brak logo

Elektro Optyka

Toruń

Opinie o Elektro Optyka

Ruda 2013-04-24 15:31:32
Nie bardzo rozumiem, skąd tyle negatywnych opinii o tym serwisie. Obsługa jest miła i kompetentna, ceny konkurencyjne, a czas naprawy nie przekracza granicy szaleństwa (jak w przypadku CSI na przykład). Przyjmując założenie, że za profesjonalny sprzęt płacę więcej, niż za zwykłe małpeczki cyfrowe oraz decydując się na serwisowanie dwa dni przed ważnym zleceniem, z czystym sercem mogę powiedzieć, że jestem jak najbardziej zadowolona z jakości usług. Malutki minus za lokalizację, ale budowa metra zależy od serwisu.
zadowolona klientka 2013-05-02 11:43:28
Jak dla mnie jest ok. Kosztorysy nie są z kosmosu,czas naprawy też nie. Kontakt z serwisem nie przedstawia sobą problemów, lokalizacja też w porządku. Nie ma o co się przyczepić. Widać gołym okiem, że konkurencja pisze komentarze
zadowolona klientka 2013-06-28 12:46:23
miałam naprawiany sprzęt, mogę na dowód pokazać gwarancje serwisowe i sam sprzęt, więc proszę mi tu nie imputować
Edyta 2013-06-30 20:47:42
Pracowałam prawie dwa lata,obecnie jestem na macierzyńskim. Praca dobra, o dłuższy urlop (powyżej 5dni) trudno i to chyba jedyny minus tej pracy. Firma stabilna i rozwojowa. Kiedy ostatni raz tam byłam pracowało 12 osób, teraz może być więcej. Co do wolnych etatów to nie mam takich informacji, najlepiej pisać na rekrutacja@elektrooptyka.pl

Negatywne opinie które czytamy na różnych portalach nie odzwierciedlają się w rzeczywistości i są wytworem słabnącej na rynku konkurencji.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej to pytaj editv85@gmail.com
Ancia 2013-07-05 17:28:30
Pracuję tam od listopada. Kompletnie nie narzekam. Szef swój człowiek, współpracownicy też. Kasa zadowalająca
Marcin 2013-07-24 21:41:03
Ja polecam ich usługi. Jako jedyni byli w stanie naprawić mój obiektyw w tak krótkim czasie a potrzebny był mi do pracy
optyk 2013-08-29 13:21:25
Nie będę się rozpisywał, totalna porażka a nie serwis.
rysiekm7@wp.pl 2013-09-03 10:19:22
Też uważam że ten serwice należy omijać drugą stroną Kijowskiej!!!
Partacze i ignoranci co nie mają za grosz kultury zawodowej!!!
what the fuck? 2013-09-03 13:27:37
Te pozytywne opinie to chyba sami sobie piszą oszuści z tej firmy-krzak. Jakim cudem to jeszcze funkcjonuje? Profesjonalna utylizacja sprzętu - w tym może by się odnaleźli. Omijajcie szerokim łukiem to coś co się serwisem mianuje.
1
nerwica 2013-09-03 14:33:47
DZIWNE?!!!!!!!!!!! nie ma w tym nic dziwnego, powinni zamknąć ten złodziejski biznes na cztery spusty! kasa wyrzucona w błoto, a sprzęt zdezelowany!!!! nie wiem co oni z tym robią, skaczą po tym?! rzucają o ścianę? jak tak, to wiele wyjaśnia.
1
Klient 2013-09-23 13:09:49
Bardzo kiepski serwis. Wycena po czasie i niekompletna. Naprawa niestaranna i po czasie. Słaby kontakt. Niesłowni. Zamienione części. Omijać i przekazać dalej, że bardzo zły czas.
3
ancia 2013-11-14 16:19:21
jako pracodawca, Pan (usunięte przez administratora) jest bardzo porządny. Pensja zadowalająca. Jedyny minus to godziny pracy, bo średnio mi pasuje 10-18, wolałabym 8-16
elizka 2013-11-14 16:19:46
Jak łatwo można komuś zepsuć opnie.. ludzie, dobrze, że nie czytałam tego wszystkiego przed naprawą, bo pewnie bym tam nie poszła.. a tu prosze poszłam wycenili mi, zrobili szybciutko i działa i jestem mega zadowolona. Mam Canona eos 5D wiec troche sie bałam o moj ukochany sprzet, ale bardzo miło się zaskoczyłam. Bardzo polecam, ja aparat serwisowałam akurat w punkcie w lodzi. Ode mnie duzy plus!!!! Panna E.
