Polecam:) (usunięte przez administratora)
Firma która niszczy się od środka. A raczej niszczą ją pracownicy którzy myślą, że są ważni i mogą rządzić wszystkimi dookoła. (usunięte przez administratora)"motywacja" obelgami to schemat każdego dnia pracy.
Niszczą ją pracownicy ????? Wątpię dla mnie niszczą ją ci co teraz zarządzają. Przykład: Pracownicy co pamiętają to wiedzą do czasu jak był (usunięte przez administratora) zawsze coś się działo i pracownik-punkt był wynagradzany za to co robił np. "oczko" , premia świąteczna itp. a teraz ??? Grudzień - premia miesięczna za wyrobienie targetu została zamieniona na premię świąteczną - najważniejsza jest nazwa "świąteczna" a tak naprawdę to premia za wyrobienie planu. Super !!! Odkąd Pan J.B usunął się "w cień" i zarządza firmą M.F pokazuje że pracownik się nie liczy.(usunięte przez administratora) chce pokazać że umie lepiej tylko to jest kosztem pracownika - mniej mu dam a i tak będzie zap.... - "Język Strachu ". Brawo Wy !!! A co do (usunięte przez administratora)lepiej nie będę się wypowiadał - brak słów - dać mu tylko koszyk i do kościoła na święconkę z akcesoriami.
Praca godna polecenia osobom które mają problem z samodzielnym myśleniem, a zdania "przepraszam, ma pan-i rację" oraz "oczywiście że doniosę co dzieje się w naszym punkcie" są ich ulubionymi.
Brak słów na działanie firmy Ludzie są zastraszeni i pracują. Chociaż kto pracuje albo lize (usunięte przez administratora) szefostwu albo siedzi cicho by tylko przesiedziec. Tylko nasuwa się pytanie, dlaczego działania firmy które ewidentnie są mobbingiem nie są w żaden sposob egzekwowane????????
A MOŻE KAŻDY Z WAS KUPIŁ BY PO JEDNYM AKC I ULZYŁ NAM TROCHE W CIERPIENIACH MAKSYMALNY RABAT 10% :)
Normalna, luźna rozmowa z kierownikiem punktu. Od razu tłumaczy jak wyglądają zarobki, jakie są godziny pracy i inne podstawy.
1. Zainteresowania. 2. Dlaczego te studia i jak one pomogą w wykonywaniu pracy. 3. Jak sobie radzisz z trudnymi klientami? 4. Co byś zrobiła, gdyby wpadł rozwścieczony klient i zaczął wyzywać firmę? 5. Dlaczego chcesz pracować jako doradca klienta? 6. Napisałaś w CV, że... co to znaczy? Tak mniej więcej, bo to nie były suche pytania, zadawane jeden po drugim.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dramat co się dzieje, nie wiem co gorsze, fakt że ludzie traktowani są gorzej niż zwierzeta,czy to,że to wszystko prowadzi do rozpadu firmy.. fajne się pracowało,,,dobrze nawet zarabiało,ale kosztem zdrowia? Nie
Też myślę,że to wszystko prowadzi do rozpadu firmy.pracownicy tak jak szybko przychodzą to jeszcze szybciej odchodzą,aCi długoletni szukają innej pracy,Czy Właściciel tego nie widzi?Panie z biura też zrobiły się jeszcze bardzie nieuprzejme/nigdy i tak nie były/nie rozpatrują reklamacji,przecież jak my będziemy" na nie "wobec Klienta to On przejdzie do innego operatora,Czują się lepsze?do siedzą przy komputerze?Było fajnie,może Dyrekcja w końcu zareaguje i sprawdzi kto pracuje ,a kto tylko udaje i się wywyższa.
Proponuję "wspaniałej" trójce z firmy wystąpić w nowym show BigBrother, nadają się idealnie... To jest właściwy kierunek...
Pracownicy comtexu traktowani są jak maszyny. "Kupiliśmy" cię więc masz pracować przez 8 godzin na maksymalnych obrotach i masz robić to co my chcemy. Co z tego, że często nauki koordynatorów nawet w teorii są bez sensu. Koordynatorzy są nad tobą więc uważają, że wiedzą lepiej i nie masz nic do gadania.
