W danii za kabotaż obowiązuje Duńska stawka minimalna za kabotaż około 90 zł a kierowcy FL POLSKA otrzymują BONUS POINT. Przykładowo za 4 h kabotażu od punktu A do punktu b otrzymałem na kwitku z wypłaty 23 BONUS POINT co po przemnożeniu przez 60 gr. daje zawrotną sumę 13 zł i 80 gr. TAK DUŃSKI PRZEDSIĘBIORCA (usunięte przez administratora) DUŃSKI URZĄD SKARBOWY ORAZ POLSKICH KIEROWCÓW
PREMIA jest jedną wielką zagadka, składa się z BONUS POINT I Z POZOSTAŁYCH BONUS POINT (coś co bierze się nie wiadomo skąd) mnoży się przez liczbę przepracowanych dni i przez współczynnik dywizji, do której należysz czyli jest to 60 gr. lub 80 gr.
Pomieszczenia socjalne dla kierowców, łazienki grzyb na ścianach, toalety niedomyte, często jest brak papieru toaletowego jak i ręczników nawet przez cały weekend, po jednej pralce na bazie i suszarce, gdzie w weekend stoii około 40 aut na bazach. brudne mopy Pań Panów pseudo sprzątających pranę są w pralce, w której pierzemy nasze rzeczy.
Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest na czas, czyli podstawa 10 a diety 15 każdego miesiąca. Pensja podstawowa składa się z najniższej krajowej plus premia (bonus) która uzależniona jest od przejechanych km i od dywizji, do której zostałeś przypisany jeśli wypadnie ci spędzić dzień w serwisie bonus jest obcięty, jeśli jedziesz na przegląd do Polski a po drodze masz rozładunki w niemczech również obcina bonus. Jak zadzwonisz i zapytasz gdzie są pieniądze to mówi, że u niego wszystko jest ok. Diety, jej wysokość również uzależniona jest od dywizji np. dieta za dzień 50 zł plus spanie w kabinie 190 zł i to jest tak dużo? jeszcze każą zostawać w tyg. zjazdowym do soboty, za którą dostaniesz dietę 50 zł bo za noc już Ci nie zapłacą. Podsumowując bonus uzależniony jest od szefa Fl. Polska Pana Kurta Mortensena
Takie informacje przychodzą codziennie na telefon. Czy to nie jest czasem (usunięte przez administratora) W ZWIĄZKU Z TYM, IŻ CO TYDZIEŃ PROBLEM SIĘ POWTARZA, PRZYPOMINAMY, ŻE WEDŁUG ZASAD I REGULAMINU FIRMY, KIEROWCY SĄ ZOOBOWIAZANI DO POZOSTANIA W PRACY DO SOBOTY DO POŁUDNIA. KAŻDY KIEROWCA, CHCĄCY WRÓCIĆ DO DOMU W PIĄTEK MUSI UZYSKAĆ POZWOLENIE OD DYSPONENTA!!! NIE STOSOWANIE SIĘ DO ZASAD MOŻE NESC ŻE SOBĄ NIE PRZYJEMNE KONSEKWENCJE. I taka oto wiadomość przychodzi z biura codziennie bez podpisu.
Pojawiło się ogłoszenie na olx firma oferuje od 10. 000 zł do 12. 000 zł za miesiąc pracy na naczepach WALKINGFLOOR. TO JEST KŁAMSTWO nie dajcie się zwieść tyle tu można zarobić ale na longu 25 M harując po 14, 15 h. To Kurt Mortensen szef FL Polska każe pisać ogłoszenia, które mijają się z prawdą, obiecują gruszki na wierzbie aby tylko zwabić kierowców.
Kurt i Irena nie chcą dać podwyżki za diety i dojazdy , stoją w miejscu od 7 lat . Tłumaczą że za dobrze mają kierowcy a magazynów przybywa :/
Pojawiło się ogłoszenie na olx firma oferuje od 10. 000 zł do 12. 000 zł za miesiąc pracy na naczepach WALKINGFLOOR. TO JEST KŁAMSTWO nie dajcie się zwieść tyle tu można zarobić ale na longu 25 M harując po 14, 15 h. To Kurt Mortensen szef FL Polska każe pisać ogłoszenia, które mijają się z prawdą, obiecują gruszki na wierzbie aby tylko zwabić kierowców.
