Witam, To fakt, kontrolerzy urządzają polowanie na klientów i ich dane osobowe !!!. Widać, że firma nastawiona jest na zyski z mandatów, ale jaki interes mają w tym sklepy, gdy potracą klientów, bo ja napewno będę szerokim łukiem omijać CH Marki, bo jeszcze Weip wymyśli coś wrednego i podstępnego. Pa
Na infolinii pracujemy od godziny 8 do godziny 16 w dni robocze. W przypadku serwisu są osoby będące serwisantami, które dodatkowo odbierają telefony do późnych godzin wieczornych.
Dostałam karę 170 zł za brak biletu przy Prima Marki. Parkometr jak powiedział Pan, który wystawił mi opłatę jest już od miesiąca ale większość go nie widzi. Weszłam do sklepu dosłownie na 5 minut i jak wyszłam kontroler już zdążył mi włożyć informację o opłacie za wycieraczkę. Napisałam reklamację załączając paragon ze sklepu. Po 3 dniach dostałam wiadomość, że jest rozpatrzona pozytywnie. Dziękuję za przychylne podejście.
Również wysłałam odwołanie ze zdjęciem paragonu i także nie została mi uwzględniona reklamacja. I nie rozumiem dlaczego mi czy innej osobie nie uwzględniacie takich reklamacji ,gdzie można przeczytać ze nie jedna osoba bez biletu dostała anulacje reklamacji.
Po raz kolejny na parkingu przy Biedronce Gdynia Rolnicza 2 odbyła się łapanka na samochody wjeżdżające na parking. Idziesz po bilet, wracasz a tam opłata dodatkowa już na Ciebie czeka. Pracownik bardzo opryskliwy, wystawił mi mandat i nie interesowało go, że miałam ważny bilet. Parking zaniedbany, nieodśnieżony, a dziś przeszli już samych siebie… szklanka na całym terenie parkingu, młodsi jakoś sobie radzili, ale starsi ludzie idący do Biedronki mieli poważny problem z pokonaniem niewielkiego odcinka od chodnika do Biedronki. Ja już nie skorzystam z tego parkingu, to nie na moje nerwy. Szkoda, bo parking duży… może jakaś profesjonalna firma mogłaby przejąć pieczę nad tym terenem, bo co się tu obecnie dzieje przekracza wszelkie granice przyzwoitości. Wstyd.
Ja również odesłałam zdjęcie opłaconego paragonu za parking,reklamacja została uwzględniona ponieważ opłatę schowałam do schowka w samochodzie.Spieszyłam się do sądu i nie czytałam regulaminu,a nigdy tam wcześniej nie parkowałam.Znalazłam jednak panią kontroler i wyjaśniła mi co mam zrobić w tej sytuacji.
Witam, To fakt, kontrolerzy urządzają polowanie na klientów i ich dane osobowe !!!. Widać, że firma nastawiona jest na zyski z mandatów, ale jaki interes mają w tym sklepy, gdy potracą klientów, bo ja napewno będę szerokim łukiem omijać CH Marki, bo jeszcze Weip wymyśli coś wrednego i podstępnego. Pa
Kontrolerzy nie polują. Weryfikują pojazdy ale odpowiednio przy każdym czekają i dokumentują czy nikogo nie ma przy parkomacie aby rzetelnie podchodzić do kierowców. Kontrolerzy nie pobierają żadnych danych osobowych (nr rejestracyjny nie jest daną osobową). Parkomaty a właściwie ograniczenie możliwości skorzystania bezpłatnie z parkingu pod centrum handlowym do 2h wymusza rotację pojazdów. Zapewnia to miejsce do parkowania dla innych kierowców dzięki czemu do sklepów może przyjść więcej klientów bądź klienci mogą zaparkować bezpośrednio pod sklepem.
Kierowcy są zobowiązani do przestrzegania oznakowania. Na szczęście brak przestrzegania przepisów przy płatnych parkingach i tak cechuje się najmniejszymi konsekwencjami z możliwych, które powstają w wyniku nieprzestrzegania oznakowania.
Proszę o wyjaśnienie kwestii: w chwili zaparkowania i odejścia od samochodu w celu pobrania biletu i w tym czasie pojawia się wezwanie za szybą... jak nazwiemy takie działania ?
