If you work Here Its either : You know the team and you have insurance you will not be sacrified/scapegoated for the stealing project . You are brought to be scapegoated and you will make the most big mistake ever as they stole and destroyed people’s life in their history .
Why are you wasting your time explaining a mafia like Company praying on foreigner to destroy their life as a sacrifice for a crook project just call them thiefs .
There are call center with high rotations There are call center with high rotations + scapegoating There are call center with high rotations + scapegoating + Uber eats and high school childrens chasin after you and this is THIS KIND of call center —> the worse of its kind , becarefull before working Here .
In other countries if you are foreigner you will Find yourself renting near Uber eats workers or their partnera in crime to scapegoat you after the end of the contract , they do the same tricks in Poland branch ?
In one of Its branch They have so much scapegoat projects (defective products / telecomunication ) little bit similar to the gardening project so much that they employ relatives of officials in the city in order to ensure the good procedure of scapegoating … it looks like they dont change from country to country … Truely a bunch of thieves
Worse the relatives make sure to recruit people with something to gain like heritage cases in the same time he is made to look unstable for the stealing project and in the same time they take a part from the heritage .. oh what a (usunięte przez administratora) corrupted mess anyway in Poland expect only Uber eats and childrens to deal with Its not as much corrupted but Its still the most shittiest of the call center Here dont work Here
Rekruterzy nieprzygotowani, niemiecki kuleje, nie czytają dokumentów. Nie potrafią znaleźć informacji czarno na białym w języku angielskim, z dodawaniem lat pracy też im cuda wychodzą. Na rozmowach nie wiedzą, o co pytać, kandydat włada (kilkoma) językami lepiej niż manager swoim niemieckim na B1+. Zwykle ich pytania to jakaś papka typu, gdzie nauczyłeś się tak super niemieckiego, a skąd lepsze języki. Najlepsze! Czego wymagasz od pracodawcy: Wyrabiania się w terminie i trzymania się warunków opublikowanych w ofercie. Manager: No, ale jednak zajmie mi to co najmniej dodatkowy miesiąc już po terminie. Ciągle publikują te same fałszywe oferty, których nic nie wynika.
Słabo to brzmi... Uważasz, że oferty są fałszywe, bo nic z nich nie wynika? Chyba tak powinny zostać nazwane wtedy gdy serio by nie było ani oferty ani rekrutacja by się nie odbywała w rzeczywistości. Nie sądzisz? ;)
Naprawdę porządna firma, atmosfera w pracy bardzo dobra i przyjazna, team-leaderzy niekonfliktowi i pomocni, zarobki bardzo przyzwoite - jak na moje oczekiwania w sam raz, na pewno nie mogę narzekać na niskie zarobki tam :). Pracowałem na projekcie ze sprzętem ogrodniczym, co do samej pracy to uważam, że nie każdy się tu odnajdzie jednak - wg mnie trzeba się trochę na tym znać, mieć jakiekolwiek pojęcie, "z czym to się je" itp., bo może cię to przerosnąć, tematyka, tym bardziej jak nigdy nie miałeś wcześniej z tym do czynienia. Praca na telefonie, słuchawce, wiadomo że łatwa nie jest nigdy raczej, ale akurat dla mnie było całkiem ok, z czasem się nawet zdołałem wyrobić, szło mi coraz lepiej, klienci różni się trafiali, ale tych trudnych było mało, nawet bardzo mało, także nie było to problemem na co dzień. Myślę, że jak ktoś szuka w miarę spokojnego call center+praca na ticketach w międzyczasie to jak najbardziej mogę polecić, można się tu odnaleźć i w miarę spokojnie pracować ;). Tylko trzeba się trochę orientować w technikaliach i sprzęcie ogrodniczym ogólnie, to na pewno będzie ci łatwiej wsiąknąć w tę pracę i dawać sobie z czasem radę :).
Cieszę się, że masz dobre doświadczenia z firmą Webhelp Poland, wspominasz między innymi o tym, że atmosfera jest bardzo dobra i zarobki są również bardzo w porządku. A mógłbyś właśnie powiedzieć coś więcej o wynagrodzeniu, ile wynosi na Twoim stanowisku? Są jakieś premie i dodatki?
