Opinie o QUIOSQUE w Bydgoszcz

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie QUIOSQUE. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w QUIOSQUE o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o QUIOSQUE w Bydgoszcz

Smile
Kandydat
 Pytanie

Jak tam wygląda praca na magazynie? Ile zmian? Praca lepsza w Sklepie internetowym czy na magazynie?

Iw
Pracownik
 Pytanie

Cześć, Wiadomo czy coś będzie na święta? Pozdrawiam

1
Iw
Pracownik
@Iw

Mam na myśli prezenty dla pracowników

Iw
Pracownik
 Pytanie

Czemu? W innych sieciowkach pamiętają o pracownikach na święta. Czemu tu miało być inaczej?

Olala
Były pracownik
 Pytanie
@Iw

Może dlatego, ze ta firma nigdy jakoś szczególnie nie dbała o swoich pracowników?To co proponuje swoim pracownikom to socjalne minimum ...Przez lata brak jakiegokolwiek HR,dwa lata coś zaczęło się dziać, po to by pandemia znowu spowodowała, ze socjal znowu całkowicie zaniknął ...W przeciągu mojej 10 letniej pracy w tej firmie, już teraz nie pamietam dokładnie czy to było raz czy dwa, jak firma podarowała bony prezentowe. Pozostałe lata to były upominki w kwocie do 10 zl.takie typowe żenujące pierdółki, skarpety , termofory itp...po tylu latach przekonałam się, ze świat się nie kończy na qsq i warto zadbać o swoje interesy. Można dostać w firmie gdzie szanuje się pracownika -dopłaty do wczasów 1200 zł, i bonów na święta na 800 zł.i nikt tu nie robi nikomu laski że to daje. Z perspektywy czasu widzę, że czas w qsq był niestety czasem zmarnowanym, ale człowiek się uczy na błędach ... W firmie pracują już chyba tylko ludzie, którzy nie mają innych perspektyw, lub zaczepili się na chwile, bo nic innego akurat nie było ...

4
PA
Pracownik
@Iw

nie w tej sieciówce, chyba że mówimy o jednym Merci dla wszystkich pracowników ;-)

1
Już tu nie pracuję
Były pracownik
@Olala

Zgadzam się z Tobą, 11 lat pracy i na święta może 200zł , po wcześniejszym daniu prezentu Szefowej, żeby pamiętała o tych co pracują i to też nie na każde święta bo zawsze było słabo. Cieszę się że już pożegnałam się z firmą i z kretem

Szzza
Pracownik
@Iw

Dziś jest 22.12 a nadal cisza, obawiam się że już nic nie dostaniemy… jak zwykle To my utrzymujemy firmę, pracując na froncie z setkami klientów dziennie, a jak zwykle nie zostaje to docenione… plus cała odpowiedzialność głównie spada na kierowników, co potem przekłada się atmosferę w zespole. Myślałyśmy ze po tym jak nasza firma została kupiona, to coś się zmieni na plus (mówiąc oczywiście o obietnicach Panów) ale niestety to było złudzenie, tak jak nie byłyśmy doceniane za czasów poprzedników, tak teraz wyglada to równie podobnie Smutne jest to że porównujecie inne firmy do nas, ale nie porównacie co dostały dziewczyny z innych sklepów na święta, typu kosze podarunkowe, bony na zakupy, nawet bony do wykorzystania w ,,ich” sklepach, przykro sie tego słucha, i aż wstyd mowić o tym co nasza firma dla nas przygotowała.

2
Bris
Pracownik
@Szzza

Też mi przykro i też myślałam że nowi właściciele będą bardziej ludzcy i dla nas . Koleżanki ze sklepów w galerii ,chwała się prezentami (również przelewami) a ja mogę się pochwalić że dostaniemy figę z makiem, trochę świątecznie ale nie tego oczekiwałam .Wszystkiego najlepszego dla wszystkich pracowników.

