WIKA POLSKA S.A

Włocławek

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 316 ocen.

Opinie o WIKA POLSKA S.A

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WIKA POLSKA S.A

Xxx

Na każdym dziale jest inaczej i inaczej Cię traktują. U mnie 12-stki są co tydzień gdzie indziej nie mają takze roznie bywa. Dostaniesz się to przekonasz się na własnej skórze.

anonymous

Wszystko zależy od tego gdzie trafisz. Tak naprawdę to w logistyce na przykład jest świetnie, zarówno w WPL jak i SGF, fajna atmosfera, wręcz rodzinna, dobre zarobki, premie, nie ma problemu gdy potrzebujesz urlop, nadgodziny bardzo rzadko, prawie wcale. Kierownicy normalni, "ludzcy", mają rodziny, dzieci, rozumieją drugiego człowieka, czy jak dziecko chore, pytają o życie prywatne. Bardzo miłe spotkania integracyjne nie tylko tzw. wigilia firmowa, wyjścia na kręgle czy do restauracji. Generalnie jak będziecie pytać o pracę w WICE to pytajcie jaki dział, jaki kierownik, jakie jego relacje z ludźmi, bo tu są różnice. Ale podsumowując - można znaleźć dobrą pracę w WICE.

Qwerty

Czy z nieskończonym technikum mam szansę na pracę w Wice i umowę?

Kiwka

Dla chcących pracować wszędzie będzie dobra praca!

Abc

No naprawdę zarobki spoko żeby nie nadgodziny to jest najniższa krajowa bo kierownik daje swoim podwyżki i premie

Abc

No naprawdę zarobki spoko żeby nie nadgodziny to jest najniższa krajowa bo kierownik daje swoim podwyżki i premie

Kaszmirek

Jak komuś nie pasowała praca w Wika to jego sprawa ale niech opowiada jakichś bzdur. To spoko firma, w miarę normalne zarobki i zupełnie nie wiem skąd tyle w ludziach złości? Pracuję tu i wiem co piszę!!!!

Ktos
@Kaszmirek 03.10.2017 18:59
Jak komuś nie pasowała praca w Wika to jego sprawa ale niech opowiada jakichś bzdur. To spoko firma, w miarę normalne zarobki i...

No naprawdę zarobki spoko żeby nie nadgodziny to jest najniższa krajowa bo kierownik daje swoim podwyżki i premie

Qwery

A co z umowami przez wikę?

Jurek

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Dziwi mnie, że niektórym tak dobrze w nowej firmie ale wracają na forum WIKA

Magazyn

a jak z praca na magazynie W sgf? Podstawa to jedno a Co z premiowaniem? Jak atmosfera?

Kiwka

Skoro nie ma pracy i dostajecie tylko jałmużn to dlaczego nie zmienisz firmy? Może w innej bedzie znacznie lepiej i nie będziesz musiał siedzieć tylko pracować!

Syfon
@Kiwka 12.09.2017 20:17
Skoro nie ma pracy i dostajecie tylko jałmużn to dlaczego nie zmienisz firmy? Może w innej bedzie znacznie lepiej i nie będzies...

A właśnie zmieniłem firme i już idą kolejni w moje ślady dość dymania przez 8 lat ludzi ... I wyobraź sobie ze tam nie siedzialem a że ty siedzisz to masz pecha nie pisałem że siedzial czytanie ze zrozumieniem nie boli...

Kazik

Może ktoś tu pracuje bardziej z konieczności i dlatego nie jest zadowolony! Firma spoko, zarobki również choć wiadomo, że większe to byłoby lepiej. Może lepiej tak nie narzekać tylko za pracę się brać ?

Syfon
@Kazik 07.09.2017 22:19
Może ktoś tu pracuje bardziej z konieczności i dlatego nie jest zadowolony! Firma spoko, zarobki również choć wiadomo, że więks...

Czemu twierdzisz że ludzie tu tylko narzekają?! Powinni wziąść się za prace hmmm czyli co robota sama się robi twoim zdaniem? Skoro tak to samo się robi robota to po co nas trzymają czemu nas nie zwolnią za siedzenia ludzie sami się zwalniają !!! Kasa rzeczywiście spoko hahaha jałmużna...

