Opinie o Renault Alcar w Olsztyn

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Renault Alcar. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Renault Alcar o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja samochodów osobowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Renault Alcar w Olsztyn

Luis
Były pracownik

Na początku wszystko spoko. Okres próbny ponad 3k netto, zarobki 4,5k netto. Jedziemy dalej, wielkie rozczarowanie począwszy od okresu próbnego do właściwej pensji. 2800 na próbnym przez miesiąc + 3 miesiące Mało kto widział tu pensje 4,5k netto, właściwie nikt. Serwis jest wielkim problemem dla pana kierownika obsługi posprzedażnej, woli zajmować się hurtówką niż serwisem. Serwis ma strasznie złą opinię wśród klientów. Wszystko działa na zasadzie pędu Ziemi i grawitacji, jest jak jest. Doradcą zabrania się sprzedwania dodatkowych godzin mimo umówionej stawki z Klientem. Wielki pan kierownik nie może mieć problemów gdyż zajmuje się sprzedażą hurtową. Jeśli satysfakcjonuje Cię pensja poniżej 4 tyś netto jako doradca serwisowy to leć w ciemno.

Luis
Były pracownik
@Pracownik

Wstyd to nie dotrzymywać ustaleń z rozmowy kwalifikacyjnej i stawianie pracownika pod ścianą podając mu papiery z ultimatum " jak się nie podoba to nie podpisuj". Nie pozdrawiam.

Krystyna
Inne

Nigdy więcej moja noga nie stanie w tej firmie. W czasie gwarancji nie usunęli mi usterki która jest do dzisiaj. Tłumaczą się wadliwym gazem a w żaden sposób nie zweryfikowali jakości gazu. Niekompetencja i nie wiedza pod każdym względem.

anonim Nowy wpis
Inne

Interesuje się pracą w dziale obsługi klienta. Na stronie niestety brak aktualnych ofert ale zauważyłam, że tutaj ktoś wspominał, że średnio co pół roku do tego działu kogoś potrzebują. Była też wzmianka o słabej atmosferze. Ktoś wie czy są planowane jakieś rekrutacje? Obecnie jest łatwiej zaaklimatyzować się w dziale obsługi klienta?

Mazur Nowy wpis
Pracownik

Pełen profesjonalizm Po stronie całego zespołu Alcar Szczególne wyróżnienie dla Pana Jacka Badury Mam kilka auta w swojej flocie i na pewno będę kontynuować kolejne zakupy ich Marki

anonim Nowy wpis
Inne

A ile się zarabia jako taki specjalista ds. reklamy? Ktoś pytał teraz niedawno o to stanowisko a mnie jakoś oferta się nie wyświetliła. Już po naborach? Stawki są w ogóle negocjowalne czy może dopiero po jakimś dłuższym stażu?

Krzysztof Nowy wpis
Były pracownik

Zakupiłem w tym salonie auto Talisman. Po gwarancji auto zepsuło się i od tego problemy serwisem zaczęły się! Serwis do mnie zadzwonił i z diagnozował po 3 godzinach że przyczyną jest akumulator więc przyjechałem odebrać auto skasowali mnie za wymianę 670zł po czym wyjechałem z serwisu przejechałem raptownie 4 km i auto przeszło w tryb awaryjny więc wróciłem do tego serwisu i okazało się że nie jest wina akumulatora za który zapłaciłem a wina alternatora ponownie mnie skasowali więc postanowiłam zabrać te niby rzeczy zepsute i sprawdzić w innym serwisie czy faktycznie akumulator, alternator był do wymiany . Okazało się że akumulator jest sprawny 100%a w alternator jest uszkodzony sprzęgło alternatora Gdzie serwis powinien wymienić daną cześć alternatora grze jest wymienna cześć tego sprzęgła kosztuje 100zł a serwis wymienił cały alternator poprostu (usunięte przez administratora) naciągacze Odradzam w tym serwisie napraw bo będziecie (usunięte przez administratora) pieniędzy płacić a wam auta poprawnie nie naprawią! W przyszłym użytkownikom nowych samochodów którzy chcą kupić radził bym nie kupować auta ponieważ po gwarancji będziecie mieli problem z takim samochodem i omijać serwis alcar w Olsztynie wielkim łukiem poczytajcie sobie opinie innych użytkowników którzy kupili samochody lub ci którzy serwisują w tym serwisie jakoś usług jest poniżej zera To był mój pierwszy i ostatni nowy samochód Renault

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Renault Alcar? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Praktyki w Grupie Renault Polska wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Administrator

Renault Alcar poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista Ds. Reklamy w Warszawa. Wziąłeś udział w rekrutacji? Napisz, na co Twoim zdaniem powinny zwrócić uwagę kandydaci, którzy rozważają pracę w firmie.