Takie informacje przychodzą codziennie na telefon. Czy to nie jest czasem (usunięte przez administratora) W ZWIĄZKU Z TYM, IŻ CO TYDZIEŃ PROBLEM SIĘ POWTARZA, PRZYPOMINAMY, ŻE WEDŁUG ZASAD I REGULAMINU FIRMY, KIEROWCY SĄ ZOOBOWIAZANI DO POZOSTANIA W PRACY DO SOBOTY DO POŁUDNIA. KAŻDY KIEROWCA, CHCĄCY WRÓCIĆ DO DOMU W PIĄTEK MUSI UZYSKAĆ POZWOLENIE OD DYSPONENTA!!! NIE STOSOWANIE SIĘ DO ZASAD MOŻE NESC ŻE SOBĄ NIE PRZYJEMNE KONSEKWENCJE. I taka oto wiadomość przychodzi z biura codziennie bez podpisu.
Mało tego w każdy weekend na bazie kierowcy, którzy robią pauze 45 H zmuszani są do wyciągania karty kierowcy jeśli ktoś zapomni wyciągnąć to w poniedzialek dzwoni biuro i pyta dlaczego kierowca nie wyciągnął karty. Na bazach zrobione są na sztukę po 2 pokoje. NOWI KANDYDACI UBIEGAJĄCY SIĘ O STANOWISKO KIEROWCY WITANI SA W ZASZCZURZONYM KONTENERZE w Vitten TAK DOBRZE WIDZICIE W KONTENERZE!!
Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest na czas, czyli podstawa 10 a diety 15 każdego miesiąca. Pensja podstawowa składa się z najniższej krajowej plus premia (bonus) która uzależniona jest od przejechanych km i od dywizji, do której zostałeś przypisany jeśli wypadnie ci spędzić dzień w serwisie bonus jest obcięty, jeśli jedziesz na przegląd do Polski a po drodze masz rozładunki w niemczech również obcina bonus. Jak zadzwonisz i zapytasz gdzie są pieniądze to mówi, że u niego wszystko jest ok. Diety, jej wysokość również uzależniona jest od dywizji np. dieta za dzień 50 zł plus spanie w kabinie 190 zł i to jest tak dużo? jeszcze każą zostawać w tyg. zjazdowym do soboty, za którą dostaniesz dietę 50 zł bo za noc już Ci nie zapłacą. Podsumowując bonus uzależniony jest od szefa Fl. Polska Pana Kurta Mortensena
Pomieszczenia socjalne dla kierowców, łazienki grzyb na ścianach, toalety niedomyte, często jest brak papieru toaletowego jak i ręczników nawet przez cały weekend, po jednej pralce na bazie i suszarce, gdzie w weekend stoii około 40 aut na bazach. brudne mopy Pań Panów pseudo sprzątających pranę są w pralce, w której pierzemy nasze rzeczy.
PREMIA jest jedną wielką zagadka, składa się z BONUS POINT I Z POZOSTAŁYCH BONUS POINT (coś co bierze się nie wiadomo skąd) mnoży się przez liczbę przepracowanych dni i przez współczynnik dywizji, do której należysz czyli jest to 60 gr. lub 80 gr.
W danii za kabotaż obowiązuje Duńska stawka minimalna za kabotaż około 90 zł a kierowcy FL POLSKA otrzymują BONUS POINT. Przykładowo za 4 h kabotażu od punktu A do punktu b otrzymałem na kwitku z wypłaty 23 BONUS POINT co po przemnożeniu przez 60 gr. daje zawrotną sumę 13 zł i 80 gr. TAK DUŃSKI PRZEDSIĘBIORCA (usunięte przez administratora) DUŃSKI URZĄD SKARBOWY ORAZ POLSKICH KIEROWCÓW.
Firma omijając przepisy kabotażowe w Szwecji zarejestrowała ciężarówki w tym kraju pod nazwą AKM nietrudno się domyślić do kogo należą AKERI KURT MORTENSEN. Polski kierowca siadając na taką ciężarówkę nadal pracuje na polskiej umowie o pracę a powinien pracować na szwedzkiej. FL POLSKA zgłasza kierowców do SZWEDZKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO nie gwarantując przy tym, że opłaca za nich obowiązkowy podatek. W opinii pracodawcy w tym roku w Szwecji zmieniły się przepisy co do dozwolonej liczby przepracowanych dni na zarejestrowanych w Szwecji ciężarówkach
Dlaczego firma AKM (AKERI KURT MORTENSEN), która należy do Frode Laursen nie jest zarejestrowana w miejscu gdzie znajdują się bazy w Szwecji czyli w Astorp, Angered, Stenkullen tylko zarejestrowana jest w Stocksund w domu jednorodzinnym. AKM posiada 38 Ciężarówek i nie zatrudnia żadnego pracownika. PRAWDA, ŻE DAJE DUŻO DO MYŚLENIA. WIĘC ZANIM PODEJMIECIE DECYZJĘ O ROZPOCZĘCIU PRACY W TYM (usunięte przez administratora) ZASTANOWCIE SIĘ.
