Serdecznie nie polecam ani jako pracownik tego "człowieka " ani jako najemca . Temu panu zależy tylko na pieniądzach , nic nie daje od siebie . Usterki w mieszkaniach wynajmujący muszą robić na swój koszt bo właściciel do niczego się nie poczuwa a jego słowo jest nic nie warte .
Stanowczo nie polecam pracy w ty miejscu. Chaotyczne szkolenie, menadżer opryskliwa, wytykanie najmniejszego błędu. Dziwnie rozliczana wypłata.
Pracowałam w firmie pana Grzegorza Borowskiego przez ponad pół roku. Wszystko wydawało się w porządku, było szkolenie, dobre zarobki, przyjazne relacje z szefem i współpracownikami, nawet bonusy z okazji świąt. Jednak okazało się, że rozliczenie godzinowe oficjalne nie zgadzało się z rzeczywiście przepracowanymi godzinami. Krótko mówiąc pracowałam po 170-190 godzin w miesiącu a do ZUSu była zgłoszona połowę niższa ilość. Szef, menedżer oraz współpracownicy ponoć nic na ten temat nie wiedzieli. Wiem, że nie byłam odosobnionym przypadkiem.
Stawka netto/brutto i rozliczenie podatkowe jest jedną wielką tajemnicą, a szef robi, co może, aby to on wyszedł na plus.
Pracowałam w firmie Pana Borowskiego jako recepcjonistka w sieci apartamentów Wawel Apartments. W branży hotelarskiej pracuję od 3 lat, więc mam sporą orientację. Na początku firma wydaje się bardzo profesjonalna i przyjazna (szef zapewnia pracownikom wodę, pyszną kawę z ekspresu, herbatę, co rzadko się w takich miejscach zdarza), lecz po chwili wdrożenia się w pracę rzeczywistość okazuje się zupełnie inna. Przede wszystkim zupełny brak organizacji wdrażania nowych pracowników. Kiedy przyszłam na umówione przez managera szkolenie, recepcjonistki były zdziwione, bo nie została im przekazana informacja odnośnie mojego przyjścia, więc w efekcie przesiedziałam 3 godziny i nie dowiedziałam się nic, bo one były zajęte swoją pracą. Kolejnego dnia szkoliła mnie kierownik recepcji, która nie ma zielonego pojęcia na temat przeprowadzania szkoleń. Informacje były przekazywane chaotycznie, bez planu, na zasadzie co mi się przypomni to powiem, w dodatku szybko i niejasno. Wiele istotnych kwestii nie zostało przekazanych podczas szkolenia, a gdy te braki wychodziły w trakcie pracy, pojawiały się bardzo nieprzyjemne reprymendy ze strony kierownik recepcji i managera. Ogólnie bardzo nieprzyjazna, napięta i fatalna atmosfera. Bardzo źle traktują nowego pracownika. Zamiast go wspierać i pomagać to tylko na siłę próbują znaleźć błędy, przez co pracuje się w ciągłym stresie. Kierownik recepcji jest bardzo nieprzyjemna, opryskliwa, kieruje się własnymi sympatiami/antypatiami, a niestety w pracy nie trzeba się lubić, ale trzeba się szanować. Manager jest bardzo nieprofesjonalny i niepomocny. Gdy są jakieś poważniejsze problemy z gośćmi, np. zniszczenia w apartamencie i trzeba wezwać policję to on zrzuca rozwiązanie tego problemu na recepcjonistkę, a sam chowa się w swoim pokoju i udaje, że go nie ma. Zostałam zwolniona z dnia na dzień, o moim zwolnieniu manager i kierownik recepcji wiedzieli od dłuższego czasu, ale z niewiadomych przyczyn trzymali to w ogromnej tajemnicy. Dostałam informację o zwolnieniu przez sms i to dopiero kiedy dopytywałam się o grafik na kolejny miesiąc! Co prawda byłam zatrudniona na podstawie umowy zlecenia, ale z 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia. Owszem moja umowa wygasa po 2 tygodniach, ale przez te 2 tygodnie nie zagwarantowano mi ani jednej godziny pracy, przez co zostałam na lodzie. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej manager zapewnia, że firma oferuje stabilne zatrudnienie, że nie ma w zwyczaju zwalniać w ten sposób, że nawet jak chce się więcej godzin to szef daje więcej, żeby tylko pracownik nie odszedł. A tymczasem pracownik przepracuje 140-160h, a w ewidencji godzin ma zapisane 40h. Moim zdaniem szef jest zajęty swoimi sprawami i o wielu rzeczach nie wie. Ogółem nie polecam tam pracować, co prawda ja byłam bardzo zadowolona z wynagrodzenia, ale nie kosztem takiej atmosfery, nerwów i zwolnienia w taki nieprofesjonalny sposób.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grzegorz Borowski Home & More?
Zobacz opinie na temat firmy Grzegorz Borowski Home & More tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.