Mam doświadczenie w branży odzieżowej już i szukam pracy w Lubaniu. Jedna dziewczyna tu pisała, że rotacja pracowników bywała spora, nadal zauważacie takie sytuacje? Przyznam, że ofert nie widzę w sieci, a tak całkiem w ciemno też nie chcę iść z cv...
Sklep bardzo utowarowany, często można znaleźć obniżki cen, bardzo miła obsługa w Lubaniu, szczerze to nie pierwsza i nie ostatnia wizyta w tym sklepie ;)
Pracowalam u tej pani około rok. Jako pracodawca beznadzieja, kontakt zerowy(nie odb tel,nie odp na wiadomosci). Towar raz na 1,5 miesiaca a pozniej winny sprzedawca,ze obrotów nie ma. Kompletna (usunięte przez administratora) klienta a ty musisz swiecic oczami. Z tego co sie zorientowalam to rotacja pracownic duża, malo ktora potrafila sprostac wymaganiom p.Marty. Polityka firmy:wciskać towar bez względu na wszystko. Nie polecam ,zero poszanowania dla pracownika,w razie co wyrzuca Cię w trakcie godzin pracy jak psa. Empatia jest jej zdecydowanie nieznana.
Pracowalam u Pani Marty w Bolesławcu...wszystko było ok.jak na koniec dnia był utarg,który satysfakcjonował szefowà..buty oddawane do reklamacji trafiały do szewca,który naprawiał je tak,że wstyd było oddać klientowi.Rotacja pracownic w sklepach w Bolesławcu była bardzo duża,ponieważ nikt nie był na tyle dobry,żeby upchnàc na siłè klientowi towar słabej jakości...
Nie polecam. W zeszłym roku przed Świętami Bożego Narodzenia zakupiłam sweter świąteczny dla męża. Mąż przymierzył, okazało się, że nie pasuje. Postanowiłam go zwrócić. Poinformowałam w mailu Amorini, że odsyłam sweter. Firma wyraziła zgodę na zwrot. Sweter odesłałam (na swój koszt), firma Amorini nie odebrała przesyłki i paczka wróciła do mnie z powrotem (kosz powrotu paczki do mnie również musiałam pokryć). Wykonałam telefon do Amorini w celu wyjaśnienia sytuacji, uzyskałam informacje, że nie przyjmują zwrotu świątecznych rzeczy oraz Pani próbowała mi wmówić, że upłynął termin na zwrot swetru. Jak wiadomo, każdy ma prawo zwrotu rzeczy zakupionych przez internet, czyli do odstapienia umowy zawartej na odległość do 14 dni , niezależnie czy była to rzecz świąteczna. Mimo moich prób polubownego rozwiązania sprawy firma Amorini nie wyrażała chęci porozumienia. Skontaktowałam się z Rzecznikiem Praw Konsumenta, złożyłam odpowiedni wniosek opisujący sytuację podparty screenem maili, potwierdzeniem wysyłki paczki z datą, oraz screen regulaminu zwrotu ze strony internetowej Amorini fashion, który jak się okazało był nie zgodny z prawem. Po rozpatrzeniu wniosku Rzecznik Praw Konsumenta przyznał mi racje. Dopiero po otrzymaniu przez Amorini fashion oficjalnego pisma z pouczeniem od Rzecznika, firma zdecydowała się zwróci mi pieniądze i przyjąć zwrot swetra. Musiałam się dodatkowo upominać o zwrot kosztów poniesionych przeze mnie przesyłek. Sprawa zaczęła się w grudniu, firma Amorini skutecznie przeciągnęła ją do końca czerwca.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Amorini Fashion Kosmowska Marta?
Zobacz opinie na temat firmy Amorini Fashion Kosmowska Marta tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.