GABI 2013-11-21 15:27:41
odebrałam właśnie apracik, wszystko śmiga :) POLECAM
oskar 2013-11-27 20:35:51
Czy ktoś posiada jakiś kontakt do właściciela firmy ELEKTRO OPTYKA ?
1
Diablo 2014-01-27 20:23:07
Dnia 10.12.2013 oddałem aparat Nikon D40 do naprawy na ul. Kijowskiej w Warszawie . 13.12.2013 stwierdzono uszkodzony auto-focus w obiektywie-koszt ok. 180zł czas naprawy 14 dni. Po upływie tego terminu aparat dalej był nie naprawiony. Tłumaczenie że część nie dotarła dotrze za tydzień albo dwa. Całkowita zlewka ignorancja w stosunku do klienta !!!!!! . 27.01.2014 odebrałem aparat z cudzym obiektywem w dodatku w tragicznym stanie wizualnym. Mój obiektyw miał być naprawiony ( nowa część która miała być sprowadzona z TAJWANU ) a nie podmieniony na używany w dodatku w opłakanym stanie no ale sprawny !!!!!!! Omijajcie tę firmę (usunięte przez administratora)
szopenik 2014-02-15 22:25:24
Niestety mam kiepskie doświadczenia. W serwisie zostawiłem sprzęt 30 grudnia 2013 roku. Mimo że naprawa nie wymaga sprowadzenia części zamiennych to naprawa do dnia połowy lutego nie została wykonana. Trudno dowiedzieć się o czas realizacji zlecenia. Ciągle mam czekać. Teraz to już nie wiem na co. Nie polecam.
2
Kondzio85 2014-02-21 14:36:38
Każdy ma róźne odczucia i ma do tego prawo. Ja polecam, bo nie spotkała mnie z ich strony żadna krzywda. Aparat naprawiony i wyczyszczony, czekałem 2 tyg. mam nikona D 700 był na wymiane matówki.
1
Mariusz 2014-04-27 23:59:21
Witam! W punkcie przy ul. Puławskiej 140 oddałem aparat Sony(cyber-shot) z niewysuwającym się obiektywem (po upadku). Jest to trzyletni aparat, który pięknie się spisywał do momentu upadku na otwarty obiektyw. Naprawa trwała prawie trzydzieści dni roboczych - do tego nie mam uwag, może nie dało się szybciej. Po naprawie jest tak:
- nie dostałem własnej baterii, tylko powgniataną i słabo sformatowaną inną (bateria jest numerowana, więc świadczy to o potężnym bałaganie lub premedytacji);
- mechanizm zmiany funkcji (zdjęcie/film/itd.) nie działa prawidłowo, co wcześniej nie miało miejsca, teraz w trakcie nagrywania filmu potrafi sam zmienić funkcję na zdjęcie panoramiczne (tragedia podczas nagrywania);

Nie polecam tego serwisu.
1
TADO 2014-05-03 17:38:04
ODDAŁEM DO NICH APARAT SONY DSC F-707, DO NAPRAWY BYŁA LAMPA BŁYSKOWA, CZYTNIK KART PAMIĘCI I WYMIANA PIERŚCIENIA OBIEKTYWU. WYLICZYLI MI KOSZT CZĘŚCI Z ROBOCIZNĄ, POINFORMOWALI O PONAD 21DNO DNIOWYM CZASIE REALIZACJI-CZAS OCZEKIWANIA NA CZĘŚCI. PO MIESIĄCU OTRZYMAŁEM TELEFON, ŻE CZĘŚCI NIE ZDOBYLI I APARAT BYŁ DO ODBIORU. PO ODEBRANIU APARATU ODPALIŁEM GO DOPIERO W DOMU ( MÓJ BŁĄD). NIESTETY APARAT TERAZ SIĘ NIE URUCHAMIA WACALE, PALI SIĘ TYLKO DIODA ZASILANIA I KONIEC... TAKI DOBRY SERWIS!!!! SPRAWDZAĆ SPRZĘT PRZY ODBIORZE, NAPRAWIONY CZY NIE!!!!
