brak logo

EKO Holding S. A.

Legnica

Opinie o EKO Holding S. A.

Prac... 2017-02-24 12:49
Tak tylko dlaczego nikt nic nie mówi...
stała kiedyś klientka 2017-02-24 17:41
Szczury i przeterminowane towary z wymazaną datą ważności zmywaczem do paznokci
Mięso dzień w dzień płukane
więcej zakupów tam na pewno nie zrobię zatrucie zgłoszone do sanepidu
7
ja 2017-02-24 19:05
klient czy może były pracownik?wsciekły na szystkich bo z jakiegoś powodu stracił prace?kilkanascie lat pracuje w tej firmie i nigdy nic takiego nie miało miejsca! Wszyscy dobrze wiemy jaki jest nacisk na terminy nie ma opcji żeby było mieso nie świeże!
5
DO JA 2017-02-25 09:21
KIEDY PADA DESZCZ , Z PEWNOŚCIĄ MÓWISZ ,ŻE SŁOŃCE ŚWIECI.
2
stała kiedyś klientka 2017-02-25 10:31
@ja -2017-02-24 19:05
Szłam do pracy godz 7;45 około ,weszłam do sklepu jak zwykle kupić coś na śniadanie
Pani z mięsnego płukała mięso śmierdziało na stoisku i to nie tylko moja opinia
A pani na kasie ścierała szmatką coś z paczek z chrupkami jak myślisz co to było? wycierała kurz?
3
AGA 2017-02-25 12:23
Jestem kierownikiem 8 lat nigdy takie sytuacje nie maja miejsca w naszym sklepie. Jeden raz odpowiedzialna za regał z zupami zmyła datę bo nie zgłosiła do przeceny zup i dostała za to naganę pisemną i wszyscy tą sytuację pamiętają. Jak ktoś opisuje takie sytuacje to dobrze byłoby napisać ,w którym sklepie a nie oczerniać wszystkie.
3
Nick 2017-02-25 15:22
I co się póżniej stało z tą jedną zupinką heheheh?
1
ja 2017-02-25 15:36
ok to się dziwie ze takie glajdy pracują jeszcze w tym sklepie ,bardzo proszę jesli piszecie o jakims sklepie piszcie otwarcie jaki to sklep .
1
MR-X 2017-02-25 16:58
Hahah jak widzę to co piszesz to mi się chce śmiać... Jeśli już ktoś robi takie takie matactwo to na pewno nie na sklepie, wśród klientów. Piszesz pierdoły. Mogłaś jeszcze dodać , żeby podkoloryzować , że mięso pani prała w pralce :D
2
AGA 2017-02-25 20:21
To było kilka zup poszły na RWKZ ja nie stosuję zasady "z twojego działu to kupujesz".
1
MR-X 2017-02-26 14:37
Nikt w tej firmie nie podpisuje odpowiedzialności materialnej... Nie można komuś kazać kupować tego co się przeterminowało, a jeśli już ktoś coś takiego stosuje to ryzykuje i to bardzo...
1
AGA 2017-02-26 18:29
Wiem ,że stosują takie "zwyczaje" ale doskonale wiemy ,że mamy mało etatów i dlatego ciężko dopilnować dat a [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] też to wykorzystują.
3
MR-X 2017-02-26 22:13
Mało etatów, to czyja to wina, pracowników? Oni nie są winni to dlaczego mają płacić za przeterminowane towary? Nie dość , że pieniądze bardzo kiepskie to stosowanie takich metod to już kompletna przesada. Ludzie pamiętajcie, jeśli któryś z kierowników każe wam płacić za przeterminowane towary to robi to niezgodnie z prawem!
1
AGA 2017-02-27 09:52
Ty czytasz ze zrozumieniem?U nas nikt nie płaci za przeterminy!!!
1
MR-X 2017-02-27 14:27
Czytam ze zrozumieniem... Odpowiedź ta była skierowana do kierowników, którzy stosują takie metody, a nie do Ciebie...
