brak logo

Blue Media Group

Sopot

Opinie o Blue Media Group

gall. 2011-01-12 08:59:22
dobry bajer nie jest zły
1
anonim 2011-01-13 16:37:50
100% prawda. Beznadziejna firma która jest na skraju, narazie działa ale jak długo, klienci odchodzą jak mogą.
1
exx 2011-01-28 21:33:37
Dokładnie dobry bajer nie jest zły. Jedyna rzecz jaka jest prawdą w tej firmie to dobry bajer jej szefa :) ODRADZAM !!!!
jaro 2011-01-28 21:48:51
Słuchajcie nie ma tu co debatować. Najważniejsze jest to, aby dyrektor dostał co miesiąc swoje i tyle - to jedyny jego cel. Nie chodzi o to, żeby firma dobrze prosperowała tylko o to żeby on się nachapał. Ale już to pewnie długo nie potrwa.
anonim 2011-01-28 23:10:01
Jacy szefowie taka firmy. nie polecam, firma bez przyszłości!!!!
klient 2011-01-28 23:11:19
licze, że padną jak szybko powstali!! działają na bardzo niskich %, obiecują duży % a po miesiącu spada o połowe.
Doładowania na niskich % i tylko tyle, żenada!!
L. 2011-02-12 11:52:08
to nie jest bajer TYLKO 100% PRAWDA
anomin 2011-02-24 00:08:24
Bedziesz mial problem bo gosciu z bygdoszczy tzn. z solca kujawskiego boi sie przyjezdzac po terminale, wazne ze wystawia fakture za dzierzawe. Licza na [usunięte przez moderatora] ... nie daj sie
2
anonim 2011-02-25 11:42:34
100% prawda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anonim 2011-05-08 12:39:18
Nie ma to jak się samemu reklamować i polecać, [usunięte przez moderatora] :)
anonim 2011-05-16 14:04:19
moze ktos wrescie ich nauczy ze nie mozna traktowac klientów [usunięte przez moderatora].ostatnio usłyszałem, ze nie tylko ja mam problem z dzierzawami jak i czekiem inblanko, terminal mam wyłączony i wtedy sie odzywają. Są lepsze firmy wiec moja rada, uciekajcie bo z tą firmą to same problemy
ON 2012-11-14 20:13:52
Jak tam ta firemka? zarobki itp.?
Nadal ten [usunięte przez moderatora] dyrkiem?
anonim 2013-09-22 15:42:39
hej, no właśnie, kto teraz zasiada w zarządzie firmy? może jakis obecny pracownik się wypowie jak jest teraz?
5
stas0810 2013-12-22 23:04:32
jest ok
2
włóczykij 2014-01-20 12:28:30
Kolęś w zarządzie ten sam(dba tylko o siebie), pensja marna, podstawa a na premie nie ma co liczyć.
2
... 2014-02-17 09:28:12
jest ok i to od lat
a 2014-03-18 22:24:01
Mogłabym prosić jakiegoś obecnego pracownika o opinie jak się pracuję na telemarketingu w Sopocie?? Ponoć dają umowę o prace, więc to już dobrze świadczy. Ale jak wygląda codzienna praca w rzeczywistości? Proszę o opinie.
1
ewa26czerwca 2014-12-06 10:43:22
beznadzieja-nie polecam tej firmy jesli ktos chce dokonac szybkiego przelewu po raz kolejny dostaje info od plusa ze jest promocja w dniach 4-5 grudnia , przelewam bo chce dostac promocyjne doładowanie , niestety firma blue media nie przekazuje moich srodków do firmy plus i ja nie dostaje zadnego doładowania , omijajcie te spółke z daleka jest niewiarygodna , kilka rzy spotkała mniee od nich taka nieprzyjemnosc po kilku dniach mi oddaja te stówe co z tego jak nie mam i tak nagrody za doładowania od plusa.
1
pracownik 2014-12-09 09:33:20
Pracuję w tej firmie od kilku lat, z resztą jak większość... Negatywne wpisy to chyba od zazdrośników!
1
pracownik 2015-01-20 19:46:51
Ci którzy tu wypisują to bzdury bo pracuje się idealnie i nie ma co narzekać na kasę i śmieszą mnie te wpisy. Nie chcecie nie aplikujcie wasza strata i telemarketing to dział wsparcia a skargi na doładowania bonusowe z plusa to do plusa. Jedynie sięteż domyślacie jak to działa nie wiedząc nic. Mi się super pracuje już długie lata i mam zamiar spędzić tu kolejne.
pracownik 2015-02-11 20:32:37
Miałem spore wątpliwości przed podjęciem pracy w Bluepay czytając wcześniejsze posty, ale cóż raz się żyje i zaryzykowałem.
