Pod adresem, Warszawa, pl. Czerwca 1976 1, gdzie zaparkowałem, jest przychodnia lekarska. Byłem tam pierwszy raz, ale, jak się okazało, przyjechałem tam na tyle późno, że nie zauważyłem, iż jest to płatny parking. Ważne było dla mnie, aby zdążyć na termin wizyty lekarskiej, na 11:40, a okazało się, że jest to wprawdzie pod tym samym adresem, co Urząd Dzielnicy Ursus i parking, ale w drugiej, bardzo oddalonej części budynku. O tym dowiedziałem się w punkcie informacyjnym urzędu. Tym bardziej czas na rozglądanie się miałem ograniczony, a mój wiek także ogranicza percepcję. Nawet GPS nie informuje po takiej sytuacji. Dlaczego? Dlatego stało się to, co się stało. To może wg. Was nie ma znaczenia, ale jednak dodam, że wezwanie do opłaty dodatkowej zostało umieszczone w takim miejscu, że trudne było do zauważenia, ponieważ jego widok zasłaniał rejestrator (widać to na Waszym zdjęciu). To oczywiste, że umieszczenie wezwania po stronie pasażera jest dla kierowcy mniej możliwe do zauważenia, niż po stronie kierowcy. Pasażera nie miałem. Byłem sam. Dlatego tego wezwania nie zauważyłem. Czyżby o to właśnie chodziło? Czy to jest w porządku? Dopiero w zupełnie innym miejscu, ktoś powiedział mi, że mam coś za wycieraczką. Gdyby padało, pewnie bym je zgubił, to wezwanie. I co wtedy? Windykacja wobec nieświadomego? Jak wspomniałem, pod tym adresem jest także Urząd Dzielnicy Ursus i trudno sobie wyobrazić, że nie jest to ogólnie dostępny parking dla interesantów/klientów urzędu, załatwiających swoje sprawy. Trudno nie odnieść wrażenia, że jest to, najdelikatniej mówiąc, nielogiczne, aby taki parking był płatny, czy w jakikolwiek sposób reglamentowany. Nie widziałem potrzeby analizowania, ale wydaje mi się, że na tym parkingu żaden inny pojazd nie był zaparkowany. Odniosłem wrażenie, że wszystkie, inne miejsca na tym parkingu były wolne. Ja zaparkowałem w najbliższym, możliwym miejscu od urzędu, tuż przy przeznaczonym dla niepełnosprawnych. Pewnie nie byłoby to możliwe, gdyby parking był oblegany i niezbędna była reglamentacja miejsc parkingowych. Tymczasem taka dodatkowa opłata w wysokości 160 zł. (a tym bardziej 240 zł.), to dla mnie - emeryta (skończyłem już nawet 70 lat), bardzo duży wydatek. Szczególnie, że lekarstwa są drogie, a jednak ich wykupienie jest oczywiście ważniejsze, niż inne wydatki, szczególnie tak niespodziewane. A tak poza wszystkim, nie znam zasad tego rodzaju parkingu. Jeszcze się z tym nie spotkałem. Odwołanie zostało rozpatrzone negatywnie. Bezduszność. Gdy czytam opinie, dochodzę do wniosku, że w podobnych okolicznościach, odwołania bywały rozpatrzone na korzyść klienta.
Dziękujemy za komentarz. Ma Pan rację, wezwanie powinno być włożone po stronie kierowcy. Taką informację mają kontrolerzy pracujący w Warszawie natomiast zostanie im zwrócona ponownie uwaga. Sposób rozpatrzenia reklamacji zależy od wielu czynników.
Złożyłam odwołanie o anulowanie wezwania na brak biletu i muszę przyznać że błyskawicznie otrzymałam pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Dziękuję.
HEJ !!!!! Skoro nie ma szlabanu z pobraniem biletu parkingowego, proponuję podjechać do parkomatu (od razu widać czy czynny) i pobrać bilet, i skończą się te mandaty za DARMOWE minuty. !!!!!!!