Kasiek
@Syfon 12.09.2017 19:06
Czemu twierdzisz że ludzie tu tylko narzekają?! Powinni wziąść się za prace hmmm czyli co robota sama się robi twoim zdaniem? S...

Syfon dobrze gadasz pracowałam na wpl i teraz sgf tragedia jest zwalniam się. Tylko lojalka mi sie skończy a to już za kilka miesiecy nie będę za ta Jałmużne [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

Kazimierz Wielki

Ludzie którzy szukają pracy najpierw sprawdzają informacje o firmie, czytają wypowiedzi pracowników po to żeby sobie wyrobić opinie. Na tym forum mało jest wypowiedzi o atmosferze w pracy i wiele innych tematów. Z zasady jak jest dobrze to mało hejterowskich wpisów!

jaga
@Kazimierz Wielki 04.09.2017 09:19
Ludzie którzy szukają pracy najpierw sprawdzają informacje o firmie, czytają wypowiedzi pracowników po to żeby sobie wyrobić op...

składałam cv już chyba ze trzy razy ..jak sie dostac do pracy w wice .moze Pan cos podpowie

jaga
@Kazimierz Wielki 04.09.2017 09:19
Ludzie którzy szukają pracy najpierw sprawdzają informacje o firmie, czytają wypowiedzi pracowników po to żeby sobie wyrobić op...

składałam cv już chyba ze trzy razy ..jak sie dostac do pracy w wice .moze Pan cos podpowie

Ttralala

Czemu tak trudno dostac sie do pracy, chociaz non stop sa nowe oferty pracy?? Tyle ludzi sklada tam cv ze od maja zero odzewu? A aplikuje co nowa oferta

Kaśka

Jak widzę to WIKA POLSKA nie ma specjalnie ofert pracy. To znaczy, że ludziom dobrze się tu pracują i nie zmieniają firmy. Szukam dobrej pracy i m.in. trafiłem tu dlatego że słyszałem o nich dobrze. Może ktoś napisać kilka informacji jak się pracuje?

wika
@Kaśka 29.08.2017 11:16
Jak widzę to WIKA POLSKA nie ma specjalnie ofert pracy. To znaczy, że ludziom dobrze się tu pracują i nie zmieniają firmy. Szuk...

Po co pisac zapraszamy sama zobaczysz ten raj

magik

Ile można zarobić na stanowisku ustawiacz? Zastanawiam się czy aplikować...

Simi
@magik 24.08.2017 23:58
Ile można zarobić na stanowisku ustawiacz? Zastanawiam się czy aplikować...

A ile wynosi najnizsza krajowa?

magik
@Simi 25.08.2017 12:09
A ile wynosi najnizsza krajowa?

OK nie mam więcej pytań.

Krzysztof

Szukając pracy robiłem rozeznanie i wiem, że WIKA POLSKA ma dobrą opinię jako pracodawca więc nie rozumiem tym skarg na forum.

XYZ
@Krzysztof 24.08.2017 11:09
Szukając pracy robiłem rozeznanie i wiem, że WIKA POLSKA ma dobrą opinię jako pracodawca więc nie rozumiem tym skarg na forum....

Weź się nie ośmieszaj

olx

ile mamy tu czekac na umowy,niech wkoncu wika sie ogarnie i cos z tym zrobi bo już ludzie zaczynają odchodzic,jeszcze troche jak otworza zakład w BRZEŚCIU to państwo co siedzi za biurkiem będzie tu dymało na produkcji

Piter
@olx 23.08.2017 22:44
ile mamy tu czekac na umowy,niech wkoncu wika sie ogarnie i cos z tym zrobi bo już ludzie zaczynają odchodzic,jeszcze troche ja...

Uwierz mi, ze zechcesz wrocic do Wiki, bylem wczoraj na rozmowie w brzesciu. Oferuja prace przez work service...

