a jak jest u Was z inwentaryzacją papierosów i alkoholu?Czy za braki płacicie??
Zanim temat zrobi się "gorący"..... Wszystkie dostawy powinny być sprawdzane (w przypadku braku -traci sklep) alkohol i papierosy-sprawdzamy ZAWSZE! ...Jeśli dostawy są sprawdzane, braki w dostawie zgłaszane, uszkodzenia są odpisywane a klient nie ma dostępu do tych produktów.... to z jakiego powodu jest brak???? Wielu Kierowników których znam, płaci za braki z własnej woli wraz z załogą solidarnie...Ale tylko raz lub dwa, następnie się okazuje że produkty "przestają znikać" lub żegnamy się z jednym z pracowników :(
a ja pytam ,dlaczego niewinni maja placic za fajki,winny traci prace a reszta ponosi konsekwencje?
Dokladnie. U nas kazda dostawe sprawdzamy nie tylko papierosy i alkohol. Ale te dwie to osobiscie, reszte razem z pracownikami.
To są ustalenia "nieformalne"! Kierownik w tym momencie robi zebranie i informuje o "nazwijmy to - braku" oraz apeluje do solidarnej zrzutki ;) bo teoretycznie nie ma możliwości braku przy takiej kontroli. To wasza dobra wola aby to pokryć i..... Zaczynacie obserwować kolegów! Bo jest w śród Was ktoś nieuczciwy, czasem zaufany, a czasem jest to ktoś-teoretycznie znajdujący się na końcu tej listy :) to smutne....Ale prawdziwe. Jeśli jest to 1 paczka(z powodu błędu kasjera-to nie ma o czym mówić-strata sklepu) ale jeśli 8-15 paczek??????......... Nie wiem, w waszym przypadku jaka to kwota i czy jest to pierwszy raz..... Porozmawiajcie z kierownikiem, Lub zadzwoncie do KR! (zgloscie problem tam gdzie czujecie że będziecie wysluchani,zrozumieni a wasz problem w miarę możliwości rozwiązany) Moim zdaniem takie kwestie trzeba rozpatrywać indywidualnie.......
@xxx dziękuję za opinię. Był ktoś z Was ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej do EKO Holding S. A.? Jakie mieliście wrażenia? ;)
Witam, odwiedziłam dziś sklep w karpicku i muszę napisać jak traktują klienta na tym sklepie od jakiegoś czasu. Trzy Panie pseudo ekspedientki rozmawiają o (usunięte przez administratora) maryni , a jak o coś poprosisz to z łaska odburkną to jest tam na regale i trzeba się prosić aby podeszły skasować towar. Radze omijać ten sklep z daleka bo zalatuje tam GS z lat 80.
Co z dodatkowymi etatami ktore mialy byc, a oczywiscie wszystko wisi w powietrzu?
Czym jest wypowiedź "miały być dodatkowe etaty" a ich nie ma . Firma nie podała takiej informacji jako oficjalny komunikat. Eko pracuje nad wieloma projektami, których realizacja i wdrożenie trwa czasem długo lub mogą w ogóle nie nastąpić. Jeśli Wasz przełożony poinformował Was o tym projekcie-to błąd.
Tak otrzymalysmy taka informacje od KR. Czyli jak zwykle mydlenie oczu ze strony gory i podsycanie nadziei na polepszenie ...
1.Nie wolno zmuszać pracowników do płacenia za przeterminowane produkty!. Jeśli ktoś nie dopilnowal działu za który był odpowiedzialny to jest.... "rozmowa", "upomnienie", "brak premi" z powodu niedopilnowania ( ale musi być to jasno określone, że jest za to odpowiedzialny). Jeśli pracownik ma wolne lub urlop to nie odpowiada za ten dział! 2.Wszystkie szkolenia dla pracownika organizowane przez firmę są prowadzone podczas jego dnia pracy (jest to czas pracy tylko w innej formie),a pracownik na wolnym,urlopie,L4 nie może brać w nim udziału. 3.Dojazd i powrót ze szkolenia jest organizowany przez KR lub są zwracane koszty na podstawie biletów i paragonow.....! Zasady są jasne.
Jak najbardziej się z tobą zgadzam. Dodam jeszcze , że za stosowanie takich metod kierownik może stanąć nawet przed sądem. Za szkolenia zawsze jest wypisywany druk delegacji, a ja wliczam godziny pracownikom do grafiku.
