Zlecenie firma wykonała w terminie i wszystko działa, kontakt z właścicielem szybki i bezproblemowy.
Współpracowałem parę razy z tą firmą przy projektach. Robota zrobiona w terminie wszystko i prawidłowo, nie narzekam. jak czytam te opinie to chyba z komputera niektórzy korzystać nie potrafią.
Ten internet jest tak beznadziejny że od miesiąca czekam aż wkoncu będę mógł wlaczyc przeglądarkę:) szkoda ze musze płacić za coś czego nie mam... Dziękuję wam za to że nie mogę normalnie popracować w domu;)
Znajdzie się robota dla montera sieci z doświadczeniem? Po tym, jak piszecie o firmie, to nie wiem, czy rozszerzają sieć, chyba jest problem z obsługą już podpiętych klientów.....
Cześć, widzę, że w wątku pojawiają się głównie wpisy od klientów Jota-Netu a ja chciałabym się dowiedzieć, jakie są szanse na zatrudnienie w firmie? Ilu pracowników tutaj pracuje? Czy zespół jest stały czy może czasami się zmienia i można liczyć na przyjęcie?
Korzystałem , niestety przestrzegam, wieczne awarie , regułą jest działający net na miesiąc góra tydzień czasu, setki telefonów do serwisu , który nie reaguje albo przyjeżdża i usuwa problem na jeden dzień, katastrofa, wypowiedziałem umowę za coś czego nie było, to jeszcze mam zapłacić za trzymiesięczny okres wypowiedzenia , za coś czego nie ma
Najgorsza jakość internetu i obsługa klienta z jaką sie spotkałem....polecam zapoznać sie z ofertą tylko jeśli lubicie hobbistycznie musieć uczęszczać do rzecznika praw konsumenta
Powie ktoś jaka stawka na obsłudze klienta?
Stabilność łącza to dramat. Firma zatrzymała się z jakością obsługi i standardami sieci 10 lat temu, od tego czasu nie robią nic, żeby utrzymać klienta przy sobie. ZERO dbania o infrastrukturę, ZERO dbania o jakość usług, ZERO dbania o klienta. Strona providera wygląda jak zrobiona na kolanie w 10 minut, nie jest to dobre wizerunkowo i wiadomo czego można się spodziewać z takim podejściem. Numery podane na stronie w ilości ponad przeciętnej ale niestety pod żaden numer nie można się dodzwonić. Po krótkiej chwili gdy nikt nie odbiera połączenie zostaje przekierowane na fax, żeby delikwent nie wisiał na lini w nieskończoność. Zdecydowanie szkoda nerwów na współpracę z firmą Jota net. Szczerze polecam omijać szerokim łukiem
Brak kontaktu telefonicznego , częste wyłączenia i to w godzinach kiedy ludzie pracują
Uwagi klientów nie powinny znaleźć się na forum pracowniczym, warto sprawdzać adres.
Niestety wszystko co tu napisano to prawda. Na stronie mają 6 numerów telefonów. Dodzwonić się na którykolwiek graniczy z cudem. A jak już się uda to wielkie zdziwienie i że nikt im nic nie zgłasza. Jedna permanentna awaria i nikt z tym nic nie robi.
Trzymcie się jak jak najdalej od tej firmy (pseldo firmy) Jedynie co potrafią to przyjść i podłączyć kable a potem niech się dzieje co chce a przez ich Net nic się nie dzieje. Nie potrafią nic naprawić. Kasuja kasę za coś czego nie dostarczają zgodnie z umową. Klienta olewaja z automatu bo skoro jest już podpisana dwuletnia umowa to po co. Przestrzegam
Nie polecam internetu straszny chłam jak chcecie grac w gry przez neta trzeba się przygotować na ciagle wywalanie i rozłączanie bardzo wolny
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jota-Net Henryk Guz?
Zobacz opinie na temat firmy Jota-Net Henryk Guz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jota-Net Henryk Guz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!