Suzia

Czytając te opinie nie wiem kto pisze prawdę. Starzy pracownicy skarżą się ponieważ są nie docenieni karani zabraniem premi a młodzi opisują pozytywnie firmę. Nie uwierzę napewno w to że osoba pełniąca funkcje brygadzisty w tak preźnej firmie dostaje dodatku tylko 43 zł brutto. Moi znajomi pracują w tej firmie i z tego co mówią zarobki nie są mniejsze niż 2000 zl soboty płatne 200zł wczasy pod grusza kasa na święta Bożego Narodzenia i Wielkanocy 13 pensja i możliwość wyjazdu za granicę za nie małe pieniądze więc nie wiem czego pracownicy oczekują więcej od zakładu wiadomo że nigdzie nie jest idealnie ale niektórzy chyba za wiele wymagają od kogoś a sami nie dają nic

Demom
@Suzia 23.08.2017 18:37
Czytając te opinie nie wiem kto pisze prawdę. Starzy pracownicy skarżą się ponieważ są nie docenieni karani zabraniem premi a...

To chyba znajomi cię zle informują były wyjazdy za dobrą kasę ale się skończyły to po pierwsze, 13 pensji brak sam w lutym konczyłem 13 lat pracy dostajesz dyplom i odznake, to nie prawda że tylko starzy pracownicy się skarżą bo i młodzi też, zarabiają więcej niż 2000zł z tego bowodu iż pensja jest stała a najniższa krajowa na poczatku roku poszla w górę.... Jakie wczasy pod gruszą ogarnij się kobieto. Jak znajomy powie że zarabia w tej firmie 5000 jako robol uwierzysz i napiszesz ??? Śmieszna jesteś....

Piter
@Suzia 23.08.2017 18:37
Czytając te opinie nie wiem kto pisze prawdę. Starzy pracownicy skarżą się ponieważ są nie docenieni karani zabraniem premi a...

43 zlotych dodatku to prawda, jest to ujęte w regulaminie wynagrodzeń, rozdział IV paragraf 19.

Karolina

Mam zupełnie inną ocenę firmy. Pracuję tu na tyle długo, że poznałam pracę i ludzi. Mogę się cieszyć, że udało mi się z dobra pracą trafić. Frustraci zawsze sie znajdą i bez opluwania innych nie potrafią funkcjonować. Jak ktoś chce to zawsze znajdzie jakiś problem

Kenet

Swoje wypowiedzi, bardzo emocjonalne zostawmy dla siebie. Każdy ma prawo pisać na forum swoje opinie. Często osoby mające problem w firmie chcą to przerzucić na innych!!

Olaf

Niektórzy jak się nudzą to piszą jakieś bzdury. Firma jest spoko tylko niestety jak wiele innych ma pracowników którym nie chce się pracować. Takie osoby nigdzie nie będą zadowolone natomiast lubią obarczać za swoje błędy firmę. Czasami myślę, że to może konkurencja?

()
@Olaf 13.08.2017 11:22
Niektórzy jak się nudzą to piszą jakieś bzdury. Firma jest spoko tylko niestety jak wiele innych ma pracowników którym nie chce...

A ty w którym biurze pracujesz ze tak cukrujesz? ?Żenada takie wpisy.To nic nie da.Wika to dno!!!

()
@Olaf 13.08.2017 11:22
Niektórzy jak się nudzą to piszą jakieś bzdury. Firma jest spoko tylko niestety jak wiele innych ma pracowników którym nie chce...

A ty w którym biurze pracujesz ze tak cukrujesz? ?Żenada takie wpisy.To nic nie da.Wika to dno!!!

Qwerty

Co to za molestowanie czy gwałty w Niemczech ?? Widzę, że grubo nasi polecieli .. ;D

ziomuś93
@Qwerty 11.08.2017 16:46
Co to za molestowanie czy gwałty w Niemczech ?? Widzę, że grubo nasi polecieli .. ;D

Moze napisz coś jasniej czy tylko ploty?

Qwerty
@ziomuś93 11.08.2017 21:25
Moze napisz coś jasniej czy tylko ploty?

Podobno jakiś tam (bliska znajomość z kadrowa ) chciał zgwałcić kolesia.. no kurde co jeszcze nas tu spotka.. jak najdalej od WIKA POLSKA !!

