Opinie o General Trading Center Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy General Trading Center Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie General Trading Center Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - hosting stron internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o General Trading Center Sp. z o.o. w Katowice

Wiktor Nowy wpis
Inne

To prawda że pracownicy nie są zgłaszani do zusu?

byly Nowy wpis
Pracownik
@Wiktor

Tak to prawda, firma i prezes robią przekrety jakich mało a panstwo jest bezradne. Uczciwych ludzi za byle co gonią, no ale tak łatwiej.

2
Ciekawski Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Na czym polega praca ? Wystawianie aukcji? Co to za firma ze dalej funkcjonuje i nikt sie za nią nie wziął?

1
z1 Nowy wpis

ZACHĘCAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z KOMENTARZEM !!!!!!!!!!!!!!!! Krótko i na temat opiszę jak przebiegała praca u Szanownego(usunięte przez administratora) Pierwsze słowo jakie przychodzi mi do głowy to TRAGEDIA, zaczynając od zawarcia śmiesznej umowy, miejsca i warunków pracy kończąc na (usunięte przez administratora)traktowaniu pracowników oraz klientów. 1. Umowa. • Podpisana umowa nie gwarantuję tego iż wypłata pojawi się w terminie, zwykle, a tak naprawdę to zawsze pojawiała się nie 10 kolejnego miesiąca a 15. Oczywiście powielone jest to wieloma smsami z zapytaniem oraz prośbami o wypłatę! Zdarzało się że wysłana suma nie była prawidłowa ( pomyłka nawet o 1000 zł). • Nie gwarantuję również tego że pracownik został ubezpieczony, wystarczy wizyta u lekarza i wszystko się wyjaśnia, a wszelkie pytania oraz prośby o wysłanie potwierdzenia odprowadzania składek zostają zbywane i nie wysyłane. 2. Miejsce oraz warunki pracy. • Moje ówczesne miejsce pracy to duża hala, która podczas zimy nie była ogrzewana a temperatura wahała się między 10 a max 15 stopni, oczywiście Pan M.L nie jest aż tak bezlitosny i dla osób które posiadały pracę przy biurku zapewnił elektryczne grzejniki (ale oczywiście nie dla każdego). • Produkty znajdowały się w okropnym nieładzie, przez co często pakujący nie mógł znaleźć konkretnego zamówionego przedmiotu co wiązała się z wykonaniem telefonu do klienta i sprzedaniem mu jakieś bajeczki dlaczego to dany produkt nie może być wysłany (sytuacja powtarzająca się kilka razy w tygodniu). • Toaleta hmmm… w porządku poza faktem iż spłuczka nie działa a swoją potrzebę trzeba było zalewać misą wody. 3. Traktowanie pracowników. Pomijając formę wypłat. To sama współpraca z(usunięte przez administratora) jest bardzo trudna. Spowodowane jest to podejściem oraz etyką pracy !STOP! brakiem etyki pracy! Było wiele sytuacji z których (usunięte przez administratora) się nie wywiązywał. • Produkty, głównie telefony które były odsyłane przez klientów na reklamacje, były przetrzymywane oraz często (usunięte przez administratora) mówił że telefon jest już odebrany lub będzie …….. ( tu podawał konkretną datę), ale oczywiście tego nie robił. Dlatego bardzo często dochodziło do bardzo nieprzyjemnych sytuacji między klientem a pracownikiem odpowiedzialnego za obsługę klienta. Oczywiście takie sytuację zdążały się notorycznie. • W kryzysowych sytuacjach podczas których sami pracownicy nie umieli sobie poradzić (usunięte przez administratora) nie odbierał telefonów, nie odpisywał na maila, prawdopodobnie kierował się zasadą „radź sobie sam” lub „rozmawiaj tak z klientem by kupić więcej czasu”. • Jednym z cięższych sytuacji było/ jest nadal załatwienie jakiejkolwiek dokumentacji, mam tu na myśli PIT czy Świadectwo Pracy. Liczne telefony, smsy czy maile z zapytaniem kiedy pracownik może się ich spodziewać lub kiedy pracownik może pojawić się w biurze pozostawione są bez odzewu. W takich sytuacjach trzeba prosić o pomoc obecnych pracowników by poprosili (usunięte przez administratora) o to aby oddzwonił lub by powiedzieli czy znajduję się na magazynie ażeby zaskoczyć (usunięte przez administratora) i porozmawiać z nim w twarzą w twarz. 4. Traktowanie klientów. Do czasu pracy u (usunięte przez administratora) moja świadomość o tym jak można oszukiwać klientów była całkowicie na innym poziomie. • Produkty które były wystawiane jako nowe ( oczywiście przez samego (usunięte przez administratora) jak i z jego polecenia) CZĘSTO okazywały się produktami używanym, lub z wadami. O czym pracownik dowiadywał się odbierając telefon od wściekłego klienta który rzucał wyzwiskami i zadając pytanie jak można być takim człowiek by wciskać taki SZIT ludziom którzy płacą cenę za nowy produkt a otrzymują używany – oczywiście nie dziwię się!!!! • Kwestia Faktur VAT tą kwestię pozostawię bez komentarza…. Powiem tylko tyle że telefony dotyczące źle wystawionych faktur lub problemów ze skarbówką zdążały się zbyt często! • NAJTRUDNIEJSZĄ rzeczą do wyegzekwowania od Szanownego Pana(usunięte przez administratora) było dokonanie przelewów dla klientów którzy zwrócili produkt. Pomimo codziennej aktualizacji listy klientów oraz wysyłania tej listy na maila oraz na telefon przelewy nie były dokonywane regularnie. ZASADA 14 dni w żaden sposób nie była/ prawdopodobnie w dalszym stopniu nie jest respektowana przez omawianego pracodawcę. OPÓŹNIENIA DOCHODZIŁY DO 2 MIESIĘCY NA SUMY PRZEKRACZAJĄCE 1000 ZŁ. (usunięte przez administratora) często na pytania o zaległy przelew oświadczał że został dokonany dnia X, jednak gdy klient dzwonił dnia Y czyli po paru tygodniach dalej z powodu BRAKU środków na koncie(usunięte przez administratora) po wielu prośbach od pracownika z wysyłał potwierdzenie z dnia Y. Wymienione wyżej aspekty towarzyszyły pracownikom codziennie, więc proszę samemu sobie odpowiedzieć czy warto poświęcać swój cenny czas u Pana(usunięte przez administratora) Ja osobiście NIE POLECAM!.