Ma Pani rację, w niektórych przypadkach system szlabanowy również jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Takie systemy stosujemy na niektórych parkingach. Natomiast system taki nie zawsze się sprawdza - może on powodować korki na wjeździe / wyjeździe. Ewentualne uszkodzenia szlabanu przez jakiś pojazd mogą tymczasowo blokować ruch. Rozwiązaniem dla Pani jest też korzystanie z aplikacji mobilnych udostępnianych przez naszą firmę na parkingach z parkomatami - aplikacje ePark, mPay, Skycash, AnyPark. Bilety bezpłatne może Pani pobierać w aplikacji ePark - dodatkowo w aplikacji ePark może Pani wpisać kod rabatowy eparkweip aby uzyskać dodatkowe 10zł na kolejne parkowania. Rozwiązaniem które stosujemy też przy niektórych obiektach z bezpłatnym czasem parkowania są tablety na wejściu na których można wpisać numer rejestracyjny pojazdu. Odpowiednie informacje zawsze znajdują się na oznakowaniu. Pozdrawiamy :)
14-11-2022 otrzymałam wezwanie do opłaty dodatkowej na parkingu przy ul. Kotucza w Rybniku .Byłam bardzo przerażona ,gdyż nieszczęsny bilet posiadałam ,ale nie był na podszybiu . Od razu poszukałam parkingowego i pokazałam mu ów nieszczęsny bilet i paragon za zakupy ze sklepu 'Lidl'. Parkingowy doradził mi, abym złożyła reklamację do firmy Weip . Jeszcze tego samego dnia złożyłam reklamację i zaraz otrzymałam potwierdzenie jej przyjęcia ,a po kilku dniach pojawiła się kolejna wiadomość od firmy Weip ,że moja reklamacja została załatwiona pozytywnie z czego bardzo się ucieszyłam . Teraz czekam na zwrot kasy , którą wpłaciłam ,ale jestem pewna , że i to Firma Weip załatwi równie sprawnie .
Pojechałem z żoną do szpitala ( Olesno ) na badania w którym byłem 1 raz. Nie miałem drobnych żeby opłacić bilet, wiec poszedłem do apteki która jest przy wejściu, nie było mnie dosłownie 3 minuty. Podchodząc do auta zobaczyłem mandat. Opłacając bilet drobnymi które uzyskałem w aptece, dowiedziałem się, ze jest możliwość płatności kartą, fajnie że dopiero dowiaduje się o tym jak podejdziesz do parkometru. Nie ma żadnej tabliczki czy znaku, że jest taka możliwość. Po odwołaniu się i wytłumaczeniu wszystkiego oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie, co jest według mnie kpiną. Wychodząc ze szpitala byłem świadkiem jak kontroler wypisywał mandat, kobiecie która dosłownie 10sekund wcześniej wyszła z samochodu i przy parkometrze kupowała bilet. Jak widać trzeba chyba parkować przed szpitalem, potem wejść na teren, zakupić bilet i dopiero z biletem wjechać i zaparkować na terenie szpitala. Bo to jest śmiech na sali co ta firma odwala.
Jeżeli szedł Pan rozmienić drobne to skąd Pan miał informację, że nie można płacić banknotami? Dokładne możliwości sposobu płatności za parking są opisane na parkomacie. Na przedmiotowym parkingu może Pan również pobrać bezpłatny bilet z parkomatów na 15 minut i w tym czasie podejść rozmienić pieniądze. Za parking również można zapłacić 4 różnymi aplikacjami mobilnymi. Parkomaty na przedmiotowym parkingu wymagają wpisania numeru rejestracyjnego stąd w przypadku posiadania ważnego biletu z prawidłowym numerem rejestracyjnym takie wezwania są anulowane pomimo braku biletu w pojeździe.
Dzień dobry, Jak sprawdzić, czy moje dane osobowe zostały usunięte po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Inspektor zapewnił mnie, że tak, ale pismo było bez jego podpisu. ???