W moim przypadku tak wlanie było .. i w (usunięte przez administratora) to mają a na Parkinu na Młodzianowskiej w Radomiu to już w ogóle tragedia ,
Skąd to wecie , że nie polują z ich relacji? Raczej nie będą się chwalić działaniem, które mogłoby im szkodzić. Skoro są premiowani za wyniki , to "cel uświęca środki"...
Takie działanie byłoby nieuczciwe. Zabraniamy takiego działania pracownikom naszej firmy oraz wymagamy od pracowników czynności przy wystawianiu wezwania, które uniemożliwiają tego typu zachowania (np. zdjęcia parkometrów lub odpowiednie odczekanie czasu na wypadek gdyby kierowca był w pobliżu). Jeżeli ma Pani możliwość jakkolwiek udokumentowania takiego zdarzenia to prosimy o przesłanie dokumentacji abyśmy mogli wyciągnąć konsekwencje wobec kontrolera.
Dzień dobry! Szukacie teraz Państwo kontrolera parkingowego. Ale wśród wymagań do pracy widzę, że jest status ucznia lub studenta. Oferowaną umową zaś, jest umowa zlecenie, płatna 28 zł / godz. Czy to stawka netto i po jakim czasie można przejść na UoP? A co najważniejsze, czy osoba bez statusu ucznia lub studenta również może liczyć na zatrudnienie?
Jest to stawka brutto. W przypadku osób uczących się stawka brutto będzie też stawką netto czyli tą na rękę. Status ucznia nie jest konieczny ale jest mile widziany. Niestety aktualnie nie proponujemy kontrolerom przejścia na UoP.
A czy jest opcja podwyżki po jakimś stażu pracy? Dlaczego nie można przejśc na umowę o pracę? Chciałabym popracować w państwa firmie na dłużej. Można popracować więcej godzin niż cały etat żeby więcej wyjść z wypłatą?
Ilość godzin pracy uzależniona jest od lokalizacji, w której poszukujemy osoby. W większości wypadków można ustalić w pewnych ramach ilość oczekiwanych godzin, która może być wyższa niż cały etat. Z racji, że jest to zajęcie typowo odpowiadające umowie zlecenie (różne godziny i dni pracy, czasami praca w weekendy, brak bezpośredniego nadzoru przełożonego itp.) w przypadku kontrolerów na parkingach nie zawieramy aktualnie umów o pracę (umowa zlecenie umożliwia zaproponowanie wyższego wynagrodzenia niemniej ofertuje mniej dodatkowych benefitów). W niektórych lokalizacjach w zależności od okoliczności istnieje możliwość awansu wiążącego się z dodatkowymi obowiązkami i dodatkowym wynagrodzeniem. Dodatkowe benefity też mogą zależeć od lokalizacji wykonywanej pracy. Na wszystkich lokalizacjach po 2 miesiącach wykonywania umowy istnieje możliwość otrzymania karty multisport dofinansowywanej przez pracodawcę.
To ja rozumiem teraz, o co chodzi z tym zleceniem. A co do tych zmiennych godzin, to czy o grafiku informujecie z odpowiednim wyprzedzeniem? Chciałabym wiedzieć, czy nie dochodzi do takich sytuacji, że pracownik na ostatnią chwilę się dowiaduje, że ma przyjść do pracy następnego dnia o określonej porze?
Firma urządza polowania na parkujących. Kiedy chce się zgłosić problem np. Że parkomat nie wydał biletu wówczas nie można nigdzie znaleźć osoby do zgłoszenia problemu. Natomiast w momencie kiedy przekroczy się dosłownie o minutę parkowanie odrazu za szybą znajduje się mandat na kwotę 170 zł. W przypadku parkowania np pod szpitalem czasami najzwyczajniej w świecie jest sytuacja że albo lekarz się spoznil albo jest sie fizycznie w gabinecie wtedy gdy kończy się bilet parkowania. Nawet gdy zakupi się bilet odrazu po wyjściu ponownie jako kontynuacjie pierwszegi biletu to andat jest już nałożony. W reklamacji nie ma możliwości wytłumaczenia swoich racji ponieważ z góry jest odrzucana . W momencie kiedy zgłosi się problem że maszyna nie wydała biletu i trzeba było zapłacić jeszcze raz i podaje się w reklamacji ten fakt jako powód że tak na prawdę bilet był opłacony kilkukrotnie A minuta spóźnienia nie powinna byc powowdem nalozenia tak wysokiej kary.... ti w odpowiedzi uzyskuje się informacje " że przecież nie zglaszala Pani że maszyna nie wydaje biletu". Co jest nielogiczne, bo przecież wlzglaszam ten fakt właśnie w reklamacji.
W przypadku awarii parkomatu lub problemu z zapłatą/pobraniem biletu należy niezwłocznie zgłosić ten fakt przez infolinię do działu technicznego. Zgłoszenie problemów po wystawieniu wezwania nie może stanowić podstawy do jego unieważnienia
To bardzo mało prawdopodobna sytuacja, ponieważ nasi kontrolerzy pracują pojedynczo
Rozumiem iż wasz problem zrzucacie na klientów. to każdy klient powinien posiadać telefon i do was zgłaszać niedziałające parkometry? A od czego są pracownicy na parkingach? Oni łapią ludzi co nie pobrali biletu właśnie przez nie działające parkometry. Sami stwarzacie problem a potem wpisujecie za to mandaty. Mega (usunięte przez administratora)
Dzień dobry. Ją w trochę innym celu.Jakbym chciał mianowicie zatrudnić się u Państwa na infolinii, to jakie kryteria potrzebowałbym spełniać? Mam już prawie dwa lata praktyki w pracy związanej z telefoniczną obsługą klienta. Choć chciałbym też wiedzieć, w jakich godzinach przyszłoby mi u Was pracować? Gdyż choć podejście na Waszej stronie nr. telefonu na infolinię, to nigdzie nie wyszczególniono, w jakich godzinach ona funkcjonuje.
Parkomaty są zawsze weryfikowane przez kontrolera przed rozpoczęciem kontroli. Jeżeli kierowca uważa że parkomat nie działa powinien do nas zgłosić ten fakt od razu abyśmy mogli to zweryfikować / ewentualnie poinstruować klienta co należy zrobić. Zdarzają się przypadki że urządzenia w pełni działają a kierowcy dzwonią ponieważ nieprawidłowo obsługują urządzenie - np. chcą zapłacić monetami nie uiszczając minimalnej wymagalnej opłaty, która jest w cenniku. W takim wypadku parkometr nie wyda biletu jeżeli nie została osiągnięta minimalna opłata i nie jest to awaria urządzenia.
Na infolinii pracujemy od godziny 8 do godziny 16 w dni robocze. W przypadku serwisu są osoby będące serwisantami, które dodatkowo odbierają telefony do późnych godzin wieczornych.
Polowania o ktorych pisza kierowcy, to jest prawda. Moi koledzy tak robili. Mysle, ze jest to nawet akceptowane przez przelozonych, bo tak naprawde co kierowcy moga zrobic firmie? Odwolanie jest rozpatrywane przeciez przez ta sama firme.
Co rozumiesz pod słowem 'polowania'? Jeżeli chodzi o to, że zadaniem kontrolerów jest weryfikacja pojazdów i wystawianie opłat dodatkowych kierowcom, którzy nie mają zakupionego biletu to prawda - jest to główne zadanie kontrolerów. Natomiast nie zezwalamy na jakiekolwiek działania nieetyczne względem kierowców np. aby kontroler widział, że kierowca znajduje się na parkingu a mimo to podszedł kontrolować pojazd. Takie i podobne działanie byłoby podstawą do natychmiastowego zwolnienia.
Jacyż Wy jesteście "ETYCZNI". Nie ośmieszaj się. Wasi kontrolerzy zachowują się jak etyczne SZCZURY, które wyłażą z nory jak kierowca oddali się od swojego pojazdu, a natychmiast uciekają jak człowiek zbliża się do swojego pojazdu. Wiem! To wasza praca... :-) Ps ...SZCZÓRY :-)
Dostałem mandat za nic, dosłownie. Na stronie można zobaczyć zdjęcia, na których widać że bilet jest umieszczony pod szybą, widać czas jaki nie wyszedł. W reklamacji podałem zdjęcia mandatu (czas 13 49) i bilet (ważny do 14:36). Mandat jest z powodem : "Brak biletu" Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Co to ma być??