Zacząłem pracę jako handlowiec ponad rok temu, gdy przyszedłem dostałem Fabię II, pól roku później była akurat wymiana całej floty (odbywa się co 3 lata), wszyscy dostaliśmy nowe I30 kombi z dieslem i pełnym wyposażeniem – klima, cd z mp3, elektryka, komputer pokładowy, zestaw głośnomówiący itd., w dodatku w pełni osobowe bez kratki.
Jednocześnie handlowcy naszych konkurencji jeżdżą w pandach, picantach i innych malutkich autkach najczęściej jeszcze z kratką.
Pisanie że flota jest słaba jest bzdurą kompletną, chyba że ktoś oczekuje mercedesa…ale to niech na mercedesa zarobi.
Poinformowany_ 2015-02-12 09:23:10
Pracuję w tej firmie od kilku lat, wiem kto pisał wcześniej swoje żale i wiem czemu nie pracuje już z nami. Nie życzę nikomu by musiał z nim współpracować w przyszłości. Ogólnie nasz zespół jest niewielki i bardzo zgrany, co powoduje że nie ma powodów do narzekań a dzięki temu mamy bardzo małą rotację pracowników.
starszypracownik:) 2015-02-13 12:31:23
Pracuję sporo dłużej od Ciebie, muszę przyznać że jeśli chodzi o auta spory postęp zrobiliśmy zaczynaliśmy od gołych Skód Fabia 1, potem przenieśliśmy się na Fabie 2 z klimą, i niezłym wyposażeniem, po 3 latach zmieniono je na Hyundaie i30 jak to mówią na full wypasie z fajnym silnikiem
Maja 2015-02-16 16:37:15
Pracowałam przez 2 lata w helpdesku Transcomu, ogólnie każdy wie jak tam jest masa ludzi brak indywidualności, jesteś numerkiem. Odpowiedziałam 2 lata temu na ogłoszenie Bluepay. Pracuje do dzisiaj. Porównać ciężko bo to jak niebo i ziemia. Od 1wszego dnia pracy mam umowę o pracę. Stabilne zatrudnienie, jasno określone cele i zakres pracy. Ludzie szanują się wzajemnie, zespół jest młody wiekiem ale doświadczeniem przebijają moich kierowników z Transcomu. A do tego atmosfera jest przyjacielska, brak nadętości, przełożony jest po to by Ci pomóc, wyjaśnić, wdrożyć w nowe rzeczy, a nie tylko pilnuje swojego tyłka.
Mamy jasno określone kompetencje każdy wie za co odpowiada i o pomoc w jakim zakresie może od każdego z członków zespołu oczekiwać. Nie ma wyścigu szczurów, pracujemy w określonych h pracy, mamy liczne szkolenia, ciężko narzekać na nudę. Dużo się dzieje firma dynamicznie się rozwija w zakresie oferowanych usług, w zakresie zespołu, który za to wszystko odpowiada.
Kasia007 2015-02-17 13:11:22
Byłam ostatnio w tej firmie na rozmowie, atmosfera bardzo przyjemna, oferują umowę o pracę od samego początku (co jest dla mnie bardzo ważne), ogólnie zrobili na mnie pozytywne wrażenie, mam nadzieję że się odezwą
handlowiec 2015-02-17 23:35:37
Typowe dla handlowców podniecają się samochodami jakby pracowali tylko dlatego. Dla mnie ważniejsze od tego jakim autem jeżdżę jest to że mam dobrą ofertę dla Klienta, że konkurencja nie może mnie niczym zaszachować w trakcie negocjacji. Mamy do dyspozycji komplet narzędzi by przebić ofertę każdej konkurencji czy to ceną czy to szerokością oferty. Mamy doładowania telefonów, paysafecard, kody do gier online na Xboxa i Playstation, mamy płatności za rachunki i kody energetyczne, mamy ekspresowe przelewy, mamy partnera do płatności kartowych i wszystko w cenach jakimi swobodnie możemy żonglować po naszym regionie i klientach. Mógłbym jeździć nawet seicento ale ważne by mieć zapewnione warunki oferty dla Klienta, by mieć co sprzedawać a przez to zarabiać-naturalne, a że faktycznie mamy dobre warunki i oferty i zatrudnienia dla nas Przedstawicieli to tym lepiej, a pracuję już ponad 6 lat, nigdzie wcześniej tyle czasu w jednym miejscu nie zagrzałem, zawsze coś było nie tak i szukałem ciekawszej pracy.