W takim razie przysługuje mi zwrot kosztów podróży na szkolenie ( zwrotu kosztów oczywiście nie było ) , a także ekwiwalent za udział w szkoleniu w dniu wolnym od pracy ( oczywiście ekwiwalentu nie było ).Jeśli jesteś osobą zatrudnioną w tej firmie na stanowisku powyżej KR to znaczy , że o wielu sytuacjach , jakie mają miejsce na sklepach nie wiesz , albo po prostu nie chcesz wiedzieć. Osoba przydzielająca konkretną osobę pod konkretne szkolenie , w mojej ocenie , powinna być z tymi jasnymi zasadami zaznajomiona. Okazuje się niestety , że tak nie jest. Mojej byłej kierowniczce widać te zasady również są obce. Nie pracuję już w tej firmie i piszę moją opinię obiektywnie opierając się na prawdzie , a nie kłamstwie , fałszu , obłudzie. Chciałbym jeszcze dodać , że pracownik nie powinien być pozbawiany premii za przeterminy produktów , które najzwyczajniej w świecie mają słabiutką rotację pomimo mocnej przeceny.
1)...w sytuacji krótkiego terminu produktu i reakcji w postaci przeceny tego artykułu - zdecydowanie NIE!,.Zostały wykorzystane wszystkie możliwości a pracownik nie jest niczemu winien i premi w postaci "kary" nie można odbierać. 2)Jeśli pracownikowi nie został zmieniony grafik aby mógł uczestniczyć w szkoleniu a taka sytuacja już się wydarzyła (na co wyraził zgodę) - należy się w tej sytuacji inny dzień wolny, uzgodniony z przełożonym. ;)
Zgadza sie. Jesli produkt byl przeceniony i sie mimo tego niesprzedal to trudno sie mowi, ale jesli sie przeterminowal przez niedopatrzenie czy zaniedbanie pracownika to juz inna bajka.
U nas jest upomnienie jesli cos takiego sie zdazy . Nigdy niekazalysmy nikomu placic za towar po terminie.
A jak u Was jest z kartą stałego klienta? Od dwóch tygodni nie rabatuje nam produktów żadnych (niepromocyjnych), ten przywilej ma tylko szefowa. Też to zaobserwowalyscie?
Przychodzić w dni wolne i sprawdzac daty . Masakra , masakra , masakra.Jebnijcie te przeterminy kierowniczce na stół i niech sama płaci i nie przychodzcie w dni wolne do pracy.Tak samo organizowane sa jakies smieszne szkolenia , na ktore trzeba jezdzic w dni wolne od pracy za darmo - nikt za to pracownikowi nie płaci.Ludzie wiecie kto wami zarządza ???To ja wam powiem .Tymi osobami są dzieci wiatru i kurzu.
U mnie niestety takie właśnie metody są stosowane, pokrywamy straty za przeterminowane produkty. Chociaż to już nie jest 100% ale jednak płacimy. Ale najgorsze jest to, że siedzisz na L4 przez 2tygodnie, przychodzisz do pracy po zwolnieniu a Twój regał aż kipi od przeterminow a szefowa na to, że "to Twoja wina bo mogłaś przyjść i to ogarnąć, przecież i tak byłaś tylko na zwolnieniu, dziewczyny zostają po godzinach bądź przychodzą na wolnym i nie muszą płacić"
To czemu sie na to zgadzacie ?! Jak idziesz na l4 czy urlop to przekazujesz kierownikowi zeszyt z datami i on juz powinien dopilnowac. ,,Z,, Co do karty znizkowej, u nas dziala wszystkim.
U mnie niestety takie właśnie metody są stosowane, pokrywamy straty za przeterminowane produkty. Chociaż to już nie jest 100% ale jednak płacimy. Ale najgorsze jest to, że siedzisz na L4 przez 2tygodnie, przychodzisz do pracy po zwolnieniu a Twój regał aż kipi od przeterminow a szefowa na to, że "to Twoja wina bo mogłaś przyjść i to ogarnąć, przecież i tak byłaś tylko na zwolnieniu, dziewczyny zostają po godzinach bądź przychodzą na wolnym i nie muszą płacić"
Szczury i przeterminowane towary z wymazaną datą ważności zmywaczem do paznokci Mięso dzień w dzień płukane więcej zakupów tam na pewno nie zrobię zatrucie zgłoszone do sanepidu
klient czy może były pracownik?wsciekły na szystkich bo z jakiegoś powodu stracił prace?kilkanascie lat pracuje w tej firmie i nigdy nic takiego nie miało miejsca! Wszyscy dobrze wiemy jaki jest nacisk na terminy nie ma opcji żeby było mieso nie świeże!