2
Wera
Pracownik
@Iw

Przykre że ta firma nie docenia pracowników.. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że nie warto tu pracować. Wypłata najniższa z możliwych, premia znikoma, żadnych benefitow na święta... wstyd. Pierwsze słyszę że jakaś firma tak bardzo olewa swoich pracowników którzy dokladaja wszelkich starań żeby ta pożal się Boże firme utrzymać. Tragedia

1
Oh
Pracownik
@Wera

Grunt, to mieć misję życiową......... Ty na przykład obdarowujesz podobnych Tobie, mądrościami na miarę tego miejsca. Jeśli nie jesteś z konkurencji, której tu sporo, no bo takie to miejsce właśnie, to mam nadzieję, że nas w końcu opuściłaś i utrzymujesz już teraz Biedronkę, czy inny butik, ha, ha

3
Baju baju
Pracownik
 Pytanie
@Olala

Ej, powaaaaaznie.....? Tak bardzo byłaś niezadowolona, że trzymałaś się tej firmy aż 10 najlepszych lat swojego życia a teraz, kiedy już w końcu pracujesz tam, gdzie spełniają Twoje marzenia, to wylewasz nadal tyle jadu?? Niesamowite zaangażowanie. I ta lekkość skrobania tych żałosnych.., wróć! ..... o tych przejmujących doświadczeniach całej dekady życia. Może po prostu marnujesz się jako sklepowa i powinnaś celować w bajkopisarstwo? Życzę Ci dalszych sukcesów w trybie szybszem niż dziesięciolecie.

3
12345
Pracownik
 Pytanie
@Oh

Widzę,że "góra " powołała speca od PR ;) Nie rozumiem tylko skąd ten sarkazm dotyczący Biedronki. Pracujący tam ludzie są niby gorsi ? Przynajmniej zostali docenieni na świeta. Bo naszego pracodawcy nie stać było nawet na maila z życzeniami. I sami sobie wystawili opinię. Nie muszą robić tego byli/obecni pracownicy. Czy nawet jak jest sugerowane konkurencja.

1
Miss
Pracownik
@12345

Ton sarkastyczny który się przewija pojawił się po zmianie właścicieli. Czyżby Nowa polityka zamykania ust. Będę obsmiewal to przestaną pisać. Hihihihi głupie i dziecinne. Nie piszą gdy w firmie dzieje się dobrze. Poprawcie traktowanie ludzi to będzie cisza na tym Forum.

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Miss

Nie przewija się tyło po zmianie zarządu. Od lat wiesza się psy na Quiosque i jak dla mnie prawidłowo,bo od lat nie dzieje się tam dobrze dla personelu. Chcesz przykład?to chyba mój najlepszy- Potraktowanie niektórych sklepów, które zostały zamknięte. Z dnia na dzień. Przed weekendem doping, że dobrze nam idzie. W poniedzialek: "pakujemy wszystko", a dlaczego? Odpowiedź regionalnych: "my nic nie wiemy", a góra siedzi cicho. I zaraz ktoś napisze, że nie mogli powiedzieć, bo wszyscy poszliby na L4. Tylko zastanówcie się, czy oni wiedzieli to od kilku miesięcy czy od kilku godzin, jak my, co pakowaliśmy. Gdyby byli normalni i w porządku, zorganizowaliby to inaczej.

