P.Beato jest zamówienie auta jest dograne wszystko włącznie dywaniki samochodowe plus Cb Radio. Auto odebrane a Pani Barbara nie chce dać Dywaników i Cb radia bo mówi ze juz Pieniędzy niema na takie coś. To ja mogę zrozumieć Jak kupowałem na dywaniki było i Cb .Ale jak auto odebrane i podpisane Kredyt to już niema na nic Pieniędzy dziwne wasze podejście I bardzo zła OPINIA DLA FIRMY ALCAR. Proszę uważąć na Barbare nawet jak masz to na piśnie ma to gdzieś Zyczę jej Powodzenie w tej firmie ALCAR OLSZTYN .
Traktowanie klienta to jak konieczność, dzwonisz z pytaniem odpowiedz - zaraz oddzwonie , za pół godzinki - zero odzewu a jak zadzwonisz to nie maja czasu, nie polecam
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko została oceniona nasza firma? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
Jestem bardzo zadowolony z obsługi.Zostałem miło przyjęty i Pan Bartek profesjonalnie nas obsłużył uzyskaliśmy z synem wyczerpujące odpowiedzi na temat pojazdów.Polecam R.W
Wiecie czy Renault Alcar udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Renault Alcar?
Atmosfera w firmie jest w porządku. Czasami na serwisie dochodzi do spięć ale to normalne gdy dochodzi do walki z czasem. Wszystko szybko wraca do normy.
Co za dzbany i (usunięte przez administratora) wstawiają tu opinię ze swojego niezadowolenia z ich obsługi w tej firmie. Kogo to obchodzi. Ta strona jest stworzona do opiniowania pracodawcy przez byłych lub ewentualnie przyszłych pracowników tej firmy do niczego innego!!!
Kochani, pamiętajcie ze to nie jest miejsce gdzie macie składać reklamacje ! To forum pracownicze.
Radzę omijać szerokim łukiem serwis.Totalna olewka kljenta auta po gwarancji,powinni zając sie tylko sprzedażą
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko został oceniony nasz serwis? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
OLSZTYN ALCAR LUBELSKA 39A/RADZE OMIJAC TEN SERVIS I LAKIERNIE SZEROIKIM LUKIEM LAKIERNIA I SERVIS TO BANDA ZLODZIEJI I OSZUSTOW,POWIERZASZ AUTO TO MOZESZ BYC PEWNY ZE JUZ CI COS WYMIENILI NA STARE I BEZ WARTOSCIOWE A PLACISZ I TAK JAK ZA NOWE A JAK NIE TO CI COS USZKODZA ZEBYS TAM CALY CZAS PRZYJEZDZAL A ZANIM SIE ZORIENTUJESZ TO AUTO ZACZNIE CI SIE SYPAC,MIALEM NIE ZLE PRZEBOJE Z NIMI TAK SAMO JEST WE WSZYSTKICH SERVISACH RENAULT CZEGO OCZY NIE WIDZA TO SERCE NIE BOLI,KUPUJESZ NOWE A TAK CI WKLADAJA STAE CHYBA???ZE STOISZ I PATRZYSZ NA RECE CO ROBI I WKLADA A TAK W KTORYMS MOMECIE MOGA CIE WYKIWAC,UCZULAM NA TE SERVISY OSZUSCI I ZLODZIEJE,JESLI ZOSTAWIASZ AUTO TO MOZESZ BYC PEWNY ZE TO PORAZKA I JESTES NACIAGNIETY NA NIE ZLA KASA RADZE NIE UFAC I MIEC NA WSZYSTKO OKO,ODRADZAM.
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko został oceniony nasz serwis? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
UWAGA NA RENAULT NIEDZICA JAK SLABO IDZIE TO TRZEBA DOROBIC WYCISKAJAC CENE ILE SIE DA,A JAK OCZY NIE WIDZA TO WKLADAMY STARE A I TAK BIERZEMY JAK ZA NOWE,BIURO OBSLUGI KLIENTA NIE ODPOWIEDNI CZLOWIEK OSZUST,GDY ZAMAWIAMY CZESCI INNA CENA PO REALIZACJI INNA CENA, CZLOWIEK NIE SPELNA ROZUMU OSZUST,JESLI JESTES NIE ROZWAZNY TO CIE NACIAGA,RACHUNEK VAT TO JEDNA WIELKA BAZGRANINA PISANA RECZNIE ZEBYS SIE W NICZYM NIE POLAPAL KATASTROFA NIE ODPOWIEDNI CZLOWIEK NA TYM MIEJSCU,CZEGO OCZY NIE WIDZA TO SERCE NIE BOLI OSZUSCI.
