Nie można wypowiedzieć się w osobnym wątku na temat pracy w JD Sports, więc zrobię to tutaj. Poznań - Posnania Nie dość, że kierownictwo sklepu zrobiło sobie z tego miejsca swój prywatny folwark to dodatkowo mają zero szacunku do swoich pracowników, dyskryminują doświadczonych i kompetentnych sprzedawców ze względu na osobiste antypatie. Bardzo mocne do odczucia uprzywilejowanie osób przez nich lubianych i na odwrót. (usunięte przez administratora) Najlepszym potwierdzeniem tych słów może być olbrzymia rotacja. Zero profitów, premii czy zniżek. Jeśli stosunek pracy ustanie to można zapomnieć o otrzymaniu należnych kuponów zniżkowych, które przysługują za przepracowany kwartał. Kierownictwo zamiast uczciwie wręczyć je pracownikom, organizuje o nie wśród sprzedawców "konkursy". Szkoda czasu i nerwów na pracę w tym miejscu.
Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom nadużyć w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group i jesteśmy gotowi podjąć wszelkie działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy oraz przeciwdziałania podobnym sytuacjom w przyszłości. Nie o wszystkich szczegółach możemy rozmawiać na forum, a przy tak poważnych łatwo o pomówienia, dlatego potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Podpisuję się obiema rękami pod tą opinią. To co się dzieje w tym sklepie to jedna wielka (usunięte przez administratora) i radziłbym kierownictwu z centrali trochę bardziej się temu przyjrzeć.
Nie, dzięki. Po zgłoszeniu pewnych nieprawidłowości i wyrażenia swojego niezadowolenia z tego faktu pod koniec miesiąca wręczono mi wypowiedzenie. Uzasadnienie? "Za całokształt". Takie to wasze dbanie o pracowników i przeciwdziałanie (usunięte przez administratora).
Niestety, ale osoba z Hr postępuje bardzo nieprofesjonalnie. Jeśli nie ma się zamiaru dawać feedbacku kandydatowi, to lepiej tego po prostu nie obiecywać nic :). Uważam, że zapewnienie feedbacku po rozmowie to jest podstawa podstaw podczas rekrutacji. Wypadałoby to zrobić z samego szacunku do osoby, która poświęca swój czas na rozmowę rekrutacyjną i przygotowanie się do niej. Z pewnością nie działa to korzystnie na wizerunek firmy.
Dziękujemy za wiadomość. Naszym standardem jest udzielanie informacji zwrotnej dotyczącej procesu rekrutacyjnego w ustalonym terminie. Jeżeli nie otrzymał Pan kontaktu na czas, chcemy sprawdzić dlaczego tak się stało i wyciągnąć wnioski na przyszłość - dlatego prosimy o wiadomość email na adres opinie@miggroup.com z informacją którego stanowiska dotyczyła ta rekrutacja. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Żałuję ze wczesniej nie sprawdziłam opini na temat MIG. Praca w tej firmie jest najgorszym doświadczeniem jakie przeżyłam. Pani Regionalna na Poznań faworyzowana przez swojego Kierownika. Nigdy nie obecna jak jest potrzebna. Praca bez rozwoju. Na wyższe stanowiska daja swoich pochlebców. Place żenujące. Nie polecam
Rok temu miałem okazję odbyć staż w centrali MIG w dziale social mediów. Całość wspominam bardzo dobrze. Proces rekrutacyjny składał się ze wstępnej rozmowy telefonicznej i dwóch rozmów z przełożonymi. Pozytywna odpowiedź przyszła około tydzień po ostatniej rozmowie. Atmosfera w biurze na plus, a najbardziej koordynator stażu:) Wszystko odbywało się bez spiny, na początek szkolenia wdrożeniowe i własne działania. Jeśli się czegoś nie wiedziało, nikt nie ganił za pytania. Jedyny mankament był taki, że mimo początkowych zapewnień o możliwości pracy zdalnej, okazało się, że stażyści niestety nie mogą przejść na model hybrydowy. Poza tym - wszystko super. Wyszedłem z konkretną wiedzą, a miłą atmosferę wspominam do dzisiaj. Super opcja na początek swojej przygody z e-commerce:)