Maja 2014-05-14 17:53:18
NIE POLECAM!!! Naprawa trwała 25dni po czym przysłano mi nienaprawiony aparat do tego porysowany ze śladami stłuczeń (a wcześniej ich nie było) i w rozwalonym pudełku. Nigdy więcej nie oddam im swojego sprzętu, bo za dużo na tym straciłam, ale cóż, człowiek uczy się na błędach...Mam nadzieję, że ktoś nauczy się na moim błędzie i nie odda do tej firmy swojego sprzętu, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy...
Pozdrawiam...
2
Robert 2014-06-16 14:37:54
Pluję sobie w brodę, że nie sprawdziłem opinii o tym TOTALNYM NIEPOROZUMIENIU A NIE SERWISIE. Aparat po trzech miesiącach w naprawie przychodzi zupełnie nie do użytku..reklamacja i czekanie w nieskończoność aż ktoś znudzony w serwisie opowie bajkę o kolejnym terminie zwrotu. To już nie brak profesjonalizmu a zupełna granda!!!!!
2
AgataKowalska 2014-07-30 18:29:41
Firmie Elektro Optyka przy ul. Kijowskiej vi za vi dw. Wschodniego oddałam do naprawy aparat problem dotyczył korpusu ‘’ napęd lustra’’(usunięte przez administratora) (Nikon na obiektywie posiada taki srebrny charakterystyczny pasek i od strony przedniej soczewki takie coś nie wiem jak to się fachowo nazywa ale też zostało odkręcone) no i oczywiście zamiast tej mojej ładnej obudowy została wkręcona jakaś zwykła czarna bez tego paska na obudowie zoomu . Po za tym aparat był brudny POKLEJONY KLEJEM I WŁOSAMI !!!! Oczywiście serwis nie poczuwa się do winy zepsucia obiektywu. (usunięte przez administratora) Serwis powykręcał dobre części ładną obudowę zewnętrzną i co mi oddał –(usunięte przez administratora)Jak można tak traktować i oszukiwać ludzi !!! Panie które na początku były takie miłe jak przyszło do reklamacji ich partactwa to zrzuciły na mnie winę że to ja grzebałam w tym obiektywie że pościągałam plomby i że ja zepsułam obiektyw i taki też oddałam !!!! Gdyby mój obiektyw był więcej warty to od razu zgłosiła bym to na Policję !!!! Ci ludzie są niepoważni jak im nie wstyd tak oszukiwać innych ludzi !!!! Podejrzewam że ta złodziejska szajka tak działa że kradną dobre części i robią niby taniej , a komu innemu wstawiają moje dobre części z aparatu i obiektywu i biorą lepszą kasę**** >>> Bo po co komuś ładna obudowa no tylko po to żeby gdzie indziej lepiej ją sprzedać !!!!! <<< Tak działa ta firma i jestem w 100% przekonana że z każdego aparatu wybierają dobre części i wstawiają w to miejsce inne gorsze zużyte !!!!!! Ja już zgłosiłam tę firmę do MIEJSKIEGO RZECZNIKA KONSUMENTA ul. Senatorska 2 Warszawie i do /UOKIK obecnie na tę grabieżczą działalność zbierane są Dowody !!!! Nie czekajcie nie zamiatajcie tego pod dywan zgłoście to do odpowiednich instytucji , bo więcej ludzi zostanie skrzywdzonych przez ten serwis trzeba żeby ta firma zaprzestała stosowania złodziejskich praktyk !!!!! (usunięte przez administratora)
3
Raf 2014-08-31 13:31:18
Dziękuję. Biegnę więc w KRK na Czaspkich znaczy - Zapolskiej, zamiast na Gęsią... brrr.