Wiola 2017-02-27 21:27
U mnie niestety takie właśnie metody są stosowane, pokrywamy straty za przeterminowane produkty. Chociaż to już nie jest 100% ale jednak płacimy. Ale najgorsze jest to, że siedzisz na L4 przez 2tygodnie, przychodzisz do pracy po zwolnieniu a Twój regał aż kipi od przeterminow a szefowa na to, że "to Twoja wina bo mogłaś przyjść i to ogarnąć, przecież i tak byłaś tylko na zwolnieniu, dziewczyny zostają po godzinach bądź przychodzą na wolnym i nie muszą płacić"
Wiola 2017-02-27 21:27
U mnie niestety takie właśnie metody są stosowane, pokrywamy straty za przeterminowane produkty. Chociaż to już nie jest 100% ale jednak płacimy. Ale najgorsze jest to, że siedzisz na L4 przez 2tygodnie, przychodzisz do pracy po zwolnieniu a Twój regał aż kipi od przeterminow a szefowa na to, że "to Twoja wina bo mogłaś przyjść i to ogarnąć, przecież i tak byłaś tylko na zwolnieniu, dziewczyny zostają po godzinach bądź przychodzą na wolnym i nie muszą płacić"
Z 2017-02-27 21:37
A jak u Was jest z kartą stałego klienta? Od dwóch tygodni nie rabatuje nam produktów żadnych (niepromocyjnych), ten przywilej ma tylko szefowa. Też to zaobserwowalyscie?
Gdzie jest PIP 2017-02-28 09:57
Przychodzić w dni wolne i sprawdzac daty . Masakra , masakra , masakra.Jebnijcie te przeterminy kierowniczce na stół i niech sama płaci i nie przychodzcie w dni wolne do pracy.Tak samo organizowane sa jakies smieszne szkolenia , na ktore trzeba jezdzic w dni wolne od pracy za darmo - nikt za to pracownikowi nie płaci.Ludzie wiecie kto wami zarządza ???To ja wam powiem .Tymi osobami są dzieci wiatru i kurzu.
3
Zk 2017-02-28 12:42
To czemu sie na to zgadzacie ?! Jak idziesz na l4 czy urlop to przekazujesz kierownikowi zeszyt z datami i on juz powinien dopilnowac.
,,Z,, Co do karty znizkowej, u nas dziala wszystkim.
1
Gwizdek 2017-02-28 20:10
1.Nie wolno zmuszać pracowników do płacenia za przeterminowane produkty!. Jeśli ktoś nie dopilnowal działu za który był odpowiedzialny to jest.... "rozmowa", "upomnienie", "brak premi" z powodu niedopilnowania ( ale musi być to jasno określone, że jest za to odpowiedzialny).
Jeśli pracownik ma wolne lub urlop to nie odpowiada za ten dział!
2.Wszystkie szkolenia dla pracownika organizowane przez firmę są prowadzone podczas jego dnia pracy (jest to czas pracy tylko w innej formie),a pracownik na wolnym,urlopie,L4 nie może brać w nim udziału.
3.Dojazd i powrót ze szkolenia jest organizowany przez KR lub są zwracane koszty na podstawie biletów i paragonow.....!

Zasady są jasne.
4
MR-X 2017-02-28 21:53
Jak najbardziej się z tobą zgadzam. Dodam jeszcze , że za stosowanie takich metod kierownik może stanąć nawet przed sądem. Za szkolenia zawsze jest wypisywany druk delegacji, a ja wliczam godziny pracownikom do grafiku.
3
Taka prawda 2017-02-28 22:36
W takim razie przysługuje mi zwrot kosztów podróży na szkolenie ( zwrotu kosztów oczywiście nie było ) , a także ekwiwalent za udział w szkoleniu w dniu wolnym od pracy ( oczywiście ekwiwalentu nie było ).Jeśli jesteś osobą zatrudnioną w tej firmie na stanowisku powyżej KR to znaczy , że o wielu sytuacjach , jakie mają miejsce na sklepach nie wiesz , albo po prostu nie chcesz wiedzieć. Osoba przydzielająca konkretną osobę pod konkretne szkolenie , w mojej ocenie , powinna być z tymi jasnymi zasadami zaznajomiona. Okazuje się niestety , że tak nie jest. Mojej byłej kierowniczce widać te zasady również są obce. Nie pracuję już w tej firmie i piszę moją opinię obiektywnie opierając się na prawdzie , a nie kłamstwie , fałszu , obłudzie. Chciałbym jeszcze dodać , że pracownik nie powinien być pozbawiany premii za przeterminy produktów , które najzwyczajniej w świecie mają słabiutką rotację pomimo mocnej przeceny.