Wargotka

Fajnie, że WIKA ma trochę nowych ofert pracy, oby udało się dostać?

xyz

rozmawiałem z panią nt wakatu- wszytsko czytała pięknie z kartki-słychać to było. na koniec poiwiedziała że jeśli do końca tygodnia się nie odezwą to znaczy, że nie biorą mnie pod uwagę. dla mnie słąbo gdyż jest to stanowisko specjalistyczne. telefon i powiedzenie dziękujemy z tego czy innego względu zajęłoby 3 minuty. no cóż :)

Oceniacz

WIKA to światowy lider rynku technologii pomiaru ciśnienia, temperatury i poziomu. Może dla niektórych osób to nie jest właściwe miejsce do pracy i lepiej ja zmienić?

koza
@Oceniacz 18.07.2017 22:05
WIKA to światowy lider rynku technologii pomiaru ciśnienia, temperatury i poziomu. Może dla niektórych osób to nie jest właściw...

Jak taki lider to czemu ludzie na tych gównianych umowacg muszą robic,wstyd,ile mozna czekać pytam?

Malizna

Zastanawiam sie kto kieruje osobami które tak źle wypowiadają sie o agencji bo chyba nie sądzą że ktoś w to uwierzy?

Lol
@Malizna 14.07.2017 08:53
Zastanawiam sie kto kieruje osobami które tak źle wypowiadają sie o agencji bo chyba nie sądzą że ktoś w to uwierzy?...

Naucz się czytać ze zrozumieniem sieroto.Wypowiedzi negatywne dotyczą zakładu wika a nie agencji.

Młody

A czy ktos moze sie wypowie na temat zatrudnienia przez agencje?jak to wyglada,czy sa różnice w traktowaniu pracowników?czy można liczyć i po jakim czasie na umowę bezposrednio z wiką?

Mlody
@Pip 03.07.2017 17:51
Są bo czasownik to pracownik pracujący przez agencję na umowach przedłużanych co miesiąc.

Pip 2017-07-03 17:51 Ale na rozmowach mówią ze zatrudnienie przez agencje do roku.

Pip
@Mlody 04.07.2017 00:30
Pip 2017-07-03 17:51 Ale na rozmowach mówią ze zatrudnienie przez agencje do roku.

Kłamią żeby ludzie chcieli podjąć pracę.

Kiwka

Wika to z pewnością fajna firma ale niestety nie wszystkim odpowiada.

Dyzio

Czytanie ze zrozumieniem nie jest mocną stroną osób, które się tu wypowiadają. Opuszczam to forum. Szkoda zdrowia.

Abv
@Dyzio 01.07.2017 19:04
Czytanie ze zrozumieniem nie jest mocną stroną osób, które się tu wypowiadają. Opuszczam to forum. Szkoda zdrowia....

Widocznie jesteś tak ciemny dużo wszystko jest jasne i zrozumiale

olx

napiszecie mi cos o kierowniku z m2???bo mam tam isc .....

Dyzio

@Kiwka rozmawiamy o premii regulaminowej, nie uznaniowej. Nie mam nic do tego, ze ktos dostaje uznaniową, każdy moze o to walczyć, każdy może otrzymać. Czego wszystkim życzę. Co do regulaminowej, pamietam wisialo w gablocie po dogadaniu się ze związkami: pierwsza część po pierwszym kwartale, druga jakos w listopadzie, chyba, że nie została wypracowana norma? co do zlikwidowania nic nie widzialem, moze przeoczylem, nie wiem. Nikt sie nie złości, i nie płacze. To ze po zmianach pensja jest jaka jest, nie znaczy, ze jest zła. Mi wystarcza. Słysze często narzekania ludzi, ze im mało, z drugiej strony powtarzają to od kilku lat, więc jakie podjęliście działania w kierunku poprawy płacy, lącznie ze zmianą pracy? Nikt nie trzyma na siłe, a uczyć można sie całe życie