1
paulina 2014-09-12 11:36:52
kolejna zla opnia o Kijowskiej, omijac szerokim lukiem.Panie obiecują szybka naprawe..czesc na miejscu a potem czeka sie drugi miesiac ..nie podano mi nr zamowienia nic ale jak wyslac kuriera po aparat to w 5 min byle złapac zamowienie. Ignorancja totalna zero reakcji na telefony o mailach nie wspomne. Odradzam
1
andrzej 2014-10-08 08:29:02
ODAŁEM NA PUŁAWSKĄ NAPRAWA TRWAŁA ŁĄCZNIE TRZY MIESIĄCE W KOŃCU NIE WYTRZYMAŁEM I ODEBRAŁEM W GORSZYM JESZCZE STANIE.WSTRĘTNE RUDE BABSKO TAK MNIE (usunięte przez administratora) ZE MUSIAŁEM SIĘ NAPIĆ.TYLKO ŚĄD MORZE TO DZIADOSTWO ZAMKNĄĆ
1
tatata321 2014-10-22 08:43:34
totalny dziadostwo i totalna porazka. jedno wielkie klamstwo i spychologia. przekroczyli wszystkie terminy a nastepnie zadzwonili ze nie maja cześci. chyba w glowie tez nie maja cześci i to naoliwionych. zal patrzec na takie prymitywne uslugi. wlasciwie brak uslug. LUDZIE UCIEKAJCIE OD TEJ ,,NIBY-FIRMY'' KTORA NIC NIE POTRAFI!!!!!!!!!!!!!!JESZCZE TELEFONISTKA PYSKUJE JAK DZWONILEM I PYTALEM KIEDY BEDZIE WYKONAN USLUGA. TYLKO PLAKAC NAD ICH TOTALNA BEZNADZIEJA.NIE POTRAFIA NIC. MOZE POWINNI SPRZEDAWAC WARZYWKA A NIE BRAC SIE ZA TAKIE SPRAWY.
Monika Po. 2014-11-27 15:03:08
Chyba sobie żartujesz żadne pracownik nie wypowie się źle o swojej pracy za którą dostaje kasę .... Panienki robią dobrą minę do złej gry bo im za to płacą... Ty ''alf'' gdybyś tam pracował bo nie miał byś pracy innej uczciwej i pracodawca powiedział by ci że masz tak rozmawiać z klientem że jak przyjdzie z pretensjami to ma wyjść tak że wina leży po jego stronie a nie pracownika a tym bardziej serwisu.... W jakim Ty świcie żyjesz !? Najważniejsze opinie są klientów .... A nie w superlatywy , w jakich wypowie się paniusia z serwisu. Dla mnie ten serwis to totalna porażka mnie załatwili na 400zł strat. Takie firemki zawsze będą bo najłatwiej jest oszukać niż zrobić uczciwie dobrze i porządnie ! Ludzie nie czytają opinii o danej firmie i wychodzą na tym tak jak ja. I dużo jest i będzie takich ludzi co myślą że uczciwość idzie z dobrą robotą. A ta firma żeruje na nas jak pasożyt. Teraz nadszedł dobry czas dla takich firemek mają swoją złotą godzinę jak dorobić się na ludzkiej krzywdzie i naiwności.... Myslę że wiecej nie trzeba pisać a tym bardziej czytać kłamstwa pracowników którzy zamydlają innym oczy !!!
tomwoj 2015-02-01 21:06:21
Tragedia!!! Oddałem sprzęt do naprawy, najpierw czekałem na wycenę pięć dni, następnie ponad miesiąc na naprawę. W trakcie oczekiwania zadzwoniłem z zapytaniem, co się dzieje z moim aparatem - zostałem potraktowany delikatnie mówiąc obcesowo - całkowity brak kultury ze strony Pań z którymi rozmawiałem. W końcu zrezygnowałem z naprawy, na szczęście udało mi się odebrać aparat – chociaż po rozmowach z Paniami z obsługi nie byłem pewny, czy mi się to uda. CAŁKOWICIE ODRADZAM KORZYSTANIE Z TEJ PSEUDOFIRMY!!!!!!!!
3
NIKON 2015-02-02 15:38:46
TRAGEDIA !!!!! Oszuści i partacze.
Do naprawy oddany obiekty Nikkor - tylko i wyłącznie wymiana bagnetu.
Nie dość, że połamali prowadnicę, zamontowali nieoryginalny bagnet (co potwierdził autoryzowany serwis Nikon Polska) to jeszcze usunęli numer seryjny z obiektywu, dzięki czemu nie wiem czy to co mi odesłali jest moim obiektywem.
Obsługa (usunięte przez administratora), która odbiera telefony chamska do granic.
Dodatkowo podmienili dekielek obiektywu (albo i cały obiektyw). Zniszczyli też maskownicę, którą wkleili kropelką, albo innym klejem topiącym plastik.
Oczywiście nie polecam.