@ja -2017-02-24 19:05 Szłam do pracy godz 7;45 około ,weszłam do sklepu jak zwykle kupić coś na śniadanie Pani z mięsnego płukała mięso śmierdziało na stoisku i to nie tylko moja opinia A pani na kasie ścierała szmatką coś z paczek z chrupkami jak myślisz co to było? wycierała kurz?
Jestem kierownikiem 8 lat nigdy takie sytuacje nie maja miejsca w naszym sklepie. Jeden raz odpowiedzialna za regał z zupami zmyła datę bo nie zgłosiła do przeceny zup i dostała za to naganę pisemną i wszyscy tą sytuację pamiętają. Jak ktoś opisuje takie sytuacje to dobrze byłoby napisać ,w którym sklepie a nie oczerniać wszystkie.
ok to się dziwie ze takie glajdy pracują jeszcze w tym sklepie ,bardzo proszę jesli piszecie o jakims sklepie piszcie otwarcie jaki to sklep .
Hahah jak widzę to co piszesz to mi się chce śmiać... Jeśli już ktoś robi takie takie matactwo to na pewno nie na sklepie, wśród klientów. Piszesz pierdoły. Mogłaś jeszcze dodać , żeby podkoloryzować , że mięso pani prała w pralce :D
Nikt w tej firmie nie podpisuje odpowiedzialności materialnej... Nie można komuś kazać kupować tego co się przeterminowało, a jeśli już ktoś coś takiego stosuje to ryzykuje i to bardzo...
Wiem ,że stosują takie "zwyczaje" ale doskonale wiemy ,że mamy mało etatów i dlatego ciężko dopilnować dat a (usunięte przez administratora) też to wykorzystują.
Mało etatów, to czyja to wina, pracowników? Oni nie są winni to dlaczego mają płacić za przeterminowane towary? Nie dość , że pieniądze bardzo kiepskie to stosowanie takich metod to już kompletna przesada. Ludzie pamiętajcie, jeśli któryś z kierowników każe wam płacić za przeterminowane towary to robi to niezgodnie z prawem!
Czytam ze zrozumieniem... Odpowiedź ta była skierowana do kierowników, którzy stosują takie metody, a nie do Ciebie...
Tak tylko dlaczego nikt nic nie mówi...
Wiele sklepow dostalo zgody na dodatkowe etaty. Stad te ogloszenia o prace. W koncu bedzie lzej jesli bedzie nas wiecej :)
O zwolnieniach nic nie słychać ale coś musi być na rzeczy bo w zbierają podania o prace w sklepie u kierownika a na olx jest pełno ogłoszeń przyjmę kasjerów-sprzedawców...
witam a slyszeliscie cos o zwolnieniach po przejsciu sklepow w inna firme
Witam, Nie pracuje już jakiś czas i chyba łatwiej z perspektywy czasu napisać opinię. Co do kasy najniższa krajowa + jakiś smieszny dodatek, więc szału nie ma. Praca cieżka. Rolki po dobre pół tony pchane są ręcznie. Jak jeszcze kierowca pomoże to ok, gorzej jak potem 2 kobiety siłują się żeby wyjechać z magazynu. Najechałam sobie na nogę, wiem jak boli. Magazyn w sklepie też porażka, bardzo mały jak na spory sklep. Śniadanie prawie na sklepie, bo miejsce w socjalnym zajmowały warzywa. Atmosfera w pracy raz lepsza, raz gorsza. Elastyczny grafik to ściema, zostawiam prośbe że chciałabym dostać wolne lub ewentualnie na rano bo czekam 3 miesiące do lekarza. Dostaje w grafiku ranna zmiane. Ciagłe prośby o wykupienie towaru po terminie. Radze się 3 razy zastanowić przed złożeniem podania.
Madre opinie nie powinny byc usuwane.
