logo EKO Holding S. A.

EKO Holding S. A.

Legnica

Opinie o EKO Holding S. A.

obcy 2017-04-22 18:11
dlaczego są tak niskie zarobki w eko
4
wrocław 2017-04-23 00:30
bo to właśnie Eko :)
5
klijent 2017-04-23 07:34
Czy pracownicy Eko przystępują do strajku włoskiego 2 Maja
1
były pracownik 2017-04-23 07:49
Jeżeli szukasz pracy omijaj tą firmę ! .Pozornie wszystko jest zgodnie z prawem,Zarobki są nędzne,najniższa krajowa .A premii brak przekroczenia dobowe to standard i brak nadgodzin a jak ją to wypłacane kwartalnie
Iza 2017-04-23 18:10
Tez jestem klientką sklepu przy gimnazjum jak i innych sklepow tej sieci i niejednokrotnie widzialam kierownictwo pracujace ,,na kasie ,, i na sklepie.
A po drugie jak juz ktos pisal kierownictwo jest od pracy w biurze a na sklepie pracuja pracownicy.
Wiec drogi ,,klijencie,, zastanow sie co piszesz.
1
Iza 2017-04-23 18:10
Tez jestem klientką sklepu przy gimnazjum jak i innych sklepow tej sieci i niejednokrotnie widzialam kierownictwo pracujace ,,na kasie ,, i na sklepie.
A po drugie jak juz ktos pisal kierownictwo jest od pracy w biurze a na sklepie pracuja pracownicy.
Wiec drogi ,,klijencie,, zastanow sie co piszesz.
3
.... 2017-04-23 18:13
Kierownik i zastepcy maja swoja prace biurowa do wykonanie a od pracy na sklepie maja pracownikow.
2
ja 2017-04-24 22:40
czyzby?kierownik tez pracuje na sklepie!!co ma takie do pracy w biurze przez 8h?myslisz ze trzy osoby na slepie dadza same rade?wykoncza sie w miesiac stad te rotacje.
4
no 2017-04-24 22:42
Pisze się klientcie:)
1
Iza 2017-04-24 22:45
Przeczytaj jeszcze raz co napisalam. Tylko tym razem ze zrozumieniem.
CIEKAWY 2017-04-24 23:32
P. IZO WIDZĘ ŻE DOBRZE ZNA PANI TEN SKLEP CZY PRACOWNICY DAJĄ SOBIE TAM RADE CZY MAJĄ DOŚĆ JAK P. MYŚLI A I CO BY P. TAM ZMIENIŁA KADRĘ KIEROWNICZĄ CZY PRACOWNIKÓW MOŻE KTOŚ TAM NIE NIE PASUJE I CZY WSZYSCY SĄ MILI PROSZĘ O COŚ WIĘCEJ
pracownik 2017-04-25 13:34
Według ciebie kierownik i zastepca jest od pracy w biurze wiec ja się pytam co takiego jest do roboty w biurze 16h na dobe? klientem raczej nie jesteś zbyt dobrze znasz ten sklep .
3
ciekawy 2017-04-25 18:35
widocznie ta p.jest pracownikiem i ma b,dużo pracy w biurze bo temat zna od podszewki więc ja współczuję tym pracownikom
obcy 2017-04-25 19:21
ale konwersacja
Pracownik 2017-04-25 20:16
Konwersacja jest bardzo ciekawa. Pani "Iza" jest klientem wszystkich Eko w Świdnicy i wie jak wyglądają Kierownicy i Zastępcy i doskonale wie czy pracują na sklepie...!!!
Pan lub Pani "CIEKAWY" oczekuje informacji kogo wymienić- Kierownictwo czy załogę? i pewnie tez jest klientem.
A na to wszystko odezwie się Pani "Paulina" z sakramentalnym "a co Pani Iza i Pan CIEKAWY myslicie o pracy w eko i czy są szkolenia i benifity"
- szanujcie nas i naszą pracę i nikt nie będzie odchodził, pracował i nie pisał tutaj.