Odpowiedź jest wiążąca natomiast może być nam ciężko pokazać, że czegoś w systemie nie ma ponieważ tego już nie ma..
Dziękuję za szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy.Można też się telefonicznie skontaktować co jest ułatwieniem dla starszych osób.Pozdrawiam
Dziękuje za pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji .Profesjonalna obsługa Na przyszłość będę uważał na pozostawiony bilet
Dziwi mnie, że Właściciel centrum handlowego w Rybniku na Kotucza wynajął Was do kontrolowania parkingu. Skutecznie zniechęcanie ludzi do robienia zakupów. Ja tego centum handlowego już nie odwiedzę. Robienie zakupów to powinna być przyjemność, a nie stres, że w drodze do parkometru ktoś wlepi Ci karę. Nawet jeśli dostaniesz zwrot pieniędzy to jest to problem i strata czasu. To Wasza praca i nie ma się co na Was obrażać. Sposób Waszej pracy jest w moich oczach niemoralny, nawet jeśli jest zgodny z prawem. Apeluję jednak do Właściciela centrum handlowego na Kotucza żeby zrezygnował z Waszych usług i zakupił automatyczny system ze szlabanem. Ten system obejmie każdego i każdy będzie wiedział, że parking jest płatny. Dopóki tego nie zrobicie to moja noga na terenie tego centrum handlowego nie stanie.
Bardzo nam przykro, że tak Pani / Pan odbiera niniejszy parking. Nie dopuszczamy do sytuacji aby kontrolerzy wystawiali wezwanie w momencie kiedy kierowca idzie zakupić bilet. Kontrolerzy są w przypadku kontroli zobowiązani rozejrzeć się po parkingu i czekać pewien dodatkowy czas aby nie było takiej możliwości, że kierowca nie zdąży kupić biletu.
Dziękuję za pozytywne rozpatrzenie reklamacji .Pośpiech jest złym doradcą i będę w przyszłości zwracać uwagę aby bilet parkingowy był w widocznym miejscu . W moim przypadku podmuch go zwiał przy zamykaniu drzwi auta jednocześnie od strony kierowcy I pasażera. Dziękuję za wyrozumiałość.
Bardzo miła obsługa.. pozytywne rozpatrzenie sprawy..pouczenie a nie od razu kara..tak powinno być
Miłe zaskoczenie, moja reklamacja została pozytywnie rozpatrzona w bardzo szybkim okresie czasu. Bardzo dziękuję, jest to dla mnie nauczka, że należy zapoznawać się i respektować obowiązujące przepisy na parkingach w centrach handlowych. Teraz czekam tylko na zwrot wpłaconego mandatu. Pozdrawiam.
Kiepska żerująca na innych girma
Pobrałem bilet z parkomatu i pozostawiłem na podszybiu. Jak wróciłem do pojazdu to zaskoczył mnie mandat za wycieraczką pomimo tego, że się nie spóźniłem. Jak się po chwili okazało bilet spadł z podszybia na siedzenie. Ok.. była w tym mała moja wina, że nie spojrzałem czy bilet był na podszybiu jak odchodziłem z auta bo się spieszyłem. Przelałem opłatę za mandat od razu żeby była niższa bo jednak biletu na podszybiu nie było a numeru rejestracyjnego nie wpisałem w parkomacie bo mi się spieszyło więc nie wiedziałem jak to rozpatrzą. Ale skoro bilet kupiłem to złożyłem reklamację. Co ciekawe składając reklamację było bardzo dużo zdjęć mojego pojazdu z momentu wystawienia wezwanie, które mogłem obejrzeć - zdjęcia całego podszybia - chyba trzy, zdjęcia tyłu auta zdjęcia parkomatu obok ale też.. zdjęcia wnętrza auta z przodu. Na tych zdjęciach było widać bilet, który spadł i że był ważny co opisałem w reklamacji. Już następnego dnia z rana otrzymałem odpowiedź na reklamację. Firma przyznała rację, że bilet był w środku, przeprosiła i oczywiście pozytywnie rozpatrzyła odwołanie. Napisałem od razu o zwrot pieniędzy za mandat. Dostałem go w poniedziałek i opłaciłem. Mandat dostałem w poniedziałek, reklamację rozpatrzyli we wtorek a w czwartek wieczorem z powrotem pieniądze zaksięgowały mi się na koncie. Na prawdę porządna i dokładna firma. Nie spodziewałem się, że tak dużo zdjęć robią przy kontroli ale jednak dobrze, że to tak wygląda.