Jest nam bardzo przykro słysząc o Pana niezadowoleniu z rozpatrzenia reklamacji. Sytuacja, którą Pan opisał, wydaje się być sprzeczna z przedstawionym dowodem. Być może posiadał Pan bilet z innego parkingu. Zachęcamy do ponownego skontaktowania się mailowo bądź telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy. Istnieje również możliwość złożenia odwołania od decyzji.
(usunięte przez administratora) Liczą, że się "obsrasz" i zapłacisz. Ew. poczekaj na wezwanie i skieruj sprawę na drogę sądową. Jesteś na wygranej pozycji. Wezwania nie otrzymasz, bo (usunięte przez administratora) nic nie mogą.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Weip Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
"Chętnie zatrudniamy osoby ze statusem ucznia..." Zatem szukacie osób bardzo młodych i naiwnych, niemających jeszcze żadnego pojęcia o prawie i respektowaniu prawa? To się tylko potwierdza, że takie osoby właśnie pracują na "Waszych" parkingach. Zważajcie, bo wkrótce będziecie sądzeni.
Dostałem mandat mimo posiadania biletu kupionego godzinę wcześniej na 12h, Reklamacja rozpatrzona pozytywnie ale nawet małego słowa przepraszam. Tak chamskiej firmy dawno nie widziałem by zawracać głowę, angażować do działania i nawet nie przeproszą w piśmie jakie otrzymałem. Mam skakać z radości rozumiem i cieszyć się,że mimo zapłacenia dostałem mandat i nie musze go płacić...kpicie sobie z ludzi, osoba wysyłająca do ludzi decyzje reklamacyjne jest pozbawiona wszystkich aspektów potrzebnych do pracy z ludźmi. Nie wiem czy ktoś to czyta, czy jakiś szef czy prezes ale i czy komuś zależy by takiej arogancji więcej nie było ? Zobaczymy, czekam na reakcję , mail do mnie: limo69@interia.eu
Bo to są zwykłe ćwoki parkingowe, jakieś naleciałości przestępcze. Dzieci dawnych "chłopców z miasta".
Jeśli mąż zdecydowałby się na umowę o pracę na stanowisku magazyniera to jakiej wtedy mógłby spodziewać się stawki? Bo w ogłoszeniu podają 20-32 zł brutto, ale zależnie od umowy. Praca jest niby od zaraz, więc od kiedy tak na prawdę można by zacząć? No i w ogóle jestem ciekawa na jakiej podstawie weryfikują umiejętności, skoro pracodawca nie wymaga cv...
Firma jak najbardziej pozytywnie prze ze mnie odebrana. Przez przypadek nie zauważyłem , że trzeba było pobrać kwit parkingowy ,pomimo że chciałem się tylko o coś zapytać w sklepie. Pani zajmująca się kontrolą wystawiła mi mandat. Opisałem firmie WEIP moją sytuację i po wysłaniu na maila dziś dostałem miłą od nich informację ,że reklamacja została pozytywnie rozpatrzona. Dziękuje że normalnie podeszliście do sytuacji ,która może zdarzyć się każdemu. Pozdrawiam serdecznie rozpatrujących i firmę :)
Witam, co w tym pozytywnego, iż posiadam bilet i dostaję mandat. By nie płacić mandatu muszę składać reklamacja i czekać na rozpatrzona i modlić się by było pozytywnie rozpatrzone, dobrze, że zajął się tym UOKiK i muszą uwzględniać reklamacje teraz według prawa, ponieważ pilnuje ich UOKiK i boją się zrobić błędy, mają teraz strach by naginać prawo i naciągać ludzi i ich oszu.. Nie przepraszają i mają klientów głęboko, są nastawieni na niewiedzę ludzi by ci płacili i nie pytali się najlepiej, by nie składali reklamacji a oni na tym żerują i zarabiają. Dlaczego są wystawiane mandaty jeśli są bilety zakupione? Porażka.
Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałem pozytywną odpowiedź . Dziękuję za pozytywne załatwienie sprawy .
Również złożyłem reklamację i czekam.. Z tego co tu piszą i widać na stronie UOKiK, zwracają pieniądze, bo kazał im urząd. Coś mi się wydaje iż nieźle ich pogonili.. Pytanie tylko czemu nadal wystawiają mandaty niesłusznie i trzeba pisać reklamację. Trzeba po prostu nie wystawiać błędnych mandatów. Po co wystawiają mandaty a potem zwracają pieniądze jeśli wiedzą iż jest to ich Problem i próba (usunięte przez administratora)
Bardzo fajne podejście w momencie zgłoszenia reklamacji naliczonych opłat za brak biletu (w pośpiechu nie wydrukowałem biletu). Po przedstawieniu paragonu za zakupy i przesłanej prośbie, firma uwzględniła odwołanie pozytywnie.