2
MAD 2015-03-29 18:34:01
PRZESTRZEGAM Przed tym serwisem. Oddałem w Gdańsku canona 60D. nie podnosiła się wbudowana lampa błyskowa. Stwierdzono uszkodzenie taśmy komunikacyjnej, zgodziłem się na naprawę. Aparat dostałem po 44 dniach roboczych, lampa działała. Po podłączeniu aparatu do komputera okazało się że numer seryjny się nie zgadz, były nawet wpisane dane osobowe poprzedniego właściciela (na obudowie był nr. ser. mojego aparatu).
2
Życzliwy 2015-04-28 17:23:39
Ludzie omijajcie z daleka tych krętaczy. Oddałem aparat za dwa dni miał skontaktować się technik z wyceną.Po tygodniu zadzwoniłem na Kijowska w Warszawie odebrała panna z ul. Puławskiej. Takiego grubiaństwa i buractwa w stosunku do klienta nie spotkałem prze 58 lat. Oczywiście wybieg stary jak świat, wysłali zapytanie o cześć do Nikona i czekają. Ludzie XXI wiek a te łachy czekają tydzień na odpowiedź. Co to za serwis który nie ma podglądu części i ceny producenta. To jeden z najbardziej popularnych aparatów na Świecie. Obsługa tragiczna, nadęte pannice robią łaskę że odpowiadają. Podobno 2 miliony ludzi jest bez pracy. Pytam się właściciela tego żałosnego serwisu czym trzeba sobie zasłużyć żeby u Pana pracować.Firma działa na zasadzie że maja otwarte kilka zgrzebnych lokali, zbierają graty a potem pętają się u producenta o jakieś części Tragedia omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Aż się boję co odbiorę bo jak czytam te wpisy to drżę. Ja bym się wstydził pracować w tej firmie, to robota podwyższonego ryzyka bo ja znam takich którzy w sposób prosty i krótki dochodzą swoich krzywd i boli jak cholera tego co się pierwszy nawinie
1
ala 2015-05-19 14:50:52
Oszuści, kretacze [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] aparat został wysłany do naprawy wymiany bagneta, przyszedł z wymienionym LCD i zepsuta lub podmieniona bateria, serwis zabrał aparat jeszcze raz i po dwóch tygodniach stwierdził że jest dobry, ale nie chcą mi odesłać aparatu, kłamią ze juz odesłali, że nie mają listu przewozowego, po czym nie odbierają telefonow, boje się ze jeżeli aparat wróci to w jakim stanie????? Odradzam, my nie mieliśmy wyboru, bo to ubezpieczyciel korzysta z ich usług. ...po najmniejszej linii oporu!!!!!!
4
ala 2015-05-19 15:24:05
Za każdym razem dzwonią lub wysyłają SMS z innego nr telefonu, 535 224 466; 531 531 961; 518 518 985; 794 794 411 to z tych numerów się kontaktują i za każdym razem z innego, natomiast jak dzwonie do nich na poprzednie to nie odp!!!Pewnie mają jeszcze inne nr! Nie wierzę że jeśli firma jest nie w porządku co do klienta, to będzie w porządku do pracownika!!!! Jak ktoś jest oszustem to nie dla wybranych osób, których jest zresztą sporo, trudno nie wierzyć w w/w opinie, wszystkie przypadki sa podobne, sama się przekonałam. ....szkoda czasu, nerwów i pieniedzy
1
Aga 2015-08-27 15:47:01
Tak mnie też oszukali nie zamierzam im tego odpuścić już złożyłam zawiadomienie na policji zobaczymy co będzie dalej.
1
OZI 2015-09-20 22:23:29
Tragedia złodzieje dwa miesiace mnie zwodzili z naprawa aparatu a teraz go sobie przywłaszczyli nie moge go odzyskac Fakt ten zgłosiłem juz na POLCJI zobaczymy co bedzie dalej Konkretnie okradli mnie w SERWISIE ELEKTRO OPTYKA POZNAN przy ul sw.Marcin 45 ale punkty maja w paru miejscach w Polsce Z opini co czytam ten przestepczy proceder trwa Jeszcze raz przestrzegam to sa ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ozi 2015-10-01 00:08:00
Po zgłoszeniu i interwenci Policji aparat mi odesłali.Poszedł na naprawę migawki a przysłali bardziej zepsuty bo teraz nie działa jeszcze wyswietlacz.Pozostało mi przeznaczyc go na straty ale chociaz go odzyskałem.Podsumowując ta pseudo firma to DNO. Nigdy wiecej takiej firmy. Jeszcze raz NIE POLECAM NIKOMU!!!!!!!!!!!
