Zamówiliśmy latarki za prawie 14 tys zł. Ani towaru ani zwrotu pieniędzy, kontakt się urwał
Wita. Mam podobny problem. Ta sama sytuacja i ten sam schemat działania co tutaj opisujecie. Jutro zgłaszam na policję zawiadomienie. Wysyłał ktoś przed sądowe wezwanie do zapłaty lub coś podobnego tej pseudo filmie. Jakie są szanse na odzyskanie kasy.
PROSZĘ ZGŁASZAĆ INDYWIDUALNIE NA POLICJĘ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA . PO DRUGIE JEŚLI JESTEŚ KLIENTEM ALIOR BANKU TRZEBA ZGŁOŚIĆ NA INFOLINIĘ 19 502 I JEST SZANSA ZABLOKOWANIA KONTA , ALE MUSI BYĆ ZGŁOSZENIE NA POLICJI . JAK JESTEŚ W INNYM BANKU TAK JAK JA TO TEŻ NAJPIERW POLICJA POTEM ZGŁOSZENIE W SWOIM BANKU I ONI DOPIERO PRZESYŁAJĄ INFORMACJĘ DO ALIOR BANKU . PROSZĘ ZGŁASZAĆ . JUTRO PO 12.00 BĘDĘ WIEDZIAŁ CO USTALI POLICJA W PŁOCKU , MAJĄ TAM WYSŁAĆ PATROL . PROSZĘ WSZYSTKICH O ZGŁASZANIE NA POLICJĘ , BEZ TEGO NIC NIE ZROBIMY .
Czy ktoś kto był już na policji może podać szczegóły w jakiej jednostce policji zgłaszał jakiś numer sprawy albo dane policjanta prowadzącego sprawę. Byłem na policji i Chcą nas wrzucić w jedną grupę osób poszkodowanych i te dane im pomogą to zrobić.
Ta sama sytuacja co u innych. Sklep mi śmierdział na kilometr ale zaryzykowałem. Sprzedawca początkowo odpisuje na maile łamaną polszczyzną. Potem składa deklaracje. I kontakt się urywa. Sprawa zostanie zgłoszona.
Witam, sytuacja niestety identyczna ja w przypadku pozostałych opinii. Zamówienie zrobione przed świętami, informowanie o braku na stanie, zwłoki czasowe co w efekcie nie dało niczego. Brak zamówionego produktu, ani zwrotu pieniędzy. Sprawa zostanie zgłoszona na policję.
Widzę, że działanie podobne, również zgłoszę sprawę na policję
Też zostałem (usunięte przez administratora) Scenariusz identyczny jak u innych. Teraz na maile już nik nie odpisuje, a strona w konserwacji.
U mnie taka sama sytuacja: zakup, towar niewysłany, brak zwrotu środków. Strona internetowa nie funkcjonuje, telefon nie działa, maile już nie dochodzą do tej "firmy".
Byłam dzisiaj na policji. Zglaszajcie również! Policjant powiedział, że im więcej zgłoszeń tym lepiej dla sprawy. Działajcie!
Tak, zgłaszasz u siebie w rejonie (ja w Szczecinie). Policjant powiedział jak jest 20 zgłoszeń wtedy sprawę przejmuje wojewódzka jednostka od cyber przestepczości. Oni mają więcej narzędzi do znalezienia sprawcy, więc ilość zgłoszeń ma znaczenie.
Witam, gdzie konkretnie zostało zgłoszone, nazwa jednostki policji i adres. Jestem również osobą pokrzywdzoną i chcę się też dołączyć do postępowania.
Towar kupiony 19.12.2022 miał być dostarczony w ciągu 5 dni roboczych potem w ciągu 2 dni roboczych i do tej pory nic nie dostałem. Kontaktu telefonicznego brak, mailowy również się urwał.
Cena atrakcyjna, odstąpienie od umowy przez sprzedającego. Zasłaniają się trustedshops.pl gdzie utracili certyfikat. Pieniędzy nie oddali.
(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)
Towaru brak, pieniędzy brak, i tylko jakieś obietnice wyjęte z kapelusza, że rekomensata będzie 20%. Nie dajcie się nabrać. Tą samą opinię dodałam na stronie sklepu, ale pewnie i tak się tam nie pojawi, co tylko świadczy o jego uczciwości ...
Potwierdzam złe opinie. Zamówienie złożone 21/12/2022r, do dziś brak kontaktu oraz towaru. W dniu dzisiejszym sprawa zostanie zgłoszona na policję.
kupiłem myjkę ciśnieniową bosch aquatak 160 5.12.2022 r i nie mam jej do dziś , ani zwrotu pieniędzy , ani kontaktu . zgłaszam na Policję . pisałem maile było zwodzenie i tyle . REMIGIUSZ NIEDZIELA SKLEP INTERNETOWY PREMIUMBUD.PL
Zamówienie złożyłam końcem listopada 2022r i do tej pory (2.01.23) nie otrzymałam ani paczki ani zwrotu środków mimo wielu zapewnień ze strony sklepu. Nie polecam, (usunięte przez administratora) i naciągacze. Sprawa w dniu dzisiejszym zostanie zgłoszona do Rzecznika Spraw Konsumenta a następnie na policję!
Ja rośniesz zgłaszam sprawę na policję. Nie otrzymałam towaru od 30 listopada.
Nie polecam. Zamówienie złożone 7.12.2022. Dopiero po mojej własnej interwencji zostało odnalezione po dwóch tygodniach.Zostałem przeproszony i obiecano mi rekompensate. Jednak po wysłaniu rekompensaty otrzymałem informację ze moje zamówienie nie zostanie wysłane a koszta zostaną zwrócone. Do tej pory czekam bo firma na moje maile odpowiada tym że sklep w dniach w których miał funkcjonować był nieczynny.
Brak towaru, brak pieniędzy. Zgłosiłam sprawę na policję. Zglaszajcie wszyscy, im nas więcej tym lepiej. Może uda się coś wskurać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Premiumbud Remigiusz Niedziela?
Zobacz opinie na temat firmy Premiumbud Remigiusz Niedziela tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Premiumbud Remigiusz Niedziela?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!