Była prawa ręka Królowej
Były pracownik
 Pytanie
@12345

Myślę, że daleko szukać nie musieli tego speca. Ja znam przynajmniej jedna osobę z centrali, która "stanęłaby" na wysokości zadania xD a sarkazm stąd, że przecież w quiosque nie stoisz za lada, tylko liżesz buty klientkom. Chyba widzisz różnice? Także my kijoskowe jesteśmy ponad Biedre. A nie czekaj, to biedra jest ponad nami z dyrekcja, która umie docenić pracownika, w biedrze mają szczeble awansu, mają widoczne podwyżki, baaa mają dobre słowo dla pracowników. Może pan dyrektor dostał zawrotu głowy, od tych ich milionów zysków, którymi chwaliła się prezeska w tym wymuszonym Videocascie i nie potrafił sklecić kilku zdań z życzeniami. A pomyślałaś może o tym, że mail do Twojego sklepu nie doszedł? Wiesz, tak bywało za czasów pani K. :D ale co ja tam wiem, jestem tylko sarkastycznym byłym pracownikiem. Dla mnie to kijosk już dawno się skończył, mogą zmieniać właścicieli ile wlezie, ale jesli nie zmienia najwyższych z góry, to pieskie życie pracowników. Nic tam, tylko fałszywe i zakłamane geby (czytać szybko, bo admin zaraz usunie)

2
nie ładnie
Były pracownik
 Pytanie
@12345

dlaczego oceniasz ludzi z Biedronki jako gorszych? Nikt o nich nie mówił.

12345
Pracownik
@nie ładnie

Czytaj ze zrozumieniem.

Sowa
Pracownik
 Pytanie
@Oh

@Oh Jak smutne jest Twoje życie, skoro śmiejesz się z ludzi pracujących w Biedronce bądź butikach? Po tonie Twojej wypowiedzi zakładam, że nie pracujesz jako doradca klienta, bo wtedy miałabyś szacunek do każdej pracy. Co jest jeszcze bardziej smutne, bo osoby jak Ty zajmują stanowiska, na których mogliby coś zrobić z podejściem do pracowników jakie reprezentuje Quiosque.

Majka
Pracownik
 Pytanie

Witam. Jestem pracownikiem Quiosque. Jak wyglada u was premia? Z czego jest ona liczona czy z tego sente co pokazuje system? Czy dostałyście coś na święta dodatko?

V
Pracownik
 Pytanie
@Majka

Ty jesteś praciwnikiem Quiosque a ja Cocco Chanel. Trzy razy w roku dostaje złotego Rols Roysa tylko za to, że nie chodzę na L4 co dwa tygodnie. Jesteś taka super, że też Cię przygarniemy. Przybywaj!!! P.S. Dużo kasujesz od tego "Pudelka" za takie prowokacje, czy Ci tak spontanicznie za free wychodzi? Skuteczność masz niezła, jak widać. Te mniej zdolne łykają, jak mlody bocian żaby i poematy piszą :))))) gratki!

Mimi
Pracownik
 Pytanie

Black week, Black friday czy co tam jeszcze pod znakiem promocji teraz się szykuje a firma ...przecenionymi rzeczami chcą zachęcić klientki do zakupów ...brawo , inne marki dają rabaty na wszystko (jakiś jeden rabat na wszystko , czy rabaty różne na różny asortyment ) a quiosque ma wyprzedaż a później będzie wina sklepów że nie sprzedaje ,że nie wykorzystała okazji. przykre ,ale prawdziwe. Wina oczywiście idzie na sklepy a wina jest po stronie pani prezes? Która nie wyraża zgody na rabaty !!!

logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik
Kandydat
 Pytanie

Jest sobota, 9.10.21 a wypłaty nie ma! Jak można nie mieć pieniędzy przez weekend. Rozumiem , ze 10ty w niedziele wiec powinno być w czwartek lub piątek! Pierwszy raz odkąd tu pracuje nie dostałam wypłaty na czas.. A Wy dostaliście?

4
El
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

U nas wszystkie mają. Jaki sklep? Franczyza?

Agnes
Pracownik
@Pracownik

Wypłata u nas na czas . Zadzwon w poniedziałek do kadrowej .

Pracownik
Pracownik
@Agnes

Weszła wypłata w poniedziałek. Ale No przez weekend było się bez pieniędzy a były potrzebne wydatki. Zawsze jak np 10ty był w piątek czy niedziele to było zawsze przed a teraz zdażyło się niestety po… ????