3
rtd47

Firma nadal istnieje tylko dlatego że pracodawca robi na szaro klientów. (usunięte przez administratora) który Cię zatrudnia to młody facet po 30stce. Po krótkim czasie przekonujesz się że umowa o pracę którą z nim podpisałeś jest nic nie warta, nie odprowadza składek na ubezpieczenie zdrowotne, emerytalne itp. Nie istniejesz. Oficjalnie utrzymuje że wszystko jest w porządku i prawdopodobnie to jakieś nieporozumienie.Taką taktykę obiera w każdej sytuacji- czy to problem samego pracownika czy problem z oddaniem pieniędzy klientowi. Pracownik odpowiedzialny za obsługę klienta musi odbierać setki telefonów od klientów którzy nie otrzymali należnego im zwrotu pieniędzy i składać obietnice bez pokrycia, bo część klientów i tak swoich pieniędzy nie dostaje. Magazynierzy pracują przy 10stopniach, toaleta zepsuta. Jedynie pracownicy od obsługi klienta dostają do dogrzania się grzejnik miejscowy. Pracodawcy żal pieniędzy na włączenie nagrzewnicy w zimie. Wypłata: Przelewy wynagrodzenia zamiast do 10 go dokonywane są do 15 go dnia miesiąca. Nie każdego stać na takie opóźnienia z wynagrodzeniem. Radze się poważnie zastanowić zanim ktokolwiek postanowi zapuścić tam korzenie i zdecyduje się na pracę w firmie widmo.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w General Trading Center Sp. z o.o. spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
R

Brak słów firma (usunięte przez administratora)ludzi nie polecam

Były pracownik

(usunięte przez administratora) Firma daje niby umowe o pracę a jak przyjdzie co do czego to nie ma się ubezpieczenia zdrowotnego. Firma nie odprowadza też skladek do US i nie wysyła PITu więc byli pracownicy sami muszą się rozliczać i płacić podatek do US. Wyplata otrzymana w terminie to też święto. Tak złej firmy nigdy nie widzialem aż dziwne że nasze Państwo pozwala na takie cos. Radzę omijać firmę szerokim łukiem unikniecie nerwów i problemów.

1

Zostaw merytoryczną opinię o General Trading Center Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
General Trading Center Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 3 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Czerwińskiego 6 lok. 207
    40-123 Katowice
  • NIP: 6342815961 REGON: 243150429 KRS: 0000446165
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
General Trading Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii