Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o EKO Holding S. A.

Pracowałeś w firmie EKO Holding S. A. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
agisz - 2015-07-25 09:55:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Problemem jest brak szacunku dla pracownikow zwalnia sie ludzi a zatrudnia sie po trzy kierowniczki ktore nic nie robia teraz jest taka moda tylko regionalna niech przyjzy sie pracy jak pracuja i co robia na sklepie bo pracuja tylko wtedy kiedy ona jest to praca pali sie im w rekach a tak to ploty i kawka.Taka jest smutna prawda przebiera sie tylko w pracownikach a ryba psuje sie od glowy.Regionalna powinna sie w koncuo za nie wziasc w innych sklepach kierownik w sobote zasuwa na masarni wszedzie a tu postawia panie ktore ruszaja sie jak muchy w smole nic sie nie dowiesz co w promocji a juz kiedy towar bedzie ruszaja sie jak w starym kinie.Coraz to gorzej spada na psy eko w Bytomiu Odrzanskim.
zdjecie uzytkownika
klient - 2015-07-25 10:11:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To prawda eko w Bytomiu Odrzanskim spada ma psy wymieniaja pracownikow jak zarowki w lampie a te co powinny byc usuniete bo sie nie nadaja to dalej pracuja.Chyba ktos zostal po znajomosci przyjety i jeat chroniony .
zdjecie uzytkownika
Aga - 2015-07-25 12:15:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [agisz - 2015-07-25 09:55:20]:
Te brednie są już nudne .Co Ty wiesz o pracy kierownika?
zdjecie uzytkownika
pracownica niezalezna - 2015-07-25 17:14:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To może Aga nam wytłumaczyć? Kierownik i tak ma lepiej nikt mi tego nie powie.Ale nie wszyscy mogą nimi być. Myślę że zależy to od człowieka a nie pozycji.
zdjecie uzytkownika
Agulka - 2015-07-25 21:01:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem codziennie sklepie Eko w Świebodzinie dziś poszłam na zakupy i kupiłam mięso poprosiłam panią żeby mi ja zmieliła a ona te mięso najpierw zważyła i ważyło 64deko po zmieleniu ważyło 58 deko i musiałam zapłacic za 64deko poprosiłam Panią kierownik a ona mi powiedziała że na życzenie klienta miela i prąd sie używa...dostałam mniej miesa a zapłaciłam za 64deko bo pani kierownik powiedziała ze prad używaja to jej powiedziałam żeby jeszcze ser ważyli przed cięciem na plajstry jak mieso śmierdzące sprzedaja to jeszcze na mieleniu mięsa oszukują masakra......
zdjecie uzytkownika
Agulka - 2015-07-25 21:06:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pani kerownik jest nie miła w Eko Świebodzinie
zdjecie uzytkownika
w.......a - 2015-07-25 22:23:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [agisz - 2015-07-25 09:55:20]:
agisz uwierz nie wszyscy kierownicy pracuja w soboty bo ubzduraly sobie ze zawsze musza byc rano od pon. do piatku i wszyskie weekeny maja wolne,nasz racje kierownictwo ma w d....e prace na sklepie pokazowki tylko robia jak kontrol jest.u nas kierownik nie potrafi nawet planogramu wydrukowac..
zdjecie uzytkownika
:) - 2015-07-25 22:30:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Agulka - 2015-07-25 21:01:20]:
o nie agulka to nie wymysl kierownika sklepu ze mieso sie wazy przed zmieleniem to odgorny przepis wiec pretensje prosimy skladac do zarzadu:):):)6dkg roznicy nie przesadzaj 40gr pytam czy chcialoby ci sie mmyc maszynke w domu gdybys wiedziala ze zaoszczedzisz 40gr?
zdjecie uzytkownika
klient - 2015-07-25 23:27:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Agulka - 2015-07-25 21:06:31]:
kobieto nic w zyciu nie ma za darmo!!!a dlaczego sklep ma miec straty bo tobie sie nie chce mielic miesa w domu jak sie nie podoba zmiel sobie w domu zaoszczedzisz na pradzie na wodzie,swoj czas no i 40gr haha
zdjecie uzytkownika
adna - 2015-07-25 23:31:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Sobie romansują kierowniczki z przedstawicielami zamiast pracować a mężowie nyśląm że jest OK.