A jakie mniej więcej obowiązki miałeś do wykonania? ;p No i czy nie było opcji zatrudnienia po stażu? Skoro byłeś zadowolony... Dużo stażystów było razem z Tobą w ogóle? Ciekawe czy cały czas organizują takie staże czy np jakoś okresowo
Jedna z najdziwniejszych rekrutacji, które miałam.???? Od samego początku Pani od rekrutacji robiła ze wszystkiego problem. Poprosiłam o przesłanie potwierdzenia spotkania ( według mnie zwykła prośba o nigdy nie było problemu) dostałam informację że w ich praktyce czegoś takiego jeszcze się nie zdarzało. Zawsze się umowiają się telefonicznie. Co w sumie dziwne jak dla takiej dużej organizacji. Rozmowa trwała godzinę. Były pytania o motywacji , jak mnie ocenia pracodawca i współpracownicy, pytania po angielsku. Wymagania na rekrutacji były wyższe niż byli w ogloszeniu. Byłam pytana nawet o języki programowania ???? aplikowałam na stanowisko związane z finansami. Jak nie trafiłam w ich wymagania, to to było komentowane za każdym razem niejednoznacznym "hhmmm" albo było bezpośrednio w stylu "mogło być lepiej". Szczerze mówiąc czułam się cały czas dziwnie. Nie jest to moja pierwsza rekrutacja, więc wiem o czym mówię. W dodatek wyglądało jak by Pani nie była przygotowana do spotkania. Po dwa razy pytała o to samo, co przedłużało spotkanie. Nie potrafiła z mogo CV poprawnie przeczytać programy na których pracuje i też nie wiedziała co to jest. Jeszcze było sporo innych dziwnych pytań. Nie wiem czy przeszłam na drugi etap, ale nawet jeżeli tak, to i tak zrezygnuję, bo to jest strata czasu. Mają zdecydowanie poprawić jakość rekrutacji,bo to tak słabo wpływa na wizerunek
Motywacja, feedback
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Widzę, że ktoś ludzie co jakiś czas mają takie doświadczenia. Bardzo przykra sprawa. Przy rekrutacjach na wyspecjalizowane stanowiska to już rzadkość, ale jednak. Mianowicie mimo wszelkich zapewnień o odpowiedzi dotyczącej wyników trzeciego etapu rekrutacji, kontakt się urywa...
Poziom HR zostawia wiele do życzenia, jeżeli osoba aplikująca dostaje informacje, ze dostanie wiadomość zwrotna po rekrutacji niezależnie od decyzji, i nie dostaje żadnej odpowiedzi stawia to firmę w kiepski świetle.
Dziękujemy za Twój komentarz. Przykro nam, że spotkała Cię sytuacja, którą opisujesz. Taki sposób postępowania nie jest zgodny ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat i postaramy się pomóc. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat jak wygląda praca w dziale marketingu? Widnieją ofert pracy dla tłumacza/copywritera, jednak zastanawiam się, czy tam sytuacja wygląda tak samo jak na opisanych niżej stanowiskach
Nie pracowałem, ale mam bardzo negatywne doświadczenia z procesu rekrutacji - dużo zadań rekrutacyjnych, obiecanki o wyższym stanowisku, jeśli wykażesz się w zadaniach, a potem i tak zatrudniają kogoś z mniejszym doświadczeniem, bo ma niższe oczekiwania finansowe. Ogólnie mam wrażenie, że w tej firmie pracują sami początkujący. Jeśli stawiasz na rozwój, poszukaj ofert marketingowych w innej branży, np. w IT. Tam większość firm szanuje ludzi. Pozostałe branże być może kiedyś do tego dojdą. Szkoda czasu nawet na proces rekrutacyjny.