4
Aneta
Pracownik
@Pracownik

U mnie też było opóźnienie :/

Aga
Pracownik
@Pracownik

Ja też wypłatę dostałam w poniedziałek, ale to podobno wina banku a przelewy poszły już w czwartek.

V
Pracownik
@Pracownik

Zawsze było na czas a jak raz coś nie pyklo, to w te pędy robisz we własne gniazdo, żeby całej Polsce obwieścic.. Ludzie, albo Wam (usunięte przez administratora)albo jesteście z konkurencji. Ogarnij się (usunięte przez administratora)i załatwiaj swoje sprawy, gdzie trzeba, bo wstyd wszystkim robisz, że Cie za darmo pisać nauczono.

Ola
Pracownik
 Pytanie

zmieniłam pracę ostatnio dwa razy, bo nie płacili. Mam możliwość zacząć w tej firmie. Czy pensja jest na czas na koncie?

Pracownik
Pracownik
@Ola

Tak,placa na.czas od 1szego lipca wszyscy na umowie o pracę w firmowych sklepach podwyżka, wszystmo idzie w fobryn kierunku

Zuzanna
Inne
@Pracownik

Hej, zainteresował mnie temat tej podwyżki. Możesz napisać coś więcej? Dla kogo jest ona przeznaczona? Ile wynosi? Czy często w ogóle zdarzają się podwyżki pensji w Quiosque?

1
Ola
Pracownik
@Zuzanna

Pierwsza podwyżka z ich woli (pracuje od 5 lat), dlatego, że przejęła ich inna firma. Tylko na umowę i jest bagatela kwota jednej dniowki ????????????????

Xxxx
Pracownik
@Ola

Pracuje już dwa lata. Wypłata jest 10 a czasem nawet szybciej

2
Ola
Pracownik
@Ola

Jestem ciekawa, jak będzie wyglądała sprawa wynagrodzeń od stycznia, skoro teraz zarabiamy 3000 brutto, a rząd chce przyjąć najniższa 3010 w 2022.

Ilona
Inne
@Ola

No jak to jak, będą musieli podwyższyć do legalnej wysokości!

Pracownicy
Pracownik

Do p. regionalnego MŁ proszę zainteresować się swoim regionem. Bo mamy wrażenie że coś Panu umyka. Rozumiemy, że jest sporo obowiązków ale taka praca. Sklepy potrzebują pańskiego zainteresowania a pracownicy nie muszą wykonywać rzeczy które należą do Pana obowiązków służbowych.

Xd
Pracownik
 Pytanie

Dostalyscie wypłaty?

1
Ela
Pracownik
 Pytanie
@Xd

Oczywiście, a czemu niby nie?

Zuzanna
Inne
@Ela

Skoro wspominacie o wypłacie to skorzystam z okazji i zapytam - czy jesteście zadowoleni z wysokości wynagrodzenia w Quiosque? Ile ono wynosi? Czy w skład wypłaty wchodzą premie czy może wysokość pensji jest stała?

Kasia
Były pracownik
@Zuzanna

Wynagrodzenie to najniższa krajowa dla sprzedawcy. Jeśli chodzi o premię, to nie wiem, bo nigdy jej nie dostałam, ale jeśli cudem się komuś uda wyrobić, to pewnie nie są to jakieś wielkie kwoty. Bardzo szybko uciekłam z tej firmy ze względu na atmosferę i dodam, że takie wynagrodzenie jest zdecydowanie nieadekwatne do wysiłku, jaki wymagają od pracowników

123
Pracownik
@Kasia

Widać,że dawno już nie pracujesz. Wynagrodzenie nie jest najniższą krajową. Premia jest każdego miesiąca. Sprzedażowa-indywidualna. Jeśli jej nigdy nie dostałaś to wiadomo jak "pracowałaś"...