Gwizdek 2017-02-28 23:20
1)...w sytuacji krótkiego terminu produktu i reakcji w postaci przeceny tego artykułu - zdecydowanie NIE!,.Zostały wykorzystane wszystkie możliwości a pracownik nie jest niczemu winien i premi w postaci "kary" nie można odbierać.
2)Jeśli pracownikowi nie został zmieniony grafik aby mógł uczestniczyć w szkoleniu a taka sytuacja już się wydarzyła (na co wyraził zgodę) - należy się w tej sytuacji inny dzień wolny, uzgodniony z przełożonym.
;)
5
Zk 2017-03-01 10:03
Zgadza sie. Jesli produkt byl przeceniony i sie mimo tego niesprzedal to trudno sie mowi, ale jesli sie przeterminowal przez niedopatrzenie czy zaniedbanie pracownika to juz inna bajka.
ja 2017-03-01 12:53
jaka bakja twoin zdaniem? jakie metody stosujesz na swoim sklepie?
1
Pracownik 2017-03-01 19:34
Co z dodatkowymi etatami ktore mialy byc, a oczywiscie wszystko wisi w powietrzu?
Zk 2017-03-01 23:19
U nas jest upomnienie jesli cos takiego sie zdazy . Nigdy niekazalysmy nikomu placic za towar po terminie.
Gwizdek 2017-03-02 07:51
Czym jest wypowiedź "miały być dodatkowe etaty" a ich nie ma .
Firma nie podała takiej informacji jako oficjalny komunikat.
Eko pracuje nad wieloma projektami, których realizacja i wdrożenie trwa czasem długo lub mogą w ogóle nie nastąpić.
Jeśli Wasz przełożony poinformował Was o tym projekcie-to błąd.
4
xxx 2017-03-02 12:33
Witam, odwiedziłam dziś sklep w karpicku i muszę napisać jak traktują klienta na tym sklepie od jakiegoś czasu. Trzy Panie pseudo ekspedientki rozmawiają o [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] maryni , a jak o coś poprosisz to z łaska odburkną to jest tam na regale i trzeba się prosić aby podeszły skasować towar. Radze omijać ten sklep z daleka bo zalatuje tam GS z lat 80.
1
Paulina 2017-03-02 16:09
@xxx dziękuję za opinię. Był ktoś z Was ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej do EKO Holding S. A.? Jakie mieliście wrażenia? ;)
Pracownik 2017-03-09 11:38
Tak otrzymalysmy taka informacje od KR. Czyli jak zwykle mydlenie oczu ze strony gory i podsycanie nadziei na polepszenie ...
zk/ 2017-03-10 12:45
a jak jest u Was z inwentaryzacją papierosów i alkoholu?Czy za braki płacicie??
1
Zk 2017-03-10 16:14
Nie, u nas sie nieplaci.
Gwizdek 2017-03-10 19:38
Zanim temat zrobi się "gorący".....
Wszystkie dostawy powinny być sprawdzane (w przypadku braku -traci sklep) alkohol i papierosy-sprawdzamy ZAWSZE!
...Jeśli dostawy są sprawdzane,
braki w dostawie zgłaszane,
uszkodzenia są odpisywane
a klient nie ma dostępu do tych produktów....
to z jakiego powodu jest brak????
Wielu Kierowników których znam, płaci za braki z własnej woli wraz z załogą solidarnie...Ale tylko raz lub dwa, następnie się okazuje że produkty "przestają znikać" lub żegnamy się z jednym z pracowników :(
4
pracownik 2017-03-10 21:31
a ja pytam ,dlaczego niewinni maja placic za fajki,winny traci prace a reszta ponosi konsekwencje?
1
Zk 2017-03-10 21:41
Dokladnie. U nas kazda dostawe sprawdzamy nie tylko papierosy i alkohol. Ale te dwie to osobiscie, reszte razem z pracownikami.
jak 2017-03-10 22:07
u nas kierownik tylko w biurze siedzi na sklep wychodzi tylko jak dor ma przyjechać,dostaw nie sprawdza.
Gwizdek 2017-03-10 22:44
To są ustalenia "nieformalne"!
Kierownik w tym momencie robi zebranie i informuje o "nazwijmy to - braku" oraz apeluje do solidarnej zrzutki ;) bo teoretycznie nie ma możliwości braku przy takiej kontroli. To wasza dobra wola aby to pokryć i..... Zaczynacie obserwować kolegów! Bo jest w śród Was ktoś nieuczciwy, czasem zaufany, a czasem jest to ktoś-teoretycznie znajdujący się na końcu tej listy :) to smutne....Ale prawdziwe.