Mi spadł bilecik na wycieraczkę i tego nie widać . Nie chcą mi uwzględnić reklamacji twierdząc ze bilecik powinien być na przyszyciu . Są różne sytuacje Np taka ze bilet spadnie . Będę pisać dotąd aż uzyskam pozytywne rozpatrzenie . Firma żenada . A i jeszcze za brak biletu 170 zł chyba coś im w głowie sie przewraca . Rozumiem 20/30 zł ale 170 . Śmiech na salo co sie na tym świecie dzieje
Kontroler w trakcie kontroli nie tylko patrzy czy nie ma biletu na podszybiu ale też rozgląda się czy nie spadł z podszybia na siedzenia lub wycieraczki. Gdyby taki bilet zauważył to nie wystawia wezwania. Dodatkowo robi dokumentację zdjęciową takiego stanu rzeczy. O ile w Pani wypadku na zdjęciach nie widać biletu na wycieraczkach ani siedzeniach a sam bilet jest bez numeru rejestracyjnego i nie był opłacany kartą o tyle ciężko udokumentować kto pierwotnie pobrał ten bilet i dla jakiego pojazdu. Kwota opłaty dodatkowej, jeżeli jest opłacona w pierwszych dniach wezwania to jest odpowiednio niższa - w Pani wypadku byłoby to 120zł. Jeżeli zapłaciła Pani 170zł w pierwszych dniach wystawienia wezwania może Pani do nas napisać o zwrot nadpłaty aby odzyskać różnicę. Wysokość kwoty jest adekwatna do podobnych opłat rynkowych. Opłaty karne za brak biletu na miejskich strefach płatnego parkowania zgodnie z ustawą sięgają do 10% minimalnej krajowej czyli aktualnie do 300zł. Opłaty karne za brak biletu w środkach transportu (pociągi, autobusy, tramwaje) również sięgają zazwyczaj od 100 do 350zł. Mandaty wystawiane przez straż miejską lub policję za niedostosowywanie się do oznakowania drogowego podczas parkowania są znacznie wyższe i czasami wiążą się z blokadą pojazdu.
Dzień dobry, jestem bardzo zadowolona z szybkiego załatwienia mojej reklamacji, dotyczącej wezwania do opłaty dodatkowej za brak biletu na parkingu przy ulicy Młodzianowskiej w Radomiu. Złożyłam ją w dniu 20.09.2022r. a odpowiedź otrzymałam już następnego dnia. W mojej ocenie firma słusznie uznała moje wyjaśnienia jako zasługujące na uwzględnienie.
Czy z treści poniekąd nie wynika, że nie? Bo skoro jest zadowolona i uwzględnili wyjaśnienia to chyba do jednego może się sprowadzać?
Płatność w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji nie wiele zmienia. Reklamacja jest tak samo rozpatrywana i w przypadku wpłaty za wezwanie i pozytywnie rozpatrzonej reklamacji kwota jest zwracana.
Jakoś tego zwrotu nie mogę się doczekać. 14 dni minęło, ponoć oddajecie w dni 7 . Ciekawe czy się doczekam swoich pieniędzy.
U mnie to samo. Pozytywnie rozpatrzone 28 września i do dziś cisza. Wysłałam już 3 maile przypominające i nawet słowem nikt nie odpowiedział.
Ile trzeba czekać na zwrot pieniędzy? Reklamacja rozpatrzona pozytywnie 28 września. Wysłałam 3 maile z przypomnieniem o należnym mi zwrocie i nawet słowem się nikt do mnie nie odezwał.
