Czy zdarzają się nadgodziny w FL Polska Sp. z o.o.?
czy ktoś może teraz powiedzieć o rzeczywistych warunkach na FL?
Czy FL Polska Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
Nic się nie zmieniło, firma jest (usunięte przez administratora) ale stabilna. Oczywiście że są wymiany palet, jak wszędzie.
Koledzy jak tam sytuacja w tej firmie ? Coś się zmieniło ? Jest napisane że płacą 12 za 3 tygodnie ? Warto iść tam do nich na chłodnie ? Są wymiany palet z paleciary na naczepę i odwrotnie ? Dajcie znać z góry dziękuje . Pozdrawiam
Niestety ale niema typowej pracy na chłodniach, wymiany palet z paleciary brak,jeżeli wymieniasz to ladujesz na naczepe. Co do 12000 to jest z dojazdem, urlopem i premią jeśli ja dostaniesz
"jeśli"? czyli dla jasności za co konkretnie premia może tutaj na dzień dzisiejszy przysługiwać? i w tej kwocie, którą przytaczasz jej wysokość jaka jest? czego się spodziewać?
Premia zależy od przejechanych kilometrów,na które niemasz wpływu,ponieważ to dyspo ustala twoje trasy a nie ty( jeżeli normalnie pracujesz,czyli nie ściemniasz,jak ściemniasz to nigdy nie dostaniesz premii). Przy trzech tygodniach pracy robisz 7000km charytatywnie,powyżej to twoja premia, więc premia jest bardzo różna, od 0 do 1800,tak to wygląda
padła jakaś sugestia z czymś w rodzaju kręcenia? co to konkretnie oznacza jak można taki efekt osiągnąć? a czy wiadomo jak taka sytuacja może wyglądać z perspektywy dyspozytora? on już ma wpływ na warunki pracy, w których się porusza czy również odgórnie ma dawane wytyczne czego skutkiem może być brak elastyczności?
Witam czy ktoś wie może czy przyjmują podwójne obsady i czy jest system 2/2 ?
a są polskie umowy w tej firmie?
mam pytanie jak teraz jest w FL ? Chcem sie zatrudnic od stycznia chodzi mi o zarobki za cały miesiac
W FL za 2 tygodnie pracy zarabia się 7-8 tysięcy i to nawet na zestawach 25 m a u duńskiego podwykonawcy Frode za 2 tygodnie dostaje się 10-12 tysięcy (zależy od liczby przepracowanych godzin, godzin nocnych, weekendów itp). To chyba coś tu jest nie tak ?
Moim zdaniem 7-8 tysięcy to dobry zarobek. Jesteś pewien że u konkurencji płacą aż tyle więcej? Bo może żeby tyle zarobić to trzeba nieźle naginać głównie w nocy i weekendy. Wtedy czas na przerwę jest zachowany?
7-8 tyś to dobry zarobek będąc tygodniami po za domem? Chyba że 7-8 tyś euro, to przepraszam.
Raczej nie ma szans na wariant z euro? :/ Zależy też pewnie jaki nakład pracy, bo niektórym mogłoby to jednak odpowiadać. Pomijając lokalizację można to uznać za adekwatne?
Myślicie że widzieliście NOWY ŁAD??? ;) ...W FL jest taki NOWY ŁAD jakiego jeszcze nie widziałem . Umowa o pracę umową resztę na słowo które potem okazuje się bez pokrycia...Tam gdzie trzeba jest aneks do umowy a tam gdzie go nie ma aneksu tylko słowo to okazuje się że bez pokrycia...A ten rok jest rekordowy... Jakieś pomyłki wyrównania po kilka razy jakieś przeprosiny za opóźnienia kwitki z których nikt nic nie rozumie i od pierwszych obietnic podwyżek ciągnie się wszystko miesiącami...Raz się zgadza a potem nie.Ja osobiście pracując w stałym systemie nie jestem w stanie przewidzieć jaką dostanę wypłatę.Nie chcę wystawiać najgorszej opinii ale skoro wynagrodzenia różnią się między miesiącami o nawet kilka tysięcy za ten sam okres a ja nie potrafię tego policzyć to coś jest jednak nie halo... Piszę ten post z nadzieją że może ktoś z decydentów tej firmy również przeczyta i ...sam nie wiem co... Zastanawiam się gdzie jest granica absurdu kiedy Pan K spali się że wstydu.