Wafelków 7 i pół, ale dwa zjadęłm :( Kawy nie piję, bo powoduje wzdęcia!
Witam jestem osobą pracująco w tej firmie i wiem jak jest marna praca nikt unas sie niechce odezwac bo kazden sie boi ja raz sie odezwałam i miałam przewalone kazdem umie mówic tylko za plecami kierowniczki a jak przyjdzie cos powiedzieć to mało jej do tylka niewejdą w tym miesiacu wyrobilismy norme a nieotrzymalismy zadnej premi koleżanka zapytala sie regionalnego ze niebyło w tym miesiacu premia on taki zdziwiony ze sklep dostał premie to ja sie pytam gdzie ta premia kierowniczka ma swioch ulubionych pracowników więc chyba tam poszła premia a kazden robi tak samo a może więcej niz te osoby zasłuzeni i co z tego ma.Regionalny jeżdzi i pyta sie jak sprzedaz aktywna Ja stojąc na kasie i sprzedając 100 wafelkuw na swojej zmianie a druga przyjdzie sprzeda 20 i dostanie tyle samo premi motywacyjnej co ja czyli 50 zł i to jest sprawiedliwośc tak sie zastanawia nad zmianą pracy kręgosłup mi wysiada wszystko trzeba wynosić z magazynu z piwnicy i to po schodach.Dzis przyjdzie regionalny i zapytam sie o wyrobioną norme i o tą premie powiem wam ze jusz mi niechodzi o te pieniądze a o sprawiedliwosć skoro ulubięcy nierobią więcej niż my dlaczego maja dostać a my mamy dalej tyrać na nich.
Moja byla kierowniczka tez miala swoje ulubienice i tylko one dostawaly premie. Powiem wam jedno, warto mowic co sie mysli tylko zbiezcie sie wszyscy i pogadajcie z regionalnym.
ja pierdziele nie róbcie siary...błąd za błędem ktoś pomyśli ze sami analfabeci pracują w tej firmie.
tak myslalam:( kurcze żeby gora wiedziała co robia kierownicy(oczywiście nie wszyscy) przypuszczam ze z hukiem z tej firmy by lecieli...ale jak to mowia Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy.
Jak bedzoecie siedziec cicho to gora sie niedowie. Zacznijcie dzialac. Pogadajcie najpierw z regionalnymi
No jak by góra wiedziała to by było wesoło .Może i wiedzą co mądre kierowniczki i ich zastępcy robią. Mi to tylko żal tych ludzi co tam pracują bo ich nikt nie obroni .W Eko to jest totalna spychologia ,jakby co zwalić na pracownika , a jak jest kontrola to mało co nie pozabijają się .Kierowniczki i ich świta he he he pracujcie bo nikt na sklepie nie robi tylko wy he he he.Kto mądrzejszy już dawno odszedł z tej pracy ale są ludzie którzy po jakiś czasie zorientują się co jest grane;
Nie wszyscy ks i nie wszyscy zk sa zli. Caly czas narzekacie na kierownictwo , ciekawe czy wy tacy w porzadku wszyscy jestescie .
Nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora. Ja jestem wymagajaca, dziewczyny wiedza,ze u mnie na zmianie błakac sie niebeda .ale wiedza rowniez ,ze zawsze z kazdym problemem moga przyjsc i im pomoge. Cieszy mnie to,ze mimo tego ,ze wyciskam z nich wszystkie poty to majac do wyboru ks i drugiego zastepce wola byc na zmianie ze mna i czesto narzekaja,ze jestem na innej zmianie a nie z nimi.
ja mysle ze to krytykowanie kierownictwa nie polega na ich pracy z zloga tylko na matactwach kierownikow.
Ok. Ale niewszedzie tak jest. U mnie tez tak bylo. I tej kierowniczki juz dawno nie ma. Teraz jest tak jak powinno.
Nikt kierowników i jej świty się nie czepia a prawda boli.Pracownicy starają się pracują za trzech a kto he tylko pracuje w razie co kierownictwo śmiech he he he .Pewnie że nie wszyscy kierownicy są żli .Kierownik powinien godnie reprezentować sklep i ich pracowników .
Mnie akurat nic nieboli. Tym bardziej,ze pracuje rowno ze swoimi pracownikami. A z tego co tu wyczytuje od dluzszego czasu to niewszyscy pracownicy sie wysilaja.
