylehotels pracowałam 2,5 roku.. wystarczająco, by wzmocnić swoje zdrowie psychiczne i wytrzymałość organizmu :) Podstawowy błędem w zarządzaniu Spółką Stylehotels jest brak organizacji i odpowiedzialności. Zatrudnianie pracowników bez wykształcenia lub doświadczenia na stanowiskach, związanych z realizacją zadań budżetowych i wzrostem satysfakcji klienta - co w efekcie daje odwrotny skutek. Ciągła zmiana personelu wpływa niekorzystnie na wizerunek przedsiębiorstwa. Rozmowy kwalifikacyjne niestety nigdy nie były przeprowadzane w sposób profesjonalny - być może to był główny powód zatrudnianie nieodpowiednich osób i dość widocznej rotacji pracowników. Brak systemów premiowych, ciągła de-motywacja pracowników - przez niektórych rozumiana, jako mobbing. Podstawowym błędem Zarządzających jest brak szacunku do pracy pracownika - on to w końcu robi dla spółki! Brak wyznawanej reguły, że zadowolony pracownik = większa wydajność pracy i prawidłowe podejście do klienta.. Jak w tej spółce ma być dobrze, skoro na czele sprzedawców stoi człowiek, który potrafi okraść drugiego pracownika - człowiek bez sumienia, w zamian za to z ogromnymi kompleksami oraz przerośniętym ego. W sumie to powinnam mu podziękować - to właśnie dzięki temu Panu powiedziałam sobie dość i pożegnałam się z Stylehotels :) Gdyby pracownicy byli traktowani fair, odwdzięczaliby się tym samym. Mam nadzieję, że niekończąca się restrukturyzacja przedsiębiorstwa nie pociągnie spółki jeszcze bardziej na dno - szkoda ludzi, którzy włożyli kiedyś serce i poświęcili mnóstwo czasu, żeby jakoś to wszystko funkcjonowało.. Nawiązując do poprzednich wpisów, dotyczących ówczesnego Prezesa Spółki - uwierzcie mi - nie taki diabeł straszny :) człowiek z własnymi przekonaniami i niekoniecznie z zasadami.. Gdyby częściej słuchał odpowiednich ludzi - dziś miałby większy szacunek wśród współpracowników i może nie był by dzisiaj, tam gdzie jest teraz.. Na pewno jest osobą doświadczona, która pół swojego życia poświęciła tym hotelom. Ratowanie tyłka pewnemu Panu troszkę mu w życiu zawodowym namieszało.. i pewnie jeszcze nie raz namiesza :) taka niekończąca się opowieść :) no cóż - życzę spółce samych sukcesów i zdystansowania się do problemów.. może wtedy dostrzegą sens istnienia Stylehotels - LUDZI..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kiki

śledzę ostatnio ostatnie wpisy i żałuję że nikt nieodpisał bo mnie ten temat też interesuje- ja skupiam się na konkretach więc jakby ktoś napisał o tych zarobkach to fajnie. a może dodatkowo mógłbym liczyć na opis usług jakie dodatkowo wykonujecie? bo jak ktoś opisze szczegóły w pracy i jak to wygląda w praktyce to już pół sukcesu przed pójściem na rozmowę kwalifikacyjną

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Napoleon

"Nieszczęśliwy" to poprawna forma. Jak już bronisz szeryfa to się nie kompromituj. Kogo jeszcze tam macie na dzikim zachodzie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pupilek\a

Witam wszystkich zainteresowanych firmą STYLEHOTELS nie będę pisała czy pracuje w ww firmie czy nie ale swoje zdanie posiadam na ten temat. Jak już niektóre osoby pisały iż jest to istny (usunięte przez administratora)to nie mają racji ponieważ (usunięte przez administratora) przynajmniej dawali satysfakcję że można normalnie pracować a tu jest po prostu jeden wielki (usunięte przez administratora). Tzn nawet jak dobrze pracujesz to i tak źle pracujesz (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

dodam jeszcze ze wystarczy spojzec w szafke od pokojowych i wiadomo dlaczego tyle wody jest na hotelu (usunięte przez administratora). ogolnie brak kontroli robi swoje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
najwyrazniej_uprzedzona

Alleluja! Dostałam swoje pieniądze! Ale co się uszarpałam i nadzwoniłam, to moje. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marii

Boże biedne recepcjonistki ba biedni pracownicy. Wiem kim jest (usunięte przez administratora) Uciekający z tej farby.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
najwyrazniej_uprzedzona

