Wyzysk pracownika, ponadto salon uważa się za elitę.. Pracodawca nie ma szacunku do pracowników w szczególności tych którzy rezygnują z pracy...
Chciałbym wyrazić swoje zdanie na temat Pana Marka - doradca serwisowy . Jechałem na przegląd , który był przesuwany z powodów prozaicznych - brak ludzi , czyli nastwienie było takie sobie . Pierwszy kontakt miałem właśnie z Panem Markiem, co spowodowało zmianę w moim nastawieniu. Osoba bardzo komunikatywna elokwentna i empatyczna .Super podejście do klienta ( tów ) , bo obserwowałem obsługę również innych klientów . Jego podejście zmieniło moje zapatrywanie na firmę Anabo . Zatem stwierdzenie , że to ludzie tworzą organizację jest w tym przypadku bardzo trafne.
Co uważacie za nowoczesne w aktualnym zarzadzaniu w salonie? wcześniej gdy przeglądałem ofertę dla doradcy serwisowego to w opisie wskazano taki styl zarządzania. Jakie narzędzia do (usunięte przez administratora) przy tym otrzymują sami doradcy?
Fatalna obsługa serwisu. Bardzo długi czas oczekiwania.
Od polowy stycznia już na myjnie szukają? Widzę ze w sierpniu też chyba oferta była, bo ktoś się o pytał. Widzę po opisie, że na umowę o prace po próbnym się przechodzi. Na czas określony czy może nieokreślony też można?
Bardzo miła obsługa i współpraca. Przy zakupie auta z Panią Natalia, teraz przy zgłoszeniu szkody u Pani Anny. Przesympatyczne kobiety, kontakt cały czas. Firma ubezpieczeniowa nie chciała uznać calej szkody, wyszli z propozycją pomiarów i udowodnienia,ze to ta sama szkoda.... Nie musialam się o nic martwić,nic załatwiać, stresować. Mialam tylko odstawic i odebrać auto. Polecam
Stanowczo odradzam, atmosfera ciężka, że powietrze jest aż gęste. Szef sprzedaży mało pomocny, sztywna korpo atmosfera, wynagrodzenie bardzo słabe.
Sztywna atmosfera, ale tyczy się to relacji pracowników z szefem, czy pomiędzy pracownikami tego samego lub podobnego szczebla też jest tak sztywno? I jak widzę, mowa o szefie sprzedaży, a szef całej firmy nie dba o atmosferę np. integracjami? Zostawiają to w kompetencjach szefów działów?
W mieście Zielona Góra były ciekawe oferty pracy na Księgowa. Co powiecie o zarobkach w firmie Anabo Sp. z o.o.?
Bardzo polecam salon ANABO Zielona Góra i super obsługę Pana Marcina, profesjonalnie i ze spokojem tłumaczył i przekazywał wszelkie informację
Jeszcze w maju ktoś pisał o pracy za najniższą o ewentualnych dodatkach. O jakich w praktyce jest mowa? Czy doszły do oferty jakieś jeszcze w ostatnim czasie? I tak pzt jak się pracuje na myjni? Jest teraz oferta na takim portalu i padła wzmianka o atrakcyjnym wynagrodzeniu, to jak to się ma do tego stwierdzenia o najniższej? I to pełne przeszkolenie z opisu jak wygląda?
Chciałbym wyrazić swoje zdanie na temat Pana Marka - doradca serwisowy . Jechałem na przegląd , który był przesuwany z powodów prozaicznych - brak ludzi , czyli nastwienie było takie sobie . Pierwszy kontakt miałem właśnie z Panem Markiem, co spowodowało zmianę w moim nastawieniu. Osoba bardzo komunikatywna elokwentna i empatyczna .Super podejście do klienta ( tów ) , bo obserwowałem obsługę również innych klientów . Jego podejście zmieniło moje zapatrywanie na firmę Anabo . Zatem stwierdzenie , że to ludzie tworzą organizację jest w tym przypadku bardzo trafne.
Wyzysk pracownika, ponadto salon uważa się za elitę.. Pracodawca nie ma szacunku do pracowników w szczególności tych którzy rezygnują z pracy...