Częsta bywalczyni
Inne

Jestem zniesmaczona i zażenowana tym co dzieje się w serwisie. Generalnie to za każdym razem gdy mam kontakt z ludźmi z działu OBSLUGI to mam wrażenie, ze ewidentnie patrzą w oczy i robią z człowieka idiotę. Awarie, częste błędy, brak prawidłowej diagnostyki, brak fachowców którzy maja wiedzę w zakresie napraw, brak części, bagatelizowanie ważnych usterek. Z dwutygodniowym wyprzedzeniem umówiony serwis, otrzymuje informacje o braku filtra. Ale proszę przyjechać… olej wymienimy, reszta się zajmiemy. Oczywiście… filtr nie wiadomo kiedy będzie, ale to nic to w niczym nie przeszkadza! Można jeździć poinformowano mnie . Poprosiłam o wysprzątanie auta umyli z zewnątrz, SOS wariuje od pół roku, poduszka powietrzna również ( kontrolki jak choinki się zapalają ) ale jest ok. Niedokręcona antena to dlatego … eureka! Uważam, ze powód jest inny… zaznaczam, ze to nie jedyne auto z tego salonu, które posiadamy i za każdym razem są przeboje! Mało tego nawet płynu do spryskiwaczy nie uzupełnili po serwisie, dramat!!! Ps. Już zaczęłam rozpoznawać twarze innych rozczarowanych klientów których regularnie mijam w tym wspaniałym salonie i to nie są pojedyncze przypadki….

Renault Alcar
Pracodawca
@Częsta bywalczyni

Dzień dobry, Szanowna Pani, każdego dnia nasi pracownicy robią wszystko, żeby dbać o jak najlepsze doświadczenia naszych klientów, dlatego jest nam niezmiernie przykro czytać takie opinie. Problem z dostępnością części nie dotyczy tylko Alcaru, tych po prostu brakuje w magazynach. Mimo niskiej dostępności niektórych części robimy wszystko, żeby jak najlepiej dbać o Wasze samochody. pozdrawiamy serdecznie!

anonim
Inne

Napiszesz kiedy tak właściwie pracowałeś po prostu zastanawia mnie poziom rotacji przy tym wskazanym opisie warunków. tak jak jedna pani już kiedyś zauważyła, ja również ofert o prace nie widzę. Nikt mimo tego nie odchodzi? Chyba ze się cos pozmieniało odkąd już nie pracujesz?

Krystyna
Inne

Nigdy więcej moja noga nie stanie w tej firmie. W czasie gwarancji nie usunęli mi usterki która jest do dzisiaj. Tłumaczą się wadliwym gazem a w żaden sposób nie zweryfikowali jakości gazu. Niekompetencja i nie wiedza pod każdym względem.

Luis
Były pracownik

Na początku wszystko spoko. Okres próbny ponad 3k netto, zarobki 4,5k netto. Jedziemy dalej, wielkie rozczarowanie począwszy od okresu próbnego do właściwej pensji. 2800 na próbnym przez miesiąc + 3 miesiące Mało kto widział tu pensje 4,5k netto, właściwie nikt. Serwis jest wielkim problemem dla pana kierownika obsługi posprzedażnej, woli zajmować się hurtówką niż serwisem. Serwis ma strasznie złą opinię wśród klientów. Wszystko działa na zasadzie pędu Ziemi i grawitacji, jest jak jest. Doradcą zabrania się sprzedwania dodatkowych godzin mimo umówionej stawki z Klientem. Wielki pan kierownik nie może mieć problemów gdyż zajmuje się sprzedażą hurtową. Jeśli satysfakcjonuje Cię pensja poniżej 4 tyś netto jako doradca serwisowy to leć w ciemno.

