Pracowałam w tym biurze trochę ponad 2 lata i chciałabym się podzielić swoją opinią, ponieważ opinia Pana o nicku Łukasz jest bardzo krzywdząca i może wprowadzać w błąd osoby, które chciałyby podjąć zatrudnienie w tym miejscu. Po pierwsze nie jestem pewna czy Pan powinien się wypowiadać na temat firmy po tak krótkiej współpracy, która wynosiła zaledwie kilka tygodni. Rozumiem, że Pan mógł mieć takie odczucia ze swojej strony natomiast ja osobiście widziałam zupełnie inną sytuację - Pan nie umiał się dopasować do warunków pracy, których przestrzega każdy tam zatrudniony pracownik jak chociażby układanie dokumentów zgodnie z przyjętymi tam zasadami. Nie wspominając o tym, że odkąd przyszedł chciał wszystko zmieniać, m.in. sposoby katalogowania dokumentów księgowych aż po zmianę obowiązków swoich jak i innych współpracowników, których uważał za niższych rangą i chciał z tych studentek, o których wspomina zrobić swoje asystentki, mimo faktu, że obowiązki każdy ma odpowiednio dobrane do swojego stanowiska. Cytując Pana "od wprowadzania faktur czy ich układania miałem asystentów, a sam zajmowałem się poważnymi sprawami jak księgowania". Rozumiem, że nie każdy musi się lubić, jednakże każdy z pracowników zachowywał profesjonalizm i próbował współpracować z tym Panem, który niestety bardzo utrudniał tą współpracę na każdym kroku. Pan do samego końca współpracy uparcie ignorował zarówno wspomnianą Panią K. i jej pomocne rady - na co powinien zwracać większą uwagę, jak i współpracowników, którzy starali się wspomagać Pana swoim dotychczasowym doświadczeniem, co skończyło się niestety wielkim bałaganem w dokumentach jak i poprawianiem po Panu księgowań, ponieważ niedokładnie zapoznawał się z dokumentami od klientów. Pan zapewne ma dużą wiedzę w tym zawodzie tego jestem pewna, niestety nie umiał wpasować się w zasady panujące w danym miejscu pracy, wolał działać na własną rękę. Osobiście bardzo dobrze wspominam współpracę zarówno z pracodawcami jak i współpracownikami. Szefostwo (w tym wspomniana wyżej Pani K.) zawsze stara się znaleźć dla każdego z klientów najlepsze rozwiązanie ich problemów co świadczy o ich wielkim zaangażowaniu w to czym się zajmują zawodowo. Współpracownicy zawsze chętnie pomagali i wspierali się nawzajem, co czyniło naprawdę przyjemną atmosferę w pracy. Gdy byłam chora i nie byłam w stanie pracować współpracownicy niejednokrotnie wspierali mnie przejmując moje obowiązki (nie z przymusu, ale ze zwykłej uprzejmości) - w tym zawodzie terminy są sztywno narzucone przez prawo i nawet choroba ich nie przesunie, a dzięki ich wsparciu wszystko było zawsze na czas. Gdy przyszłam do tego biura nie miałam doświadczenia w pracy z danym programem księgowym, ale pod opieką szefostwa jak i współpracowników opanowałam program bardzo szybko, nie wspominając o wiedzy jaką zdobyłam pod ich troskliwym okiem przez cały czas współpracy. Każdy kto zna ten zawód wie, że księgowym w ostatnich latach przybyło obowiązków, więc nic dziwnego, że czasami panuje chaos, jednakże nie znam innego miejsca pracy gdzie tak sprawnie sobie z tym radzono. Wyrozumiałość, cierpliwość, wsparcie, ale też zaufanie to coś czego brakuje wielu pracodawcom, ale tu to wszystko otrzymałam i byłam bardzo zadowolona z tej pracy. W tym miejscu pracy upewniłam się, że jest to mój wymarzony zawód. Dodam, że zakończyłam z tą firmą współpracę tylko i wyłącznie ze względu na swoją przeprowadzkę do innego miasta, ale nawet mimo zakończenia współpracy mogę zawsze liczyć na wielkie doświadczenie i poradę ze strony dawnych współpracowników jak i szefostwa. Jeżeli ktoś szuka pracy, w której chce się realizować, ale również zdobywać nowe doświadczenie zawodowe w przemiłej atmosferze to serdecznie polecam Biuro Rachunkowe Risko Consulting Sp. z o.o. w Łodzi.
Jeśli chodzi o pracę w Risko to mogę wyróżnić kilka spraw, które uważam za ważne: 1) pani GK jest bardzo wyluzowana ale mało konkretna, 2) brak wprowadzenia pracownika/ zleceniobiorcę w zakres wymagań stawianych przed nim, 3) najważniejsze dla GK jest by było mleko do kawy i by w wyciągu było wprowadzone "nie podlega" w kosztach bankowych 4) układanie dokumentów jest ważniejsze nad prawidłowym prowadzeniem księgowań,:) 5) ciągle w nie do czasie, ale to wynika albo z systemu motywacji studentów do pracy albo z bałaganu jaki panuje w hierarchii pracy - nie poznałem jeszcze tak źle zorganizowanej osoby 6) wiedza i doświadczenie doradcy podatkowego jest duże,
trudno stwierdzić, gdyż ostanie stanowisko było opisane jako samodzielne księgowanie, a teraz to może być trochę okrojone w obowiązki, dobrze, że wątek powstał bo wprowadzenie w firmę jest na bardzo niskim poziomie,
Risko Consulting Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowiska Księgowa. Czy ktoś z Was orientuje się co wchodzi w skład obowiązków na tych stanowiskach?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Risko Consulting Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Risko Consulting Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.