Porażka i totalne olewanie klienta.
Kompletny brak podstaw profesjonalnej obsługi. (usunięte przez administratora) Codziennie wyłączanie internetu koło północy. Zgłoszenie awarii przyjmowane jest w następującej kolejności> 1. Proszę zadzwonić . 2. Telefonicznie reklamacji nie przyjmujemy - proszę zgłosić na bok 3. Na bok nie, czy wysłała Pani/Pan informacje listownie? I tak przez lata w koło Macieju.
ZICOM to taka firma, która oferuje internet tylko dla wybranych mieszkańców w Jarosławiu potrafili na jednej ulicy podłączyć tylko trzy domy i zając sześć słupów elektrycznych a ulicę obok gdzie chętnych było sześć domów to już nie podłączyli choć na Facebooku pisali, że bez problemu podłączają wszystkich chętnych nawet jak niema możliwości po słupach elektryczny to podłączą po słupach telekomunikacji.
Typowy "prywaciaż": płacić jak najmniej, wymagać jak najwięcej. (usunięte przez administratora) Samozatrudnienie. Wstyd dla pracownika, duma dla pracodawcy.
Internet ok ale tv porazka bardzo czesto sie zawiesza albo wyswiletla sie ze jest jakis blad. W ciagu tygodnia potrafi byc cztery dni bez tv
Czy firma wymaga, żebyś pracując dla nich założył własną działalność? Nie było innej możliwości zatrudnienia? Na swojej stronie szukają doradców klienta w różnych lokalizacjach. Oferują przez pierwsze trzy miesiące - okres próbny umowę zlecenie, a następnie indywidualne ustalenia co do formy zatrudnienia. Nie ma wzmianki o zakładaniu własnej firmy. Piszesz, że warunki wynagrodzenia nie były satysfakcjonujące. Czy można je było podwyższyć dodatkami w postaci premii za dobre wyniki lub pakietu socjalnego?
@anonymous, zgadzam się z Tobą. Na tym forum poszukujemy informacji o pracodawcach i aktualnie prowadzonych rekrutacjach. Może ktoś z obecnych pracowników firmy mógłby dodać kilka szczegółów dotyczących zatrudnienia? Jaka według Was jest atmosfera w pracy i relacje z przełożonym? Czy pracownik może liczyć na bonusy w postaci premii, szkoleń lub pakietu socjalnego? Czy praca jest zmianowa, a grafik elastyczny? Zachęcam Was do zostawiania swoich opinii o pracodawcy.
Możecie ludzie pisać merytorycznie o PRACY W TEJ FIRMIE, a nie o tym że macie słaby ping albo źłe wam podwiesili kabel do ściany. Jak sama nazwa wskazuje, forum GOWORK służy do podzielenia się opinią o jakości, zaletach lub wadach pracy u danego pracodawcy. Proszę o informację jak wygląda praca w Zicom, jak się współpracuje z resztą pracowników, czy ten Pracodawca jest wart polecenia. Tylko merytoryczne odpowiedzi najlepiej w języku Polskim, po polsku pełnym zdaniem i wyczerpująco.
Przyłącz do budynku został wykonany po partacku i pomimo kilku interwencji wykonawca nie kwapi się wykonać to poprawnie.
@anonymous, na forum nie atakujemy się nawzajem, więc bardzo proszę o zaprzestanie tego typu komentarzy. Czy ktoś z Was pracował lub pracuje w ZICOM NEXT? Co możecie powiedzieć o pracy w tym miejscu? Jak oceniacie warunki oferowane przez tego pracodawcę?
Widzę, że większość poniższych opinii pochodzi od klientów firmy ZICOM NEXT. Może jednak zechciałby wypowiedzieć się także któryś z pracowników tej firmy? Jak pracuje się w tym miejscu? Czy warunki oferowane przez tego pracodawcę są satysfakcjonujące? Zachęcam do dodawania swoich opinii! Każda z nich z pewnością będzie bardzo cenna dla osób zainteresowanych pracą w tym miejscu.
Jako klient: moim zdaniem internet nie działa z taką prędkością jak powinien, można sprawdzić przez strony download i upload. Poza tym obsługa tych pań (nazwijmy je umownie konsultantkami) to żenada. Cwaniactwo, bardzo nieprzyjemne i nieuprzejme, zero lub po prostu nieumiejętność podejścia do klienta no ale jak się nie ma argumentów to czymś trzeba to nadrobić.
Zamiast wylewać żale na forum zgłoś to do nich a nie z pretensjami na jakieś forum jak badasz ten speedtest zapewne poprzez WI-FI jak większośc Januszy więc weź pod uwage że transmisja po sieci bezprzewodowej jest niestabilna i zbadaj bezposrednio po kablu i wtedy pretensje.