Co jaki czas w Anabo Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Niestety nie mogę polecić pracy w tej firmie. Już przed zatrudnieniem słyszałem nie najlepsze zdania na temat pracy w Anabo, jednak postanowiłem spróbować. Niestety opinie, jak i bardzo duża rotacja pracowników muszą o czymś świadczyć bo wszystko się potwierdziło. Szkolenia? Można zapomnieć - masz internet, ucz się sam. Katalogi, materiały szkoleniowe? Brak. Szkolenie w firmie? Brak. Zapytasz o pomoc? Nie ma czasu. Minusów jest więcej. Oszczędność do przesady widać na każdym kroku. Sztywna korpo atmosfera. Złożyłem wypowiedzenie jeszcze przed końcem okresu próbnego. Rozliczenia za sprzedaż nie otrzymałem (wbrew zapewnieniu przełożonego, że otrzymam). Nadmienię - do czasu złożenia wypowiedzenia nie było uwag co do wykonywanej przeze mnie pracy. W kolejnym miesiącu miałem otrzymać dodatkowe wynagrodzenie za sprzedaż z poprzedniego miesiąca. Po złożeniu wypowiedzenia temat już nie aktualny. Wnioski? Wyciągnijcie sami.
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.Kupując nowe auto Renault Trafic jestem bardzo zadowolony z pomocy jaką otrzymałem przy doborze niezbędnego doposażenia auta.Pan M. zajmujący się sprzedażą aut podchodzi do tego bardzo profesjonalnie. Polecam firmę ANABO -Zielona Góra.
Wiadomo w jaki konkretnie sposób takie zadowolenie klienta może faktycznie wpływać na dodatkowe wynagrodzenie pracownika? Jak obecnie wygląda tu system premiowy? Na jakiej zasadzie premie mogą być przyznawane?
Korpo atmosfera. Nakrecanie wyścigu szczurów. Wszędzie oszczędność, nawet na oprogramowaniach które pamiętają chyba Windows 2000. W porównaniu do konkurencji to bardzo słabe zarobki. Kierownik znający się obsłudze klienta lecz 0 pojęcia o rynku motoryzacyjnym. Nie polecam
Skoro już podbijasz ten post to możesz jakoś merytorycznie odnieść się do tych wyścigów szczurów? w jakim kontekście odnośnie firmy zostało to napisane? są tu jakieś konkursy, gdy otrzymuje się jakąś konkretną nagrodę za wyniki?
Bardzo życzliwi pracownicy, szybka dostawa wycieraczek, a kierownik Paweł Kasprzak pomocny w ich założeniu. Polecam wizyty w serwisie Anabo w Zielonej Górze. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za obsługę.
Pracowałem w Anabo 4 miesiące na umowie próbnej. Po tym okresie zrezygnowałem ponieważ ta firna to jedna wielka kpina. Szef sprzedaży to totalny burak wprowadzający korpo atmosferę i traktujący współpracowników jako kogoś do zastąpienia i zero szacunku, cyt. "jeśli to nie pojdzie to nikt sie z toba nie bedzie bawił tylko dostajesz kopa i do widzenia". Obiecują złote góry a de facto wychodzi sie na tym goły i wesoły. O podwyżkach nie ma mowy. Duża rotacja pracowników. Stanowczo odradzam pracę w tej firmie i najlepiej omijać ją szerokim łukiem.
Szanowny były już pracowniku, niezmiernie jest mi przykro, że w ten sposób oceniłeś nie tylko mnie ale również firmę, dla której od zawsze liczą się pracownicy, bo to oni budują nie tylko wizerunek ale również pozycję całej organizacji. Spółka Anabo od zawsze stawia na rozwój swoich pracowników, poprzez inwestowanie w liczne szkolenia i podnoszenie kwalifikacji, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Cytat, który podajesz w swojej niesprawiedliwej ocenie "jeśli to nie pojdzie to nikt sie z toba nie bedzie bawił tylko dostajesz kopa i do widzenia" nie ma nic wspólnego z rzeczywistością i żaden z pracowników nigdy nie był w ten sposób potraktowany. Życząc dojrzałości zawodowej i dalszego rozwoju Pozdrawiam Szef Sprzedaży
Witam. Polecam serwis samochodowy Anabo na Szosie Kisielińskiej. Pomocny personel, profesjonalna obsługa i chyba jakieś zmiany w obsłudze. Super dla Klienta. Jestem zadowolony.
Dziękuję za przemiłą obsługę począwszy od hali sprzedażowej po serwis . Konkretnie i szybko . Pełen profesjonalizm , wszyscy uśmiechnięci i chętni do pomocy z pewnością tam wócę . Polecam Nadia
Firmą Anabo powinien zająć się prokurator. Powiedzieć że są nieuczciwi to mało, działają na szkodę klientów
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Anabo Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Anabo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Anabo Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!