Mam prośbę czy możesz tylko powiedzieć czy Interview było po angielsku i w drugim języku obcym też? Bardzo będę wdzięczna. ViVi
Hej, dowiedziałaś się już może gdzieś indziej tego? Bo widzę, że tutaj przemilczany temat został
1. Pierwsza rozmowa wstępna z pytaniem o oczekiwania finansowe. Potem jakieś 3-4 tygodnie ciszy, więc myślałam, że już się nie odezwą. 2. Zaproszenie na drugą rozmowę w języku obcym. Rozmowa z rekruterem oceniające poziom znajomości języka obcego, w trakcie 2 testy językowe. Rozmowa online na teamsie 3. Zaproszenie na trzecią rozmowę z osobami z konkretnego projektu. Rozmowa online na teamsie. Obecne 3 osoby z projektu.
1. Przed rozmową dostaje się informacje do jakiego projektu jest rekrutacja, więc warto sobie odwiedzić stronę pracodawcy. Nie ma pytań o historię firmy, czy kierownictwo, ale raczej o produkt. 2. Pytania o dotychczasowe doświadczenie, trzeba trochę opowiedzieć o wcześniejszych obowiązkach. 3. Testy językowe o temayce ogólnej. 4. Pytania jak podchodzi się do sytuacji trudnych z problematycznym klientem 5. Pytanie czy przedstawione warunki i godziny pracy odpowiadają Ogólnie wszystko w bardzo miłej życzliwej atmosferze, mnóstwo uśmiechów i wsparcia.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
czy jesteś gotów zniszczyć czyjeś życie nad projektem?
If you work with WEBHELP POLAND in the gardening project this is what will happen : You will bear the responsibility and be scapegoated because they steal customers and worse you will be 'harassed' in order to make you think you are responsible . They do the same and worse in other projects in other countries one of the worst corporations .
You risk finding yourself in a bad position as a scapegoat after working with this company , they do the same in other countries and i paid the price very hard after working with webhelp here .
Do not work with the project of gardening you will have a decent salary but might be scapegoated and 'humiliated' in the most possible worse condition that an employee can offer .
Prężna o nowoczesna firma, fajna atmosfera więc praca to czysta przyjemność, dlatego polecam!!
Widzę firma rzuciła się ratować opinie na gowork. Bałaganiarsko, problemy "łatane" na bieżąco, kadra jakby się dopiero uczyła zarządzania. I jeśli podczas tej nauki błądzi - nigdy się nie przyzna, konsekwencje poniesie pracownik Tu trzeba absolutnie pilnować swoich spraw, z dokumentami włącznie. Stres, nerwowość, nieprecyzyjne wymagania, kolesiostwo - jak ktoś się lubi z liderami / liderkami to może w pracy nawet malować paznokcie, słabo znać język i wykonywać 30% normy. I odwrotnie, można być mistrzem, ale jeśli nie trzyma się sztamy z liderem, zawsze znajdzie się jakaś kąśliwa uwaga/ krytyka. Dobre miejsce dla tych, którzy do pracy przychodzą dla towarzystwa, albo po to , aby mieć adres do odbioru przesyłek. Np. zakupów internetowych.
Do pracy nie przychodzi się dla towarzystwa tylko żeby zarobić. Jak się nie wyrabia normy, to też liderzy dają premie, bo przyjaźnią się z daną osobą? Nie bardzo w to wierze.
podpisuje sie pod tym komentarzem w 100%. poczawszy od HR skonczywszy na kadrze zarządzającej (o ile w ogole mozna to tak nazwac) jedno wielkie (usunięte przez administratora) ubrane w ladne slowa i "profesjonalizm". notoryczne gubienie dokumentow, zle wyliczone dni urlopowe / bonusy, spoznianie sie z przelewem wynagrodzenia czy oplaceniem prywatnej opieki medycznej lub multisporta, problematyczne pytania / tematy pozostawiane tygodniami / miesiacami bez odpowiedzi, klamanie w twarz, podawanie informacji niezgodnych z prawda - generalnie trzeba samemu pilnowac wszystkiego a do pracodawcy nie mozna miec nawet grama zaufania. wina za kazda problematyczna sytuacje obarcza sie brakiem procesu lub bycie w trakcie jego implementacji (firma z wieloletnim stazem), firma nie poczuwa sie do wziecia odpowiedzialnosci za cokolwiek. osoby, ktore sa leadarami (wole nie wiedziec co musialy zrobic zeby dostac dane stanowisko) z byciem leaderem jedyne co maja wspolnego to stopka w emailu. kazdemu odradzam jakakolwiek forme wspolpracy z ta firma a gdyby panstwowa inspekcja pracy wreszcie zainteresowala sie ich dzialalnoscia mysle, ze firma szybko zniknela by z polskiego rynku pracy.