Renault Alcar
Pracownik
@Luis

Szanowny panie, Jest nam przykro czytać takie opinie. Jako autoryzowanego przedstawiciela marki obowiązują nas konkretne standardy, których firma musi się trzymać. Warunki zatrudnienia i wynagrodzenia to każdorazowo indywidualne ustalenia pomiędzy pracodawcą a pracownikiem.

Pracownik
Pracownik
@Luis

Współczuję, musi pan/pani mieć bardzo małe poczucie wartości że pisze pan/pani takie głupoty na forum. Jaka praca taka płaca. Widocznie nie nadawał sie pan nie umial i nie chcial być częścią załogi nie starał sie pan nie wykazywał checi, dlatego taka kase pan dostał. Ci którzy chca, pracuja to dostają odpowiednie wynagrodzenie. Wieloletni staż pracowników o tym świadczy. Pana jak mniemam 4 miesiace w firmie musiało pozostawić wiele do życzenia Żenujące jest mścić sie na firmie za to że sie nie umie i nie chce pracować. Pisanie takich wywodów na forum kojarzy mi sie z pewnym przysłowiem jakże adekwatnym do pana. Gwiazda w necie piz.a w świecie.

Irena
Inne
@Pracownik

4 miesiące w porównaniu przy kilku latach to faktycznie może być różnica. Ale to tak trudno jest się tu wdrożyć? Obecnie jak ktoś nowy się dostaje to po jakim czasie decyduje się zmienić miejsce zatrudnienia?

Luis
Były pracownik
@Pracownik

Wstyd to nie dotrzymywać ustaleń z rozmowy kwalifikacyjnej i stawianie pracownika pod ścianą podając mu papiery z ultimatum " jak się nie podoba to nie podpisuj". Nie pozdrawiam.

Irena
Inne

W ostatniej z opinii dział sprzedaży został określony jako “spoko”. Czy przeprowadza się wobec tego jakieś audyty, które mogłyby wpływać na nagradzanie pracowników za ich pracę? Na stronie www widziałam wzmiankę o atrakcyjnym systemie wynagradzania dla pracownika obsługi klienta. Zastanawia mnie tylko data przy ogłoszeniu, bo wskazuje na ubiegły rok. Czy jest ono aktualne? I jak warunki na obsłudze mogły się w zasadzie zmienić do dziś? Ile osób jest za nią obecnie odpowiedzialnych?

Rafik
Inne

Witam, pierwsze wrażenie bardzo dobre gdy chciałem kupić Dacie, miła obsługa, elastyczność, kontakt itp. Minął rok i pierwsze spotkanie na serwis. Zgłosiłem niepokojące uwagi co do auta. Niestety potraktowany zostałem jak amebę, która nie pojęcia o samochodach. Otrzymałem absurdalne wytłumaczenia. Było to tak słabe, że nie mogłem w to uwierzyć. Chciałem jak najszybciej wyjść. Z samego auta jestem zadowolony, dział sprzedaży jest spoko, serwis (usunięte przez administratora)

Adam
Były pracownik

Widzę, że znowu Alcar szuka pracownika do biura obsługi klienta. Przecież na to stanowisko ogłoszenia pojawiają się średnio co pół roku. Samemu można sobie odpowiedzieć dlaczego tak się dzieje. Widać jaka atmosfera jest w tym dziale. Każdy sobie wilkiem. Ludzie nie wytrzymują. Starzy pracownicy nie chcą mieć konkurencji. Strasznie to jest. Zero koleżeństwa i wyrozumiałości. Zdecydowanie trzeba przewietrzyć ten dział, bo nikt nowy nie może zagrzać tam miejsca.

WOJTEK.
Inne

Dodzwonić się do serwisu graniczy z cudem. Trzeba czekac 15 minut w kolejce telefonicznej mimo iż sekretarka mówi , że jesteś pierwszy w kolejce. Pracownicy obsługi lekceważą uwagi klienta co do zgłaszanych problemów z samochodem. Drugie auto przechodzi przez serwis zgłaszane problemy z autami występują w dalszym ciągu. Odpowiedź jaką słyszę... to serwis nie potwierdza. Ale na jakiej podstawie nie potwierdzają to już nie są w stanie uzasadnić.