3
Pracownik
Pracownik
@Zuzanna

Owszem, wynagrodzenie to najniższa krajowa... Premie w zależności od wykonania planu sprzedażowego... Zazwyczaj ciężko wykonać ten cały plan... wtedy premia max 150 zł... Ogólnie rzecz biorąc praca w Quiosque za te pieniądze nie jest zbyt opłacalna... jeśli jesteś studentem lub nie masz żadnych zobowiązań finansowych to z najniższej krajowej się utrzymasz... gorzej kiedy dochodzi do tego kredyt czy inne opłaty za mieszkanie chociażby...

1
byly pracownik
Były pracownik
@Pracownik

dokładnie, praca dobra dla studenta... ale nie dla osoby, która musi z tego opłacić wszystkie rachunki i chce być niezależna finansowo. Jakby się uprzeć to da się jakoś wyżyć wynajmując jakąś klitkę i to z trzema innymi współlokatorami i ledwie związać koniec z końcem, no ale kurcze co to za życie, kiedy ciągle się stresujesz, czy nagle nie wypadnie ci jakiś spory, nieoczekiwany wydatek, nie wiem, na przykład zepsuje ci się laptop i musisz kupić nowego. Albo wpadasz na wspaniały plan żeby po pracy sobie dorabiać dodatkowo ale po 10 h stania na nogach jedyne na co masz ochotę to zjeść i iść spać. A premię można jedynie traktować jako dodatkowy bonus i sobie odłożyć, ale nie jest to pewny i stały dochód. Także osobom, które mają dobre kwalifikacje i cenią sobie komfort życia poleciłabym jednak jakąś poważną pracę o lepszych warunkach.

123
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Wynagrodzenie jest wyższe niż najniższa krajowa. Nie pracujesz, nie wiesz to po co wprowadzasz w błąd?

1
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@123

Skąd informacja, że nie pracuję? Pracuje nieprzerwanie od kilku lat... wszystkie na sklepie mamy wypłacana najniższa krajowa, oprócz kierowniczki. ..:)

1
aaa
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

No to jakie jest?

Pracownik
Pracownik
@aaa

Z podatkiem zero 2198,67 zł czyli najniższa krajowa... :) Ja trzymam się tej pracy dopóki studiuję. .. Później nie ma szans, żeby utrzymać się z takiej pensji...

2
123
Pracownik
@aaa

Od lipca KAŻDY pracownik sklepów własnych dostał podwyżkę. Bez względu na stanowisko.

Someone
Pracownik
@123

My nie dostaliśmy. właśnie wszystko zależy od tego czy sklep jest typowo firmowy, czy franczyza. Ja pracuje we franczyzowym i również mam najniższa krajowa.

Sylwia
Były pracownik

Zabieranie czasu prywatnego i ingerowanie w dni wolne to codzienność w tej firmie.

8
Pracownik
Pracownik
@Sylwia

Zabieranie czasu tak jak piszesz nie wynika z tego,ze to firmy wina,to raczej wina Twoich przełożonych,więc nie zgodzę się z Tobą,bo ja pracuję od 6 lat,pewnie w innym regionie niż Ty i u nas nie ma takich sytuacji,zycze powodzenia

Zofia
Pracownik

Wyzysk, wyzysk, wyzysk to słowo przewodnie w pracy w Quiosque. Gwarantuje wam, że jeśli zaczniecie tam pracować wasz stosunek do osób starszych diametralnie się zmieni (oczywiście na gorsze). Wymagania oraz standardy wzięte z kosmosu, niedouczeni kierownicy i regionalni bez jakichkolwiek umiejętności do pracy w zespole. A to wszystko za 2800 brutto :))))))) Moi mili, pracujecie 12h nawet kilka dni z rzędu, jesteście traktowani jak najgorsze ścierwo, a i tak jest ryzyko, że jak za mało wsiśniecie staruszkom to was jeszcze zwolnią. Kadry, które w terminie nie potrafią wypłacić na czas pieniędzy oraz ciągły brak docenienia pracownika za to, że haruje jak wół. Cokolwiek byście nie robili zawsze jest źle, zawsze można się postarać bardziej. Jeśli chcecie się nabawić nerwicy, bólu żołądka a nawet wrzodów WITAMY W QUIOSQUE.

