Witam, Również zostaliśmy (usunięte przez administratora) przez tą firmę. Widzę, że w końcu strona internetowa przestała funkcjonować. Czy komuś udało się może odzyskać pieniądze?
Tak ale poprzez gwarancję trusted schops którą można było dodać przy zakupie. informacja o gwaracji była wysyłana drogą emailową. Niemniej jednak sprawę zgłosiłem na policję i do banku z którego dokonywałem płatności
Czy mieliście ubezpieczone zakupy w tym sklepie poprzez Trusted Shops? Ja tak i takie coś dostałem, zobaczymy co z tego wyjdzie, TS to chyba nie jest lipa? "Twoja sprawa jest właśnie przez nas rozpatrywana. Jesteśmy w kontakcie ze sklepem internetowym i dokładamy wszelkich starań, by znaleźć rozwiązanie. Zakładamy, że Twoja sprawa zostanie wkrótce wyjaśniona i skontaktujemy się z Tobą gdy tylko będziemy dysponować dodatkowymi informacjami."
Ja skorzystałam z ubezpieczenia. Po moim kontakcie z trustedshops, ponowiono próbę kontaktu ze sklepem. Sklep ma 5 dni kalendarzowych na odpowiedź. Jeśli nie będzie odpowiedzi do jutra, to podobno mam otrzymać zwrot z trustedshops. Zobaczymy, czy tak się stanie...
@marcinp ja miałem ubezpieczenie przez Hot Pay - tam była tak opcja przy płatności. Inaczej nie kupiłbym w tym sklepie ale ponieważ przeczytałem najpierw warunki zakupu z ubezpieczeniem to się zdecydowałem i chyba jestem jedynym, któremu ten oszukańczy sklep zwrócił pieniądze. Teraz nie ma już opcji płatności przez Hot Pay. Nie wiem dlaczego ten sklep dalej działa
Właśnie otrzymałem pozytywna decyzję o zwrocie z TS. Także w moim przypadku zakończyło się to pozytywnie, bo miałem zakupu zabezpieczony w TS. Ale sprawa i tak zgłoszona na policję, choć wątpię aby wykryli sprawcę...
Na razie mam informacje, że zwrócą. Dzisiaj podałem dane do przelewu zobaczymy, dam znać co i jak...
Dokonałem u nich zakupu 13.12.2022 do 28.12 pomimo zapewnień, że towar jest wysłany nie otrzymałem ani zamówienia ani zwrotu gotówki. 28.12 rozpocząłem procedurę z TRUSTEDSHOPS i dołączyłem wszystkie niezbędne dokumenty. 09.01.2023 dostałem odpowiedź o pozytywnym rozpatrzeniu mojego roszczenia ubezpieczeniowego, a w dniu dzisiejszym pojawiły się środki z TRUSTEDSHOPS. Od 01.01.2023 premiumbud stracił certyfikat TS, więc wszystkim, którzy dokonali zakupu w tym roku pozostaje tylko zgłosić sprawę na policję.
Nie otrzymałem opłaconego i zamówionego towaru nie wiem co się dalej z nim dzieje brak kontaktu telefonicznego nikt nie odbiera proszę o informacje nr tel 513461077 Numer zamówienia: 405 Szczegóły zamówienia: https://premiumbud.pl/zamowienia-szczegoly-zs-405.html/zamowienie=8b3cfc5c200c8083973171cc2ae3ec6cb3cc9046 Data zamówienia: 14-12-2022 11:47 Dokument sprzedaży: Paragon Na zamówienie składa się: Produkt / usługa Nr katalogowy Cena jednostkowa (brutto) Ilość Wartość brutto Odśnieżarka VeGa L58 Producent: VeGa Czas wysyłki: 5 dni Stan produktu: Nowy 300,00 zł 1 szt. 300,00 zł Wartość produktów: 300,00 zł Koszt wysyłki: 13,00 zł Razem do zapłaty: 313,00 zł Czy ten sklep naprawdę istnieje czy to fikcja? Proszę napiszcie. Pozdrawiam podaje nr tel 513461077
Czy coś się zmieniło od tego czasu?
(usunięte przez administratora)
Również daliśmy się nabrać mimo ostrożności. Jutro zgłaszamy sprawę na Policję. Nie rozumiem pewnej sprawy. Sklep nadal funkcjonuje na internecie. Dalej można kupować i płacić. Skoro jest tyle zgłoszeń na Policję to czemu ani sklep ani konto nie zostało zablokowane i dalej wpływają pieniążki dla (usunięte przez administratora)
W CDIG firma nadal widnieje jako prowadząca działalność do tej pory. Przecież tam są wszystkie dane założyciela. Czyżby właściciel zapadł się pod ziemię?
Bo na razie tylko 7 osób zgłosiło sprawę na policję. Nie można czekać tylko sprawić,że się wezmą za (usunięte przez administratora) Dopiero jak będzie więcej niż 20 zgłoszeń to zajmie się tym prokurator wojewódzki.
Dlaczego ta strona jeszcze funkcjonuje i pozwala dalej (usunięte przez administratora) ludzi. Niech ktoś się tym zajmie jak zwykle bierność organów ścigania?
Sytuacja identyczna jak tutaj opisywane, identyczny proceder, kupujesz, po kilku dniach odzywasz się sklep przeprasza zapewnia, że wyślę towar niezwłocznie bo mieli problemy w magazynie zewnętrznym, oferuje dodatkowo zwrot 20% kosztów, później cisza... Zawiadomienie złożone, zastanawiam się tylko czy jak transakcja była ubezpieczona niby poprzez serwis TrustShop to jest szansa, że zwrócą kasę czy to też jest lipa?
TrustShop raczej też umywa ręce, przynajmniej na moje zapytania przez chat i mailowo nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Witam. ja otrzymałem maila z firmy TrustShop, z informacją że moje zamówienie nie zostało przez nich ubezpieczone, dodatkowo firma nie ma aktywnego konta w trustshop
Ale zaznaczyłeś przy platnosci zeby ubezpieczyć transakcję w TS? Bo to jest warunek żeby TS w ogóle zajęła się sprawą? Ja tak zrobiłem i mam od nich maila, że płatność była ubezpieczona, czekam obecnie na rozpatrzenie wniosku o zwrot. Zobaczymy jak to się skończy, dam znać.
Był ktoś sprawdzić adres pod którym podaje się ta firma ?
Pod adresem Zbożowa nr 7 lok. 9 mieści się firma Coffice Wirtalne Biuro, która wynajmuje adres do rejestracji firmy. Nie byłam, bo nie jestem z Płocka, ale poszperałam w internecie.
TO SĄ (usunięte przez administratora)....WŁAŚNIE ZGŁOSIŁEM SPRAWĘ POLICJI....!!!!! NIE DAJCIE SIE NABIERAĆ!!!! FIRMA (usunięte przez administratora)!!!!!!!!!
Widać że działają wg jednego schematu. Jak się upomnisz po kilku dniach to obiecują że do 3 dni wysyłka będzie zrealizowana, po tych 3 dniach piszą że nie mają towaru z przyczyn niezależnych o nich i że dostaniesz zwrot pieniędzy. Komuś w ogóle oddali?