W skutek najnowszych zmian kierowca po 14 dniach na szwedzkim aucie spotykają się gdzieś na przydrożnym parkingu i zamieniają się ciężarówkami co łączy się z wypakowaniem swoich rzeczy i posprzątaniem ciężarówki i za to nic nie otrzymują
Najlepiej opłacani są kierowcy z dywizji krótki danone gdyż jest nie pisana umowa 1000zl brutto za każdy tydzień pracy bez względu na przejechane km, jednakże wiąże się to z pomniejszonym ryczałtem za nocleg w kabinie o 20 zł za każdą noc od pozostałych dywizji. Tak funkcjonowało to do końca ubiegłego roku. Od 1 stycznia tego roku na dywizje danone doszły dwa auta bez gwarantowanego bonusu tygodniowego w kwocie 1000 zł brutto i każdy z kierowców pracujących na tej dywizji jest zoobowiazany co najmniej raz w roku do przepracowania 3 tyg. na tym aucie nie otrzymując więcej niż 200 zł brutto bonusu za przepracowane 3 tyg. Są też tacy kierowcy, którzy mieli ta przyjemność jeździć już 2 razy po 3 tyg i ich wynagrodzenie w stosunku roku zostało pomniejszone o 6000 zł brutto, jeśli odmówisz przyjazdu na ten samochód to następny tydzień lub 2 spędzasz dodatkowo w domu. JEST TO JAWNE OKRADANIE PRACOWNIKA PRZEZ PRACODAWCĘ.
Wielokrotnie zdarzają się sytuację, że większa liczba przejechanych km przekłada się na niższą premię. Po 3 tyg. pracy i przejechane 9. 500 km dostałem premie 320 zł (DYWIZJA WALKINGFLOOR) a po przejechaniu 7500 km otrzymałem wyższą premię w wysokości 450 zł również za 3 tyg. pracy. Po wykonaniu tel. do biura zostałem spławiony i kazano mi dzwonić do szefa Kurta Mortensena i po wielokrotnej próbie dodzwonienia się udało się porozmawiać i po przedstawieniu całej sytuacji usłyszałem odp. U mnie wszystko SIĘ ZGADZA po czym rozłączył się. CHCIAŁBYM ZAZNACZYĆ, ŻE PREMIA W WYSOKOŚCI 450 ZŁ BRUTTO JEST NAJWIĘKSZĄ PREMIA JAKĄ OTRZYMAŁEM W TYM ROKU NA DYWIZJI WALKINGFLOOR dlatego nie rozumiem skąd w ogłoszeniu o pracę jest kwota wynagrodzenia pomiędzy 10 a 12000 zł, chyba za dwa miesiące to się zgodzę a Pan Emil, z którym będziecie rozmawiać o pracę będzie opowiadał jak to jest pięknie we FRODE jakie to socjale są dla kierowców które również wyposażone są w grzyb na ścianach i notoryczny brak ręczników i papieru toaletowego w weekend. Przestrzegam was zastanówcie się lepiej porozmawiajcie z kierowcami, którzy napewno nie będą opowiadać bajek jak Emil łowca głów.
Dodać można że przy zatrudnianiu podpisuję się dokument o odpowiedzialności finansowej ! Również kierowca płaci za kabotaż !!!!
Praca w firmie po 15 godz. dziennie za najniższą krajową + 45zł diety zagranicznej, która starcza na zakup jednego hot-doga. Nieprzestrzegane są przepisy dotyczące czasu pracy, wynagrodzeń. Każdemu uczciwemu zalecam trzymać się od tej firmy z daleka. Naganiacz Emil z biura, ma prowizję od każdego znalezionego i nakłonionego do pracy kierowcy, dlatego też podczas rozmowy wstępnej, rekrutacji obiecuje wszystko to, co chce usłyszeć zatrudniony kierowca. Rzeczywistość po zatrudnieniu okazuje się brutalna. Odradzam. Pracuję w tej firmie od kilku lat, wiem co piszę.
Więc skoro tak narzekasz na FL, a jak sam piszesz - pracujesz tam od wielu lat, to co Cię trzyma? Bo wypisałeś sporo negatywów, a nic pozytywnego... Jednak chyba są jakieś plusy skoro dalej tam jesteś? :)
Czy zdarzają się nadgodziny w FL Polska Sp. z o.o.?