marko 2015-02-19 20:48:51
Jako Przedstawiciele w Euronecie jeździliśmy i20 zagazowanymi mały pyrpeciami, obklejonymi jak wystawa sklepowa, masakra. Także w pełni popieram przedmówców, tutaj mamy inną ligę, samochody są sukcesywnie wymieniane, podobnie telefony, oferta praktycznie co kwartał poszerzana o coś nowego – zawsze mamy czym zaskoczyć Kontrahentów i konkurencję.

Mam umowę pracę a nie żadne zlecenia, działalności etc. Podstawy mam 2000 na rękę, a premii dostaję prawie drugą pensję, ustalone zasady rozliczania i plany są życiowe i spokojnie do zrealizowania. Tutaj nikt nie bazuje na ilości na gwałt jak najwięcej byle pozyskać, a potem się z problemami głowić, ten nie płaci na czas, tamten słabo sprzedaje itd. Szefostwo jasno określa cel – jakość, przez co naszym celem jest pozyskać mniej Kontrahentów ale bardziej wartościowych. Dzięki temu jest mniej pracy ale jest ona lepiej wykonana.
kasia007 2015-02-19 21:06:57
jeżeli czyta to któryś z rekruterów to zapraszam do kontaktu :)
kasztan 2015-02-20 16:13:12
Pytanie mam do udzielających się na tym forum, doszły mnie słuchy że po fuzji z Polskim Tytoniem, zespół w terenie będzie się rozrastał, by móc przejąć w obsługę dotychczasową sieć sprzedaży Tytonia. czy to prawda i czy warto składać cv jeśli ogłoszenia oficjalnego nie ma? Jakie wymogi musieliście spełnić by dostać pracę w Blue Payu, czego od was oczekiwali na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy konieczne jest doświadczenie w branży i ile lat trzeba go mieć? Pracuję obecnie w spożywce, nie bardzo znam się na szczegółach pracy w Blue Payu, ale widzę u swoich Klientów terminale i często Blue Pay jest jego dostawcą.
handlowiec 2015-02-22 23:14:54
Mogę powiedzieć na swoim przykładzie – przyszedłem z branży tytoniowej i pracuję prawie 3 lata. Z tego co pamiętam istotniejsze od tego gdzie pracowałem było to jak pracowałem jakich miałem Klientów i relacje z nimi oraz jaki region obsługiwałem. W BluePay stawiają na doświadczenie to jest ich mocną stroną – Przedstawiciele to nie są ludzie z przypadku, znają region i właścicieli sklepów, mają z nimi dobre relacje, dzięki temu łatwiej pozyskiwać nowych i utrzymać obecnych Klientów. Wśród nas są ludzie z prasy, z alkoholi, z gsm i każdy się odnalazł w rzeczywistości innych usług. Ważne jest to czy jesteś dobrym Przedstawicielem i masz dobre relacje w swoim regionie. Najlepiej wyślij życiorys na adres kariera@bluepay.pl odbiera go m.in. osoba która zarządza Przedstawicielami, także jeśli będziesz potrafił wzbudzić zainteresowani to może się uda. Powodzenia.
Joanna 2015-03-17 13:21:59
Znalazłam ogłoszenie Bluepay na stanowisku Księgowej, jeśli ktoś coś wie więcej o pracy w Bluepay proszę o informacje?
monia 2015-03-21 13:46:47
byłam u nich na rozmowie – szukają osoby która wzmocni dział księgowości, oferują umowę o pracę, pełen etat praca pon-pt, w h8-16, to młody zespół ludzie w okolicach 30tki sprawiają wrażenie bardzo dynamicznie działających i podejmujących decyzje, nie odnajdzie się tam raczej ktoś kto szuka spokojnej pracy za biurkiem jak w urzędzie, nawet rozmowa kwalifikacyjna była faktycznie rozmową pokazującą w jaki sposób działają – konkretnie, analiza zagadnienia i podjęcie decyzji rozwiązującej problem – tak wyglądało zadanie jakie na rozmowie razem rozwiązywaliśmy. Świetnie mi się w takich warunkach pracuje mam nadzieję że ich przekonałam do siebie i zaproponują mi pracę.
