-płaca głodowa -Tragiczne podejście do personelu ( ze strony góry), brak jakiegokolwiek wsparcia ! -w przypadku, gdy coś losowego się w pracy wydarzy, zawsze jest to wina recepcji -chore oszczędności, powodujące nie raz zażenowanie ze strony gości -ogólnie w branży hotel tracący jakąkolwiek renomę -może się powtórzę (patrz punkt 2), brak szacunku do pracowników w tym miejscu jest na bardzo wysokim poziomie, co jak wszyscy wiemy skutkuje olbrzymią rotacją
Twoja opinia o zatrudnieniu nie jest zbyt pochlebna. Nie napisałeś nic o wynagrodzeniu. Interesuje mnie na jakim jest poziomie i czy są jakieś dodatkowe możliwości zarobku na przykład nadgodziny?
Czy firma poszukuje aktualnie pracowników? Jak wyglądają zarobki i wymagania?
Podpowiedzcie czy potrzebują aktualnie kogoś do recepcji?
Q Hotel nie dba o pracowników i dlatego taka rotacja. Pensja głodowa........
Praca dobra ale kierownictwo już nie za bardzo,podwyżek płac brak, wymagań coraz więcej ..........
Może idealnie nie jest ale wiem również, że wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma!!!
Po zmianie osoby Dyrektora masakra i nic więcej nie muszę dodawać
Nie ma opinii nt Qhotel Katowice.Śledzę ogłoszenia o pracę w branży hotelarskiej od kilku mscy i na pracuj.pl ,średnio co 3 miesiące szukają pracownika na to stanowisko.Pracował ktoś z Państwa na recepcji w Katowicach?
@Lalka, chciałabyś uzyskać informacje o gdańskim oddziale Q Hotel Plus? Jeżeli tak, to swoje pytanie powinnaś zamieścić na innym forum, ponieważ ten wątek jest poświęcony krakowskiemu oddziałowi tego pracodawcy.
Hello a Gdańsk?
Jeśli lubisz kretynizm do potęgi entej, wchodzić kierownictwu w 4 literki to jak najbardziej możesz spróbować sił, ale jeśli szukasz prawdziwej rozwojowej, ciekawej pracy o godnym wynagrodzeniu to szkoda życia na to miejsce.
Plusy pracy: - atmosfera wśród pracowników i między działami w hotelu (recepcja the best, szkoda tylko że góra nie docenia jej starań przy obsłudze Gości hotelowych); - jak na 1 pracę (poważniejszą) można się sporo nauczyć (zróżnicowany zakres obowiązków, a samo stanowisko czasem wymaga kreatywności); - wynagrodzenie na czas, ale marna podstawa; - umowa o pracę od 1 dnia; Minusy pracy: - brak przede wszystkim szacunku (który nastąpił po zmianie osoby zarządzającej) do pracowników którzy tworzą to miejsce (pracownicy będący w 1 kontakcie bezpośrednim z Gościem) - przyczyniając się do tego że są stali goście którzy wracali ze względu na atmosferę; - brak inwestycji w personel (zero pakietu socjalnego - np. brak opieki medycznej, brak karty multisporta, brak dofinansowania do nauki języków obcych etc.); - posiłek pracowniczy hmmm..................pozostawia wiele do życzenia. Oczekiwanie że pracownik (każdego działu) będzie pracował na wysokim poziomie, profesjonalnie obsługiwał Gościa/potencjonalnego klienta, znał na poziomie B2/B2 + język angielski lub/i inny, jest absurdem przy tak nikłej inwestycji w personel.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Q Hotel Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Q Hotel Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Q Hotel Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!