Kiwka

Pracuję w firmie już jakiś czas i nie mogę narzekać. Niestety nie wszyscy pracują tak jak tego oczekuje firma i dostali po nosie przy premii. Wierzę , że to jest przykre ale trzeba myśleć wcześniej i pracować sumiennie a nie byłoby teraz złości i płaczu na forum

qaz
@Kiwka 24.06.2017 22:41
Pracuję w firmie już jakiś czas i nie mogę narzekać. Niestety nie wszyscy pracują tak jak tego oczekuje firma i dostali po nosi...

ja nie placze,robie swoje i gdzieś mam ta ich premie,tylko że to wszystko jest tak w tajemnicy,jesli by mieli czyste sumienie to powinni wieszac na tablicy zasłuzonych na premię a nie pod stolikiem!!!!Też jest dziadostwem to ze ludziom umowy dają po tylu latach bo na SGFie jest tak jak powinno,umowy sa odrazu.Może się znajdzie ktoś odważny i zgłosi to gdzie powinien.

Borsuk
@qaz 27.06.2017 23:26
ja nie placze,robie swoje i gdzieś mam ta ich premie,tylko że to wszystko jest tak w tajemnicy,jesli by mieli czyste sumienie t...

Człowieku nikt przecież nie wywiesi na tablicy nazwisk zasłużonych na premie, bo po pierwsze ustawa o danych osobowych jest bardzo dobrą wymowką, a po drugie inni pracownicy by zjedli premiowiczów. Tobie moze to lata, ale większości olanych nie. A co do umów na sgf to czy one nie są czasowe?

Kiwka

O co chodzi z ta premia i pensją. Może warto porozmawiać z osobami władnymi i przedstawić im argumenty?

Dyzio

Tak połowa poszła na podwyżki, a ze zrobili pensje stałą po której zarabiamy mniej..... Pierwsza część miala być po pierwszym kwartale, a druga w listopadzie, mam gdzies jeszcze zdjęcie tej informacji z gabloty

Dyzio

Tak połowa poszła na podwyżki, a ze zrobili pensje stałą po której zarabiamy mniej..... Pierwsza część miala być po pierwszym kwartale, a druga w listopadzie, mam gdzies jeszcze zdjęcie tej informacji z gabloty

Karolina

Pracodawca oczekuje od pracownika lojalności i zaangażowania a pracownik dobrej zapłaty. Jeśli ta linia szwankuje to trzeba pomyśleć jaki jest powód tego?

Dyzio

Mam pytanie odnośnie premii, która miala być wypłacona po pierwszym kwartale, czy otrzymaliście ją?

Pip
@Ustawiacz 17.06.2017 07:24
Nie ma już jej Wika zabrała część tej premii na poczet.... Podwyżek rocznych a druga część premii dostaniemy na koniec roku...

Ładnie wika roluje pracowników ha ha podwyżki? Chyba jak wzrośnie najniższa krajowa. ...

Olx
@Dyzio 13.06.2017 11:23
Mam pytanie odnośnie premii, która miala być wypłacona po pierwszym kwartale, czy otrzymaliście ją?

No wlasnie bo nikt o tym nic nie wie.takie sprawy tez powinny wisiec na dziale na tablicy,chyba ze sie wstydza ze ciągle te same osoby dostają premię.

Pracownik

Tak naprawdę wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma ten co ma dużo w porównaniu do innych to i tak powie ze mało taka jest mentalność ludzi,mają soboty na 2 zmiany pod przymusem są źli,ze musza przyjsc,ze nie maja zycia prywatnego,natomiast teraz muszą wyrazić zgodę to wszyscy się zapisują wiec tak źle tak nie dobrze poprostu brak slow napewno nie które osoby to z urlopów letnich zrezygnują bo wika trochę kasy posypie ,ale z niecierpliwością czekają na ten urlop ;

Agnieszka

Na tym forum można przeczytać wiele opinii na temat braku poszanowania pracowników przez WIKA POLSKA S.A. Wspominacie m.in. o mobbingu oraz o innych sytuacjach, gdzie pracownik nie jest traktowany odpowiednio. Czy opisywane przez Was sytuacje pojawiają się w całej firmie, czy może w określonych działach? Czy naprawdę Wasze skargi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?