Dziękujemy za komentarz. Dbamy, by procesy rekrutacyjne w firmie Marketing Investment Group były na jak najwyższym poziomie. Dlatego chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Dzień dobry, Ile czeka się na odpowiedź po rozmowie tel rekrutacyjnej? Czy jeśli decyzja jest negatywna to dostanę info czy ciszę?
Dostaniesz informację zwrotną, ale po miesiącu, nie po dwóch tygodniach, jak Cię, jak sądzę, zapewnili. Jeśli nie dostaniesz pracy, to nie przejmuj się, bo to nie świadczy to o Twoich kompetencjach - firma, po prostu, wybiera tańszą opcję. Czasami mówią o tym wprost. ;)
Muszę przyznać, że sposób rekrutacji jest dla mnie dość zastanawiający. Z jednej strony firma publikuje dużo ogłoszeń o pracę (aktualnie poszukują około 40 osób), a z drugiej te same ogłoszenia po krótkim czasie wracają ponownie (Nie udało się znaleźć odpowiedniej osoby? Znaleziona osoba się nie sprawdziła?). Może nie byłoby to nic dziwnego gdyby nie fakt, że proces rekrutacji wydaje się bardzo długi - z takim jeszcze chyba się nie spotkałem. Niepokoi to, że wiem, że wielu doświadczonych pracowników (zwłaszcza pracujących na wysokich stanowiskach) nie pozwala sobie na tracenie czasu w takich rekrutacjach i po prostu nie bierze w nich udziału, bo są zbyt doświadczone i za bardzo się cenią na udział w tego typu 'procesie'. Czy to nie powoduje, że firma skazuje siebie tylko na mniej doświadczonych kandydatów? Nie znam odpowiedzi na te pytania, ale przyznam, że ten rozbudowany proces jest bardzo zastanawiający i mam wątpliwości czy konieczny.
Dziękujemy za Pana komentarz. Duża liczba rekrutacji jest wynikiem dynamicznego rozwoju firmy Marketing Investment Group - co za tym idzie dużym zapotrzebowaniem na specjalistów. Często rekrutujemy po kilka osób na takie samo/podobne stanowisko i bynajmniej nie jest to wynik rotacji, a wzrostu organizacji. Rekrutacja składa się z 2 lub 3 etapów w zależności od poziomu stanowiska i specyfiki wykonywanych obowiązków. Na początku rekrutacji kandydat/kandydatka są informowani o długości procesu i kolejnych etapach. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Oj nie,to nie wynik rozwoju firmy, a niestety rotacji w salonach. Czemu dalej nie widzicie i nie podejmujecie różnych działań, aby polepszyć atmosferę i co najważniejsze zatrudniać osoby na kierownicze stanowiska, które faktycznie do tego się nadają? Pracowałam w salonie, w którym kierowniczka miała rozmowę rekrutacyjną ze swoją najlepsza kolezanka z innego salonu. Dzięki niej dostała kierownicze stanowisko, ale kompletnie się nie nadawała. Wyzwiska, zła atmosfera, ciągle zwolnienia ze strony pracowników, którzy już psychicznie nie wytrzymywali z nią współpracować. To tylko kilka przykładów co się działo na sklepie. Przyjrzyjcie się w końcu opiniom, w których ludzie zgłaszają (usunięte przez administratora)i zła atmosferę i zacznijcie działać!
Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom mobbingu w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group i jesteśmy gotowi podjąć wszelkie działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy oraz przeciwdziałania podobnym sytuacjom w przyszłości. Nie o wszystkich szczegółach możemy rozmawiać na forum, a przy tak poważnych łatwo o pomówienia, dlatego potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Jeśli chcesz wyrazić opinię na temat pracy w salonie sprzedaży (Sizeer, 50Style, Symbiosis, Timberland), zostaw komentarz we właściwym wątku:
Sizeer wątek opiniowy Gowork
50Style wątek opiniowy Gowork
Symbiosis wątek opiniowy Gowork
Timberland wątek opiniowy Gowork
………………………
Witamy,
Informujemy, że ta strona nie jest firmowym kanałem komunikacyjnym Marketing Investment Group. To forum opiniowe, którego właścicielem jest firma Gowork. My przyglądamy się zamieszczonym opiniom, analizując te z nich, które zawierają merytoryczne informacje.