Wśród całego mnóstwa zarzutów (najzupełniej słusznych, skądinąd) dorzucam jeszcze jeden, najważniejszy - nie wypłacają pieniędzy. W styczniu tego roku miałam krótki epizod z tą firmą. Po przepracowaniu w sumie 48 godzin podziękowano mi za współpracę oraz poinformowano, że pierwsze 24 godziny pracy były "bezpłatnym szkoleniem"(?!) a za resztę wynagrodzenie zostanie mi przelane w lutym. Do tej pory nie otrzymałam ani grosza, usiłowałam się więc z nimi skontaktować, żeby o sobie przypomnieć. No i zaczęło się... Pani z działu administracyjno-kadrowego stwierdziła, że nie ma mojego grafiku i mam się kontaktować z menadżerem hotelu, w którym ostatnio pracowałam. Tam nie chciano mnie z nim połączyć (wydzwaniałam po kilka razy), na koniec odesłano mnie z powrotem do kadr a recepcjonistka zaczęła udawać, że traci ze mną połączenie telefoniczne i się rozłączyła. W kadrach z kolei się okazało, że mój grafik najwyraźniej jakimś cudem się znalazł, nie ma jednak mojej dokumentacji z numerem konta. Zaproponowałam, że wyślę go im mailem, na co pani zaczęła mi wyrzucać, że słabo mnie słyszy i chyba mam coś nie tak z głośnikiem telefonu(?!) i ponownie się rozłączyła. Cóż, w wielu miejscach już pracowałam, ale z takim (usunięte przez administratora)nie spotkałam się jeszcze nigdzie. Aha - chyba nie muszę dodawać, że nie podpisali ze mną żadnej umowy, więc szanse na odzyskanie pieniędzy mam utrudnione. Odradzam Stylehotels z całego serca - cóż, najwyraźniej jestem "uprzedzona"... A wszystkim, którzy spotkali się z podobnym traktowaniem ze strony tej firemki, chciałabym powiedzieć - ludzie, nie wystarczy się użalać na forach internetowych (jak ja to robię w tej chwili, ale musiałam dać upust swojej frustracji) - składajmy pisma, skargi do odpowiednich instytucji. Uprzykrzmy im trochę życie, tak jak oni to zrobili nam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mila

Półtora gwiazdki dla traktowania personelu, a może nawet na półtora nie zasługują w tej kwestii! Wygląd hoteli to niestety nie wszystko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin

Ci co tam pracują wiedzą co to ciężka praca .W firmie żądzom dwie osóbki ,reszta to marionetki na które można zwalić ich błędy. Współczuje Kierownikom i Pracownikom którzy wykonują bardzo ciężką pracę .A najbardziej tym którzy mają bezpośredni kontakt z tymi konkretnymi osobami (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nel

Dokładnie tak zgadzam się tam pracują ludzie, którzy nie mają wyjścia, którzy nie mają nic innego. Niestety muszę tam siedzieć przynajmniej przez jakiś czas bo nie mam nic innego. Jak tylko coś znajdę to spadam. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Polski

Bardzo źle traktuje się pracowników w tej firmie. Kobiety nic nie znaczą, są gorsze bo taka płeć. Już na rozmowie kwalifikacyjnej coś mi nie pasowało, ale kto nie spróbuje ten się nie przekona. Rozmowa wstępna przeprowadzona z "sam wiesz kto" na najniższym poziomie. Pracownicy bez energii do życia, ciągle wysłuchują jacy są beznadziejni i że firmie  nie są potrzebni. Rotacja duża i to zauważają sami klienci, pytając o moich poprzedników. Ekipa bardzo młoda i średnio u nich z doświadczeniem zawodowym. Jak tylko znajdę cokolwiek innego to zmywam się błyskawicznie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natan

ktoś tam jeszcze pracuje w takich warunkach i klimacie? uciekajcie stamtąd!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania

pozytywne komentarze to sobie chyba(usunięte przez administratora) sam pisze(usunięte przez administratora). pozdrawiam serdecznie szefostwo i zycze upadku. ULUBIONA PRACOWNICA. :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malinka
@ania

pozytywne komentarze piszą poprostu zadowoleni pracownicy Aniu :) a upadek stylehotels raczej nie grozi więc na nic Twoje życzenia. Pozdrawiam serdecznie i życzę szczescia w zyciu :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Brik

Porażka to mało powiedziane. Tam nikt nie powinien pracować!!!!Zresztą ciągle zatrudnianie nowych pracowników czy to nie chore. Zastanówcie się dlaczego tak jest. Ludzie wolą być beza pracy niż pracować w Stylehotels. Odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
matrix

Praca w tym miejscu to porażka. Jedna wielka porażka. Tyle w temacie. Odradzam wszystkim .. :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Stylehotels - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Stylehotels
Przejdź do nowych opinii