Justyna
Inne

Opinie klientów widzę średnie, ale co do pracy to opinie są podzielone. Albo są bardzo pozytywne albo negatywne. Jak to jest? Atmosfera jest dobra czy raczej średnia? Duża rotacja?

Pracownik
Pracownik
@Justyna

Pani Justyno, atmosfera w naszej firmie jest bardzo dobra. Wiele osób ma tutaj już wieloletni staż pracy. Alcar to miejsce dla osób, którym się chce pracować. Jeśli sumiennie ktoś wywiązuje się ze swoich obowiązków, zagrzeje tu miejsce na dłużej.

Irena
Inne
@Pracownik

I ten wieloletni staż pracy pewnie jest właściwie doceniany? Mimo wszystko na których stanowiskach zdarza się tu porównywalnie największa rotacja i czy znana jest przyczyna?

Luis
Pracownik
@Pracownik

Alcar, to miejsce dla ludzi, którym się nie chce pracować i satysfakcjonuje ich pensja niższa niż w (usunięte przez administratora).

Sebastian
Inne

Niestety firma to kompletna żenada. Moja przygoda zaczęła się rok temu jak gaz zaczął szwankować w instalacji fabrycznej landi ronzi. Za każdym razem krojenie po 600-700 wymiana elektrozaworu wymiana filtrów. 1 wymiana było wszystko ok problem zaczął się przy drugiej wymianie. Zarzucali mi ,że tankuje zły gaz więc wymieniliśmy filtry na filtr następny czekałem 2 miesiące bo podano nie ma filtrów. Poszła wtedy kolejna faktura pojeździłem 2 tygodnie i problem znów się zaczął. Diagnoza oczywiście filtr. Na kolejna diagnozę już zrezygnowałem pojechałem do specjalisty ogarnął mi to w 1 dzien. Co się okazało żadnych filtrów nie wymienili bo ikt nie odkręcał reduktora. Za każdym razem faktura. Dzwoniłem dogadać się ,że chce zwrotu połowy faktury ostatniej. Oczywiście mówiono mi prędzej czy później będzie Pan musiał zapłacić fakturę. Niestety ten serwis to taka żenada tak jak opisują ją na forum niestety spotkałem się z (usunięte przez administratora) tej firmy. Chciałem dogadać się polubownie ale u nich oczywiście wszystko wykonane jak należy. Wy się nie wzbogacicie ja nie zbiednieje ale to ostatnia moja przygoda z wami i na pewno pójdzie to dalej

Nabity w butelkę
Inne

Sprzedają używane samochody po dzwonie, z ukrytymi wadami, brudne, zero profesjonalizmu po rzekomym przeglądzie, serwisy i mechanicy łapią się za głowę, po wciskają klientom , brak chęci współpracy z klientem egzekwującym swoje prawa konsumenckie, unikajcie tego salonu jak ognia porażka i nabijanie w butelkę człowieka

Renault Alcar
Pracownik
@Nabity w butelkę

Dzień dobry, Jest nam przykro czytać takie opinie, zwłaszcza napisane anonimowo. Nasze samochody używane objęte programem Renault Selection są gruntownie sprawdzane oraz objęte programem gwarancyjnym. Proszę o kontakt mailowy na adres marketing@alcar-renault.pl ze szczegółowym opisem sprawy, przekażemy kolegom z działu samochodów używanych.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Renault Alcar?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Większość osób pracuje w tej firmie od około 15 lat co moim zdaniem bardzo dobrze świadczy o pracodawcy. Oczywiście co pewien czas następują zwolnienia lecz jest to spowodowane zachowaniem lub efektami pracy danej osoby. Osobiście polecam każdemu kto ma chęci do pracy, szuka stabilnego zatrudnienia i ma pozytywną energię natomiast dla osób które chcą tylko przyjść i liczą że zarobią godziwe pieniądze za siedzenie odradzam

Irena
Inne
@Pracownik

czyli praca tutaj oparta jest o jakiś system premiowy? to ile obecnie wynos podstawa i co z dalszym wynagrodzeniem za dobrą pracę, jak jest naliczane?