W przypadku spraw, które wymagają rozwiązania, chcemy komunikować się merytorycznie, rzetelnie i bezpośrednio - dlatego zapraszamy do kontaktu naszymi oficjalnymi kanałami mailowymi:
- Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związanych z procesami w firmie lub niewłaściwym traktowaniem ze strony managerów/ współpracowników - prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com
- Jeśli chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. mobbing - prosimy o kontakt pod adresem: audyt@miggroup.com. Nasza firma stanowczo sprzeciwia się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem mu oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa odpowiednio Biuro Audytu Wewnętrznego lub Wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, które przyjmują zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności.
- Jeśli chcesz powiedzieć nam co robimy dobrze i powinniśmy utrzymać :) Prosimy o kontakt pod adresem opinie@miggroup.com
Pozdrawiamy,
Marketing Investment Group
Ale dotyczy osoby która ma pod sobą franczyzę Waszych firm...a to ma duże znaczenie! I niech każdy wie co się dzieje w Galerii Wołomin i innych sklepach.
Doradca klienta :Jeśli chodzi o pracę i zespół to super. Tylko dla osób tam pracujących czlowiek jest w stanie zostać. Regionalny jest dramatyczny dla sklepu. Nie potrafi słuchać. Uważa się za najważniejszego i potrafii poniżyć pracownika bez wyciągnięcia wniosków, że źle postąpił. Zero wsparcia od niego.
Sposób postępowania, który opisujesz nie jest zgodny ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Moim zdaniem szkoda czasu w ogóle na aplikowanie do tej firmy. Aplikowałam drugi raz do nich (pierwszy miał miejsce ok. 3 lata temu, wtedy nie przyjęłam ich oferty, bo finansowo była bardzo słaba). Aplikowałam ponownie bo przez wspólnych znajomych dowiedziałam się, że podobno sytuacja pod tym względem się poprawiła. Odbyłam z nimi dwie rozmowy rekrutacyjne: pierwsza, 40-minutowa z rekruterką, druga, 1,5 h (!!!) z tą samą osobą z HR i potencjalnym przełożonym. Poza tym wykonałam 2 zadania rekrutacyjne (nie byle jakie, trudne i czasochłonne), każde z nich zajęło mi prawie 5h, czyli łącznie spędziłam nad nimi ok 9-10h. Nic z tego, co rekruterka powiedziała, że się zdarzy w dalszej kolejności po przejściu całego procesu rekrutacji, nie zadziało się: mieli odezwać się do 2 tygodni maksymalnie, jeśli miałoby się coś przedłużyć, mieli dać znać. Oczywiście ani nie dali znać, ani nie odpowiadają na maile i telefony. Człowiek poświęca czas, przygotowuje się do rozmów, wykonuje masę zadań, jakby szedł na dyrektora, nie na specjalistę, a oni nie raczą nawet informacji zwrotnej udzielić. Dla porównania, w innej korporacji, w której odbywałam rozmowę, jednym etapem rekrutacji była 30-minutowa rozmowa z managerem i team liderem, a feedback w tym samym dniu.