Najwyraźniej. Specjalnie zapłaciłam w terminie, żeby nie było podstawy do zaniechania zwrotu pieniędzy. Niestety nic to nie dało. Porażka. O uczciwości nawet nie ma co wspominać w temacie tej firmy
Generalnie ich pismo potwierdzające pozytywne rozpatrzenie reklamacji nie posiada ani numeru sprawy ani numeru rejestr. pojazdu. Takie pisma to można sobie samemu napisać. Całe szczęście że jest na tym piśmie nagłówek firmowy. Jeżeli chodzi o maile ... żadnego potwierdzenia że wpłynął do nich. Nic. Zero. Poczekam jeszcze parę dni i zgłoszę do UOKiK. Na opinie tutaj również odpowiadają wybiórczo.
@Aneta Najmocniej przepraszamy. Rzeczywiście mieliśmy na początku tego miesiąca drobne problemy techniczne w związku z czym nieco dłużej nam zajęło rozpatrywanie i przekazywanie zwrotów. Nie powinno do takiej sytuacji dojść i już zrobiliśmy odpowiednie poprawki aby taka sytuacja więcej nie zaszła. W Pani wypadku powinna mieć Pani najpóźniej w dniu dzisiejszym zaksięgowany zwrot. Jeżeli to nie nastąpiło to prosimy o dodatkowy kontakt na maila ksiegowosc@weip.pl i zweryfikujemy czy na pewno zwrot został prawidłowo wysłany. Rzadko ale czasami zdarzyło się, że osoba która otrzymała zwrot nie zauważyła go ponieważ miała kilka kont bankowych i po dwóch miesiącach do nas pisała, że jeszcze pieniędzy nie otrzymała. Zwroty standardowo dokonujemy w ciągu tygodnia. Pozdrawiamy Serdecznie
@Wiltom jeżeli chodzi o maile jeśli wysyłała Pani maila bezpośrednio na naszą skrzynkę to rzeczywiście nie przy każdej skrzynce mailowej mamy autoresponder. Bardzo dziękujemy za uwagę i postaramy się to jak najszybciej zmienić. Pani numer sprawy jest to numer wezwania, które Pani otrzymała (6 cyfrowy). Jeżeli pisała Pani do nas przez formularz kontaktowy na stronie internetowej to powinna Pani otrzymać potwierdzenie na maila. Rozpatrzenie Pani reklamacji jest wiążące i otrzymała je Pani z firmowego maila. Jeżeli napisała Pani do nas o zwrot zgodnie z informacją podaną na pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji to Pani zwrot powinien się zaksięgować na Pani koncie nie później niż w dniu dzisiejszym lub jutrzejszym. Jeśli to nie nastąpiło bardzo prosimy o kontakt na adres ksiegowosc@weip.pl .
Ja również czuję sie (usunięte przez administratora) przez ta firmę zostałam potraktowana przez tej firmy fatalnie
Cała firma pomimo tego, że ma młodą kadrę posiada bardzo duże doświadczenie w zarzadzaniu parkingami. Firma rzetelna i uczciwa. Elastycznie podchodzi do wszystkich pracowników i ich potrzeb lub indywidualnej sytuacji. Zarobki dla osób zaangażowanych są bardzo sensowne. Kontakt z przełożonymi i serwisem jest bezproblemowy i szybki.
Zarobki osób pracujących na parkingach zazwyczaj mieszczą się w widełkach 3000-7000zł brutto (w przypadku osób uczących się na rękę). Wysokość zarobków głównie zależy od miejsca zatrudnienia.
Panie Mirku, Nie stosujemy takich działań jakie Pan opisał. Dbamy o wysoką jakość usług i stosujemy tylko urządzenia sprawdzonych, renomowanych firm. Zarazem posiadając własny dział serwisowy mamy możliwość zapewniania szybkiego serwisu każdego urządzenia.