Nie pracuję juz w tej Firmie, niemniej jednak ciągle mam kontakt z ludźmi którzy tam pracują, osobiście czekam na moment, aż w końcu ktoś nie wytrzyma i pójdzie do Inspekcji pracy, bo to jak traktują ludzi jest nie do pomyślenia.
Pracę w comtexie można opisać kilkoma słowami: ciągłe czepianie się o najmniejsze pierdoły; nakaz robienia wszystkiego "naokoło" bo przecież nie może być zbyt łatwo; brak zrozumienia, że dookoła jest kilkanaście innych punktów i nikt nie zmusi klienta żeby przyszedł właśnie do naszego. Co gorsza, cała atmosfera i mania donoszenia przenoszą się na najniższe szczeble, czyli kierowników punktów.
Myślałem, że tylko naszemu kierownikowi sodówa uderzyła do głowy. Teraz nie dość, że kamery na nas patrzą, to jeszcze łazi napompowany kierowniczek i rządzi. Rozumiem, że jego zadaniem jest pilnowanie porządku i ładu, ale można poprosić o wykonanie jakiegoś zadania, a nie wydawać rozkazy jak w wojsku. Szkoda, że tak się dzieje, bo bardzo lubiłem tą pracę, ale szkoda zdrowia... Mam nadzieję, że przyjdzie taki czas i na każdym punkcie zostanie tylko najważniejszy (czyt. obecny kierownik) i będzie robił wszystko perfekcyjnie - obsługiwał klientów, zajmował się papierkami, zajmował się reklamacjami, itd. Z całego serca każdemu kto od jakiegoś czasu zaczął się puszyć życzę aby siedział w punkcie 6 dni w tygodniu i do domu wracał wykończony fizycznie i psychicznie.
Niektóre ludki z posów po ładnym chłopcu się burzą:). Tylko troche mało tego. Cały pos w którym pracuję i jakieś trzydzieści innych wam kibicują. Dobra rozrywka za darmo:). Comtex powinien wam płacić więcej za rozrywkę:). Jak się znudzi to zacznijcie pracować jak inni. Normalnie. O ile zdążycie. Coraz niższe loty ale nie przestawajcie. Tylko chyba większych emocji u nikogo to nie budzi. Ale przynajmniej radochy. Piszcie o waszych ulubieńcach i dalej się do nich uśmiechajcie. Honorowo:)
Nie wiem w sumie co wiedzą własiciele ale wiedzą na pewno co robicie w czasie pracy:). Macie czas dzieci.
Pracowałem w tej firmie przez kilka lat. Potrafie ocenić co za cyrki tutaj się działy Najwięcej czasu to mają, ale koordynatorzy którzy zapewne popijając kawkę ciągle patrzą na ciebie oczami kamery i rozliczają z każdego ruchu. Ludzie zejdzcie na ziemię. Akcesoria akcesoria popedzane akcesoriami, a gdzie zachęta i motywacja dla pracowników? Głęboko w (usunięte przez administratora) Pracownik jest śmieciem w tej firmie! Dlatego cieszę że się już tutaj nie pracuje. A co do komentowania to widzę że ewidentnie cześć komentarzy należy do elity tejże firmy Powodzenia dla wytrzymałych
Dobrze interpretuje? Koordynator R już nie pracuje w tej firmie? Zwolniony czy sam odszedł? Jeżeli to drugie to Z tego co kojarzę to drugi Koordynator (wcześniej był na świętokrzyskim fajny gość) który podziękował za pracę. To świadczy o tym i potwierdza że nie najlepiej jest w tej firmie. Rozpierdzieli się to. Nie ma mnie w tej firmie kilka miesięcy ale widzę że nic się nie zmieniło jeżeli chodzi o współpracę z przełożonymi.
MF i SW myślą, że sami mogą poprowadzić wszystkie Comtexowe punkty. Gdzie wy biedaki znajdziecie pracę jak już to wszystko je.....ie? A widząc co się dzieje to kwestia kilu miesięcy
OMIJAĆ Comtex SZEROKIM ŁUKIEM!
Racja.Rotacja mówi sama za siebie.Jeszcze ta nieszczerość i plotkarswo.Dobrze,że już mnie tu nie ma i wszystkim zyczę znalezienia innej pracy.
(usunięte przez administratora)- do niedawna zwykły, szary pracownik comtexu. "Przejęła stery" po RP nie mając pojęcia o tym co robi. Sylwia, to że jesteś "koleżanką" MF nie oznacza, że możesz traktować ludzi jak śmieci. Nie masz pojęcia o zarządzaniu pracownikami, nie masz pojęcia o sprzedaży. Przestań kozaczyć, bo niedługo i tak będziesz na dole....