...ja też Odchodzę!
9
CIEKAWY 2017-04-26 10:38
to znaczy ze nie jesteś klientem tylko pracownikiem i widzę ze b.dobrze znasz sklep i sytuacje i mało tego wcale nie chcesz zmian powodzenia w pracy czy jesteś kierownikiem zastępcom czy pracownikiem mam nadzieję ze b. dobrze ci się pracuje oby tak dalej
Zk 2017-04-26 17:00
Wymagacie szacunku od kierownikow a jaki jest wasz szacunek w stosunku do nich ? Bo widze,ze zaden. Rozpoczynajac prace w sklepie chyba poznajecie swoje obowiazki. A od rozliczania pracy kierownika jest regionalny a nie pracownik czy tym bardziej klient. Ciagle wam cos niepasuje tylko dlaczego nieporozmawiacie z kierownikiem tylko wypisujecie tutaj ? Przeciez nieboicie sie ,ze was zwolni bo na pracy i tak wam niezalezy i jest wam w eko źle. Jak ktos napisze cos dobrego o sklepie czy kierownictwu to plujecie na niego jadem i twierdzicie,ze musi byc kierownikiem bo przeciez ani klient ani pracownik nic dobrego niemogl by napisac. Zastanowcie sie troche . A tak na marginesie to mozecie zlozyc swoje cv na kierownika sklepu i wtedy pokazecie co potraficie.
11
Zk 2017-04-26 17:01
To pytanie to chyba do zarzadu trzeba kierowac.
pracownik 2017-04-28 20:01
Jesli pisze "pracownik" to chyba klientem nie jestem.
Nie znam sklepu ani sytuacji Panie Ciekawy!
A co do zmian - to tu masz rację "nie chcę zmian" ostatnio Eko tych zmian nam daje duzo.
Kiedys było inaczej , był zgrany Zespół i dobrze sie pracowało i dyrekcja byla zadowolona z naszego sklepu i wynikow, mimo tych marnych zarobkow i ciągłych kontroli to chcialo sie isc do pracy. A teraz nie ma ludzi do pracy , nie ma naszej kierowniczki i nie ma Pani regionalnej.
Co chwile jest ktos "na chwile" a kierownictwo nic nie potrafi i siedzi tylko w biurze a my musimy sobie sami radzić.
Pracuje dlugo ale już mam dosyć tych zmian i takiej pracy.
4
alina 2017-04-29 13:42
Napiszcie jak to jest ze w Eko w Malomicach pracuje kierowniczka, ktora zatrudnia swoja matka , czy tak moze byc ?
maja 2017-04-29 13:45
droga alino - nie moze tak byc, zglos to do kierownika ale nie regionalnego tylko wyzej
3
Zk 2017-04-29 16:22
Z jakiego powodu zwolnili kierownictwo, skoro bylo wszystko ok i byliscie chwaleni ?
2
były pracownik 2017-04-29 21:50
a kto jest nad kierownikiem regionalnym
ha 2017-04-29 23:31
w Przytocznej kierowniczka przyjeła swojego ojca do pracy i nie ma juz ani jednego ani drugiego:):):)
Wkurzona 2017-05-02 20:14
EKO MIEDZYCHÓD -grafik zmieniają co chwile. Myślisz, że masz wolne w weekend a tu nagle się okazuję, że ktoś niby zachorował i musisz przyjść do pracy. Kierowniczka ma za nic pracowników. Zmienia graik jak chce i to bez pytania czy nam się nie koliduje to z planami. Ma w dupie wszystkich liczy się tylko to, że sama daje sobie wolne. Także Ja majówke w pracy spędze a onawolne sobie bierze.