Moja reklamacja dotycząca "opłaty dodatkowej" za "brak biletu" (bilet był lecz upadł na podłogę samochodu więc był niewidoczny dla kontrolera) została rozpatrzona pozytywnie i bardzo szybko bo w ciągu 3 dni.
To ciekawe, że analogiczna sytuacja w moim przypadku, a reklamacja nie uznana. Złodziejska organizacja, argumentacja odmowy, taka, cyt..."...Dodatkowo bilet przedstawiony przez kierowcę nie posiada numeru rejestracyjnego. Bilet taki nie dokumentuje ani kto go kupił ani dla jakiego pojazdu został wykupiony. Nie dokumentuje on zatem konkretnego wydarzenia a dokumentuje on, że jakaś osoba wykupiła bilet dla jakiegoś pojazdu...". :):):). Ciekawe co na takie praktyki odpowie UOKiK?
Ja dokładnie miałam taką samą sytuacje i mam negatywną odpowiedź, proszę pracownika WEIP o wyjaśnienie od czego to zależy, analogiczne sytuacje i raz tak a raz tak?
ich ludzie się czają za rogiem, żeby zaraz po wyjściu z auta do niedziałającego biletomatu, żeby wlepić na dzień dobry karę za brak biletu , panel reklamacyjny wyrzuca błąd przez co nie ma możliwości złożenia odwołania , w momencie pisania do nich wiadomości, okazuje się, że piszę do samego siebie, przecież to jest niepoważne
Parkomaty zawsze są sprawdzane przed kontrolą i działają. Na każdym parkomacie w razie czego jest numer infolinii. Zazwyczaj problem jest ze klienci nie czytają instrukcji ani cennika i próbują na siłę wepchnac karty lub banknoty tam gdzie nie powinni albo nie patrzą ze jest minimalna opłata i nie można wykupić biletu za 1 zł. Natomiast póki klient jest przy parkomacie widzi czy ktoś podchodzi do jego auta a jeśli kontroler jest na kontroli to widzi że ktoś jest przy parkomacie. Parkomaty są na tyle blisko parkingu a kontrola to co najmniej 8 zdjęć pojazdu więc wezwanie w trakcie zakupu biletu to bzdura i próba wyłudzenia bezpłatnej opłaty. Formularz działa prawidłowo tylko nie przyjmuje kilku reklamacji a jedną i numery wezwania i rejestracyjne trzeba pisać bez spacji. Jest tyle możliwości kontaktu z firmą że nikt mnie ma z tym problemu.
Skąd macie tak wysokie opłaty za brak biletu? A może będziecie brali 500zł, albo może 1000! Masakra
Opłaty obecnie w miastach na strefach płatnego parkowania sięgają do 10% minimalnego wynagrodzenia miesięcznego (np. Warszawa - 250zł, Poznań - 280zł, Gdańsk, Sopot - 200zł). Rzeczywiście niektóre firmy parkingowe mają opłaty w wysokości 450zł / 500zł za brak biletu. Opłaty na naszych parkingach nie przekraczają ww. 10%. Informacja o konieczności pozostawienia biletu na podszybiu oraz wysokości opłaty znajduje się w regulaminie, na parkomacie oraz na samym bilecie. W przeciwieństwie do miast prywatne firmy parkingowe ponoszą wysokie opłaty związane z pozyskiwaniem danych kierowców z CEPiK oraz prowadzeniem windykacji, stąd też zbyt niskie opłaty za brak biletu nie pozwalałyby na pokrycie kosztów windykacji w przypadku kierowców, którzy nie uregulowali wezwania.