Szkoda, że pracownicy nic nie piszą. Interesuje mnie praca
Można dzwonić wysyłać emaile sms i tak nikt nie odpowie.Od dnia 15.12.2017 do dziś 19.12.2017 nikt nie reaguje na próśby nie działającego internetu.Dział techniczny milczy reklamacje milczą konsultanci też.PRL całą gębą płać i nie narzekaj.Wstyd! Zicom Jelenia Góra
ZICOM to dla mnie utrapienie. Ciągle awarie w nadawaniu sygnału tv,Internet działa jak działa to swoim życiem. Zapewnia no mnie, ze to 22 wiek a po ostatnim weekendzie myślę ze cofnęli sie do komuny, gdzie był tylko jeden kanał tv. Wiem tez, ze na pewno nie przedluze umowy ze względu na brak jakiej kolwiek poprawy usług .
Instalatorzy z tej firmy robiąc swoją instalacje uszkadzają przy okazji instalacje innych operatorów nie wiadomo czy robią to celowo czy z głupoty( po akcjach które odwalili sądze że z tego drugiego powodu) także mieszkańcy szczególnie bloków patrzcie takim na ręce jak już ich wpuszczacie.
Jako klient ZICOM powiem tak. Jak działa to działa zgodnie z tym na co opiewa umowa. Lecz jeśli jest awaria (a to niestety nader często się zdarza) to można zapomnieć, że w ogóle ma się tv, internet albo telefon. Dodzwonić się do biura obsługi klienta nie ma szans, nawet automatu kolejkującego dzwoniących nie ma, więc trzeba dzwonić raz za razem w płonnej nadziei, że ktoś odbierze. Awaria zazwyczaj trwa ok 1h. Innymi słowy, albo masz na co się piszesz, albo nie masz nic i jedyne co możesz zrobić to czekać, bo obsługa jest niedostępna. Niech potencjalni klienci sami zdecydują czy im odpowiada takowa jakość usług.
ale niby twoim zdaniem dlaczego mieliby wprowadzać takie ogranicznie? próbowałeś w tej sprawie kontaktować się bezpośrednio z firmą?
Zicom to chyba jedyna firma która ogranicza prędkość internetu bez powiadomienia. Mam w tej chwili ograniczoną prędkość a nie wiem z jakiego powodu.
Skontaktuj się z nimi w tej sprawie a nie wylewaj żale na forum 99% przypadków z wolnym działaniem internetu to wina routera tudzież konfiguracji wifi potem dzwonią tacy "Janusze internetu" z pyskiem którzy wszystko wiedzą lepiej.
okazuje się, że negatywne komentarze pod adresem firmy/ polityki firmy nie są bezzasadne. (usunięte przez administratora) W firmie duży chaos jest na porządku dziennym. Brak profesjonalnych szkoleń oraz ułatwiającego pracę podziału obowiązków. Bardzo prowizoryczne tygodniowe przyuczenie po którym pracownik obejmuje stanowisko z ideą “Radź sobie” bez wspomnianych powyżej informacji o zakresie kompetencji na danym stanowisku. Także o narzędzia potrzebne na stanowisku pracownik musi sam się zatroszczyć. W firmie częste są sytuacje gdy współpracownicy celowo wprowadzają w błąd. Co więcej, w firmie brak jednomyślności, wielokrotnie zdarzają się sytuację, gdy różne osoby wydają sprzeczne polecenia. Pomimo, że personel w firmie nie jest zbyt rozbudowany, i tak brak w niej solidarności, zaufania a wręcz dojmujące uczucie podejrzliwości. Dla stażysty/osoby obejmuje stanowisko pracownika administracyjnego-biurowego demotywujący może być brak chęci współdziałania I dzielenia się wiedzą ze strony wspólpracowników. Pracownika a-b obowiazuje zakaz używania telefonów komórkowych oraz spożywania posilków na stanowisku pracy. Doceniane cechy osobowości to cwaniactwo czy lizusostwo oraz tworzenie odpowiednich pozorów. Atmosfera w pracy 5/10. (Dominujące cechy to: cwaniactwo, chamstwo, plotkowanie i podkopywanie niczym w najprzedniejszej operze mydlanej.) Nie zalecane jest także korzystanie ze zwolnień lekarskich. W przypadku skorzystania z L4 następuje natychmiastowa reprymenda. Mniej problematyczne jest przyjście z niedyspozycją do pracy, do czego dostosowują się pracownicy. Pracownik administracyjno – biurowy może spotkać się także z sytuacjami gdy jest ściągany z urlopu aby obsłużyć ekspres do kawy. Co ciekawe już stażysta jest zobligowany do pracy w nadgodzinach. Oczekiwane efekty pracy stażysty to 110 % plus coś ekstra przy wspomnianym przyjemnym show I nienagannej prezencji. Przyjaciołom raczej nie polecam tej firmy, w przypadku posiadania umiejętności I kwalifikacji można znaleźć lepiej prosperującą firmę, zaś w przypadku braku kwalifikacji, I tak trudno będzie zdobyć w firmie jakieś konkretne I przydatne umiejętności. Jeśli chodzi o korzyści, z pewnością dużym plusem jest szybkie tempo pracy I duży zakres obowiązków (usunięte przez administratora)