1
Basti 2015-10-28 15:56:28
Witam. Z tego co tutaj czytam nie oddałbym aparatu do naprawy w tej firmie lecz jednak oddałem do punktu w Poznaniu i jestem mile zaskoczony, otrzymałem dobrze naprawiony obiektyw chociaż czekałem dosyć długo poniewaz ponad 2 tygodnie.
Renia 2015-10-29 23:36:08
Oddałam do naprawy aparat ((zepsuta lampa błyskowa)). Aparat po odebraniu okazało się że jest bardziej zepsuty bo: [[[NIE działa wyświetlacz , nie można zrobić zdjęcia a obiektyw jest uszkodzony]]]. Czekałam na aparat 3 miesiące ponieważ części do lampy miały przyjechać z Chin ponieważ tych części nie ma na rynku. Dzwoniąc do serwisu e.optyki panie powtarzały z tygodnia na tydzień że części są w drodze. Za tą usługę przyszło mi zapłacić 200 zł, Pani powiedziała że na aparat muszę poczekać 10 min ponieważ jest odpakowywany ale mogę juz zapłacić. Kiedy zapłaciłam okazało się że jest zepsuty. Kiedy oddałam aparat do sprawdzenia do innego serwisu okazało się że: {{{ Lampa błyskowa jest spalona a kabelki są odłączone , w obiektywie brakuje silniczka a w body są uszkodzone jakieś przewody do wyświetlacza }}} stwierdzenie jakie padło było jasne " Ten kto chciał naprawić aparat chciał być fachowcem ale mu nie wyszło ..... najprawdopodobniej aparat poszedł w ręce człowieka który się dopiero UCZYŁ " ----- przestrzegam wszystkich nie dajcie się zrobić w balona tym partaczom ..... !!!!
1
siorybak 2015-11-06 11:11:20
Potwierdzam! Usługa robiona przez Elektro optyka Gdańsk. Na swój aparat czekam trzy miesiące - wymiana soczewki, wg serwisu powinnam mieć sprzęt zrobiony w 14 dni. Zero kontaktu, na moje cotygodniowe telefony otrzymywałam informację, że już jest zrobiony... i tak trzy miesiące. Bezczelny sprzedawca, firma nadająca się do likwidacji!!!!
Elena 2015-11-13 17:22:24
Oddałam aparat do punktu w Poznaniu jeśli chodzi o obsługę to okey, termin kpina ponad miesiąc czekania za zwykłym czyszczeniem aparatu !!!
ala 2015-11-19 20:33:19
Aż dziwne,że tyle negatywnych opinii tu krązy. Ja oddałam swój aparat 2 tygodnie temu, trafil do mnie już na początku tygodnia, wszystko działa,a poszłam tam właśnie z polecenia znajomej... Jestem zadowolona, obsługa przyjemna, udzielają informacji, koszta też uzyskałam, tak jak było mówione. PEwnie bym go nie oddała gdybym te opinie przed przeczytała, ale jestem zadowolona. Pozdrawiam.
Ktosia 2016-01-14 22:31:02
Bede pozywac ta firme bo zepsuli mi lustrzanke. Ma ktos ochote na pozew zbiorowy? Prosze o kontakt idabrowska@aam.net.pl
1
Marek 2016-01-16 13:07:48
Po kontakcie z tą nędzną "firmą" nasuwa się jedno pytanie: jak takie coś może istnieć w XXI-szym wieku? Kpina z klienta, partactwo, oszustwo. Mają jeszcze klientów tylko dlatego, że ludzie nie czytają opinii w internecie...a często czytają już po fakcie. Tak też było i w moim przypadku...pośpiech,lokalizacja blisko miejsca zamieszkania. Fakt, lokal dość obskurny i wygląający mało profesjonalnie (Warszawa, puławska), no ale pomyślałem sobie, że może nadrabiają profesjonalną naprawą i miłą obsługą. Gdzieee tam...nietety , wszytskie przytoczone poniżej( a i pewnie niedługo powyżej:) opinie, są prawdziwe... Także jeśli cenicie Państwo swoje zdrowie, czas i pieniądze, omijajcie tą szemraną firemkę jak największym łukiem. Na naprawę swojego aparatu czekałem ponad 3 miesiące. Dzowniłem kilka razy, za każdym razem obsługa była niemiła, wręcz opryskliwa.