MF myśli że jest bogiem, a tak naprawdę każdy, w każdej chwili, może go zastąpić poprawiając tym samym wizerunek firmy. Panie MF, nie tak to się robi...
Jeżeli chodzi o telemarketing są zmiany i to na korzyść firmy. W większości ludzie do 16 pracują i nie odbierają albo każą oddzwonić po 17 dzięki zmianom praca ma jakiś sens. Brawo!!!!!
Dawno mnie nic tak nie rozśmieszyło. Zmiany w trybie pracy nie mają nic wspolnego z jej jakością. Pracowałem krótko - ale odradzam!
Firma tragedia, pracownicy codziennie narzekali na koordynatorów , idiotyczne wideokonferencje i tłumaczenie sie z niewyrobionych planów dziennych... Premie i bonusy żart unikać z daleka tego pracodawcę...
Ja się z Tobą nie zgodzę.. Pracuje tutaj od prawie roku i nie mogę narzekać. Owszem, bywają też gorsze momenty, ale powiedz mi.. W jakiej firmie będą głaskać cię po głowie i dziękować że przyszedłeś do pracy ? Wszędzie są reguły i standardy , jeżeli się dostosujesz i dzialasz według nich jest super, jeśli nie to już twój problem. A premie i bonusy ? Co z nimi nie tak ? Wynagrodzenie wypłacane na czas ... chyba masz zbyt wygórowane oczekiwania. A co do rotacji w firmie to nie że względu bezpośrednio na pracodawcę A na ofertę plusa, która jest bardzo szeroka i niektórym to ciężko opanować..... Pozdrawiam.
Telemarketing w firmie to jakaś żenada szczególnie z tą kierowniczka ktora podobno sama była średnia w umawianiu spotkań,dobrze musiała robić Michałkowi a on jak piesek jej słucha wielki mały dyrektorek no wieści stamtąd a pracowałam tam kiedyś są czasem takie że kopara opada ...
Racja.Też tam nie wytrzymałąm psychicznie,a dyrektor i koordynatorka potrafią wyzwać bez żadnych zahamowan.Odradzam,może jak kadra kierownicza byłaby inna to jakoś dałoby się wytrzymać.Może przyjrzy sie temu właściciel firmy?
Pracowałam prawie rok, kierowniczka wspaniała, rzadko zdarzało się, ze nie wyrobiliśmy planu, ale jak widac dla Pana P. i J. to zbyt mało - na dwa super tygodnie jeden dzień słaby to dramat. Mobbing na porządku dziennym - bardzo lubiłam te pracę ale nie zniosłam tego traktowania, bo czułam sie często jak śmieć.
W tej firmie pracuje koordynatorka? Z tego co wiem oprócz Michała F. pozostała trójka Koordynatorów to faceci. Coś się zmieniło? Jak nazywa się tak Koordynatorka?
Nie ma co mówić źle jest spoko a teraz "ktoś" mądry wpadł na lepsze zmiany dużo lepsze oczywiście na korzyść firmy! Szkoda tylko że tyle musieli myśleć by wprowadzić takie zasady pracy dopiero po takim czasie!
Bardzo głębokie (usunięte przez administratora)
Dojarka nieświadomych pracowników ...
Myślałem że akcesoria mają być tylko dodatkiem ale grubo się pomyliłem. Gdyby były mega super jakości może udawałoby się sprzedawać zamierzane ilości. Ale jakość nie równa się cenie o czym klienci bardzo dobrze wiedzą
Wstyd , że pracowałem w tej firmie - i dziwie się że ktokolwiek siedzi w takiej prymitywnej firmie
Ogromne targety, których nie da się zrealizować. Np. na pierwszy tydzień Grudnia otrzymaliśmy target który standardowo wyrabiamy w 2 tygodnie :) Stanowczo odradzam. Gdyby nie premie z Polkomtela to praca by była za marne grosze.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Comtex sp. z o.o. sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy Comtex sp. z o.o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Comtex sp. z o.o. sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 103, z czego 2 to opinie pozytywne, 75 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Comtex sp. z o.o. sp. k.?
Kandydaci do pracy w Comtex sp. z o.o. sp. k. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.