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-07-26 10:20:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [adna - 2015-07-25 23:31:20]:
nie wszystkie ale to prawda
zdjecie uzytkownika
Misia - 2015-07-26 12:09:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [adna - 2015-07-25 23:31:20]:
Po co piszesz takie głupoty to,że kierowniczka pogada chwilę z przedstawicielem to mąż ma skoczyć z mostu z rozpaczy. Wszyscy .którzy piszą bzdury o kierownikach robią to z zazdrości.Taki naród!!!!!
zdjecie uzytkownika
? - 2015-07-26 13:08:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Misia - 2015-07-26 12:09:52]:
pewnie troche zazdrosc przemawia to ze sie rozmawia i zartuje to przeciez nic zlego
ale znam taka jedna kierowniczke ktora umawiala sie z kazdym przystojnym przedstawicielem i byla mezatka byla i juz nie jest zmienia facetow(utrzymankow)jak rekawiczki.
zdjecie uzytkownika
? - 2015-07-26 13:09:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pewnie troche zazdrosc przemawia to ze sie rozmawia i zartuje to przeciez nic zlego
ale znam taka jedna kierowniczke ktora umawiala sie z kazdym przystojnym przedstawicielem i byla mezatka byla i juz nie jest zmienia facetow(utrzymankow)jak rekawiczki.
zdjecie uzytkownika
:) - 2015-07-26 13:13:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
NIE PRZYPISUJCIE WSZYSTKIM KIEROWNIKOM TYCH NEGATYWNYCH OPINI SA KIEROWNICY I KIEROWNICY WIEC JESLI JUZ PISZECIE PISZCIE KONKRETNIE O KIM MOWA.
zdjecie uzytkownika
Misia - 2015-07-26 17:33:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [:) - 2015-07-26 13:13:03]:
Jestem jak najbardziej za !!!
zdjecie uzytkownika
goska - 2015-07-28 10:48:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam pytanie do regionalnych dlaczego kierowniczki nie pracują nigdy w soboty i niedziele przecież równie dobrze mogą stać na masarni lub na kasie . . Pracować na sklepie wtedy można byłoby ich prace ocenić .Pokazałyby jak można ludzi obsługiwać sprzatac towar wykładać ceny zmieniać itd......
zdjecie uzytkownika
aga - 2015-07-28 19:59:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
A ja mam tez pytanie dlaczego kasjerzy nie robia zamowien gazetkowych i codziennych ,wszystkie sprawy kadrowe i grafiki a miedzy kawa a flirtem z przedstawicielem 10 zadan do potwierdzenia i wiele innych obowiazkow. Co oni robia na tych kasach???
zdjecie uzytkownika
Asia - 2015-07-28 20:03:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [goska - 2015-07-28 10:48:34]:
Kierownik Sklepu jest od zarządzania całym zespołem również wykonuje prace w biurze i na sklepie, kasjer-sprzedawca od wykładania towaru ,kasowania, sprawdzania dat ważności , sprzątania, Obsługa st. mięsnego od pracy na st. miesno-wędliniarskim od obsługi po sprawdzanie dat,wykładanie towaru do lady, sprzątanie ,Magazynier od przyjmowania towaru ,wykładania go na półki po sprzatanie taka już nasza rola każdy jest za coś odpowiedzialny a wy wciąż o tym kierowniku ze nic nie robi jakby kierownik nic nie robił to wiadomo ze pracownik na sklepie tym bardziej bo z kogo ma brać przykład i co wy tu za głupoty wypisujecie pomyślcie nastepnym razem
zdjecie uzytkownika
ktos - 2015-07-29 00:00:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Asia - 2015-07-28 20:03:27]:
kazdy kierownik powinien przejsc wszystkie dzialy i w kazdym byc doskonalym wtedy moze kierowac zespolem, takiego kierownika wszyscy by szanowali.
zdjecie uzytkownika
nowa - 2015-07-29 08:32:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jeżeli kierownik wymaga od pracownika żeby robił zamówienia i wprowadzał kasę bo sam się nie wyrabia
zdjecie uzytkownika
ona - 2015-07-29 11:17:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jak to sie kirownik nie moze wyrobic to macie kijowego moja kierowniczka przychodzi do pracy na 8 i jak wie ze nie bedzie kontroli wychodzi przed 13 a od czego ma sie zastepcow i pracownikow ktorzy potrafia zrobic wszystko w biurze.kto doniesie regionalnemu ?kto sie odwazy?nikt!
zdjecie uzytkownika
MRX - 2015-07-29 19:06:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam. Narzekanie i narzekanie... Jak jesteście tacy mądrzy to aplikujcie na kierownicze stanowiska... Nikt nikomu nie broni. Ajjj jak ja czasami bym chciał przyjść na 8 godzin, skasować kilku klientów, wyłożyć trochę towaru i wyjść do domu niczym się nie martwiąc!!! Pozdrawiam :)
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-07-29 21:41:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [MRX - 2015-07-29 19:06:07]:
MRX ty masz pojecie o tej pracy?kim ty jestes bo chyba nie kierownikiem,kilku klientow?troche towaru?pracujesz ale chyba w kiosku ruchu gdzies na pustkowiu!
zdjecie uzytkownika
Przedstawiciel - 2015-07-29 22:35:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W którym sklepie można poruchać?
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EKO Holding S. A.

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy EKO Holding S. A.?
Zadaj pytanie
alert