Firma i atmosfera jest bardzo dobra. Nie mam więcej co pisać. Tu szanuje się i dba o Człowieka.
Jak długo trwa proces awansu w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
pracowałam w tej firmie około 10 lat, jest naprawdę ok, wypłaty rzeczywiście trochę słabe, chyba że projekt z bonusami, to było nawet bardzo dobrze , no i ten dojazd, bardzo daleko, chyba ze mieszkasz w pobliżu. Przeszłam naprawdę dużo projektów przez te lata, zawsze były szkolenia, zawsze wsparcie team leaderów. wypłata zawsze na czas, nawet wcześnie często 6-7 , a nie 10 jak w umowie, więc spoko, projekty też ok, żadnej sprzedaży, albo podobnego. Praca nie była skomplikowana i trudna, w niczym nie ograniczali, jedz sobie , pij herbatkę przed komputerem, na projektach mailowych słuchaj w słuchawkach muzyki jeżeli chcesz. Godzina przerwy, wliczona w pracę, często nawet nikt nie pilnował że trochę przekroczysz, dzwoni ci telefon, odbierasz , wychodzisz, nikt się nie czepiał, umowa dla wszystkich na czas nieograniczony.
Projekty z bonusami polegały często na odklejaniu odpowiedniej ilości przypadków, raz prostszych rząd trudniejszych, oczywiście trzeba rozumieć że to jest call centrę, praca jest często powtarzalna i monotonna, podwyżki oczywiście przy projekcie z bonusami brak, Ala wypłata razem z bonusami była ok, odnośnie innych projektów jeżeli chodzi o podwyżkę zależy kto jest w danym momencie manadzerem
Po roku pracy mam już umowę na czas nieokreślony. Pieniądze są zawsze na czas. Kierownictwo jest bardzo przyjazne i stara się iść pracownikom zawsze na rękę. Praca nie jest łatwa ale jest świetna atmosfera, zarobki dużo wyższe, niż w podobnych firmach.
Ha ha ha. Niestety nic z tego się nie zgadza. Wiele osób zwracało się wielokrotnie z różnymi prośbami, kierownictwo nigdy nie idzie na rękę. Wręcz przeciwnie, wszystkiego trzeba pilnować, począwszy od ilości dni urlopowych po ustalenia dotyczące obowiązków, bo dział personalny zaprzecza informacjom, jakie dostawaliśmy przed podpisaniem umowy. Umowa na czas nieokreślony? Jakiś żart.
Rozbawiony, chyba pomyliłeś firmy, a może coś mocniejszego właśnie teraz paliłeś. Bo firma Webhelp w Warszawie jest naprawdę super.
Czy podzielisz się opinią jak wygląda praca w dziale obsługi klienta? Czy jest wymagająca?i jak wygląda rozmowa wstępna? I jak z atmosfera w firmie?
No niestety na rynku brakuje ludzi do pracy więc firma ratuje sie tymi których ma za to można więcej zarobić!
Można więcej zarobić? To chyba jakiś żart. Pensje zamrożone od dawna a co tydzień lub dwa dochodzą nowe obowiązki, bez jakiegokolwiek przeszkolenia. Pracownice wielokrotnie doprowadzone do płaczu.