5
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Zofia

To w którym sklepie Ty pracujesz?,u nas zawsze jest wypłata na czas,nawet przed czasem,od 1.07,dostałyśmy podwyżki,więc dziwna informacja

2
tjaaaa
Kandydat
 Pytanie

Laska Wam przeszkadzała, pozbyłyście się jej- przypnijcie sobie order i siema! Czas znaleźć inny powód do hejtu, bo ten wątek już nudny. To nie platforma do terapii zbiorowej. Jak jest teraz? Jak płacą- tylko podstawa, czy można dorobić premię? Mają tylko kierowników w sklepie, czy też zastępców? Zamykąja sklepy jeszcze? Wymagają szczepień?

1
Aga
Pracownik
 Pytanie
@tjaaaa

Cześć tjaa sklepy nie są zamykane (oby nie), przynajmniej nic o tym nie wiem. U nas nie ma zastępcy. Praca, jak wszędzie w handlu. Raz lepszy, raz gorszy dzień. Plany wysokie, ale można dorobić premią. U nas nikt nie wymaga szczepień. A w ogóle można wymagać?

Nicola
Były pracownik
 Pytanie
@Aga

Na razie nie można wymagać od pracownika szczepienia ale...z czasem kto wie jak to będzie wyglądać ?!! Już chodzą słuchy że do galerii tylko będzie można z paszportem covidowym wchodzić ( tak tak wiem też było mówione że nie będzie mogło być paszportów przy wyjeździe za granicę, a jednak trzeba )

Ona
Były pracownik

Nie polecam tego pracodawcy! Omijać szerokim łukiem!

3
Xyz
Pracownik

Nie polecam pracy kierownik regionalna J.B.okropny brak szacunku wobec pracowników wszystkich traktuje jak zlodzieji ,stosuje mobbing,zabiera czas prywatny kierownikom.Dziwie sie że firma nic nie robi w jej sprawie.Firma traci dobrych pracowników.

13
Kazimiera 60+
Inne
@Xyz

Jeśki ktoś stosuje (usunięte przez administratora) koniecznie trzeba zgłosić to do PIP i złożyć pozew w sądzie. Jeśli giną dokumenty pracowników to radzę zgłosić to do prokuratury. I to szybko.

Pracownik
Pracownik
@Xyz

Współczuję bardzo,nasza KRS jest wporządku,nie powoem złego słowa na nią,zawsze można się dogadać, mie wyobrażam sobie wspólpracować z osobą,która stosuje (usunięte przez administratora) trzymam kciuki za szybką zmianę regionalnej,pozdrawiam

Ann
Były pracownik
@Xyz

Czuję się w obowiązku zabrać glos. Pracowałam z Aśką 3 lata. Dla mnie wzór rks-a a mam porównanie, z innymi RMS w konkurencyjnych firmach, ponieważ w handlu pracuje 10 lat. Czasami trzeba mieć otwarty umysł na naukę, chcieć. Czuję ze krytyka pada od osób, których salon mial słabe wyniki. Może warto zrobić wywiad w całym rejonie, porozmawiać z innymi kierownikami - salonów partnerskich. Ja od aski nauczyłam się wiele. Nie pracuje już w qsq ale trzylenią współpracę z joanną oceniam bardzo pozytywnie. Wiele się od niej nauczyłam.

no pasaran
Były pracownik
@Ann

A to zależy na jaki okres trafiłaś pierwsze 5-6 lat Była mega pomocna i dużo zrobiła. A ostatnie lata to czytaj poniżej bo to prawda. Ale uważam że wina leży wyżej ją cisnęli a ona cisnęła nas. Chociaż mogła to ogarnąć... Zmieniła się firma i te procedury na wszystko- dobrze ze nie na gacie jakie masz nakładać...

