w dniu 22 marca 2022 roku telefonicznie skontaktowałam się z pracownikiem Alfaline w celu zgłoszenia awarii /brak internetu/. Zostałam profesjonalnie poinformowana i poprowadzona przez dla mnie ,bardzo skomplikowane operacje na komputerze czego efektem byla naprawa mojego starego sprzętu. Jestem pod dużym wrażeniem profesjonalizmu,szybkości działania i cierpliwości . Polecam korzystanie z usług ! Ewa W. J.Dąbrowskiego
Firma pobiera pieniądze od mieszkańców za monitroing, którego nie chce potem tym mieszkańcom udostępniać powołując się na Rodo. Ponadto, wbrew temu co firma pisze na swojej stronie internetowej, monitoring nie jest przechowywany przez 30 dni tylko znika już po kilkunastu dniach, Kamery ustawione są tak aby nie pokazywały wrażliwych miejsc np. wejścia do piwnic. Nagrywają natomiast szczytowe, puste ściany bloku. Nie nad wszystkimi klatkami są kamery mimo, że wszyscy mieszkańcy wnoszą te same opłaty. Obsługa jest arogancka i nieprzyjemna. Trudno się dodzwonić, skontaktować (ostatnio udało się to dopiero po tygodniu jakby bali się, że przez telefon zarażą się koronawirusem). Kamery nie obejmują terenu pod blokiem co jest rajem dla włamywaczy do samochodów.