Niby światłowód, a w ciągu ostatnich 30 dni przez około 20 dni nie było połączenia. Dramat. Na dodatek tylko 04.06. Informacja na stronie cała reszta nikt nic niewie. To się nadaje na pozew zbiorowy.
Treść umowy nie symetryczna, korzystna dla dostawcy. Klient bez równych praw. Nowa umowa=wyższa cena+restrykcyjne i niekorzystne dla mnie jako klienta warunki (czyć myślenie monopoli styczne).
Hej, a gdzie wpisy od pracowników, bo czytam posty klientów, no a to forum pracownicze. Na ich stronie jest info, że działają od 2003 roku no to chyba mają jakis zespół choćby od pracy administracyjnej czy od obsługi posprzedażowej klienta. Mnie interesuje czy teraz są wakaty lub zaraz będą jakieś rekrutacje właśnie do pracy w biurze, nawet jako pomoc biurowa?
Niby światłowód, a w ciągu ostatnich 30 dni przez około 20 dni nie było połączenia. Dramat. Na dodatek tylko 04.06. Informacja na stronie cała reszta nikt nic niewie. To się nadaje na pozew zbiorowy.
Korzystam z internetu od INTERTELL i nie miałem żadnych problemów przez ostatnie 3 miesiące. Czy łączysz się poprzez wifi? Może problem jest bezpośrednio w Twoim domu, a nie u dostawcy.
Treść umowy nie symetryczna, korzystna dla dostawcy. Klient bez równych praw. Nowa umowa=wyższa cena+restrykcyjne i niekorzystne dla mnie jako klienta warunki (czyć myślenie monopoli styczne).
Mówią tu klienci, że usługi się pozmieniały jakościowo. A jak tam jest z pracą w tych czasach? Były jakieś sensowne podwyżki z powodu wzrostu cen tego wszystkiego? Mąż byłby może zainteresowany
No niestety, byli dobrzy ale popsuli się. Teraz proponują 100/10 za 59 zł albo 500/50 za 69 zł. Skąd ten zjazd na uploadzie? Trzeba czekać na 5G.
Jakie są warunki zatrudnienia w Intertell Rafał Rajba?
Używam dlugo światłowodu od firmy Intertell , ale od jakiegoś czasu jest strasznie opóźniona dostawa, ciągle wykrzyknik przy logo WiFi, ładuje się strona parę minut czasami , włączam PlayStation i z automatu nie ma internetu , nie wiem o co chodzi
Jestem klientem od ponad trzech lat i jeszcze nie miałem problemu z internetem. Daję prostą radę: nie próbuję robić jakiś swoich ustawień w ich urządzeniach (nie grzebię) i płacę regularnie rachunki. Polecam tego dostawcę internetu
Powiem tak internet znakomity brak przerw zawsze są te prędkości co miały być na umowie no dobra czasem będzie mniej o jakieś 10 Mb/s przy prędkościach na umowie 300 Mb/s pobierania oraz 150 Mb/s wysyłania ale i tak bardzo dobry net pingi na francuskich serwerach około 20 w Polsce 1-6 Wszystko leci przez wifi i może dlatego są takie spadki ale i tak takie spadki to nic
Ja mam światłowód od roku i jest jak narazie ok
Problemy ze stabilnością i szybkością łącza, częste przerwy w dostawie internetu, kiedyś na radiówce teraz na światłowodzie te same problemy...
Nie polecam tego usługodawcy do świadczeń internetowych w szczegulniei drogą radiową . Teren Jaworza po prostu notorycznie zrywane połączenia brak kontaktu a jak sie dzwoni To załączona sekretarka automatyczna ,i brak wolnego miejsca na nagranie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Intertell Rafał Rajba?
Zobacz opinie na temat firmy Intertell Rafał Rajba tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Intertell Rafał Rajba?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!