Hahahah 5 h zadanie? Ewidentnie nie było to stanowisko dla ciebie rozmowa 30 minut? strach wiązać się z taką firmą
Dziękujemy za wiadomość. Naszym standardem jest udzielanie informacji zwrotnej dotyczącej procesu rekrutacyjnego w ustalonym terminie. Jeżeli nie otrzymała Pani kontaktu na czas, bardzo przepraszamy. Chcemy sprawdzić dlaczego tak się stało i wyciągnąć wnioski na przyszłość, dlatego prosimy o wiadomość email na adres opinie@miggroup.com z informacją którego stanowiska dotyczyła ta rekrutacja. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Piszesz to dlatego, że wiesz, na jakie stanowisko aplikowałam i jakie zadania miałam do wykonania w ramach procesu rekrutacji? Bo inaczej nie widzę skąd wniosek, że stanowisko nie było dla mnie. :)
Jedna rozmowa została przeprowadzona ze mną w bardzo profesjonalny sposób, szybko i bardzo dokladnie. Kolejna rozmowa to natomiast porażka… Pani nie była przygotowana, nie pamietała podstawowych danych na temat firmy gdy ja przedstawiała oraz długo szukała kolejnych pytań. Chyba poprzednicy piszący tutaj maja racje co do procesów rekrutacyjnych.
Dziękujemy bardzo za Pani/Pana komentarz. Dokładamy starań, by każda rozmowa rekrutacyjna odbywała się na jak najwyższym poziomie, gdyż dbałość o jakość rekrutacji jest dla nas bardzo istotna. Sytuacja, którą Pani/ Pan opisuje nie jest zgodna ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Będziemy wdzięczni za wiadomość email na adres opinie@miggroup.com i podanie więcej szczegółów dotyczących Pani/ Pana drugiego spotkania rekrutacyjnego. Potrzebujemy tych informacji by zbadać temat, zaadresować go wewnętrznie, wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Firma ma ogromny potencjał, który jest doszczętnie niszczony przez tragiczne zarządzanie. Rekrutacje trwające miesiącami, przez co są duże braki w kadrze i nadmiar obowiązków. Ciągły stres, przemęczenie, pretensje, pieniądze przeciętne. Nadgodziny są chyba czymś oczywistym, o czym nawet się nie mówi, bo to przecież takie naturalne. Oczywiście niepłatne. Panuje wręcz atmosfera napędzająca nerwowe myślenie "jak to mogę nie robić nadgodzin, przecież robotę trzeba wykonać. Inni siedzą do oporu". Wyszukane sztuki manipulacji tłamszące pracowników - niby postawa otwarta, przyjacielska, a tak naprawdę obgadywanie za plecami i patrzenie tylko na własną cześć ciała poniżej nich. I kolesiostwo, które już się przewijało w poprzednich opiniach. Nie polecam. Opinia dotyczy pracy w centrali w marketingu.
Taki sposób postępowania nie jest zgodny ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat i postaramy się pomóc. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Praca w salonie Sizzer w Inowrocławiu Zero szacunku ze strony kierowniczki. Jej wielkie problemy osobiste przeważają niestety nad dobrem pracownika.. nawet jak źle się czujesz to nie możesz wyjść wcześniej. Tworzy się grupka i Pani Daria i Amelia już cię z góry dyskryminują. Stawka najniższa co jest wgl katastrofa
Przykro nam że spotkały Cię sytuacje, które opisujesz. Sposób traktowania pracowników, które opisujesz są niezgodne ze standardami przyjętymi w firmie Marketing Investment Group. Sklep w Inowrocławiu jest salonem franczyzowym, nie jest zarządzany bezpośrednio przez pracowników MIG. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com. Jeśli to możliwe, prosimy Cię również o przeniesienie tego komentarza do właściwego wątku opiniowego czyli dotyczącego pracy w salonach Sizeer: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,2978 Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Umbro Factory tak samo....Oprócz tego było wiele gorszych sytuacji. Szkoda, że nikt z góry nie widzi jak jest...a kierowniczka przy regionalnym świeci oczami i mówi, że wszystko dobrze, a inni boją się zareagować.
