Szczerze? Omijać szerokim łukiem, bardzo szerokim. Firma potrzebuje pilnego coachingu w kwestii motywowania pracowników, ponieważ na razie jedynie skutecznie demotywuje, a jeżeli będzie nadal tak jak jest, najlepsza kadra szybciutko ucieknie gdzie indziej, zresztą już ma to miejsce. Coraz więcej obowiązków, do granic wytrzymałości, a wynagrodzenie ani drgnie, a w zasadzie zmniejsza się, ponieważ w związku z inflacją była podwyżka, ale cen "benefitów", uzasadniona przez HR inflacją właśnie ;-) Jednym słowem kpina z pracowników. Nie ma się czemu dziwić, gdy tą toksyczną firmą, w której wraz z rozwojem projektów rozwija się też mobbing w różnych postaciach, zarządza skąpy Niemiec, szukający wszędzie oszczędności kosztem polskich pracowników. Nie tędy droga.
Moja przygoda była bardzo krótka jeżeli chodzi o tę firmę. Po jakimś czasie po złożeniu CV odezwano się do mnie telefonicznie czy nadal jestem zainteresowany, chodziło o pracę w Customer Serivce sklepu odzieżowego. Poinformowano mnie że szkolenie startuje w poniedziałek. Mieliśmy środę, więc zaskoczyło mnie że firma szuka kandydata kilka dni przed rozpoczęciem pracy. Byłem chętny podjęcia tej pracy, warunki jak i wynagrodzenie były dla mnie odpowiednie, na co Pani powiedziała że właściwa rozmowa o pracę zacznie się za 15 minut i czy mi to odpowiada. Okeeej, zgodziłem się. Po kilku minutach zadzwoniono czy można ją przełożyć na następny dzień a wynik rekrutacji dostanę tego samego dnia. Nie ma problemu. Następnego dnia (czwartek) odbyłem dwie rozmowy z dwiema paniami, na ktorej każda powtarzała że odezwą się do mnie tego samego dnia z wynikiem. Oczywiście nikt się nie odezwał, próbowałem się dodzwonić w ten sam dzień po południu, jak i następnego rano, lecz bezskutecznie. Wystosowałem maila, gdzie wspomniałem o tym że w sumie 3 osoby powiedziały że odezwą się do mnie z wynikami, bez względu na rezultat, na dodatek szkolenie rozpoczyna się w nastepny dzień roboczy. Odpisano mi że nie ma jeszcze decyzji i że najpóźniej dostanę odp w poniedziałek (dzień szkolenia, gdzie podkreślano że należy być obecny w każdy jego dzień). Nie zdziwiło mnie zupełnie to, że i w poniedziałek nikt się nie odezwał. Olałem sprawę, widzę po opiniach że nic innego nie można było się spodziewać po tej firmie. Tak jak wspomniałem, samo szukanie na gwałt pracownika na 3 dni robocze przed szkoleniem jest dość dziwne.
Masz rację troche to takie dziwne szukać kogoś do pracy na ostatnią chwilę. Czego się dowiedziałeś na tych rozmowach z rekruterkami? Były telefoniczne, online czy może w biurze? Jak to w ogóle było zorganizowane bo nie powiedziałeś.
Doradca klienta z językiem niemieckim - głównie back-office jakie ma stawki aktualnie? nie podali w tej ofercie żadnych widełek sprzed 24 dni a tu ktoś pisze, że lipa, podwyżek nie ma. Na tym stanowisku tak samo? To jaka jest podstawa, chyba nie minimalna? Bo ją podnoszą jednak co jakiś czas w kraju
podnoszą stawkę minimalną, nie wszystkie inne - wyższe. w webhelp jest goła kwota bez żadnych podwyżek od dawna
Na każdym stanowisku tak samo. W tej firmie po prostu nie ma czegoś takiego jak podwyżka. Smutne, ale prawdziwe.
Jasne, nie podnoszą, ale nie rozumiem, ile w takim razie płacą? Mnie też interesuje doradca klienta, z tym że z językiem angielskim lub każdym prócz niemieckiego. Nie wiem, czy piszesz ogólnie o sytuacji w Polsce, że podnoszą minimalną, czy o sytuacji w firmie, bo występuje w niej minimalna 4242 brutto na X stanowisku. Gdybyś mógł uściślić?
Nie polecam, żadnych podwyżek od 2 lat, a oczywiście pracy coraz więcej i śrubowanie norm. Większość pracowników szuka nowej pracy bo ile można siedzieć w weekendy i święta zarabiając ledwo poniżej minimalnej bez żadnych premii. Żenada ze strony pracodawcy.