Naprawa przesuwana z tygodnia na tydzień, raz aparat był już naprawiony (podobno) po czym po przyjśćiu do serwisu okazało się,że "coś tam jeszcze wykryli i musiał wrócić na serwis". W regulaminie napisanie jest, że naprawa trwa do 14 dni, przy czym może wydłużyć się o 30 dni roboczych w przypadku czekania na części. W praktyce nawet drobna naprawa trwa przynajmniej 3 miesiące...i to tylko wtedy kiedy bardzo się upominamy. Poza tym kłamią i robią z klienta głupa, że dzownili, że wysłali sms, poza tym po odebrnaiu sprzętu, nie dostałem gwarancji na naprawę, bo "Skończył się tusz w tonerze". Ot i cały profesjonalizm, mieli dosłać mailem,oczywiśćie wiadomo jak to się skoćżyło, czekam do dziś. Zresztą w życiu nie oddałbym im aparatu raz jeszcze bo podobno potrafią go trzymać i pół roku. SAma naprawa sprzętu niedbała,niechlujna brak np. śrubki przy wizjerze - odpadł, poza tym drogo. Aparat póki co działa...Wygląa to tak, jakby w ogole robili łaskę,że naprawiają sprzęt,a klient to intruz i skaranie boskie. Wierzyć się nie chce jak oni traktują ludzi a mino to jezcze istnieją..Na rynku jest wiele firm, dla których klient, profesjonalizm i miła obsługa to piorytety, ta niestety do nich nie należy...
4
Normalny Człowiek 2016-02-01 16:05:14
Najgorszy serwis na świecie!!! Ludzie unikajcie jak ognia, bo stracicie jak ja czas, nerwy i pieniądze. Wprost ciężko uwierzyć, że firma z takim serwisem jest w stanie utrzymać się na rynku.
1
Tomek 2016-02-14 08:30:20
Omijać szerokim łukiem.Jeśli przyjdzie Państwu myśl by naprawiać sprzęt w tym zakładzie proponuję przespać się z tą myślą, a na drugi dzień poszukać innego serwisu. Ja niestety popełniłem ten błąd i w sierpniu 2015r. zostawiłem im sprzęt fotograficzny do naprawy. Do tej pory nie oddano mi obiektywu. Pracownicy nie są w stanie mi powiedzieć co się z nim stało i nie przejmują się problemem. Dla mnie to zwykli [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Do tych co ich bronią: Może komuś coś naprawili, ale mi ukradli i mam na to dokumenty i faktury.
Asia 2016-03-10 11:51:26
Równiez nie polecam tego serwisu oddałam sprzęt w listopadzie wyświetlał się komunikat err zepsuty naciąg lustra po wieloktrotnych próbach odzyskania sprzetu odzyskałam sprzęt po ingerencji policji. Oddałam do innego serwisu i zostałam poinformowana że sprzęt jest w fatalnym stanie po ingerencji serwisu ze Św Marcina teraz okazuje sie że mnie okradli wykręcili płyte główną z mojego aparatu. Nie pozwólny aby inni ludzie zostali oszukani i aby ich sprzet został zniszczony jak nasz. Pomóżcie jest nas więcej
Asia 2016-03-10 11:55:10
Ja tez zostałam oszukana. Okradli mnie z płyty głównej aparat w fatalnym stanie. Nie wiem co robic dalej. Pomóżcie nie możemy tego odpuścić
pracownik 2016-06-06 19:17:59
Nie polecam pracy w EO. Trzeba się prosić kierownika o wypłatę należnej wypłaty. Do głównych zadań należy głaskanie słusznie niezadowolonych klientów. Istnieją chyba tylko dzięki nieświadomości ludzi, którzy nie sprawdzają opinii w Internecie.
maniek 2016-07-09 23:03:00
Hej, wiecie czy jest szansa, żeby teraz u nich znaleźć zatrudnienie? W końcu trzeba dbać o pozytywne relacje między sobą, to od razu atmosfera opiera się na dość dobrych relacjach. To dobry kierunek, żeby odnieść sukces. Pewnie i socjale dorzucają do zarobków.
Zostaw swoją opinię o Elektro Optyka - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Elektro Optyka