Dzień dobry, tak muszą uwzględniać reklamacje teraz według, prawa ponieważ pilnuje ich UOKiK i boją się zrobić błędy. UOKiK nakazał im zwroty od roku 2020 więc mają co zwracać. Więc boją się teraz naginać prawo i oszuki.... Teraz Będą pozytywne rozpatrzenia.. no może przez pierwsze miesiące...
Hej, też widziałam oferty pracy dla kontrolera strefy parkowania i widziałam, że już tu ktos o tym wspominał. Ale mnie interesują posady w biurze w firmie. Mają np. infolinię. Czy wiecie, gdzie firma prowadzi rekrutację na takie stanowiska? Nawet na ich stronie nie ma żadnej zakładki z karierą.
Dziekuję za pozytyne rozpatrzenie mojego odwołania za parkowanie bez biletu, po ponownym rozpatrzeniu /dołączyłęm paragon z zakupów/. Prośba tylko jedna ;niech te biletomaty działają bo po paru dniach nieczynnego automatu zapominamy ,że bilet trzeba pobrać.
Dzień dobry, tak muszą uwzględniać reklamacje teraz według, prawa ponieważ pilnuje ich UOKiK i boją się zrobić błędy. UOKiK nakazał im zwroty od roku 2020 więc mają co zwracać. Więc boją się teraz naginać prawo i oszuki.... Teraz Będą pozytywne rozpatrzenia.. no może przez pierwsze miesiące...
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona uwzględnieniem złożonej przeze mnie reklamacji na moją korzyść.
Cześć, tak muszą uwzględniać reklamacje teraz według, prawa ponieważ pilnuje ich UOKiK i boją się zrobić błędy. UOKiK nakazał im zwroty od roku 2020 więc mają co zwracać.
Z całego serca NIE POLECAM, reklamacją nie uwzględniona „w uzasadnieniu brak ważnego biletu uprawniającego do parkowania:))” (7 min po czasie, wezwanie odebrałem od osoby kontrolującej jak podchodziłem do auta właśnie drukował, spotkanie mi się przedłużyło i się spóźniłem z kontynuacją biletu) także podziwiam ludzi którym uznano reklamację. NIE POZDRAWIAM
Gdzieś do Osielska potrzeba obecnie Kontrolera parkingowego. Wynagrodzenie to 30 zł/h, jak rozumiem brutto? A tryb pracy 130-160h/na miesiąc. Czy do tego są też jakieś premie, a jeśli tak, to za co? Niektórzy piszący sugerują, że firma i kontroler tylko czekają na okazję, by wystawić jakiś mandat.
Parkometr zepsuty. Obsługa wystawia mandat w ciągu dwóch minut gdy idziesz kawałek dalej do parkometru. Strona z reklamacja bardzo słaba. Odradzam terenom parkingowym współpracuje z tą firmą.
Dzień dobry. Chcielibyśmy wyjaśnić pewne kwestie związane z naszymi usługami. Pragniemy zapewnić, że kontrolerzy, przed wystawieniem mandatu, robią zdjęcie parkometrów na dowód, że nikt się przy nich nie znajduje z zamiarem zakupu biletu. Nasi pracownicy nie wystawiają również wezwania w przypadku nie działających parkometrów, o których są informowani Jeśli chodzi o sytuacje, gdy parkometr jest uszkodzony, należy niezwłocznie powiadomić o tym dział serwisu i zakupić bilet w innym dostępnym parkometrze
Rozumiem iż wasz problem zrzucacie na klientów. to każdy klient powinien posiadać telefon i do was zgłaszać niedziałające parkometry? A od czego są pracownicy na parkingach? Oni łapią ludzi co nie pobrali biletu właśnie przez nie działające parkometry. Sami stwarzacie problem a potem wpisujecie za to mandaty. Mega (usunięte przez administratora)
Po raz kolejny na parkingu przy Biedronce Gdynia Rolnicza 2 odbyła się łapanka na samochody wjeżdżające na parking. Idziesz po bilet, wracasz a tam opłata dodatkowa już na Ciebie czeka. Pracownik bardzo opryskliwy, wystawił mi mandat i nie interesowało go, że miałam ważny bilet. Parking zaniedbany, nieodśnieżony, a dziś przeszli już samych siebie… szklanka na całym terenie parkingu, młodsi jakoś sobie radzili, ale starsi ludzie idący do Biedronki mieli poważny problem z pokonaniem niewielkiego odcinka od chodnika do Biedronki. Ja już nie skorzystam z tego parkingu, to nie na moje nerwy. Szkoda, bo parking duży… może jakaś profesjonalna firma mogłaby przejąć pieczę nad tym terenem, bo co się tu obecnie dzieje przekracza wszelkie granice przyzwoitości. Wstyd.