B 2017-05-03 13:16
Prawie wszędzie w eko zatrudnia się najbliższą rodzinę, kuzynki, dobrych znajomych, sąsiadki itd.to są przecież sprawdzone osoby i wiadomo, że na nich można polegać jak coś. Niejednokrotnie osoba przyjęta z ulicy, nieznajoma, o której nikt nic nie wie, później przychodzi do pracy pod wpływem alkoholu, zdarzają się i kradzieże z kasy lub wznoszenie alkoholu oraz papierosów. U nas cv do wglądu dla każdego i później pracodawca pyta się pracowników czy ta osoba co przyniosła cv jest w porządku i czy ktoś ją w ogóle z nas zna, wówczas do niej dzwoni z propozycją pracy.
3
jo 2017-05-03 16:47
Prawie wszędzie ....przeważnie tam gdzie jest zatrudniona przez kierownika rodzina inwentury wychodzą tragicznie dlatego żeby uinknac takich sytuacji nie powinno się zatrudniać najbliższej rodziny.Kierownicy oszczedzcie sobie plotek i tego nie praktykujcie.
Tajemnicza mieszkanka z Karpicka 2017-05-06 17:00
Witam. Po przeczytaniu Pani komentarza nie mogłam powstrzymać się, aby na niego nie odpisać . Zastanawiam się, jakie trzeba mieć nudne życie prywatne, żeby wymyslać takie głupoty. Niemiła obsługa, towar po terminie, a mimo tego tak Pani zawitała do sklepu w Karpicku. Ciekawe, a zarazem fascynujące hahaha. Jestem stałym klientem tego sklepu i jeszcze nigdy nie zauważyłam tego co Pani dostrzegła odwiedzając ten sklep raz na jakis czas. Brawo, gratulacje za spostrzegawczosc. Nie wiem czy mam bić Pani brawo , czy od razu wręczyć nagrodę Nobla. Na drugi raz proponowałabym zastanowić się, zanim wpadnie Pani na pomysł wypisywania podobnych rzeczy o innych sklepach.
Uwaga wiadomosc z ostatniej chwili sklep w Karpicku czynny jest w niedziele od 9-16 ( Dziewczyny w tym sklepie w końcu wzieły się do pracy haha).
Pozdrawiam i następnym razem zapraszam na kawę do Karpicka :)
8
Niko 2017-05-07 23:02
A co powiecie o kamiencu zabkowickim? Chodzi mi o obsluge sklepu i kadre kierownicza?
125 2017-05-17 18:35
W EKO w Pruchniku od jakiegoś można zauważyć dziwne sytuacje. Niejednokrotnie widzę tam, że kobiety rozładowują ciężkie pudła, bo nie ma ani jednego faceta "na sklepie", nie ma żadnego ochroniarza, kierowniczka w mojej obecności również krzyczała na pracowników. W weekend majowy i inne dni "wakacyjne" jest ogrom klientów a tylko 3 ludzi do obsługi, a w nd pracują dłużej niż 8h.
4
MR-X 2017-05-19 14:59
Witam. Najcięższe pudła jakie przyjeżdżają w dostawie to chyba płyny, który karton waży do max 10kg . Kobieta może podnosić do 20kg. Ochroniarz na sklepie nie jest rentowny, ponieważ przeliczając roczną jego pensję nie ma aż tylu strat. Krzyknąć czasem trzeba, ponieważ czasem po cichutku nie dociera. W niedzielę pracuje się 9 godz, a według prawa pracy można więcej... A tak w ogóle to człowieku nie masz własnego życia??? :D
5
Byly pracownik 2017-05-21 19:49
Niestety w Eko Pruchnik nie ma magazyniera tylko pracownicy obslugi sklepu wiec jak niby magazynier jest na kasie to inna osoba musi dzwigac zycie
2
sis 2017-05-21 22:39
a ile wazy skrzynka z piwem? ile waza dwie palety z piwem?do tego paleta albo dwie napoi ,paleta suche z dwie rolki nabiału i warzywa jak myslisz MR-X kto to dzwiga? przewaznie jedna osoba i to kobieta ,kierownik dupska nie ruszy z biura zeby pomoc! wiesz dlaczego nie ma chetnych do pracy w marketach?bo to ciezka praca ktorej nikt nie docenia!!!!