Ja
@Agnieszka 02.06.2017 10:14
Na tym forum można przeczytać wiele opinii na temat braku poszanowania pracowników przez WIKA POLSKA S.A. Wspominacie m.in. o m...

Opisane sytuacje są w całej firmie a zgłaszanie ich jest ignorowane. Pracownik jest tu nikim.

Świetlik
@Ja 02.06.2017 10:30
Opisane sytuacje są w całej firmie a zgłaszanie ich jest ignorowane. Pracownik jest tu nikim.

Brawo trafiłeś w samo sedno pracownik może chodzić ze skargami do ( usunięte przez administratora ) taka jest prawda tylko nas wysmiewają gdy idziesz ze skargą... To Ci na stołkach mają rację zawsze a my szare myszki co na ich premie robimy dzięki nam pracownikom tak żyją a zero szacunku do nas..i to bez różnicy czy wpl czy sgfy

Kiwka

Czy jesteście pewni, że nie da sie powiedzieć coś pozytywnego o firmie?

Borsuk
@Kiwka 01.06.2017 10:45
Czy jesteście pewni, że nie da sie powiedzieć coś pozytywnego o firmie?

Wiesz ja myślałem, że może i dałoby się, ale po tym jak traktują ludzi po rozmowie kwalifikacyjnej to chyba jednak się nie da. Zero odzewu. Ani be ani me ani pocałuj nas w ...głęboko. W dzisiejszych czasach każda porządna firma po 2 tygodniach daje odpowiedź albo pozytywną albo negatywną. A tłumaczenie jeśli nie zadzwonimy to znaczy, że nie zostałeś przyjęty jest po prostu śmieszne i na poziomie minus pięć. Ja chciałbym na przykład dowiedzieć się dlaczego mnie nie przyjęli. Czy chodzi o kwalifikacje, doświadczenie, wygląd, czy brak znajomości.

Ja
@Borsuk 02.06.2017 00:58
Wiesz ja myślałem, że może i dałoby się, ale po tym jak traktują ludzi po rozmowie kwalifikacyjnej to chyba jednak się nie da....

Taka właśnie jest Wika.Nie szanują pracowników ani przyszłych ani obecnych.Pod każdym względem firma na poziomie zerowym.

Aaaa

Bardzo dobrze napisał ustawiacz za parę groszy sprzedadza wszystko ,ale wszystko w dwie strony działa też uwazam jaka płaca taka praca i ktoś te chore sytuacje wprowadza tylko szkoda,że nie pamiętają jak sami pracowali jako pracownik fizyczny ,a dziś jacy dobrzy wzorowi pracownicy, a sami normy nie robili ,awanse oraz dobre stanowiska bo rodzinka to przyjaciele mam nadzieje,że trafia na swoich

Ustawiacz

Atmosfera jest chora w tej firmie, ale jeśli część osób fizycznych się wywyższa to czemu mają nie robić tego kierownicy ? Pracuje jako ustawiacz odpowiadam za ustawianie i prace ludzi, ale szanuje ich i nie gonie jak w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale ja uważam, że na pierwszym miejscu jest człowiek i dobra atmosfera a nie tylko orać w pracownika i kolejne zera na koncie właściciela, a część ustawiaczy za marna premie kwartalną są w stanie gonić swoich pracowników jak roboty. Przykład opierdzielic operatora/ montera za to że z kimś zamienił dwa zdania. To my możemy budować atmosferę więc duża czescio ustawiaczy - wstydźcie się powtarzam to ludzie są najważniejsi !

Lila
@Abc 10.06.2017 18:10
Nie dziwię się że wika was nie szanuje, skoro sami do siebie nawet nie macie szacunku pracując za takie grosze....

Tak naprawdę jaki włocławski rynek pracy jest każdy wie. Łatwo się mówi, że ktoś się nie szanuje pracując za takie grosze, ale obawa utraty pracy zwłaszcza jeszcze jeśli ma się na utrzymaniu rodzinę i nie daj boże kredyt. To bardzo skutecznie blokuje porzucenie pracy na umowie.