Taki sposób postępowania nie jest zgodny ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat i postaramy się pomóc. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Brałam udział w rekrutacji na stanowisko kierownicze dot. inwestycji (dział techniczny). Stanowisko dotyczyło koordynowania projektów budowlanych dla nowych sklepów firmy. 2 razy kontaktowała się ze mną pani rekruterka - jej pracę oceniam dobrze, była uprzejma i kompetentna. Po krótkiej rozmowie umówiłyśmy się na kolejną, dłuższą, po której miejsce miała jeszcze jedna rozmowa z kierownikiem działu. Rozmowa była dosyć długa, ale przyjemna. Po rozmowie otrzymałam zadanie do wykonania, które odesłałam w ustalonym terminie. Zostałam poinformowana, że jeśli wszystko będzie ok, przede mną byłaby... kolejna rozmowa, więc sumarycznie rekrutacja składała się aż z 4 rozmów i wykonania zadania - muszę przyznać, że nie spotkałam się jeszcze z tak długim procesem. Problemy zaczęły się po wysłaniu zadania. Otrzymałam odpowiedź, że zdecydowali się na innego kandydata, bo zadanie, które wysłałam miało być wykonane błędnie. Gdy odpowiedziałam na maila, udowadniając, że firma się myli i wykazałam, że ich komentarze nie mają odniesienia w wysłanym przeze mnie zadaniu a wskazane przez nich błędy NIE ISTNIEJĄ i poprosiłam o wyjaśnienie, otrzymałam odpowiedź, że moja wiadomość została przekazana do osoby oceniającej zadanie, ale odpowiedź może zająć kilka dni, ponieważ dział ma teraz dużo pracy. Wyjaśnienia w sprawie nieistniejących błędów jednak nigdy do mnie nie dotarły. Podsumowując - przeprowadziłam 3 rozmowy i wysłałam zadanie rekrutacyjne, a moja kandydatura nie została przyjęta ze względu na błędy w zadaniu, które nie istniały. Po zwróceniu uwagi na fakt, że wszystko jest w porządku, a domniemane błędy są najprawdopodobniej wynikiem niedokładnego i pobieżnego sprawdzenia zadania, firma ucięła kontakt. Jedynym plusem był kontakt z panią rekruterką, która była bardzo sympatyczna. Tymczasem, ja znalazłam dawno inną pracę, a ich oferta wisi cały czas.
Dziękujemy za Pani komentarz. Doceniamy, że jest on merytoryczny, konkretny i dający nam przestrzeń do zweryfikowania zgłoszonego problemu. Zbadaliśmy sprawę – w pierwszej wiadomości otrzymała Pani od rekruterki pełną informację zwrotną dotyczącą wykonanego zadania. Natomiast rzeczywiście, nie ustosunkowaliśmy się do kolejnej wiadomości email dotyczącej Pani opinii na temat udzielonego feedbacku do zadania. Było to niedopatrzenie z naszej strony, za co Panią przepraszamy. Jesteśmy otwarci na uszczegółowienie informacji zwrotnej dotyczącej zadania - jeśli jest Pani wciąż zainteresowana naszym stanowiskiem w tej sprawie, prosimy o wiadomość na opinie@miggroup.com wraz ze zgodą na ponowny kontakt w celu wyjaśnienia tematu. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Naiwna kobieto! Nie wiesz, że robotę dostaje się po znajomości?! W każdym biurze tak jest. A ty znajomości nie miałaś....Jesteśmy w Polsce!
Praca w sklepie, Śląsk: kolesiostwo oraz toksyczna i nieprzyjemna atmosfera przez kierownika. Zastępca nie reaguje, mimo, że również nie popiera zachowania kierownika, że względu na to, że się PRZYJAŹNIĄ. Osoba na stanowisku kierownika jest nieodpowiednia, nie potrafi zarządzać zespołem, przez co jest rotacja. Po tym jak raz powiedziałam ile mam wypłaty, to zaczęto mi ucinac premie. Mejle wysyłane do regionalnego dot. przyznawaniu premii były przede mną usuwane. O braku premii dowiedziałam się na pasku. Przez kilka miesięcy domagałam się feedbacku, a jedyne co usłyszałam "nie mam czasu, dużo się dzieje". Warto mieć też na uwadze, że 3 osoby przez kierownika się zwolniły... Więc jak widać jest naprawdę źle. Mogłabym zgłosić to w trakcie mojego zatrudnienia, ale niestety każda próba rozmowy z kierownikiem skutkowała nabijaniem się ze mnie i mszczeniem się. W trakcie rozmowy kłamstwa i żałosne śmieszki, brak poważnego podejścia do sprawy. Bałam się zgłosić to gdzieś wyżej skoro już po rozmowach z kierownikiem, mszczono się na mnie i źle byłam traktowana. Niestety to kilka z niestosownych zachowań...