10
sam 2017-05-22 11:33
Oczywiście ze można więcej, dzień pracy można przedluzyc do 12h na dobe ale....podam na sowim przykładzie sklep otwieramy o godz.9 wiec w pracy musimy być na 8.30 (przygotowanie sklepu do otwarcie,wylozenie pieczywa,ow itd.)sklep zamykamy o 18 rozliczenie kasjerow do 18.30 i tak wychodzi nam 10h pracy w niedziele i nie byłoby tak zle ale tych dwóch godzin nikt nam nie oddaje licząc ze pracujesz w miesiącu jedna niedziele przez rok to w gratisie dla firmy oddajesz 24h.
3
MR-X 2017-05-22 15:41
Jak wiadomo do każdej pracy trzeba przyjść szybciej żeby się przygotować... Wyłożenie pieczywa w niedzielę? No może wyjątkowo macie dostawy w ten dzień, nie wiem. Ja za niedzielę wpisuję normalnie 9 godzin, bo taki jest dzień pracy. Jeśli u Was jest inaczej to musicie porozmawiać z kierownikiem. Rozliczenie kasjerów, hmmm mi osobiście zajmuje to 5 do max 10 minut. Warzywa można dołożyć w sobotę wieczorem , oczywiście te które się nie psują, a resztę już po otwarciu sklepu.
5
MR-X 2017-05-22 20:13
Jak w każdej pracy dużo zależy od załogi, regionalnego i kierownika sklepu. Jeśli regionalny jest w porządku, można z nim pogadać i nie wymyśla dziwnych rzeczy, a załoga jest zgrana to nie pracuje się źle.
Jest system motywacyjny, nie duży ale zawsze to coś. Premie to samo, nie duże ale zazwyczaj coś tam jest. Wynagrodzenie zawsze na czas. Pracy może i dużo ale wszystko zależy od jej organizacji. Jeśli ekipa jest zgrana to nikt się nie przepracuje. Słowem tragedii nie ma, a jeśli komuś się nie podoba o bardzo wiele innych sieci potrzebuje pracowników, ale jak to się mówi : wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Proponuję DINO. Sylwester czynne do 22.00, Wielka Sobota do 20.00. Co tydzień inwentaryzacja na świeżych itd :)
Słyszy się od kierowców , że dużo kierowniczek to tzw. damy na szpilkach z 10cm tipsami, które nawet nosa z biura nie wyłonią... No cóż, takie życie. Jak ktoś umie dobrze lizać pupę :) i zakręcić tyłkiem to ma lepiej...
Tak zawsze było, jest i będzie :( Co do audytów to bardzo dobrze,że są. Wiadomo coś zawsze znajdzie się na sklepie przeterminowanego na towarach suchych, ponieważ jest to bardzo ciężko przypilnować przy takiej ilości załogi, ale jak czasem widzi się zdjęcia przeterminowanej miesiąc szynki która leży w ladzie czy jogurtów 2 tygodnie po terminie... bez komentarza. Jak dla mnie towary świeże to priorytet. Co do aktywnej sprzedaży gdyby sieć przeznaczyła na każdy region choć 200/300zł powiedzmy dla pierwszych dwóch czy trzech sklepów to moim zdaniem wyniki wzrosły by o 100% i była by jakaś motywacja, a tak to czy jedni sprzedadzą 100 szt , a inni 5szt to po co się produkować jak i tak się nie usłyszy nawet głupiego DZIĘKUJĘ. Tak samo wyniki inwentaryzacji. Jedni straty 10 tysięcy inni 50 a nawet 70 i co??? Nic ! Również nawet głupiego dziękuję. Trochę to smutne ale nie docenia się ludzi, którzy się starają, długoletnich pracowników. Wszyscy zarabiają praktycznie tyle samo, ponieważ tak niskimi pulami premiowymi nie da się zbytnio nikogo wyróżnić, bo powiedzmy sobie szczerze czy warto zapierdzielać cały miesiąc i dostać 80zł czy tam 100zł premii brutto czy lepiej mieć wszystko gdzieś odbębnić swoje 8 godzin i niczym się nie martwić??? Kurde, naprawdę to jest aż przykre jak się nie docenia starających się pracowników. Z takim podejściem ta firma na pewno się nie rozwinie i ciągle będzie na dnie. Przychodzi nowy pracownik dostaje 2000zł brytto, a Pani z 10cio letnim stażem, która ma sklep w jednym palcu zarabia 2100zł bo jakimś cudem udało się tą stówę wywalczyć. Przykre ale prawdziwe :( Trochę się rozpisałem :)
24
CIEKAWY 2017-05-23 08:45
CIEKAWA JESTEM CZY KTOŚ TO CZYTA I WYCIĄGA WNIOSKI, BO MOIM ZDANIE RACZEJ NIE.