Pomijając już sam fakt taki, iż w Radomiu została ustalona tak zwana "Opłata Dodatkowa" w wusokosci 50 zł, bądź 25 zł w cheili ujszczenia jej najdalej do drugiego dania. Przez Ratusz w tadomiu. To na tej to podstawie, nie w sposób racjinalnie wytlumaczyć, czemu to na DW.w Radomiu należący nadal do miasta Radom(?) ta sama kara jest w tym miejscu ponad 3 krotnie wyższa. Nie wspominqjąc już ti o tym, iż jest ona naliczana przez obcych i to aż z Tròjmiasta. A tym samym pieniądze te nie zasilają budżetu mst. Radom, co jakiś tam z TRÓJMIASTA. Tak jak by im mało bylo, tego tam ich "morskiego zlota", zwanego Amber Gold
Część miast jest w trakcie zmian wysokości opłat dodatkowych, niemniej już od długiego czasu opłaty rzędu około 200zł występowały w komunikacji miejskiej za brak ważnego biletu. W przeciwieństwie do innych dużych firm parkingowych jesteśmy firmą ze 100% polskim kapitałem stąd podatki przez nas płacone w pełni trafiają do polskiego budżetu.
pasażer jedzie na gapę, to nie to samo, nikt nie jedzie na PKP żeby zostawić sobie auto, tylko odprowadzić kogoś z rodziny, najczęściej nie masz przy sobie 3 zł, musisz rozmienić, wielu korzysta z tego parkingu pierwszy raz, nie wie ile kosztuje, bo w mieście parking to 0, 60 zł za 15 minut, a tzw kontroler wypisał mi mandat 1 min po opuszczeniu samochodu,Kto pozwolił, żeby firma z taką reputacją prowadziła parking przy dworcu, po co ? dlaczego to nie jest miejska strefa płatnego parkowania
Na parkingu znajduje się cennik, również na wjeździe. Można płacić kartą nie trzeba mieć drobnych. A firma z tego co widzę ma dobrą opinię bo ponad 4 gwiazdki na google
I co z tego że na każdym parkomacie jest numer tel doninfolinii. Z kim mam gadać jak potencjalny konsultant jest dostępny od godz. 8 a sytuacja ma miejsce o 7.30 ? Komu zameldowac probkdm z parkomatem...kiedyś się mówiło ... koniowi na Helu ? Brak słów na taką firmę nastawioną na szybki zysk.
Wysokość opłat jest podobna jak na innych tego typu parkingach a zarazem podobna do kwot za brak biletu w komunikacji miejskiej czy też na strefach płatnego parkowania. Aktualnie zgodnie z ustawą opłaty za brak biletu na strefach płatnego parkowania wynoszą do 10% kwoty minimalnego wynagrodzenia.
Na każdym parkingu znajduje się kilka parkomatów. Na każdym z parkomatów znajduje się informacja iż w przypadku ewentualnej awarii należy skorzystać z sąsiedniego parkomatu. Informację o uszkodzonym parkomacie można zgłosić poprzez bok@weip.pl.
Tak. I będę płacił za każdym razem. Wystarczy aby telefony na infolinii odbierał człlwiek a nie automat. Pozdrawiam.
Czaicie się jak hieny cmentarne, aby tylko zarobić, nawet na klientach, którzy pobrali bilety... Oczywiście, że klient opisuje prawdę.
proszę o wykaz ustaw itp jakim Wasze parkingi podlegają, bo rozumiem, że Wasz regulamin na postawie literatury prawa, konstytucji został stworzony?
Moja prośba została rozpatrzona pozytywnie ,dziękuję. Dobry kontakt.
Proszę napisać mi czego prośba Pani dotyczyła, że została rozpatrzona pozytywnie, moja reklamacja "braku biletu" (bilet spadł na wycieraczkę) i był niewidoczny na zdjęciach reklamacja została negatywnie rozpatrzona
Bardzo nieuczciwe praktyki, firma nie udziela odpowiedzi klientom, brak kontaktu z firma. Brak rzetelności i uczciwości. reklamacje z takim samym powodem są rozpatrywane w całkiem różny sposób. Bóg wie od czego to zależy. Pracownicy polują na klientów, człowiek nie zdąży dojść do parkometru, a juz ma mandat za wycieraczką. Powinniście sie wstydzić! Może ktoś zrobi z tym w końcu porządek????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 14 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!