Dokładnie tak, zero podwyżek, nie ma znaczenia czy się starasz czy nie. Natomiast drożeją benefity. Czyli ostatecznie zarabiasz mniej.
Hej, czytałem w ogłoszeniu, że Doradca klienta z językiem niemieckim musi popracować z biura 3 miesiące, zanim dadzą na zdalnym pracować. Ale było też, że zakwaterowanie normalnie jest. Ale to samemu się wtedy mieszka czy z kimś? Nie wyobrażam sobie z obcymi mieszkać niestety.
Czy osoby, które pracują obecnie na projekcie AliExpress są zadowolone z pracy? Czy po 3 miesiącach UOP dalej macie tę samą stawkę?
1. Pierwsza rozmowa wstępna z pytaniem o oczekiwania finansowe. Potem jakieś 3-4 tygodnie ciszy, więc myślałam, że już się nie odezwą. 2. Zaproszenie na drugą rozmowę w języku obcym. Rozmowa z rekruterem oceniające poziom znajomości języka obcego, w trakcie 2 testy językowe. Rozmowa online na teamsie 3. Zaproszenie na trzecią rozmowę z osobami z konkretnego projektu. Rozmowa online na teamsie. Obecne 3 osoby z projektu.
1. Przed rozmową dostaje się informacje do jakiego projektu jest rekrutacja, więc warto sobie odwiedzić stronę pracodawcy. Nie ma pytań o historię firmy, czy kierownictwo, ale raczej o produkt. 2. Pytania o dotychczasowe doświadczenie, trzeba trochę opowiedzieć o wcześniejszych obowiązkach. 3. Testy językowe o temayce ogólnej. 4. Pytania jak podchodzi się do sytuacji trudnych z problematycznym klientem 5. Pytanie czy przedstawione warunki i godziny pracy odpowiadają Ogólnie wszystko w bardzo miłej życzliwej atmosferze, mnóstwo uśmiechów i wsparcia.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Hej. Planuje startować na stanowisko doradcy klienta z językiem niemieckim. Zastanawiam się gdzie dokładnie byłabym Zakwaterowana na okres szkolenia w Wwa? Ile dostanę w sodexo? No i od czego zależy system premiowy?
Szukali kogoś ostatnio na stanowisko Doradcy Klienta, był ktoś z was na rozmowie? Czytam o doświadczeniach kogoś z was z procesem rekrutacyjnym, no i nie za ciekawie to wygląda. Może ktoś ma bardziej pozytywne zdanie?? Znalazłam starszą ofertę, wtedy dało się pracować na pół etatu. Teraz tez jest taka mozliwosc?
Proces rekrutacyjny oceniam bardzo pozytywnie. Niezwykle uprzejme osoby na rozmowach i nie ma powodu do stresu :) Mam nadzieję, że atmosfera w pracy będzie podobna :) Co do pracy na pół etatu to wydaje mi się, że nie było takiej możliwości.
Czemu na pół etatu nie można? Nie że od razu w to celuję ale wzmianka na ten temat w tym wątku mnie zaciekawiła. Interesuje mnie mimo wszystko elastyczne podejście. Które projekty ktoś już ma sprawdzone pod tym względem by móc taki ich zakres polecić?