Weronika
Inne

Ciężko tu znaleźć konkrety na temat pracy, ktoś coś? Proponują dobre warunki(nie ukrywam, że głównie chodzi o stawkę)? Warto podesłać tam swoje cv? Chodzi mi o męża :)

Obcy
Były pracownik
@Weronika

Pani Weroniko proszę ocalić męża ???? Co chwilę Alcar poszukuje pracowników. Wcale nie wynika to z tego, że się rozwijają. Wynika to z tego, że po prostu jest tam bardzo duża rotacja. Część ludzi sama odchodzi, bo nie wytrzymują obciążenia i atmosfery. Część zostaje zwolniona, bo nie spodobała się komuś kto jest nad nią lub taki kaprys ma ktoś w zarządzie. Ogólnie jako były pracownik mogę potwierdzić, że panujące tam kontakty międzyludzkie są delikatnie mówiąc beznadziejne. Nikomu nie można zaufać, każdy chce przebić się jak najwyżej, jak najbardziej zabłysnąć. Szkoda życia na pracę w tej firmie !!!

Renault Alcar
Pracownik
@Obcy

Atmosfera w pracy to akurat jeden z dużych atutów naszej firmy. A opinia osoby, która nawet nie chce podpisać się z imienia jest naszym zdaniem co najmniej krzywdząca. I owszem, szukamy co jakiś czas nowych pracowników bo nie każdego umowa gdy się skończy zostaje przedłużona. Jednak jak ktoś chce, to tutaj znajdzie dla siebie bezpieczną przystań na lata.

Iwona
Inne

W dniu 8 czerwca 2022 r. w celu zakupu samochodu Marki Dacia skontaktowałam się z salonem w Olsztynie. Salon odmówił mi zakupu samochodu z uwagi na fakt, że miał być finansowany przez zewnętrznego leasingodawcę, a nie przez podmiot wskazany przez Salon. Żenada i chyba jednak bezprawie! Nie polecam!

Renault Alcar
Pracownik
@Iwona

Dzień dobry Pani Iwono, jest nam przykro, że nie byliśmy w stanie spełnić Pani oczekiwań i zostaliśmy przez Panią negatywnie ocenieni. Mamy nadzieję, że w przyszłości Pani doświadczenia z naszą marką będą tylko lepsze.

amar
Inne
 Pytanie

Nie wpuszczają klientów na halę napraw - mają coś do ukrycia? Przy kunie nowego trzeba uważać czy czegoś nie podmieniają bo dopóki stoi u nich to jest to możliwe. Najczęściej zamieniają opony, felgi, radia, wyświetlacze.

Renault Alcar
Pracownik
 Pytanie
@amar

Dzień dobry, Czy możemy prosić o informację kiedy w Pani / Pana samochodzie była robiona jakaś naprawa? Chcielibyśmy poznać konkretny powód, dlaczego taka opinia została napisana. Nasz adres to: marketing@alcar-renault.pl

byly pracownik
Były pracownik
@amar

zgadzam sie

Irena
Inne
@byly pracownik

A tu nie chodzi o jakieś bhp, że dlatego nie wpuszczają do takich pomieszczeń? Przecież to chyba nie jest strefa wolnego dostępu dla każdego?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania w Renault Alcar?

Rybka
Były pracownik
@Pytanie

Średniowieczny.

Franciszek
Inne
@Rybka

Czyli nie najlepszy? :D A coś więcej, bo trochę za ogólnie piszesz? Rozumiem, że jesteś niezadowolony/niezadowolona z szefostwa, a co jest największym minusem? Dokładnie zadań, zostawanie po godzinach pracy czy bardziej ton - zwracanie się do pracowników?

Zostaw merytoryczną opinię o Renault Alcar - Olsztyn

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Renault Alcar?

    Zobacz opinie na temat firmy Renault Alcar tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Renault Alcar?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Renault Alcar
3/5 Na podstawie 21 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Lubelska 39 A
    10-408 Olsztyn
  • NIP: 7393256325 KRS: 0000057961
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Renault Alcar
Przejdź do nowych opinii