Dzień dobry, Renault Alcar to nie Renault Niedzica. My jesteśmy w Olsztynie. Zdaje się więc, że to nie my jesteśmy adresatem posta.
Renault Alcar Olsztyn to firma którą radzę omijać. kupiłem nową megane III po 1,5 roku ( 15.000km przebiegu) okazało się na siedzeniu kierowcy wystaje czujnik i tapicerka sie przeciera mimo że auto było na gwarancji serwis Renault Olsztyn Alcar stwierdził że wszystko jest ok. Czekają oszuści aż gwarancja się skończy. Taka firma to powinna serwisować Kraza albo Jelcza!!! Serwis , gwarancja to kpina. Dziś znajomy opowiedział mi identyczna historie, nowe reno a z maglownicy cieknie, diagnoza serwisu - tylko się poci to normalne. ALBO DEBILE ALBO OSZUŚCI, nie wiem co gorsze.!!! Miałem kupić żonie nowego auto, kupie ale napenwo nie w Renault Olsztyn ALCAR. Moje ocena to (usunięte przez administratora) i oszuści!!
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko został oceniony nasz serwis? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
Potwierdzam po ostatniej wizycie w serwisie i wymianie części w ramach gwarancji klient jest traktowany jak śmieć najpierw obsługiwane są auta za które klient będzie musiał zapłacić a ci co czekają na wymianę gwarancyjna niech czekają dalej. ...po zwrócenie uwagi ze olewa klienta zostałem przeprosiny oraz dostałem 10l płynu do spryskiwaczy lecz niestety jest to nieadekwatne to zmarnowanego czasu który tam spędziłem .Miałem zamiar kupić nowe clio lecz w związku na nędzny serwis do marki jestem nastawiony bardzo negatywnie .
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko został oceniony nasz serwis? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
obsluga klienta to tragedia , w Olsztynie pracuja chyba za kare jak na zeslaniu najlepiej jakby usuwali pojednej usterce dziennie bo dla nich praca to zeslanie - NIGDY WIECEJ kontaktow z Renault Olsztyn
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko został oceniony nasz serwis? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
Obsługa - traktują klienta jak zła konieczne. Nie polecam tej firmy, radzę zmienić serwis. Oni sa przekonani, że maga istnieć bez klientów
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko został oceniony nasz serwis? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
dno, zero kompetencji, podejście do klienta to porażka
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko została oceniona nasza firma? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
Szanowni klienci. Przed oddaniem auta do serwisu sprawdźcie stan oleju w silniku. Na terenie Alcar jakaś osoba dolewa olej. Piszę Jakaś osoba bo Pan w Obsłudze klienta twierdzi, że to nie możliwe. To pewnie ten kot co tam się wyleguje. Najpierw dolewają a potem stwierdzają rozrzedzenie oleju. I takim sposobem do budżetu firmy trafia 300 zł. Proste? Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wynienić pracowników z obsługi blacharsko lakierniczej.
Oj tam przesadzasz... Może mu się za mocno przechyliło i za dużo nalał, najlepszym się zdarza. W moim aucie jak wymieniał wahacz to zrobił to solidnie i szybo a geometrię ustawił tak dokładnie jak mało kto. taki to kotek :*
Dzień dobry, Bardzo poważn zarzut. W związku z tym czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało (data wizyty, nr VIN samochodu itp.)? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
Omijać bo tam idą auta uszkodzone w transporcie bo jest najbliżej. Kierowniczka transportu w Rogowcu jakaś tam Aśka to potwierdzi.
Koszmarne traktowanie klientów serwisu. Nie polecam
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko został oceniony nasz serwis? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
Pracownicy nic nie wiedzą, za każdym razem każą niecierpliwie czekać. Nie polecam!! Omijać szerokim łukiem !!
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko została oceniona nasza firma? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
Serwis Alcar powinien co najwyzej serwisowac taczki ,firma porazka lepiej omijajcie szerokim lukiem praktyki na pograniczu złodziejstwa,polecam serwis Elbląg
Dzień dobry, jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań. Czy możemy prosić o więcej informacji co dokładnie się stało, że tak nisko został oceniony nasz serwis? Zachęcamy do wysłania nam maila na adres marketing@alcar-renault.pl Każda opinia jest dla nas na wagę złota i każdego dnia robimy wszystko, aby jakość usług w naszej firmie była na jak najwyższym poziomie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Renault Alcar?
Zobacz opinie na temat firmy Renault Alcar tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Renault Alcar?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!