Chciałabym wypowiedzieć się na temat polskiego projektu. Plusem tej pracy jest na pewno atmosfera. Ludzie są przyjaźni i pomocni. Nikt nie namawia do nadgodzin, nawet jeżeli są one oferowane. Firma co jakiś czas organizuje dzień pizzy itp., generalnie fajnie. Minusy to na pewno: brak inwestowania w polskie projekty, firma np. nie daje możliwości chodzenia na zajęcia językowe( a np. niemiecki projekt ma zajęcia z niemieckiego w firmie), trzeba dopłacać do karty multisport i pakietu medycznego na wyższym poziomie. Klimatyzacja w firmie to żart, co tydzień ktoś ją próbuje naprawiać, na dodatek w biurze nie ma żadnego okna, które można otworzyć. Kuchnia jest zdecydowanie za mała, żeby można było się w niej czuć komfortowo. Zarobki na poziomie 2300-2500 złotych, jak chcesz dostać podwyżkę, to jesteś zbywany nawet kilka miesięcy, dlatego w końcu każdy jest sfrustrowany. Podsumowując: praca dobra na przeczekanie, chociaż łatwo się zasiedzieć.
Firma i kierownictwo są bardzo OK. Klienci bywają trudni, ale według mnie to ich problem. Atmosfera pracy dobra. Firma dba o pracowników. Nie ma (usunięte przez administratora) presji, jest pełna kultura.
Dajcie sobie spokój z pracą w tej firmie. Warunki pracy pogarszają się co tydzień i już w ogóle nie przypominają tego na co się zgadzaliśmy. Nie dość że praca jest zmianowa to obecnie godziny już są zupełnie inne zupełnie beznadziejne, nie mamy czasu na nic poza pracą. Codziennie jest wprowadzana jakaś zmiana, co tydzień zwiększanie ilości obowiązków po zerowym albo pięciominutowym przeszkolenie. Naprawdę dziwię się że firma ma jeszcze klientów, jeśli popatrzeć na to jaka jest fachowość trenerów i szkoleń. A umowy? Ha ha ha, jeśli się nie upomnisz to nie wiesz, czy jeszcze pracujesz bo umowa wygasła kilka dni temu. Z tego co mi wiadomo w takim wypadku jeśli pracodawca podpisuje nową umowę z opóźnieniem to powinna być na stałe. Nie w tym cyrku. Upominanie się onpieniądze, bo wypłacono za mało, nadgodziny, źle policzony urlop. Możnaby pisać do jutra , o tym co się tam dzieje.
Warunki pracy niestety pogarszają się z dnia na dzień. Praca na telefonach bardzo ciężka, trudne przypadki, agenci tłumaczą się za błędy nie swoje. Coraz większe oczekiwania za marną płacę. Dobrzy ludzie odchodzą a firma się tym nie przejmuje - na ich miejsce przyjmują nowych, do czasu rekrutacji przerzucają ciężar dodatkowej pracy na pracowników. Presja na ocenę zewnętrzną przy niewielkiej ilości materiału szkoleniowego, bardzo męczące zmiany. Zero możliwości negocjacji warunków, umowy najpierw 3 miesiące, potem na rok, kolejna na 2 lata. Nie ma szans na stałą umowę.
Szukają frajerów z dobrą znajomością niemieckiego, którzy przyjdą za 4,5k brutto. Niech szukają dalej. :)
Właśnie widzę takie ogłoszenie na Pracuju i nie wiem, czy się śmiać czy płakać. Za tyle to można iść na pół etatu gdzieś koło domu, jak się ma już jakieś źródło dochodu i potrzebuje drugiej nogi w celu dywersyfikacji. Np. ktoś ma DG, chce zoptymalizować ZUS i przy okazji dorobić nie tracąc czasu ani pieniędzy na dojazdy. Nikt znający języki i szanujący się nie będzie tłukł się godzinę przez pół miasta do takiej pracy w pełnym wymiarze godzin. Nic dziwnego, że w Polsce brakuje pracowników. Ja też wolę sobie pykać zdalnie fuchy dla zagranicznych kontrahentów, niż się szmacić za złotówki. Za taką robotę liczyłbym co najmniej 7-8k PLN brutto, zwłaszcza że praca w obsłudze klienta szczególnie fascynująca nie jest (nie ma wartości dodanej, która mogłaby skłonić do obniżenia oczekiwań finansowych). Webhelp właśnie wpisuję na czarną listę firm. Niech dalej szukają półdarmowych niewolników.
Słyszałem, że to świetna firma. Szkoda jednak, że na tym forum tak mało jest opinii. Trudno dostać się do pracy w firmie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Webhelp Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 3 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Webhelp Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.