SKORO PRACOWNIK DOSTAJE JAK PISZESZ LICHOM PREMIE.
4
MR-X 2017-05-25 17:58
Witam. To znowu ja :) Nie wiem czy słyszeliście o strajku w Tesco. Tam kasjer zarabia 2295zł (tyle lub troszkę więcej zarabiają u nas zastępcy) a oni i tak strajkują i domagają się podwyżki w wysokości 400zł. Myślę , że za pół roku w innych sieciach kasjerzy będą zarabiali tyle co u nas kierownicy lub więcej. Rozmowa na ulicy za pół roku -
-cześć gdzie pracujesz i ile zarabiasz?
- jestem kasjerem w Tesco i zarabiam 2900zł brutto, a Ty???
- jestem w kierownikiem w Eko i zarabiam 2800zł brutto ale czasem mam 70zł premii :D
21
aaa 2017-06-13 17:08
W myśl pkt I załącznika do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 1996 r. w sprawie wykazu prac szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet (Dz. U. Nr 114, poz. 545 z późn. zm.) do prac wzbronionych kobietom zalicza się m.in.:
1) ręczne podnoszenie i przenoszenie ciężarów o masie przekraczającej:
a) 12 kg - przy pracy stałej (lub 3 kg w przypadku kobiet w ciąży lub karmiących piersią),
b) 20 kg - przy pracy dorywczej (lub 5 kg w przypadku kobiet w ciąży lub karmiących piersią).
2) przewożenie ciężarów o masie przekraczającej:
a) 80 kg - przy przewożeniu na wózkach 2, 3 i 4-kołowych (lub 20 kg w przypadku kobiet w ciąży lub karmiących piersią).
Pracownice w większości są zatrudnione na stałe, więc panie MR-X, mogą dźwigać do 12 kg. A nie wspomnę o wciąganiu na magazyn palety ważącej po 900 kg w 3 osoby !!!. Gdzie inspekcja, gdzie Sanepid pytam, gdzie regionalny, który widzi wymęczone i spocone kobiety przy dźwiganiu takich ciężarów. Worek ziemniaków waży 15 kg, zgrzewka piwa 12kg, pojemnik wypełniony mięsem lub wędlinami często ponad 20 kg, zgrzewka Pepsi lub Coca Coli 8x2,25 l =18 kg !!!!!!!!!! a ile tego w ciągu zmiany przechodzi przez ręce każdy kto pracował a nie podpierał ściany wie. Pewnie jak ci ręce czy kręgosłup wysiądzie przyjdą następni a tobie nawet nikt dziękuję nie powie. Z niektórymi pana wpisami się zgadzam, ale czasami to sorry, mówmy wprost w Eko nigdy nie będzie lepiej! I bardzo się cieszę, ze tam już nie pracuję. Właśnie przez dźwiganie dziś mam niesprawną rękę. A czy regionalny się tym interesuje? Nie!!! A byłam dobrym i ciężko pracującym pracownikiem. Pozdrawiam!