To dzięki komu sklepy funkcjonują dzięki tobie bo ja myślałam że dzięki pracownikom .I dalej obraża się się zwykłego robola .Ja tam piszę jak jest kierownik i jej świta rządzą a reszta to co kto się nie wysila .Nie pisz bzdur.Właśnie przez takie kierownictwo nie chcą ludzie pracować.Jak zgrana jest załoga to nic nie przeszkadza ani niskie pensje ani ciężka robota tylko kierownicy doceniajcie swoich pracowników a nie jechanie na nich na forum i co myślisz że taka fajna jesteś pomyśl zanim coś napiszesz.A ty Gwizdek nie wtóruj bo siejesz zamęt .Pozdrawiam pracowników.
Popieram mądre opinie, cenię ludzi którzy lubią tę pracę, akceptuję krytykę... ale mądrą! i taka była moja wypowiedź w stosunku do Twojego podejścia! Czyli "tak trzymaj" bo to mądre. W żaden sposób moje wypowiedzi nie "sieją zamętu" i sądzę że warto czasem uspokoić irytacje zanim coś się napisze.
A gdzie ja kogos obrazilam?! Bo jakos niezauwazylam. A jak chcesz wiedziec to mam zgrana zaloge i pracujemy rowno. Wiec tak, tez dzieki mnie sklep funkcjonuje bo nieprzychodze sie tam obijac tylko pracowac. zastepca to tez pracownik. Nie jestem osoba ktora przez 8 godzin siedzi w biurze.jak trzeba to ide i na kase i na miesny normalnie pracowac a w miedzy czasie robie zamowienia i inne biurowe rzeczy. I szanuje swoich pracownikow i zawsze jestem po ich stronie. A tak na marginesie to kiedys bylam w tym sklepie kasjerka, niedostalam tego stanowiska ani za piekne oczy ani za obijanie sie.
Bede ;-)
Wiesz co, nie raz i nie dwa ,,ciagnełam,, dwie zmiany albo przychodzilam w wolny dzien jak nie bylo ludzi do pracy albo dziewczyny sie pochorowaly. Wiec juz wyluzuj. Niewiem jak jest u ciebie w sklepie ale u mnie kierownictwo rowniez pracuje jak pos a czasami i dwa razy wiecej. A kazdy dobry pracownik jest doceniany.
To napisz za co? Nie wierzę że ty jedna z całej załogi taka pracowita! Chyba ze długo pracujesz i należy ci się ? Znamy ta sztuczki !!!!! Ja nic nie mówię Ale milczeć nie będę haha
He he he ja wyluzowałam się i nie wiem o co ci chodzi .Też robię za kogoś jak dziewczyny się pochorują lub zwyczajnie zawalą.Nieraz z wolnego przychodziłam. .Pracownik jest doceniany he he he .Nie wiem czy się żalisz czy się chwalisz.Na forum każdy ma prawo wyrazić swoją opinię i nikt się nie boi jak każdemu z osobna odpiszesz .Mi to lotto.
Wiesz co ty albo czytac ze zrozumieniem nie umiesz albo masz problem ze soba. I tak u mnie w sklepie dziewczyny sa doceniane. Wiele moich kolezanek bylo kasjerkami a teraz sa zk albo ks. Tylko trzeba pracowac a nie sie nad soba uzalac.
A czy ja napisalam,ze ja jedna jestem pracowita? Z mojego sklepu 5 osob conajmniej awansowalo i nikt za to,ze ,,mu sie nalezalo bo dlugo pracuje. I nie jestem luzusem kierowniczki . Na zastepce wybrala mnie poprzednia razem z regionalna. A jesli niewiesz z jakiego powodu sie awansuje to juz twoj problem. Widze, ze niektorych boli, ze sa tylko pos, a jak ktos jest wyzej to juz podejzane . Ciesze sie,ze mam normalny sklep i fajnych pracownikow.
Jakieś zwolnienia ? Zamknięcia sklepów ?
Cięcia już są na każdym kroku. Zaczęło się od dodatku motywacyjnego, było 100 zł a teraz już 50 zł a ciekawe co będzie następne?
Dlatego w tej firmie jest tak źle, bo jest jedna wielka cisza ...
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy EKO Holding S. A.?
Kandydaci do pracy w EKO Holding S. A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.