Mam pytanie ile tam kierowca zarabia ?
Brutto jakieś 5500, plus dodatek za godziny nocne, dodatek za pracę w święto, karta paliwowa, premia. Realnie 6000 netto można zarobić.
Pierwszy miesiąc płacą tylko za szkolenie, na rękę wychodzi 3300. Później, przy wyrobieniu nadgodzin, jest to ok 5000 zł. Po otrzymaniu drugiej umowy nie wiem, bo jeszcze jej nie dostałem. Podałem kwoty netto. Sama praca nie jest wymagająca. Atmosfera jest ok. Większość ludzi jest przyjaźnie nastawionych, chociaż zdarzają się buraki.
Cześć :), Od 5 lat pracuję na statkach kontenerowych (aktualnie w stopniu oficera wachtowego) . O kontenerach, sposobie wyładunku, zakładunku i sposobie planowania wiem absolutnie wszystko. Pracowalem w terminalach m.i.n. takich jak Barcelona czy Las Palmas z jednym szczegółem, od strony statkowej ????. Moje pytanie czy mam możliwość aplikacji na jakies stanowisko w terminalu DCT? Czy pracuje ktos tam kto byl ściśle zwiazany z branżą morską wczesniej :)? Z góry dziękuję bardzo za odpowiedź
pojawiło się ogłoszenie na stanowisko kierownika ds.kadr i płac. Czy ktoś może się orientuje jakie są zarobki na tym stanowisku oraz jakie są szanse na dostanie się z zewnątrz?
Interesuje mnie kariera na stanowisku Planista. Czy ktoś mógłby opowiedzieć o pracy w tej branży i podzielić się doświadczeniami z zatrudnienia w firmie DCT Gdańsk S.A.?
Z ulicy bardzo ciężko się dostać od razu na planistę, najpierw są przeprowadzane rekrutacje wewnętrzne - chętnych zawsze jest masa. Planista zajmuje się rozplanowaniem kontenerów na placu jak i na statku, angielski komunikatywny obowiązkowy do porozumiewania się z załogantami statków
Szukam pracy w mieście Gdańsk. Interesują mnie średnie zarobki w wysokości 6400 PLN. Czy ktoś wie, czy mogę liczyć na takie w firmie DCT Gdańsk S.A.?
Witam, jakie doświadczenie jest oczekiwane od kandydatów na stanowisko operator suwnicy/kalmara?
Obowiązuje ścieżka kariery , w OPS zaczynasz od kontrolera i pniesz się po stanowiskach . Jak już masz zostać operatorem suwnicy - szkolenie i egzamin w TDT.
Przyłączam się do pytania Jaki system godzinowy dla operatora kalmara i jakie w jakich okolicach wynagrodzenie
Wszyscy pracujemy w systemie 12h, 6-18,18-6. Możesz zacząć karierę jako kontroler lub kierowca ciągnika siodłowego. Z ulicy nie zatrudniają na operatorów RTG. Obowiązuje ścieżka rozwoju, nawet jeżeli posiadasz już doświadczenie i uprawnienia. Każdy cierpliwie czeka.
W kwartale ilość godzin musi się zgadzać. Przeważnie jest 2/2, ale zdarzy się i 5 dni wolnego pod rząd, albo trzy dni pracy. Pojedyncze zmiany są rzadkością, zazwyczaj są to dwa dni.
Czy aktualnie trwa rekrutacja w DCT Gdańsk ? Interesuje mnie obsługa suwnicy. Czy ciężko dostać pracę na tym stanowisku? Jak wygląda praca takiej osoby ( praca raz na suwnicy A innego dnia na dole)? Ile h I jakie zmiany. Z góry dziękuję
Z "ulicy" są rekrutacje na kontrolera oraz operatora ciągnika siodłowego(wymagane prawo jazdy kat.C). W firmie jest ścieżka rozwoju, z ulicy nie dostaniesz się na operatora suwnicy, nawet jeśli posiadasz uprawnienia. DCT wymaga doświadczenia na terminalu, 12 lub 18 miesięcy (zależy od konkursu) żeby móc wziąć udział w konkursie na operatora suwnicy placowej. Konkursy są organizowane raz, czasem dwa razy do roku. Realnie pracownicy czekają średnio po 3 lata, żeby się dostać na suwnicę, chętnych zawsze jest więcej niż miejsc. także każdy cierpliwie czeka.
Wszyscy zmiany 12h, 6-18, 18-6, 365 dni w roku. Zazwyczaj grafik 2/2, ale zdarza się i tydzień wolnego w miesiącu, każdy grafik jest inny, rozliczenia są kwartalne i nic nie stoi na przeszkodzie by się z kimś zamienić.
Młodszy operator sprzętu magazynowego, jakie warunki i jaka ścieżka rozwoju?
Czym w DCT Gdańsk S.A. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Karta paliwowa, ubezpieczenie grupowe, multisport, opieka medyczna Medicover, dodatki za pracę w nocy i święta, posiłki regeneracyjne w okresie zimowym, paczki na święta dla dzieci.
