(usunięte przez administratora)
jako pracodawca, Pan (usunięte przez administratora) jest bardzo porządny. Pensja zadowalająca. Jedyny minus to godziny pracy, bo średnio mi pasuje 10-18, wolałabym 8-16
Ja polecam ich usługi. Jako jedyni byli w stanie naprawić mój obiektyw w tak krótkim czasie a potrzebny był mi do pracy
Pracuję tam od listopada. Kompletnie nie narzekam. Szef swój człowiek, współpracownicy też. Kasa zadowalająca
Pracowałam prawie dwa lata,obecnie jestem na macierzyńskim. Praca dobra, o dłuższy urlop (powyżej 5dni) trudno i to chyba jedyny minus tej pracy. Firma stabilna i rozwojowa. Kiedy ostatni raz tam byłam pracowało 12 osób, teraz może być więcej. Co do wolnych etatów to nie mam takich informacji, najlepiej pisać na rekrutacja@elektrooptyka.pl Negatywne opinie które czytamy na różnych portalach nie odzwierciedlają się w rzeczywistości i są wytworem słabnącej na rynku konkurencji. Jeśli chcesz wiedzieć więcej to pytaj editv85@gmail.com
miałam naprawiany sprzęt, mogę na dowód pokazać gwarancje serwisowe i sam sprzęt, więc proszę mi tu nie imputować
Jak dla mnie jest ok. Kosztorysy nie są z kosmosu,czas naprawy też nie. Kontakt z serwisem nie przedstawia sobą problemów, lokalizacja też w porządku. Nie ma o co się przyczepić. Widać gołym okiem, że konkurencja pisze komentarze
Nie bardzo rozumiem, skąd tyle negatywnych opinii o tym serwisie. Obsługa jest miła i kompetentna, ceny konkurencyjne, a czas naprawy nie przekracza granicy szaleństwa (jak w przypadku CSI na przykład). Przyjmując założenie, że za profesjonalny sprzęt płacę więcej, niż za zwykłe małpeczki cyfrowe oraz decydując się na serwisowanie dwa dni przed ważnym zleceniem, z czystym sercem mogę powiedzieć, że jestem jak najbardziej zadowolona z jakości usług. Malutki minus za lokalizację, ale budowa metra zależy od serwisu.
ELEKTROOPTYKA. To jeden wieli kant. Aparat trzymali mi 3 miesiące skasowali za wymianę nie wiem czego kupę kasy i brak rzetelnej informacji o naprawie i czasie otrzymania. jeden wielki balagan.. Jak się zdziwiłem przy odbiorze przesyłki - okazało się że oszuści podmienili mi dobry markowy obiektyw na chiński szajs i menu wgrali OCZYWIŚCIE ;) w języku angielskie, po odesłaniu do wgrania polskiego menu ii odesłania mojego obiektywu czekam już 3 tygodnie. NIE NIE NIE NIE polecam nigdy nikomu tego serwisu. DO DUP.... obsługa a tym bardziej technicy - mój adres sprejs@interia.pl gdyby ktoś chciał dowiedzieć sie więcej.
Jak już ktoś wyżej napisał - nie ma w tym absolutnie nic dziwnego, że ten PSEUDOserwis ma takie opinie jakie ma i to nie tylko tutaj. Na naprawę najprostszej cyfrówki Nikona czekałam 3 miesiące (aparat po upadku przy wysuniętym zoomie - skrzywiony obiektyw). Uzbroiłam się w cierpliwość, w międzyczasie trzy razy kulturalnie przypominając się im telefonicznie. Ostatni kontakt skończył się zapewnieniem z ich strony, ze zadzwonią 'w następnym tygodniu', po czym minęły dwa i zadzwoniła do mnie dziewczyna z pretensją kiedy odbiorę aparat z naprawy?!! Na co ja odpowiedziałam, że chętnie bym odebrała, gdybym tylko wiedziała, że jest już gotowy do odbioru. Na to ona, że pewnie nie doszedł do mnie SMS z informacją, a nie dzwonili, bo mają problemy z zasięgiem. WTF?! Pojechałam na Kijowską 11 w celu odbioru, laska wydaje mi aparat i prosi o sprawdzenie czy działa, ale z ich baterią, bo moja się wyładowała... Działał. W serwisie z "ich" baterią. Niestety do momentu, aż postanowiłam naładować "moją" baterię w domu. Zero kontaktu, aparat nie działa, nie ładuje, nic. Wróciłam na następny dzień, tym razem po zapoznaniu się z opiniami w internecie na temat tej żałosnej firmy (szkoda, że tak późno). Laska zaczęła mi wciskać kity, że pewnie uszkodzone jest wejście USB czy coś. Powiedziałam jej, że pewnie raczej podmienili mi baterię, a ona o tym USB wciąż, więc poprosiłam ją, żeby w takim razie zechciała sprawdzić czy na "ich" baterii moja ładowarka będzie ładować. Niestety nie była zainteresowana sprawdzeniem tego, zupełnie olała moją sugestię. Spisała kolejny formularz zlecenia. Powiedziałam, że mam nadzieję, że nie będę musiała czekać kolejnych 3 m-cy i zapłacić kolejnych 190 zł za ich żenujące partactwo, ta odpowiedziała, że "też ma taką nadzieję". SŁUCHAM?!! Mieli się odezwać w sprawie tej reklamacji dziś, póki co cisza. SZCZERZE ODRADZAM jakikolwiek kontakt z tym serwisem, robią z ludzi idiotów, wyciągają kasę. Nie rozumiem jak można przykładać rękę do takiego czegoś? Nie wstyd tym ludziom, którzy tam pracują, właścicielowi?!! Bo ja bym się spaliła ze wstydu, choćby na miejscu tej laski co tam siedzi i wciska kit mniej ogarniętym w temacie osobom, takim jak ja. Niestety większość uświadamiających wniosków przychodzi do głowy już po wszystkim, a alert w głowie powinien mi się zapalić zanim zostawiłam u nich 190 zł za odbiór niesprawnego aparatu. Dodatkowo aparat wrócił do mnie bez jednej śrubki w obudowie, której nie było już jak aparat oddawałam, na co zwróciłam uwagę przy zostawianiu aparatu. Jak można zwrócić aparat jako naprawiony, bez jednej śrubki? Partactwo. Czekam aż się łaskawie odezwą z informacją co mają zamiar zrobić dalej z moją reklamacją. Jeśli nadal będą kombinować i ściemniać z pewnością tego tak nie zostawię. Choćbym miała stracić czas i nerwy, pójdę z tym wyżej. Nie może tak być, żeby jakiś bezczelny złodziej okradał ludzi.
totalny dziadostwo i totalna porazka. jedno wielkie klamstwo i spychologia. przekroczyli wszystkie terminy a nastepnie zadzwonili ze nie maja cześci. chyba w glowie tez nie maja cześci i to naoliwionych. zal patrzec na takie prymitywne uslugi. wlasciwie brak uslug. LUDZIE UCIEKAJCIE OD TEJ ,,NIBY-FIRMY'' KTORA NIC NIE POTRAFI!!!!!!!!!!!!!!JESZCZE TELEFONISTKA PYSKUJE JAK DZWONILEM I PYTALEM KIEDY BEDZIE WYKONAN USLUGA. TYLKO PLAKAC NAD ICH TOTALNA BEZNADZIEJA.NIE POTRAFIA NIC. MOZE POWINNI SPRZEDAWAC WARZYWKA A NIE BRAC SIE ZA TAKIE SPRAWY.