11
3 2017-06-13 20:41
Szacunek. Zgadzam się z Tobą .Ci , którzy tam "naprawdę" pracowali mają problemy zdrowotne.
6
MR-X 2017-06-14 16:19
Witam. Po części się z Panią? zgadzam ale...
Kierowca ma obowiązek wjechać paletą na magazyn.
Pojemnik przepakowany mięsem można rozładować sobie do dwóch.
Coca cola, nie trzeba podnosić całej zgrzewki tylko przepakować sobie na sztuki do koszyka.
Worek ziemniaków, no cóż chyba już taki standard , że chyba wszędzie pakowane są po 15kg.
Wiadomo tracimy więcej czasu ale szanujemy swoje zdrowie.
Nikt nikomu nie każe podnosić nie wiadomo jakich ciężarów
Tak jak już pisałem wcześniej w moich postach, bardzo wiele zależy od organizacji pracy i załogi z którą mamy przyjemność pracować. Jeśli wszyscy są zgrani to obowiązki się rozłożą równomiernie i nikt się nie przemęczy.
pola 2017-06-14 23:33
Witam. Jak u Was z mankiem na sklepach? Jak się rozliczają kasjerki?
Zk 2017-06-15 19:52
Hmmm teraz panie MR-X to i ja sie z panem niezgodze.
Wiemy wszyscy dobrze jak wygladaja np palety z woda. Przykladowo przychodza dwie. Na jednej na dole woda x na gorze woda y. Natomiast na drugiej na dole woda y na gorze x. W zwiazku z czym trzeba wszystko przezucic zeby zrobic z tego dwie palety z taka sama woda. Jest cieplo ja pracuje na duzym sklepie i takich palet z woda czy piwem przychodzi duzo. Wszystko musimy zrobic szybko, niemozemy sobie pozwolic na przekladanie kazdej butelki piwa osobno. Co z tego,ze kierowca wjedzie paleta na magazyn, z tego magazynu trzeba nia wyjechac na sklep. Niewspomne juz o tym,ze niepracujemy w pelnym skladzie bo ludzi brakuje wiec robiac wszystko wolno i przekladajac po jednej sztuce w rezultacie przez 8 godzin niezrobimy nic. Pozdrawiam
5
Kiki 2017-06-16 22:49
Kasjerka pokrywa swoje manko.
1
MR-X 2017-06-16 22:49
Witam. Ja podałem tylko przykład zgrzewki Coca Coli , która waży ponad 12kg czyli powyżej normy. Zgrzewki z wodą ważą około 9kg czyli 3kg poniżej normy. Nie mówię , że jest lekko łatwo i przyjemnie, bo czasem trzeba się troszkę nanosić i nadźwigać ...
Zk 2017-06-17 14:10
Jasne , tylko, ze takich zgrzewek wody w ciagu dnia to sie uzbiera ???? na moim sklepie nie czasem a codziennie bo mamy duzy sklep i bardzo duze utargi wiec i towaru zamawiamy duzo. Pozdrawiam ????
Zk 2017-06-17 14:11
U nas tez tak jest .
Zk 2017-06-17 15:56
Niewiem z kad te znaki zapytania sie wzięły w moim komentarzu bo wstawialam buźki .
Zaczarowana 2017-06-18 12:03
Kiedy na sklepach pojawią się wózki elektryczne?! Przecież za ciąganie palet po 900kg, Biedronkę TV zniszczyła. I szybko poszli po rozum do głowy. Są kierowcy pomocni, a są gbury którzy mają wszystko w nosie. Gdzie jest PIP?!
Zk 2017-06-18 19:32
U mnie na sklepie wozek elektryczny ,,załatwiła,, kierowniczka
Zostaw swoją opinię o EKO Holding S. A. - Legnica
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EKO Holding S. A.