Nie prowadzimy parkingu przy ul. Rolniczej w Gdyni. Przy parkingach przez nas obsługiwanych przy sklepach typu Biedronka nie odpowiadamy za stan nawierzchni i czystość terenu - za te aspekty odpowiada dany sklep lub centrum handlowe.
Może chodzi o ul. Strażacką 2 w Gdyni bo tam jest adres biedronki a obok jest też ulica Rolnicza w Gdyni. Niestety to Prawda Robią łapanki na parkingach Weip nie tylko w Gdyni ale całej Polsce. Z tego co widać są to nielegalne praktyki i działają na niewiedzy oraz błędach ludzi ale, za to Urzędy już się biorą np. UOKiK, te wszystkie mandaty od 2020r prawdopodobnie muszą zwrócić. Wystarczy wejść na w np. google i wpisać "uokik weip" i wyskoczy strona z decyzją o zwrotach mandatów i poczytać. Prosimy o więcej szczegółów panie Mateuszu, kiedy będą zwracane mandaty i kiedy przestaniecie (usunięte przez administratora)ludzi.
Opłaty na ulicy Strażackiej pobierane są przez WEIP, jednak za nawierzchnię odpowiada właściciel terenu, którym nie jest WEIP
Za co odpowiada firma Weip? za parkometry nie bo są często zepsute, za czystość parkingu nie, za nawierzchnie nie? Czyli za co? Może tylko za nakładanie kar i mandatów, niestety często bezpodstawnie. Może w końcu Weip zacznie dbać o parkingi i by wyglądały iż są to parkingi a nie jakieś miejsca z postawionymi kilkoma znakami z literką P czy też z parkometrem często zepsutym. Wielka firma Weip to tak zwana wydmuszka a nie firma tworząca parkingi.
Czyli nie odpowiadacie za Nic, tylko za pobieranie kasy.. No to Super Prowadzicie Parkingi.. a Może szukacie minuty by tylko się skończył czas i od razu mandat 170PLN a z reklamacją u was to wieczny problem.
Dziękuję bardzo za pozytywnie rozpatrzoną reklamację. Brak biletu parkingowego, ale wysłane paragony ze sklepu poskutkowały pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji. Czekam na zwrot uiszczonej opłaty. Jeszcze raz dziękuję za ludzkie podejście do klienta.
Rozumiemy iż zostaliście zmuszeni do poprawnego rozpatrywania reklamacji przez urząd, który przypatruje się i nakazał wam zmianę w regulaminie czyli urząd UOKiK. Potwierdzenie macie na swojej stronie i na FB
uważajcie na parkingi weip bo (usunięte przez administratora)firma zaraz wlepi ci niesłusznie mandat omijajcie z daleka (usunięte przez administratora) i nie parkujcie na parkingu o tej nazwie@ pracodawca
Tak to jest Prawda, oni tylko szukają by mandat wpisać za spóźnienie się lub brak widocznego biletu a reklamacja to jakaś katorga. Właściciel to młody cwaniak. Dobrze, że UOKiK zajął się sprawą i teraz zwracają pieniądze. na ich FB i stronie widnieje Informacja, nakazali im umieścić info.
Znalazłem ofertę pracy dla kontrolera parkingowego przy szpitalu w Olesnie. Tłustym drukiem zaznaczone jedno z wymagań - status ucznia lub studenta. To znaczy, że to jest czynnik decydujący? Czy bez tego statusu nie ma co aplikować?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 14 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!