Witam. Nie pracował u nas żaden pan Mariusz w ostatnim czasie, a tym bardziej na stażu w sekretariacie takiej osoby nie było. Natomiast była Pani Magdalena na stażu, która ukrywając się pod takim pseudonimem opisuje rzeczy nie z tej ziemi. Pracodawca podjął decyzję o przerwaniu stażu z przyczyn leżących wyłącznie po stronie tej Pani a przede wszystkim poprzez niestosowne zachowanie się wobec przełożonych, skonfliktowaniu się w ciągu niecałych 2 miesięcy z zespołem pracującym ze sobą długie lata oraz notorycznym kłamstwie i lenistwie. A i owszem duża śmiałość i otwartość wobec męskiej części firmy ( np. pana Marka) była nieakceptowalna w naszym środowisku. Tu z pozdrowieniami żona tegoż Pana:) Życzymy jednak Pani dużo dobrego i znalezienia odpowiedniego Pracodawcy. Proszę także zastanowić się nad hejtem, który jest zarówno bezzasadny, jak i niedopuszczalny. Aktualnie pracodawcy sprawdzają jakie treści udostępniamy na swoich profilach społecznościowych, jakim słownictwem się posługujemy w komentarzach, i czy wyrażane przez nas poglądy nie obrażają uczuć innych. Wszelkie niedopuszczalne zachowania mają realny wpływ na ścieżkę kariery i procesy rekrutacji. Zespół firmy Zicom Next Sp. z o.o.
Wtrącę swoje 3 grosze... Kilkukrotnie próbowałem się dowiedzieć czegoś o ich szkielecie sieci, do jakich węzłów są podłączeni itd by się zorientować, czy warto zmieniać dostawcę i rzeczywiście są gotowi by na większą skalę dawać Internet. Niestety zawsze bebłanie o światowodach i wysokiej przepustowości do domu, ale jak piszę, że pytam nie o to ile do domu, to milkną... Co mi po światłowodzie do domu, jeśli mają słaby szkielet i im się zapycha albo szybko zapcha?? Co mi po dostawcy jeśli sami są podłączeni tylko w 1 punkcie i jak im padnie to nie będzie w ogóle netu... Wygląda na firmę krzak, bo nie chcą odpowiadać na takie pytania, więc pewnie jadą na marketingu,m że do domu światłowód, ale mi nie zależy na szybkim połączeniu tylko z nimi.
kleks to nie do końca tak jest, Pierwsza sprawa to to że rdzen jest nadmiarowy( czyli net ktory przychodzi do dostawcy) jak i dystrybucje tez zazwyczaj sa nadmiarowe( czyli to co bierze np zicom i puszcza do sieci dostepowej)natomiast siec dostępowa na ktorej końcu sa uzytkownicy juz zazwyczaj nie jest nadmiarowa i nie ma sie czemu dziwic bo zazwyczaj ISP ma spory obszar i po prostu koszty utrzymania takiej sieci byłyby bardzo duze i przez to internet byłby duzo drozszy, awarie w dystrybucji sa rzadkie natomiast częstsze sa w sieci dostepowej, przy zastosowaniu swiatlowodow zdarzaja sie rzadko ale jak np tauron uwali swiatlowod na linii to nic sie nie poradzi. A druga sprawa to to że nikt Ci nie poda informacji o budowie sieci dlatego że pracownicy nie moga tego robić, reguluje to umowa o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa. Trzecia sprawa to to że Pani która zazwyczaj sprzedaje usługi, nie ma pojęcia jak zbudowana jest siec internetowa operatora.
Mam awarię, nie wiem w czym tkwi problem. Szukałem w internecie gdzie to można zgłosić i nie znalazłem, będę musiał poświęcić swój czas i podjechać samochodem osobiście i zgłosić. Błąd 700
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zicom Next Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Zicom Next Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zicom Next Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Zicom Next Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Zicom Next Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.