Dzień dobry, chciałabym się zapytać jak w praktyce wygląda praca jako doradca klienta - popularny sklep odzieżowy. Znalazłam ofertę na to stanowisko i zachęcił mnie jego opis. Chciałabym się jednak zapytać jak praca wygląda w praktyce? Czy jest to typowe call center gdzie przez bite 8 godzin musisz wisieć na telefonie a przełożeni cisną o wyniki oczekując od pracowników pracowania jak roboty? Jak wygląda atmosfera w pracy? Być może te pytania brzmią dziwnie, ale mam bardzo złe doświadczenia jeżeli chodzi o pracę w CC w innej firmie i wolałaby się dowiedzieć z góry :(
Moja przygoda była bardzo krótka jeżeli chodzi o tę firmę. Po jakimś czasie po złożeniu CV odezwano się do mnie telefonicznie czy nadal jestem zainteresowany, chodziło o pracę w Customer Serivce sklepu odzieżowego. Poinformowano mnie że szkolenie startuje w poniedziałek. Mieliśmy środę, więc zaskoczyło mnie że firma szuka kandydata kilka dni przed rozpoczęciem pracy. Byłem chętny podjęcia tej pracy, warunki jak i wynagrodzenie były dla mnie odpowiednie, na co Pani powiedziała że właściwa rozmowa o pracę zacznie się za 15 minut i czy mi to odpowiada. Okeeej, zgodziłem się. Po kilku minutach zadzwoniono czy można ją przełożyć na następny dzień a wynik rekrutacji dostanę tego samego dnia. Nie ma problemu. Następnego dnia (czwartek) odbyłem dwie rozmowy z dwiema paniami, na ktorej każda powtarzała że odezwą się do mnie tego samego dnia z wynikiem. Oczywiście nikt się nie odezwał, próbowałem się dodzwonić w ten sam dzień po południu, jak i następnego rano, lecz bezskutecznie. Wystosowałem maila, gdzie wspomniałem o tym że w sumie 3 osoby powiedziały że odezwą się do mnie z wynikami, bez względu na rezultat, na dodatek szkolenie rozpoczyna się w nastepny dzień roboczy. Odpisano mi że nie ma jeszcze decyzji i że najpóźniej dostanę odp w poniedziałek (dzień szkolenia, gdzie podkreślano że należy być obecny w każdy jego dzień). Nie zdziwiło mnie zupełnie to, że i w poniedziałek nikt się nie odezwał. Olałem sprawę, widzę po opiniach że nic innego nie można było się spodziewać po tej firmie. Tak jak wspomniałem, samo szukanie na gwałt pracownika na 3 dni robocze przed szkoleniem jest dość dziwne.
Masz rację troche to takie dziwne szukać kogoś do pracy na ostatnią chwilę. Czego się dowiedziałeś na tych rozmowach z rekruterkami? Były telefoniczne, online czy może w biurze? Jak to w ogóle było zorganizowane bo nie powiedziałeś.
W firmie Webhelp Poland Sp. z o.o. podobno płacą nawet 4200 . Czy rzeczywiście można tyle zarobić, pracując na Doradca Klienta? Zastanawiam się nad wysłaniem swojej aplikacji na stanowisko: Doradca Klienta.
To ile zarabia doradca klienta? Bo widzę że tu można mierzyć wysoko jak praktykant ma 4 tysi. Podasz widełki zarobków?
Szczerze? Omijać szerokim łukiem, bardzo szerokim. Firma potrzebuje pilnego coachingu w kwestii motywowania pracowników, ponieważ na razie jedynie skutecznie demotywuje, a jeżeli będzie nadal tak jak jest, najlepsza kadra szybciutko ucieknie gdzie indziej, zresztą już ma to miejsce. Coraz więcej obowiązków, do granic wytrzymałości, a wynagrodzenie ani drgnie, a w zasadzie zmniejsza się, ponieważ w związku z inflacją była podwyżka, ale cen "benefitów", uzasadniona przez HR inflacją właśnie ;-) Jednym słowem kpina z pracowników. Nie ma się czemu dziwić, gdy tą toksyczną firmą, w której wraz z rozwojem projektów rozwija się też mobbing w różnych postaciach, zarządza skąpy Niemiec, szukający wszędzie oszczędności kosztem polskich pracowników. Nie tędy droga.
Po rozmowie tel. i umówieniu daty rozmowy online zero maili /tel/kontaktu. Strata czasu.
Oj szkoda, chciałam wysłać aplikację akurat :/. Ale czekaj, rozmowa się w ogóle nie odbyła tak? Czy po prostu po niej cisza była? To miał być jakiś pierwszy etap czy już dalszy?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Jest super wszyscy się boimy zwolnienia każdego dnia bo firma i jej zleceniodawcy kochają obniżanie standardów pracy i redukcje zatrudnienia.
a widziałam opinię z okolicy kwietnia na ten temat.... czyli skoro tak miałby być to jest szansa na przybliżenie wyników z grudnia? ile osób w sumie pracowało na początku a ile odeszło?
U mnie w projekcie jest bardzo miła atmosfera. Wszyscy sobie pomagają, kierownictwo nigdy nie krytykuje, wspiera i motywuje. Nie przesadzam. Zastanawiam się, czy wszyscy tak mają, czy ja trafiłam wyjątkowo dobrze.
Czy wypłaty są zawsze na czas?
Wypłaty zawsze na czas, nadgodziny wypłacane kwartalnie i w zależności od projektu mogą się pojawić bonusy od zleceniodawcy. Na święta bony Sodexo i dodatek urlopowy.
Zainteresowały mnie te bonusy. One są wypłacane za dobrze wykonaną robotę? Jakie to kwoty? Bony sodexo na ile?
