jestem stalym bywalcem biedronki w gdyni przy ul legionow 112. to co sie tam dzieje to wola o pomste do nieba. kierownictwo tego sklepu chyba jest tam za kare bo kompletnie nie radzi sobie z obsluga klienta. wychodza z zalozenia ze klient jest dla sklepu a nie sklep dla klienta.wielokrotnie kolejka do kasy jest dluga i trzeba zwrocic uwage kasierce[kasjerowi[ o otworzenie drugiej kasy, poogloszeniu wezwania [sygnal dzwiekowy[ dopiero po dluzszym czasie przychodzi druga osoba i otwiera druga kase. wielokrotnie przy otwartej jednej kasie , kasjerka musi podchodzic do kas samoobslugowych odblokowujac je co oznacza ze w kolejcr do normalnej kasy wszyscy czekaja.w dniu sdzisiejszym w godzinach wieczornych sytuacja sie powtorzyla. kolejka ponad dziesiec osob wdo jednej kasy. kiedy poprosilem o otwarcie drugiej kasy podeszla mloda ekspedienyka ale do kas samoobslugowych i worocila na sklep., a kolejka rosla. dopiero po ponownym wezwaniu przez kasjera ponownie przyszla ta sama mloda kasjerka i najpierw odblokowywala samoobsluge gdyz dwie kasy byly zablokowane a klienci czekali, a dopiero po tym otworzyla druga kase kiedy kolejka byla juz za monopolem.na moja uwage ze nie spieszyla sie aby otworzy kase powiedziala ze ma rowniez inne obowiazki w sklepie.mysle ze kierownictwosklepu nie radzi sobie z organizacja sklepu. a przy takim podejsciu kierownictwa trudno abu personel zachowywal sie inaczej. korzystacie z tego ze w poblizu nie ma innego dyskonta i olewacie klieta. wychodzicie z zalozenia ze kliet dla sklepu a nie wy dla klienta
Opinie o Biedronka w Gdynia Legionów 112
Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Biedronka. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Biedronka o rekrutacji.