Abc
@Lila 10.06.2017 19:33
Tak naprawdę jaki włocławski rynek pracy jest każdy wie. Łatwo się mówi, że ktoś się nie szanuje pracując za takie grosze, ale...

Co ty wygadujesz? ! Z oceną rynku pracy zatrzymałas się 10 lat wstecz. Teraz pracy jest do wyboru do koloru.Trzeba tylko posiadać godność osobista.Jak widać niektórmy jej brak.

Agnieszka

@Xyz czy ty również, jak inni użytkownicy uważasz, że w firmie panuje mobbing? W jaki sposób według Ciebie to się przejawia?

Xyz
@Agnieszka 25.05.2017 15:00
@Xyz czy ty również, jak inni użytkownicy uważasz, że w firmie panuje mobbing? W jaki sposób według Ciebie to się przejawia?...

Przestań juz zadawać to głupie pytanie.Ja nie uważam lecz stwierdzam fakt! A przejawia się w taki sposób jak jest opisane wyżej.

Ona

Ja mniej-więcej pamietam co wczoraj usunęli z wczoraj i chętnie przypomne żeby już nie trzeba było kasować: było o tym ze pewna ważna osoba w młodszej spółce firmy daje awanse bo na coś liczy. Ostatnio na młoda blondyke podobno. Resztę każdy sobie dopowie. Zreszta macie oczy to widzicie

Xyz

Aha nie zapominajmy o mobbingu jako motywie przewodnim. ....szczególnie na M9.

Ciekawe

Ciekawe ile firma placi za usuwanie komentarzy. Jak prawda boli np kierownika ze za babami lata to z jego pensji idzie czy z tego co miało być na podwyzki w sgf?

Grazyna

Ojej to prawda Marcinek. Ile imbir ludzi oszukal, ile naobiecywał to szok. A jechac i tak już nikt nie chce. Ja za te pieniądze tez już bym nie pojechala. Tyle lat pracowalam na wplu, teraz na sgfie i mam mniej niż nowi z ulicy!! A wymagają coraz wiecej i jeszcze sie dziwia ze człowiek podwyżke chce. Szkoda gadac.

Światło
@Grazyna 24.05.2017 15:49
Ojej to prawda Marcinek. Ile imbir ludzi oszukal, ile naobiecywał to szok. A jechac i tak już nikt nie chce. Ja za te pieniądze...

Grażyna masz rację tylko tacy rządzą co w( usunięte przez administratora )się imbirowi pakują. A co do wyjazdu do Niemiec owszem nikt nie chce jechać za taką kasę a wiem że nie dawno pojechało kilka osób i dwie które nawet roku nie przerobiły dostali tam po 7500zł na rękę pensji plus to co w PL a reszta za jałmużne ma ( usunięte przez administratora ).co pojechali to tylko przydupasy mają dobrze...

Agnieszka

Proszę o zamieszczanie merytorycznych komentarzy na temat pracy w WIKA POLSKA S.A, a nie na temat poszczególnych, konkretnych pracowników.

Yes
@Agnieszka 24.05.2017 13:04
Proszę o zamieszczanie merytorycznych komentarzy na temat pracy w WIKA POLSKA S.A, a nie na temat poszczególnych, konkretnych p...

A ja mam pytanie ile trzeba pracować żeby awansować na ustawiania bo chyba nie za długo

Yes
@Agnieszka 24.05.2017 13:04
Proszę o zamieszczanie merytorycznych komentarzy na temat pracy w WIKA POLSKA S.A, a nie na temat poszczególnych, konkretnych p...

A ja mam pytanie ile trzeba pracować żeby awansować na ustawiania bo chyba nie za długo

anonim

(usunięte przez administratora)

Ja

I tacy ludzie pracują w wice. Brawo!Dom publiczny jest bardziej przyzwoity niż to coś. ...

Mądry

Awanse skądś sie wziely hehe. Mógłby trochę pozory zachować bo to po kwalifikacjach to raczej nie jest.

Zostaw opinię o WIKA POLSKA S.A - Włocławek

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WIKA POLSKA S.A