toksyczna napięta atmosfera, (usunięte przez administratora) na prywatnych kanałach teams ludzi z innych zespołów, wieczne pretensje, że "ktoś coś chce/potrzebuje" zamiast otwartości. Na szczęscie znalazłem pracę w projekcie na zachodzie i nie muszę się użerać z polskim piekiełkiem.
nie zgadzam się, ponieważ ci co wchodzą (usunięte przez administratora) a myślą co innego o osobach pracujących w Sopocie ZAWSZE obsługiwani są z wielką otwartością ale tylko bezczelne i prostackie zachowania wybranych osób są mile widziane z zewnętrznych kanałów
Nie rozumiem tego argumentu względem banków i prowadzenia współpracy, jako uzasadnienia taniości… czy ona odbija się mimo wszystko na oferowanych w tym roku stawkach? Do tego czy możecie jeszcze opisać aktualna atmosferę? kiedyś słabo ją oceniali z tego co czytam
Korzystam z doładowań telefonów w mBank który współpracuje z tą firmą i już kilka razy nie doładowało mi telefonów przez co nie było możliwości wykonywania połączeń a skumulowane GB internetu przepadły. Niestety mBank umywa ręce i odsyła do tej firmy żeby u nich to reklamować. Oczywiście jak się ktoś nie domyśli że tel nie został doładowany to mBank lub ta firma przywłaszcza sobie kasę.
aby mieć dobrze wystarczy wchodzić każdemu w cztery litery, a myśleć i mówić za plecami co innego fałszywe, bezczelne i prostackie zachowania w tej firnie traktowane są z należytą starannością
toksyczna napięta atmosfera, (usunięte przez administratora) na prywatnych kanałach teams ludzi z innych zespołów, wieczne pretensje, że "ktoś coś chce/potrzebuje" zamiast otwartości. Na szczęscie znalazłem pracę w projekcie na zachodzie i nie muszę się użerać z polskim piekiełkiem.
"Pretensje"? No i czego przykładowego może ktoś potrzebować, że drugiej osobie z zespołu lub spoza może to wadzić? To kogo w zasadzie pytać i prosić o ewentualną pomoc jeśli w tym przypadku teamsy zawiodą?
Wiem o czym piszesz, bo to samo przechodzilem pośród tych ludzi. Bardzo specyficzne miejsce pracy, przed którym przestrzegam.
nie zgadzam się, ponieważ ci co wchodzą (usunięte przez administratora) a myślą co innego o osobach pracujących w Sopocie ZAWSZE obsługiwani są z wielką otwartością ale tylko bezczelne i prostackie zachowania wybranych osób są mile widziane z zewnętrznych kanałów
Dzień dobry, proszę o zwrot pieniędzy które nie zostały przekazane
Czy jest wydzielony specjalny dział reklamacji? Zastanawia mnie dlaczego takie zapytanie padło na forum. i czy po tych trzech tygodniach tak w sumie zostało to rozwiązane? Jeżeli tak to jakim sposobem?
cześć, jakie są zarobki przy obsłudze infolinii?
Czy ktoś może powiedzieć, jak wygląda proces rekrutacji do działu obsługi klientów zagranicznych niem./ang. (właśnie znalazłem ogłoszenie na stronie firmy)? Ile czasu od wysłania aplikacji trzeba czekać na odpowiedź, i ile trwają ewentualne kolejne etapy?
Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Blue Media Group? Chodzi o pracę jako Specjalista Ds. Podatków, takie ogłoszenie jest na Trojmiasto.pl 3 maja.
Firma Blue Media Group prowadzi obecnie rekrutację w mieście Sopot. Ile płacą na stanowisku Serwisant?
a co u was determinuje atmosferę, że zespół w cudzysłowie piszesz? z ilu osób się składa i komu tu zgłaszać ewentualne problemy o ile faktycznie występują?
Pod koniec zeszłego roku (2022) wzięłam udział w rekrutacji na stanowisko w IT. Cała procedura była przeprowadzona naprawdę wzorowo, osoby biorące udział w rozmowach (dwie rozmowy, w między czasie zadanie merytoryczne) bardzo sympatyczne i przygotowane do spotkania. Cały proces trwał około miesiąca i po każdym etapie otrzymywałam informację zwrotną. Sama przed rekrutacją czytałam opinie tutaj, więc "po wszystkim" postanowiłam podzielić się moją:)
I wtedy zatrudniałaś się w równoległym miejscu pracy? Czułaś już na samym początku, że raczej się dostaniesz i byłaś tam dogadana z odejściem czy ryzyko lekkie? Po dacie widzę, że "świeża" jesteś. :) Napiszesz coś więcej o wdrożeniu i pierwszych dniach pracy?
Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?