Bony Sodexo wyliczane są od dochodu na członka rodziny. Najniższy próg to 2.500. Każdy dostaje wg swojej sytuacji Nie są to kwoty zawrotne raczej do 500 zł Bonusy mogą być za frekwencję i oprócz bonów od Webhelp można też dostać dodatkowe bony świąteczne od zleceniodawcy. Dostaje się też paczki z prezentami np. na powitanie, na dzień agenta, na święta.
Duży bałagan, szkolenia, które mają przygotować pracownika do pracy są kiepskie i mało kompetentne. Obiecują pomóc team leadera, a tak na prawdę ta pomoc jest znikoma. Często postawione pytanie pozostaje bez odpowiedzi, albo rzucają coś sarkastycznego. Generalnie pracownicy w tej firmie to takie cwaniaczki. Kto wyżej siedzi ten bardziej cwaniakuje. Najważniejsza sprawa to robienie pracownika w konia tj. Podpisywanie umowy na 2 lata, a po kilku tygodniach pracownik z dnia na dzień dowiaduje się o zwolnieniu, ponieważ mają za dużo ludzi na projekcie. Jak się proponuję umowę to może najpierw wypadałoby przeliczyć koszta i sprawdzić, czy jednak ma to sens, a nie po miesiącu zostawić kogoś z ręką w nocniku. Podsumowujac, praca na chwilę, ewentualnie dla wytrwałych i tych co lubią lizać (usunięte przez administratora) i pracować 24/h - wtedy może zostaną docenieni.
tobie akurat nigdy nic nie bedzie odpowiadac, zostawilas za soba smrod u poprzedniego pracodawcy, tutaj to samo. z twoim podejsciem i brakiem kompetencji osobie takiej jak ty nigdzie nie bedzie dobrze
a można dopytać o jakie podejście tu chodziło? bo widzę wątek poruszony ale nie do końca temat się wyjaśnił... czyli twierdzisz, że po stronie firmy winy jakiejkolwiek w razie czego nie ma?
Pracuje w firmie już jakiś czas i jedno mogę powiedzieć - BAŁAGAN TOTALNY. Nikt nic nie wie, kończy się projekt i na zadane pytania o nowym projekcie tez nikt nie odpowiada sensownie, 55 osób ma zostać zwolnionych!!! Pod koniec czerwca a ma zostać 25 wytypowanych osób, dosłownie wyścig szczurów. Nie polecam współpracy, bo nie wiadomo czy można spodziewać się współpracy długofalowej o czym tak bardzo informują HR podczas rekrutacji. 55 osób zostanie bez pracy!!! Jeśli widzi to ktoś kto chce złożyć tu CV - zastanów się dobrze czy chcesz się stresować tym czy w ogóle będziesz za 1,5 miesiąca mieć prace.
To prawda, ciągłe zwolnienia. Sam przez to przechodziłem, chociaż dostałem umowę na długi okres to została rozwiązana z dnia na dzień. Paranoja...
Czy firma jest w złej sytuacji finansowej że zwalnia tak dużo osób? Czemu jest w ogóle jeszcze prowadzona rekrutacja, jeśli zwalniają tak dużo ludzi?
Godziwe i adekwatne do stanowiska i obowiązków zarobki, pozytywna atmosfera w teamie, pomocni współpracownicy, profesjonalna kadra zarządzająca, pyszna kawa z automatu, owocowe środy, można się przejechać traktorkiem i pobawić robocikiem koszącym na szkoleniu wstępnym, polecam bardzo! :)
Nie warto nawet aplikować . HR chce tylko pokazać swoją aktywność . Projektem NL zarządza jakiś mały lead co sam ledwie umie sklecić coś po niderlandzku . Calli ze 30 dziennie . Skargi klientów na linii Desk non-stop.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Few years ago a wifi box in france use to have problems , reboot , sometime for example play music or worse during the late night because the remote had a problem , when your neighbour for example change it changes your TV too …. and guess what ? We prepared victims and scapegoated them by making them look unstable and destroying their life , wer not even speaking about harassment inside the Company Its sbout crime and harassment outside the Company in order to make it look a human error not product defect in a corrupted French speaking country . I see you dear gardening project in Poland , mafia like Company dont change Its behaviour .
If you work Here Its either : You know the team and you have insurance you will not be sacrified/scapegoated for the stealing project . You are brought to be scapegoated and you will make the most big mistake ever as they stole and destroyed people’s life in their history .
Why are you wasting your time explaining a mafia like Company praying on foreigner to destroy their life as a sacrifice for a crook project just call them thiefs .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Webhelp Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 3 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Webhelp Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Webhelp Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.