kapsel - 2012-11-20 13:35:19 Dziwne, że takie kiepskie opinie krążą na temat tego serwisu. Ja muszę powiedzieć, że korzystałem z ich usług i jestem bardzo mile zaskoczony. Przed wyjazdem okazało się, że w moim Nikonie D40 zawiodła lampa błyskowa i cóż robić... nie zgłoszę się na łopuszańską bo tam bym czekał 3 tygodnie na sam kosztorys, już nie mówiąc o terminie naprawy. A tutaj proszę- na drugi dzień miałem kosztorys (całkiem przystępny) a naprawa kolejne 2 dni i sprzęt śmiga jak nowy. Pozdrawiam miłą Panią, która przyczyniła się do ekspresowego wykonania naprawy.Wcale nic dziwnego w tych opiniach - ja też się sparzyłem na Elektrooptyce - wycena miała być w 24 godziny - doprosiłem się po 2 tygodniach - musiałem sam dzwonić i codziennie słyszałem, że już zaraz dostanę kosztorys - w końcu zgodziłem się na wycenę - czekałem znowu 2 tygodnie i nic. Po telefonie, dowiedziałem się, że jednak muszą jakieś części ściągnąć do mojego Canon'a i przedłuży się jeszcze o tydzień. Po kolejnych 2 tygodniach znowu dzwonię - pani zniecierpliwiona stwierdziła, że jak mi się nie podoba, to mogę aparat odebrać. Poczekałem jeszcze miesiąc i zażądałem zwrotu aparatu. Po kolejnym tygodniu udało mi się go odebrać. Aparat zaniosłem do serwisu autoryzowanego i okazało się, że Elektrooptyka coś w środku zepsuła - żadnej części nie trzeba było wymieniać, oprócz uszkodzonej przez niech przy "nieumiejętnej próbie naprawy". Wnioski wyciągnijcie Państwo sami. W mojej opinii Elektrooptyka to zwykli naciągacze.
Niestety mam kiepskie doświadczenia. W serwisie zostawiłem sprzęt 30 grudnia 2013 roku. Mimo że naprawa nie wymaga sprowadzenia części zamiennych to naprawa do dnia połowy lutego nie została wykonana. Trudno dowiedzieć się o czas realizacji zlecenia. Ciągle mam czekać. Teraz to już nie wiem na co. Nie polecam.
Może i kosztorysy robią w miarę szybko, lecz z częściami do mojego nikona już gorzej. Nie dość, że na naprawę czekałem 3 miesiące, to zapisałem sobie do sprawdzenia stan migawki aparatu przed oddaniem i po powrocie z serwisu ( jak pogrzebiecie troszkę w necie to są świetne programy do takich sprawdzań migawki ). Co się okazało, przebieg migawki spadł o 56tyś. wyzwoleń- teraz mam prawie mowy aparacik 24tyś wyzwoleń.[usunięte przez administratora]
Jak dla mnie może być choć czekałem na obiektyw ponad 3 miesiące ale pod koniec dali mały rabacik za naprawę. Obsługa bardzo miła choć trzeba troszeczkę nad nią popracować
Wbrew wyczytanym w internecie opiniom, serdecznie polecam tą firmę. Obsługa miła, rzetelna. Czas naprawy mojego aparatu wyniósł cztery dni, gdyż personel był zapoznany z sytuacją, iż te cztery dni są dla mnie kluczowe. Naprawiony sprzęt działa bez zarzutu trzeci miesiąc. Na pewno będę wracać do tego serwisu.
Dziwne, że takie kiepskie opinie krążą na temat tego serwisu. Ja muszę powiedzieć, że korzystałem z ich usług i jestem bardzo mile zaskoczony. Przed wyjazdem okazało się, że w moim Nikonie D40 zawiodła lampa błyskowa i cóż robić... nie zgłoszę się na łopuszańską bo tam bym czekał 3 tygodnie na sam kosztorys, już nie mówiąc o terminie naprawy. A tutaj proszę- na drugi dzień miałem kosztorys (całkiem przystępny) a naprawa kolejne 2 dni i sprzęt śmiga jak nowy. Pozdrawiam miłą Panią, która przyczyniła się do ekspresowego wykonania naprawy.