Odpowiedzieliśmy na Twój komentarz w odpowiednim wątku - "Opinie o 50 style (praca w salonie)". Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
MIG robi ankietę, pyta pracowników jaki system pracy preferują. Za jakiś czas wyniki ankiety "Większość z Was wskazała pracę zdalną jako najkorzystniejszą. Wsłuchujemy się w wasze potrzeby, więc utrzymujemy pracę zdalna". W tym samym dniu menago ogłasza - wracacie całkiem do biura albo na hybrydowy system. Nie ma opcji pracy zdalnej (chociaż przez ponad rok taka możliwość była i wyniki były lepsze niż podczas pracy z biura). Czego nie rozumiecie? Liczę na oficjalne stanowisko firmy jak w przypadku innych komentarzy. I jeszcze raz powtarzam - sprawa dot. osób, które MAJĄ MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ I WYKONYWAŁY JĄ BEZ ZARZUTU PRZEZ PONAD ROK.
Cześć, Zgodnie z komunikatem z dnia 18.05.2022, obecnie obowiązujący tryb pracy w Centrali to w zależności od specyfiki pracy tryb biurowo-hybrydowy lub 100% zdalny. Prosimy, napisz do nas na opinie@miggroup.com (może być to wiadomość anonimowa, ale nawiązująca do tego komentarza) i daj nam znać w którym Departamencie pracujesz – bez tej informacji nie jesteśmy w stanie zająć stanowiska w sprawie, którą opisujesz, a chcemy udzielić Ci rzetelnej informacji. Pozdrawiamy, Zespół HR
Zgodnie z komunikatem, który przyszedł 31.05 razem z wynikami ankiety "podtrzymujecie benefity, które pracownicy wskazali jako najważniejsze" (najważniejsze wskazanie to praca zdalna). Więc powyższy komentarz to po prostu kłamstwo.
Potwierdzamy, że zdecydowaliśmy się na podtrzymanie możliwości pracy w trybie 100 % zdalnym lub biurowo-hybrydowym (10 dni w miesiącu zdalnie). Jest również kilka zespołów pracujących 100% z biura, gdyż wymaga tego specyfika wykonywanych obowiązków. Wprowadzenie takiego trybu pracy to odpowiedź na potrzebę zgłoszoną przez naszych pracowników w ankiecie – przed pandemią w Centrali nie było ogólnie przyjętej możliwości pracy zdalnej, poza nielicznymi wyjątkami. Tryb w jakim pracuje dany zespół został zarekomendowany przez szefa danej jednostki. Z Twojego komentarza wynika, że według Ciebie, nie ma konieczności pracy 100% biura. Abyśmy mogli zająć stanowisko w tej sprawie potrzebujemy informacji w jakim departamencie pracujesz – zbadamy sprawę i wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną. Ponownie prosimy o przesłanie anonimowej wiadomości na skrzynkę opinie@miggroup.com. Pozdrawiamy, Zespół HR
Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat Działu Zakupów?
Niestey katastrofa, dla pieniedzy zrobią wszystko, nawet gdy z ich winy wyslą złe obuwie, bedą chcieli pieniedzy od Ciebie, dobrze czytasz, spotakala mnie taka sytuacja. Nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Zobacz opinie na temat firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 6 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Kandydaci do pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.