brak logo

JKK MOTO

Katowice

Opinie o JKK MOTO

anonim 2011-01-30 23:27:08
wyzysk pracownika! odsniezanie placu... zamiast sprzedazy, mechanicy zmieniaja sie jak rekawiczki! Firma ma coraz wieksza wymiane pracownikow, zmieniaja jak rekawiczki, ciagle nowe twarze ! najgorszy to j......
8
Adam Hodys 2011-03-05 10:57:12
Myślę, że skoro nie Masz odwagi się przedstwić, to Twoja opinia jest tak wiarygodna jak praca jaką tu Wykonywałeś? Jeśli chodzi o odśnieżanie, to Zapomniałeś dodać, że była to praca dodatkowo płatna, na którą było wielu chętnych. Tak swoją drogą, to jestem ciekaw z jakich powodów Odszedłeś z firmy? Czy aby napewno Byłeś taki "święty"? Mogę podać przykłady pracowników, którzy pracują tu 10 i więcej lat i nie zamierzają zmieniać pracodawcy. z pozdrowieniami (usunięte przez administratora)
glos JKK 2011-10-16 21:13:29
Panie (usunięte przez administratora), Panie (usunięte przez administratora)dejcie se pokój ... szkoda ,ze Pan jeszcze adresu nie podal i linka do fejsika zeby wszyscy wiedzieli kim Pan jest ...Pan to najwiecej zawsze ma do powiedzenia natomiast z praca jest wrecz odwrotnie.Jezeli chodzi o atmosfere ,to jest ciezko i nikomu nie zalezy na tym zeby bylo lepiej. Wystawiam 3 poniewaz pomimo terminowegych wyplat zawsze znajdzie sie jakich powod zeby je zmniejszyc...
bercik 2011-10-19 14:47:14
Właśnie tak tam jest człowiek jest dla nich NIKIM. Są najważniejsi,najlepsi itd.Murzyn zrobił swoje itd.Przydał by się zimny prysznic ich firmom bo mają kilka.NIE POLECAM
2
byly mechanik 2015-01-08 16:40:51
czlowieku przestan, rozwoju, dobrej wyplaty, urlopu i dobrych kolegow w pracy to tam nie znajdziesz.
somebody 2015-02-05 13:25:24
Motto pracowników - "nie znasz dnia w JKK". Nieważne jak bardzo zapieprzasz nabijając kabzę zarządu. Twój byt zależy od jego widzimisię. I z tymi kolegami to faktycznie racja. Nikomu nie można ufać
Niedoszły klient 2015-11-27 10:57:51
Trafiłem na to forum zupełnie przypadkowo ale ton wpisu niejakiego Adama Hodysa sprowokował mnie do tego, by wypowiedzieć parę słów na temat jakości obsługi klienta w wykonaniu tego jegomościa. Otóż swego czasu byłem zainteresowany zakupem mazdy, odbyłem jazdę próbną i byłem bliski złożenia zamówienia na samochód, ale kiedy tylko ów pan zauważył, że zaczynam się wahać, bo tak naprawdę jazda tym modelem samochodu mnie nie przekonała, wyskoczył do mnie z pretensjami, że przecież umawiałem się z nim, że kupię auto, a on tu nie jest od tego, żeby organizować jazdy próbne (skądinąd wysłużył się innym pracownikiem, który odbył ze mną jazdę testową) tylko żeby sprzedawać samochody i zarabiać pieniądze. Efekt takiej „sprzedaży” wydaje się być łatwy do przewidzenia- po prostu mnie zamurowało i wyszedłem, a moja noga nigdy więcej nie stanie w tym przybytku. Nie kupię również nigdy mazdy- są inne, moim zdaniem lepsze marki samochodów. Poza tym skoro jeszcze przed zakupem samochodu wychodzę z salonu mocno poirytowany, trudno mi przewidzieć, co by się działo, gdyby wystąpiły jakieś problemy przy okazji wizyt w serwisie. Całe szczęście pozbyłem się tego problemu, nabywając samochód innej marki, z którego jestem zdecydowanie bardziej zadowolony i którym jazda sprawia mi większą przyjemność.
6
ernest 2016-05-15 22:02:50
nie znam konkretów @fux, ale skoro mowa o stanowisko sprzedawcy/doradcy handlowego, to sądzę, że nie możesz się niczego innego spodziewać. Podstawa, pewnie nie za wysoka + odpowiednie prowizje od sprzedaży. :)
Zostaw swoją opinię o JKK MOTO - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JKK MOTO