Jeśli jest to 1 paczka(z powodu błędu kasjera-to nie ma o czym mówić-strata sklepu) ale jeśli 8-15 paczek??????.........

Nie wiem, w waszym przypadku jaka to kwota i czy jest to pierwszy raz.....
Porozmawiajcie z kierownikiem,
Lub zadzwoncie do KR!
(zgloscie problem tam gdzie czujecie że będziecie wysluchani,zrozumieni a wasz problem w miarę możliwości rozwiązany)
Moim zdaniem takie kwestie trzeba rozpatrywać indywidualnie.......
6
Misio 2017-03-15 23:25
Kocham Martę K.
Dziękuję za uwagę ;)
Szakalaka 2017-03-16 21:56
No więc powodzenia
Paulina 2017-03-17 13:26
Jakie znaleźliście plusy pracy w EKO Holding S. A.?
WieloletniPracownik 2017-03-17 18:32
Plus jest taki że robie to co lubie .
Mam kontakt z ludzi raz jest lepszy dzien w pracy raz gorszy jak wszedzie ale są klienci i ludzie w koło dla ktorych warto iść do tej pracy mając na koniec satysfakcje że sie zrobiło kawał dorej roboty....bo zadowolenie klienta przedewszystkim !
A minus to ,to że nikt z góry tego nie docenia...
Nie docenia wartościowego kilkuletniego pracownika ktory mimo wszystko szanuje prace i pomimo ciężkich dni szanuje dyrekcje.
W sklepach zatrudnia sie ludzi z pierwszej łapanki którzy potrafią stac przy kasie i strzelac fochy bo przeciez klient przeszkodzil w rozmowie z kolezanka i domaga sie obslugi. A ona stoi tam jedna z druga zeby ladnie wygladac i narzekać jak to w tej pracy źle......
Więc niech sie dyrekcja nie dziwi ze obroty spadaja . Klient ktory nie jest szanowany odchodzi ...
Zauważcie proszę że wielu już z tych dobrych pracowników odeszla ze sklepów bo nikt ich nie docenił.... pozdrawiam wszystkich
Pracownik z Wielkopolski
17
Edi 2017-03-18 14:23
To prawda starzy pracownicy są niedoceniani a przyjmuje się młode dziewczyny co nie wiele myślą albo myślą jak tu robić i się nie narobić .A najlepsze że jak coś się ktoś odezwie czy zwróci uwagę nowemu pracownikowi to stary obrywa my też kiedyś byłyśmy nowe ale znałyśmy swoje obowiązki albo przynajmniej chciałyśmy się uczyć .Praca nie jest zła tylko najważniejsze jest umieć się dogadać nie ma współpracy nie ma pracy.I faktycznie dużo starych pracowników odeszło czemu ?
9
Kasia 321 2017-03-19 18:34
A jak u Was wyszły inwentaryzacje całościowe ?
ewlina 2017-03-20 19:58
Jakie braki,fajki i alkohol muszą GRAĆ!!!!!!!!!!!
1
Paulina 2017-03-21 13:10
@WieloletniPracownik, dziękuję za tak szczegółową ocenę. Rozumiem, że nadal pracujesz w EKO Holding S. A.?
1
WieloletniPracownik 2017-03-21 21:16
Tak oczywiscie pracuje ....
Szkoda tylko ze coraz mniej ludzi jest ktorym na pracy zalezy. A pracodawca tez moglby nas docenic bo to jednak dzieki nam STAŁYM PRACOWNIKOM to wszystko nadal sie kreci....
Mimo braku ludzi do pracy my sie nie poddajemy za kazdym razem zakasamy rękawy i działamy . Zeby czlowiek wiedzial ze choc nadgodziny wyplaca to tez byloby inaczej a tu najlepiej wszystko zrobic ale nadgodzin nie narobic....
5
Paulina 2017-03-22 11:13
@WieloletniPracownik, a czy firma oferuje jakieś benefity swoim pracownikom?
RIKI TIKI ;) 2017-03-22 12:54
żadne sory tym co tam się dzieje powinien się zająć PIP i nie tylko taka jest PRAWDA
Zostaw swoją opinię o EKO Holding S. A. - Legnica
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EKO Holding S. A.