Ciężko się połapać z tymi umowami, aneksami i kwitkami. A jak się idzie z tym wszystkim do kadr, z tymi papierami, to oni tam potrafią to jakoś jasno wyjaśnić?
Myślę, że najlepsze wyjście to żeby paru kierowców poszło do innych lepiej płacących firm a potem ściągnęło tam resztę kierowców. Może wtedy do dyrektora coś by dotarło? Aha, podobno firma próbuje zastraszać tych którzy domagają się sprawiedliwości w sądzie, przysyłając im noty obciążeniowe na 80 tysięcy złotych. Z tego co wiem to nielegalne, ciężarówki i naczepy są ubezpieczane i szkody pokrywa ubezpieczenie. Nie dajcie się zastraszyć, walczcie o swoje
Firma ma swoje plusy ale w tej chwili największym minusem są zarobki. Kurt trzyma się koncepcji że oddział w Polsce jest po to żeby mieć tanią siłę roboczą, kiedy polscy kierowcy domagają się godnej płacy, takiej jak kierowcy w Danii albo Szwecji, robi się problem. Płace stoją w miejscu od co najmniej 7 lat. Inne firmy już nas pod tym względem dogoniły albo przegoniły. W Norwegii za 2 tygodnie pracy, jazda z jedną naczepą, dostaje się 11 tysięcy. W Danii u podwykonawcy Frode (!) 10-12 tysięcy za dwa tygodnie, też jedna naczepa. Tymczasem w FL Polska, za 2 tygodnie 25 m zestawem 7-8 tysięcy. Firma biedna nie jest, ma mnóstwo magazynów w całej Europie. Właśnie powstaje kolejny w szwedzkiej Eskilstunie. No chyba że to za nasze pensje te magazyny powstają?
Miały być podwyżki, tymczasem są obniżki pensji. Generalnie strategia firmy jest taka: dopóki znajdują się frajerzy do pracy za tak niskie stawki, dopóty nie będzie podwyżek. Gdzie się przenosimy?
Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest na czas, czyli podstawa 10 a diety 15 każdego miesiąca. Pensja podstawowa składa się z najniższej krajowej plus premia (bonus) która uzależniona jest od przejechanych km i od dywizji, do której zostałeś przypisany jeśli wypadnie ci spędzić dzień w serwisie bonus jest obcięty, jeśli jedziesz na przegląd do Polski a po drodze masz rozładunki w niemczech również obcina bonus. Jak zadzwonisz i zapytasz gdzie są pieniądze to mówi, że u niego wszystko jest ok. Diety, jej wysokość również uzależniona jest od dywizji np. dieta za dzień 50 zł plus spanie w kabinie 190 zł i to jest tak dużo? jeszcze każą zostawać w tyg. zjazdowym do soboty, za którą dostaniesz dietę 50 zł bo za noc już Ci nie zapłacą. Podsumowując bonus uzależniony jest od szefa Fl. Polska Pana Kurta Mortensena
Takie informacje przychodzą codziennie na telefon. Czy to nie jest czasem (usunięte przez administratora) W ZWIĄZKU Z TYM, IŻ CO TYDZIEŃ PROBLEM SIĘ POWTARZA, PRZYPOMINAMY, ŻE WEDŁUG ZASAD I REGULAMINU FIRMY, KIEROWCY SĄ ZOOBOWIAZANI DO POZOSTANIA W PRACY DO SOBOTY DO POŁUDNIA. KAŻDY KIEROWCA, CHCĄCY WRÓCIĆ DO DOMU W PIĄTEK MUSI UZYSKAĆ POZWOLENIE OD DYSPONENTA!!! NIE STOSOWANIE SIĘ DO ZASAD MOŻE NESC ŻE SOBĄ NIE PRZYJEMNE KONSEKWENCJE. I taka oto wiadomość przychodzi z biura codziennie bez podpisu.
Czy zdarzają się nadgodziny w FL Polska Sp. z o.o.?
Czy F L Polska Sp. z o.o. praktykuje "luźne piątki"?
Żadnych luźnych piątków. Dniówka na DVD DIVISION w piątek kiedy jedziesz do domu to 40zl a najlepiej gdybyś tacho do końca wyjechał