Kilka słów o pracy kontrolera, robota jest co więcej niż niewolnicza, ja po szkoleniu wytrzymałem trzy tygodnie i zostawiłem ten bałagan, nie dość że trzeba łazić po statku i uważać na każdym kroku, trzeba pracować na zewnątrz bez względu na to czy jest -20 czy +40, zasuwać z długimi nieporęcznymi i ciężkimi tyczkami i odpinać kontenery, atmosfera jest zła, brygadziści chamscy, zarząd to cwaniaki, rączka rączkę i tak dalej.. jeszcze raz uważać na wszystko by nie wpaść w jakąś dziurę, nie wypaść za burtę, nie zostać przejechany przez ciężarówkę albo inny sprzęt albo żeby kilkanaście ton nie spadło Ci na łeb, za taką kasę to jest po prostu śmieszne. Kasa w Biedrze już sto razy lepsza i cywilizowana praca.
Przy założeniu, że mam udokumentowane doświadczenie na suwnicach RTG i STS, to czy mogę liczyć na zatrudnienie w DCT? Parę innych uprawnień portowych też się znajdzie.
Możesz liczyć na zatrudnienie jako Młodszy Kontroler lub Operator Ciągnika Siodłowego. W DCT obowiązuje ścieżka rozwoju, z ulicy nie zatrudniają na suwnice. Każdy cierpliwie czeka na swoją kolej zdobycia uprawnień.
dla mnie spoko pracodawca, sa lepsze i gorsze dni jak w kazdej pracy, jednak koniec koncow nie ma na co narzekac. duzo wolnego w miesiacu i fajne widoki - wschody i zachody slonca.
Lubię atmosferę w DCT Gdańsk S.A. za: Super pracodawca. Polecam. Kto źle pisze o Dct to niech zmieni pracodawce na prywaciaża. Ciekawe jak szybko zmieni zdanie.
A świstak zawija je w te sreberka .Chyba pracujesz w Dct parę dni popracuj min miesiąc to wtedy poczujesz na własnym grzbiecie tą super atmosferę .
A ja pracuję 8 lat i nie mogę powiedzieć złego słowa na pracę w DCT. Ten kto narzeka widać nie dostał po tyłku od życia ani nie pracował u prywaciarza za michę ryżu.
Proszę Cię, chwalisz swojego oprawcę? Pracowałem w DCT i nikomu nie życzę takiej tyrki i bycia (usunięte przez administratora)za byle co bo dzban brygadzista ma zły humor, swoją drogą to oczywiście nie wszyscy byli źli, ale ten kto tam był to wie o kim mowa.
Popieram, ja przepracowałem 6 lat. Żadne pieniądze nie przekonają mnie żebym tam wrócił. Nie dajcie sobie wmówić, że DCT to jedyna opcja a wszędzie wokoło jest źle. Ten co potrafi cokolwiek i pracy sie nie boi ma szanse na lepsze życie nic pracownika DCT.
Witam jaki jest dzienny limit godzin oraz stawką miesięczną dla konserwatora infrastruktury drogowej oraz wodno ściekowej dzieki za info pozdrawiam
czy ktoś może coś powiedzieć o pracy MŁODSZY ELEKTRYK INFRASTRUKTURY, albo automatyk, jakie zarobki, godziny pracy?
Czy w DCT Gdańsk S.A. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
z tego co widze po kometarzach to tutaj jest nie za ciekawa atmosfera pomiedzy pracownikami we firmie...
Witam, czy ktoś z Państwa aplikował na stanowisko młodszego automatyka? Warto? Polecacie Państwo czy raczej trzymać się z dala od tego pracodawcy? Czekam na konstruktywne i merytoryczne opinie!
Wiadomo coś o wznowieniu rekrutacji na kierowcę w terminalu?
Szkolenie dla checkera to 4 tygodnie, kierowcy mają 2 tygodnie szkolenia. Mogą się wypowiedzieć tylko jak wygląda praca kierowcy. Pierwsze 2 dni to szkolenia bhp hr i ogólnie o tym jak działa DCT. Potem jest szkolenie z instruktorem jazdy. To jest 2 tygodnie po 8 godzin. Przerwy to 3x40 min chyba że dużo osób wzięło chorobowe albo urlop na żądanie. Wtedy przerwy są tylko 2. Premia oscyluje między 0 a 850 zł. Zależy to od jakiegoś wzoru. Zazwyczaj jest 600 albo 850. Praca po początkowym stresie robie się nudna i monotonna. Sprzęt jest zadbany i raczej wygodny,
dwa tygodnie czyli 14 dni czy 10 dni po 8 godz ? czy czas szkolenia jest ok czy może aż za długi ? orientujesz się ktoś czy szkolenie w firmie zew jest darmowe ?
Szkolenia zawsze po 8h od poniedzialku do piatku. Zalezy od stanowiska - 2 lub 4 tygodnie. Jak potrzebujesz wiecej czasu, to nie ma problemu, przedłuża Ci szkolenie. Umowa 3msc okres próbny, pozniej czas określony. Na czas szkolenia masz czysta „gołą podstawę” po szkoleniu wchodzisz w system 12h, dzien i noc - wtedy dochodzi premia, dodatki za godziny nocne i swieta, nadgodziny.
W Dct płatne i 10 dni trwa W firmie zewnętrznej tez coś koło Tego i bezpłatne . Ogólnie nie polecam zewnętrznej No chyba ze chcesz dorobić sobie
myślałem żeby dorobić... a jak wygląda ten system komputerowy ?? ciężko ogarnąć ? w firmie zew też praca tylko 12h ? czy jest moze opcja po 8h ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 69.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Baltic Hub Container Terminal Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.