Przepraszam, sam już sobie wyjaśniłem. Była to zsumowana płatność dla Taueona. Jeszcze raz przepraszam Witold Mackiewicz
Jak bedziesz sie podlizywac to moze Ci zaoferuja, ale tam przyznaja swoim pupilom. Na sprawiedliwe zarzadzanie rozwojem pracownikow nie licz.
Skoro zostało to w ten sposób ujęte i podobno są jakieś podziały to na jakie w praktyce szkolenia mogą nastawiać się te osoby, o których wspominasz? Pzt., te wewnętrzne faktycznie kosztują, że miałyby nie być ogólnodostępne?
Wewnetrzne szkolenia nie istanieja. Masz od tego samoksztalcenie. Zewnetrzne są tak jak wspomnialem: dla wybranych - jesli rokujesz na tyłkoliza to moze dostaniesz jakies, bo budzet na to jakis jest. Nie dowiesz sie jaki, bo to rozdziela Twoj przelozony, ktory wystawi Ci tylek do lizania. Ogolnie to jest tam toksyczna atmosfera, choc wlasciciele robia cos, by to sie zmienilo, ale niestety szefowie poszczegolnych dzialow to psuja. Nie mowie, ze kazdego!
Niestety potwierdzam. Albo sama się nauczysz albo nie będziesz wiedzieć. Tu nikt nie ma czasu na to żeby kogokolwiek uczyć. Wszyscy zawsze mają milion spotkań i są zarobieni "do świąt". Zresztą - ta firma jest pełna osób które nie wiedzą. Zapytasz o tę samą rzecz 5 osób i dostaniesz 5 różnych odpowiedzi. Co najśmieszniejsze zwykle żadna nie jest prawidłowa. Ale czemu się dziwić, skoro często zatrudnia się ludzi z przypadku, a potem bezrefleksyjnie pozwala się im utonąć. Co do samych szkoleń, to jak cię przełożony lubi, to może coś ci skapnie. Ale nie dlatego, że masz (lub nie) jakieś kompetencje lub potrzebę w danym obszarze. Zwykle dlatego, że po prostu jesteś d***powłazem. Więc załapiesz się wtedy na wszytkie szkolenia, łącznie z tymi których nigdy potrzebować nie będziesz. Tu nikt nie szanuje kasy właścicieli. To przykre ale prawdziwe. Dlatego zostają tu tylko te osoby które są w zasadzie od zawsze i mają plecy, lub desperaci. Reszta zwykle szybko zwija żagle.
Dokładnie. W samo sedno. Tak tu właśnie jest. Gdyby wymienić szefów działów to może coś by się zmieniło, bo to oni czują się zbyt pewni siebie, a na dodatek ich sposób traktowania współpracowników tkwi w głębokiej (usunięte przez administratora) Dowodzi o tym wszystkim ogromna rotacja ludzi.
Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?
Dziękuję za Państwa opinie , to wiele wyjaśnia ponieważ to firma z Sopotu i tak jak większość tamtejszych firm idzie za przykładem ich reprezentanta w UE niejakiego D.T , czyli KANT i (usunięte przez administratora) . Dlatego nie podajme z nimi żadnej współpracy . Jeszcze raz dziękuję wszystkim za ostrzeżenie .
Przez wiele lat wspólpracowałam z BM w spółce córce i absolutnie nie zgadzam się tu z opiniami. Widzę, dużo negatywnych opinii przy rekrutacjach i wydaje mi się, że to Wasza mała zemsta bo może się nie nadajecie. Tam ludzie jak trafiają to na długo lub na zawsze. Dodatkowo uwagi, ze jak Sopot to D.T. jest totalnym przegięciem. Mieszkam tu od zawsze i wypraszam sobie takie porównania. Co do BM - z czystym sumieniem polecam i wiem, że pracują tam super ludzie i atmosfera zawze była luźna i przemiła. Żałuje, że już nie współpracujemy ale serdecznie pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Dla pupili szefów. Nie dla każdego.
Znaczy dla wybranych, to o jakich szkoleniach mówisz? Jakichś podnoszących kompetencje? Ciekawe, czy to w ogóle coś przydatnego jest.
Czy nowi pracownicy są dobrze przyjmowani ?
Pewnie zależy to od działu, ale z mojego doświadczenia to niestety nie... Atmosfera jak w gimnazjum... Zamiast wsparcia, ciekawości drugiego człowieka - jakiś dziwne poczucie zagrożenia, kolesiostwo, zawiść i "kocenie". Ludzie w moim dziale siedzieli w tej firmie sto lat i i każda zmianę traktowali jak zagrożenie, praca tam to była droga przez mękę. Po prostu nie warto tego przechodzić, w tej branży jest miliard lepszych firm, nie warto tracić nerwów, czasu i energii na takie miejsce. Moja ocena dotyczyc firmy Cloud Services, która chyba celowo nie ma tu swojego profilu i odsyła do profilu Blue Media.
