Miałam.okazję nocować w tym hotelu w ostatnim czasie. Zapłaciłam za pokój jednoosobowy 230zl. Była to późna pora i byłam poddenerwowana , aczkolwiek nie na tyle , żeby nie zauważyć niestety po 15 min gdy weszłam dopokoju już , że Pani w recepcji wydała mi 100 zł za mało. Natychmiast pos,lam na recepcję z powrotem , ale nikogo tam nie było. Po opuszczeniu pokoju ok 11 , zwróciłam się do osoby w recepcji, a była to inna Pani , że zapłaciłam 2×200 , a otrzymałam resztę 70 zł tj 50 i 20. Przyszła Pani menadżer i oświadczyła, że kasą była uzgadniana i wszystko się zgadzało. Muszą obejrzeć monitoring , ale dopiero szef może to zrobić. Zapewniła, że oddzwonią do mnie. Oddzwoniła po kilka godzinach , że niestety dostałam resztę 170 (100,50,20). Stwierdziłam czy dobrze widać nominały na nagraniach. Zapewniła, że tak. Spytałam czy.mogę obejrzeć ten monitoring Tak w dogodnym dla Pani czasie. Ok. Zasugerowała, że po wejściu pokoju powinnam od razu wrócić i powiedzieć, że otrzymałam za mało. Też tak zrobiłam ale o 2 w nocy nikogo nie było na recepcji przecież. Bo byłam. Powiedziała, że mogłam stracić wchodząc do pokoju. Jak mogłam stracić?? Po otrzymaniu reszty schowam do portfela. Szczerze 100 zł to nic w dzisiejszych czasach. Ale sam fakt pokój kosztował 230zl , mnie natomiast 330. Nie polecam , potraktowali mnie jakbym chciała wyłudzić 100 zł.Na koniec dodała, że to jest słowo przeciwko słowie. Więc nie jestem.pewna , czy monitoring został wogole obejrzany. Pracowałam przez kilkanaście lat w banku i niestety mieliśmy przemysłowe kamery , tzn wodocznosc banknotów byla tak slaba , ze ciezko kompletnie bylo stwierdzic nominaly ile ich jest i jakie to nominaly. Nie polecam hotelu , za nic w świecie nie zrobię tam rezerwacji. Brak szacunku do klienta. Czytaj klient to (usunięte przez administratora)
Czy można liczyć w Hotel Maraton na prywatną opiekę medyczną?
Nie polecamy Państwo anulują rezerwacje tuż godzinę przed przyjazdem gości, po przeczytaniu fejk opinii następnie udają, że to jednak nie oto chodzi a o co innego, my nagrywamy wszystkie rozmowy ^^ Panie Macieju dziękujemy - mógł Pan mówić odrazu, że nie ma opcji przyjazdu w piątek a zapłaty w sobotę rano gdzie nocleg był do niedzieli, tylko nasi goście jechali tyle kilometrów by zostali przez państwa wystawieni, Bo jak to Pani z recepcji stwierdziła zasugerowała? Patologiczni tik tokerzy ^^ Zanim Pani dyrektor powie coś na temat opinii to niech Państwo zobaczą jakie wy macie negatywy ???? Pozdrawiamy - Ci co nie mieli wydarzenia w Operze a jednak je mieli :D