Pojawiło się kilka krytycznych komentarzy, pisaliście, że "podstawa najniższa krajowa", czy coś się może zmieniło? Jak z nadgodzinami? Są?
Słyszał ktoś czy firma szuka teraz nowych pracowników? Jakie zarobki daje się wypracować?
Wysłałem kilka dni temu swoje CV do F.L. Polska bo poszukują kierowców, wymagania nie są jakieś tragiczne, może je spełnię xD ale chciałem się dowiedziec, może ktoś wie jak jest z umową o pracę tutaj, czy tylko zlecenie czy jest ok?
Jakieś 2-3 lata temu firma zmieniła warunki i zmienili się kierowcy przyjmowani. Uciekinierzy z biedatransów zastępowani są przez tych co robili już bezpośrednio u niemca, irlandczyka czy szweda. Firma się cywilizuje. Bliżej jej do europejskich standardów niż większości przewoźników w PL. Elastyczny system 2/2, 3/2 albo 2/1 niedostępny u niemców czy szwedów.
Co Ci po systemie 2/2 jak wtedy dunczyki zwraca tylko za dojazd do Danii A za powrót już nie ???? ci cywilizowani kierowcy pracują maks jedna turę i odchodzą po pierwszej wypłacie a zostają biedaki ze wschodu
Sprzątaczka to pewnie nadziewa się Panu ząbkowi na trzonek. Takiej patologii jak teraz to nie było przez ponad 10 lat. Starzy się zwalniają a zawładnęła patologia z Podlasia.
Twoja wypowiedź nie jest do końca zrozumiała. Nie ukrywam, że chętnie dowiedziałabym się czegoś a propos ogólnych warunków pracy w F L Polska. Możesz mi powiedzieć, jak to tam jest, jeśli chodzi o zarobki? Są już na dobrym poziomie?
Ja chętnie odpowiem na pytanie o zarobki. 235 za dobę pracy i podstawa najniższa krajowa. Czemu za dobę ponieważ płacą 40 zł za pracę w dzień i 195 za to że spisz w nocy. Przyjeżdżasz w niedziele za nockę nie płacą a w poniedziałek o7 00 trzeba zacząć, a jak przychodzi powrót do domu to w piątek robisz 10 godzin za 40 zł bo znów za nockę tobie nie zapłacą. Jeszcze co można powiedzieć o płacy to to że jest zawsze na czas tylko nie tyle co powinno byc
Zarobki jak w każdej firmie w Polsce na miejscu, tylko jeszcze do Niemiec, Danii lub Szwecji musisz dojechać. Praca całkiem ale kasa tragedia.
Czy F L Polska Sp. z o.o. praktykuje "luźne piątki"?
Żadnych luźnych piątków. Dniówka na DVD DIVISION w piątek kiedy jedziesz do domu to 40zl a najlepiej gdybyś tacho do końca wyjechał
Łatwo jest oskarżyć tylko czy macie dowody na swoje wpisy. Firma jest dobra więc warto się zastanowić.
Jedyny sposób żeby wyjść na swoje we Frode to doić ropę na potęgę bo jak tego nie robisz to oni itak cię zdają zawsze dostaniesz mniej niż powinieneś a oni o tak się tym nie przejmą załadunki rozładunki samemu bonusa z km niema bo km nie ma ale Emil ze Szczecina oczywiście ci co innego będzie wciskał managerowie kłamią ci w oczy bo jeśli sprzątaczki biorą na managerów to sorry przez ostatni miesiąc odeszli prawie wszyscy co jeździli na night shift bo nie ludzkie traktowanie to już przegięcie osoby co spędziły tam po 12 lat wiec jesli masz trochę rozumu znasz język omijaj ta firmę bo się tylko nerwicy nabawisz pozdro
Nie ludzkie traktowanie czyli konkretnie jakie? Piszesz bardzo dużo skarg pod adresem tej firmy jednak nie wszystko jest zrozumiałe i czytelne. Jaki język obcy jest tu najbardziej pożądany?
no wlasnie gdzie moj dostawca paliwa? kazdy podkreslam kazdy tam kradnie paliwo a mojego akurat zwolnili;(
Firma jest ok. Nie można do niej sie dodzwonić. Wszyscy majom na ciebie (usunięte przez administratora) przed swientani..
Dowiem się czegoś o aktualnej sytuacji w pracy? Jak atmosfera i jakie są szanse dostania pracy w firmie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FL Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy FL Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FL Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 0 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy FL Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w FL Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.