@M zgadzam się z Tobą w 100% Wszystko co zostało przez Ciebie napisane jest prawdą. Ludzie, którzy tam pracują nie mają pojęcia co oznacza atmosfera w pracy. Tam panuje brak zaufania do pracownika plus brak klasy/profesjonalizmu ze strony przełożonych. A niestety ich ego jest bardzo nadmuchane. Na spotkaniach przełożeni nie używają profesjonalnego języka, zamiast przecinka używają przekleństw. Jeśli ktoś lubi takie prostackie środowisko pracy to z pewnością odnajdzie się tam.
@Mo tak, szowinizm tam jest zdecydowanie najgorszą rzeczą. Chociaż...tam jest tak zła atmosfera, że naprawdę można książkę napisać na postawie tej firmy, o tym jak nie powinno traktować się pracowników ;)
To wszystko prawda co piszą o HR i kolesiostwie. Atmosfera nie jest mila - wyscig szczurow, passive aggresion, brak profesjonalizmu przelozonych (nie wszystkich, ale stara kadra do wymiany, bo zatrzymala sie w glebokiej (usunięte przez administratora)
Firma nie zwraca pieniędzy za oddany produkt, piszą na stronie o oszustwach a sami są oszustami. Lepiej nie wykonywać przez nich transakcji.
Najbardziej żałuje ze nie sprawdziłam opinie Google zanim dokonałam płatności z BlueMedia. Ta spółka to absolutne (usunięte przez administratora) i 5m mułu!!! 21 dni już przetrzymują moje środki!!! Nie maja zielonego pojęcia jak dokonać zwrotu!!! Ponad 14 dni zajmuje im generowanie dokumentacji z wykonanych transakcji!!! Jako klient musiałam się kontaktować ze swoim bankiem, ING i Santander oraz mBank. Przelewają moje środki na konto które do mnie nie należy?!?! Dostali już ode mnie cała instrukcje jak poprawnie dokonać zwrotu a i tak tego nie potrafią zrobić!!! Nie wiem kto im nadal prawa instytucji finansowej?!?! Agenci odpowiadający mailowo przyklejają odpowiedzi z poprzednich maili, a infolinii potrafią tylko odpowiedzieć „nie wiem”, „nie mogę”, „tego się nie da”. Nie ma możliwości skontaktowania się z managementem bo się „muru głowa nie przebije”. Jeżeli przez następne kilka dni nie otrzymam od nich zwrotu moich środków zgłoszę skargę do odpowiednich instytucji finansowych!!! To jest nawet gorzej niż kompletny brak profesjonalizmu, powinno im się odebrać wszystkie pozwolenia instytucji finansowej. UNIKAĆ!!!!
Ja osobiście nie rozumiem tak wielu negatywnych opinii odnośnie rekrutacji w firmie Blue Media. Moja rozmowa przebiegła bardzo sprawie i miło. Nie było sztywnej atmosfery, rekruterki próbują wprowadzić luźna atmosferę i odstresować kandydata. Pytania adekwatne co do stanowiska. Bardzo szybko tez otrzymywałem odpowiedzi odnośnie kolejnych etapów rekrutacji. Pracuje w tej firmie już pare miesięcy i jestem zadowolony. Możliwe, ze wszystko jest zależne od działu w firmie i na kogo się trafi. Na ten moment uważam, ze to dobre miejsce do pracy, które odbiega od zasad typowego korpo.
Nigdy, przenigdy nie zgadzajcie się na wykonywanie zadania rekrutacyjnego, w które włożycie swój czas i nie otrzymacie zapłaty, kompletny brak profesjonalizmu, firma krzak
Niestety zgadzam się z tą opinią. Podobnie było w moim przypadku. Odnoszę wrażenie że spotkano się ze mną tylko po to, żebym przygotował plan rozwoju, który następnie omówiono ze mną na kolejnym spotkaniu, wyciągnięto najlepsze pomysły i... tyle... Uważam że po 3 rozmowach było by co najmniej na miejscu napisać maila: "dziękujemy za udział w procesie rekrutacji". Cóż, jak widać organizacja do tego nie dorosła. Żenujące zachowanie.
Aha? A dużo czasu Ci to wszystko zajęło? I myślisz, że serio do czegoś sobie by taki plan wykorzystali? Bo jeśli zostało to serio rzetelnie ogarnięte to nie wiem czy samo mailowe podziękowanie byłoby wystarczające
Nie polecam tej firmy. Zapłaciłem za podpięcie płatności. Po ponad 2 miesiącach nadal płatności nie zostały podpięte. Odmówiono mi zwrotu środków mimo, że usługa nie została wykonana. Odradzam współpracę z tą „firmą”.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Blue Media Group?
Zobacz opinie na temat firmy Blue Media Group tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Blue Media Group?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!