1
były 2015-04-15 01:22:59
Może Was zainteresuje moja opinia – osoby która w Bp pracowała, ale już nie pracuje. Byłem firmie prawie od początku, rekrutował mnie sam szef, kiedy zespół liczył kilka osób, przeszedłem pełną drogę od maleńkiego projektu, do dużej organizacji której miesięczny obrót to kilkadziesiąt mln złotych. Odszedłem rok temu z powodu oferty pracy i przeprowadzki do irlandii.
Wspominam Bp jako miejsce, gdzie zdobyłem największe doświadczenie w dotychczasowej karierze zawodowej, nauczyli mnie wiele o budowaniu dystrybucji, o produktach, o procesach sprzedaży. Myślę że kiedyś do Bp wrócę – wiem ze szczerze zapewniali że drzwi są dla mnie otwarte. To super zgrany zespół, młody ale o wielkiej wiedzy i kompetencjach, wiele się można od nich nauczyć, a że potrafią i chcą wiedzą się dzielić tym bardziej jest łatwiej. Zmienili właściciela, mają spore wyzwanie przed sobą – w konsekwencji tej zmiany zwiększą sprzedaż praktycznie dwukrotnie, powodzenia im życzę.
ciekawski? 2015-04-22 00:25:46
A czy Adrian L. jest jeszcze zarządzającym w Blue ?
pracuj.pl 2015-06-24 02:19:22
na portalu pracuj.pl jest obecnie ogłoszenie - szukają handlowca, odnośnie organizacji pracy - we wcześniejszych postach znajdziesz sporo wypowiedzi na ten temat
Pracownik 2015-10-14 20:28:15
Polecam pracę w BM. Bardzo przyjazna atmosfera, dobre, stabilne warunki zatrudnienia, a dodatkowo pracodawca oferuje dużo benefitów od siebie!
zarobki 2015-10-31 15:06:14
ile mozna zarobic w BM jako programista PHP ?
Asmodeus 2015-11-12 07:12:56
Jestem klientem tej chorej firmy...zakupiłem towar na raty online i jako potwierdzenie moich danych musiałem przelac 1 złotówke ze swojego konta bankowego,a że t złotówka przeszła przez firme BLU MEDIA do innego banku to nie doszła pozniej drugi raz wyslalem i co??no tak tesz nie doszła..dzwoniłem tam i zlozyłem reklamacje ..pani powiedziała mi,ze ...ok dzis zalatwimy sprawe i co i nic!! dzwonilem po 2 dniach jeszcze raz i pani mi powiedziała nagle,że na reklamacje maja 30 dni!!! towar przepadła i po sprawie..Firma tragiczna i tyle!!!!
Julka 2015-11-13 01:39:31
Na postalu trojmiasto.pl jest ogłoszenie BluePaya, szukają pracowników, nazwali stanowisko - Konsultant w Dziale Wsparcia Transakcyjnego. Z opisu wynika że to coś w rodzaju Helpdesku dla firm z którymi współpracują. Moze ktoś z Was pracuje na tym staowisko u nich i mze cos wiecej powiedzieć? - wysłałam już swoje cv
miśka 2015-11-16 23:58:28
Pracuję w zespole DWT od kilku lat. Z uwagi na rozwój firmy która uruchamia wsółpracę z kolejmymi Klientami potrzebujemy więcej rąk do pracy. Jasteśmy sweg rodzaju helpdeskiem, support w ramach współpracy, cikawa urozmaicona praca, czasami jest duzo i trzeba umieć pracować pod presją czasu czy oczekiwań Klinetów, ale na pewno nie da się nudzić, monotonia nam w pracy nie grozi:)
Mala 2015-11-17 16:41:58
Możesz zdradzić jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna do tego działu? :-)
agnpot 2015-11-23 12:38:58
bylam na rozmowie, było bardzo pozytywnie, teraz czekam na telefon i spotkanie z prezesem , czyli chyba taki kolejny etap rekrutacji, mam nadzieję ze wszystko się uda
lida 2016-05-13 16:44:25
słyszałem, że Blue Media znalazła się w gronie 11 Najlepszych Pracodawców programu prowadzonego przez firmę doradczą Aon Hewitt.a więc @dfgh, nie ma się co dziwić, że nie ma aktualnych ofert pracy od nich
Zostaw swoją opinię o Blue Media Group - Sopot
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Blue Media Group