(usunięte przez administratora)Trzy tygodnie temu kupiłem w tej firmie Ford Focus MK2. Tydzień czasu samochód jeździł wydawało się zupełnie normalnie lecz po pierwszej trasie 150 km zaczęły się dziać magiczne cuda z dwumasem. Sprzedający zapewniaładnie mnie ze auto ma jedynie "zapaćkaną" tylną klapę z powodu korozji a reszta jest jaknabardziej sprawna.Podsumowując po przejechaniu 330 km od momentu zakupu auto trafiło na warsztat ze stwierdzeniem uszkodzonego dwumas. Dzis czyli 24.05.2019 odebrałem pojazd z warsztatu a koszt naprawy 2200 zł. (usunięte przez administratora)
Kupił Pan kilkunastoletnie auto, w którym jak sam Pan pisze było wszystko w porządku przy zakupie. Później okazało się, że mechanik stwierdził, że jest dwumasa do wymiany i być może tak było. Jednakże jeżeli miał Pan jakiś problem z samochodem to należało się z nami skontaktować i byśmy na pewno znaleźli rozwiązanie. Zawsze w takich sytuacjach z naszymi klientami się "dogadujemy" i ustalamy np zwrot auta, naprawę w naszym zakresie, zwrot kosztów naprawy częściowy lub całkowity itp. Pan niestety po zakupie nie skontaktował się z nami, ani telefonicznie, ani pisemnie , ani w żaden inny sposób i pisze Pan że popsuł się Panu samochód, który u nas Pan nabył, ale nie dał nam Pan szansy żebyśmy to zweryfikowali i ewentualnie naprawili lub zwrócili jakiekolwiek koszty naprawy. Ponadto oświadczam, że przez 19 lat działalności sprzedaliśmy kilka tysięcy aut i nie mieliśmy z naszymi klientami ani jednego sporu w Sądzie, u Rzecznika Konsumentów lub w jakiejkolwiek innej instytucji, ponieważ zawsze staramy się reklamacje załatwiać w sposób satysfakcjonujący dla naszych klientów.