A
Pracownik
@Ann

Zgadzam się w 100%. Kilka lat bycia RMS w QSQ super wyniki i firma decyduje się na takie kroki w oparciu o zdanie pojedynczych osób. Zawsze mogłam liczyć na pomoc z Aśki strony. Fajnie by było jakby zarząd zapoznał się z opiniami innych kierowników i przemyślał swoją decyzje.

Eda
Pracownik
@A

Zastanawiam się dlaczego ci zwolennicy Aśki nie pisali postów w jej obronie jak inni wylewali przez lata żale. Teraz kiedy jej podziękowali mamy pozytywne wpisy. Dla mnie to ona sobie je sama pisze.

14
Eva
Były pracownik
@Eda

W jej obronie piszą salony franczyzowe, którym nie przeszkadzała w pracy..., wizytując je raz na rok. Piszą tez pewnie pracownicy i kierownicy lubiący „trzymanie za twarz”, dyscyplinę i bezmyślną, tępą karność/uległość. To dość powszechna cecha polskich pracowników. Czytam ich o ich tęsknotach z wielką uwagą...:)

13
Ula la
Pracownik
@Eda

znowu w życiu mi nie wyszło... ale na szczęscie jest go work. To jest miejsce, żeby włączyć szczekaczkę i napluć na każdego, kto wam nie pasuje. (usunięte przez administratora)

Letnia
Były pracownik
@Ula la

Nie zgadzam się z Tobą. Gdyby to było miejsce do wylewania żali i flustracji życiowych negatywne opinie byłyby również na innych kierowników regionu a nie tylko na jednego. Dziewczyny miały już dość i odważyły się w końcu głośno tym mówić!!!!

11
Amos
Były pracownik
@Eva

Nie wszystkie salony franczyzowe piszą w obronie .....

1
Mała Mi
Były pracownik
 Pytanie
@Eva

Czyżby regionalna J. B pożegnała się z firmą czy zmienili jej region? Pytam bo kilka lat temu pracowałam w tej firmie i w jej regionie i mile tego nie wspominam

Angelika
Kandydat
 Pytanie

Czy firma szuka ludzi na wakacje? Wiecie w jakim sklepie potrzebują kogoś na zlecenie na Śląsku?

123
Pracownik

Aśka była wymagająca dzięki czemu były wyniki. Na tym jej praca polegała. Złego słowa nie mogę powiedzieć chociaż były różne sytuacje. Wielka szkoda że już nie jest naszym kierownikiem. I oby nie było gorzej.

Region
Były pracownik
 Pytanie

Dużo wpisów zero działań ze strony pracodawcy. Panie Grzegorzu gdzie Pan jest? Dlaczego spółka pozwala na tego typu zachowania? Do rzeczy Region lubelski i podkarpacki ma już dosyć współpracy z osobą która przyjęła taktykę niszczenia godności ludzi od których zależy być lub nie być firmy.To praca ludzi na najnizszym szczeblu w hierarchii spółki jest najistotniejsza my zarabiamy my się staramy my pomimo wszystko podnosimy pieniądze z podłogi. (usunięte przez administratora) stał się powszechny , brak szacunku ,wypowiadanie się negatywnie o pracownikach to też norma, nie szanowanie czasu wolnego, telefony prywatne /messnger/ stały się narzędziem własnością firmy, sposób przekazywana informacji w kółko powtarzany tak jakby pracownik był głupi lub gorzej nie ma wsparcia nie ma pomocy są tylko wymagania za marne zarobki. I wiele wiele innych kwestii. Ok .skoro tak jest. to chcemy spokoju , bez stresu chcemy pracować z klientem , klient też widzi ,słyszy jak jesteśmy traktowane jakie emocje przeżywamy. Czemu to ma służyć? Jak długo mamy być poniżanie jak długo nasza godność ma być niszczona? Czas wolny zabierany a emocje i stres przynoszone na grud prywatny Pracujemy bardzo ciężko, sytuacja ekonomiczna kraju i świata jest trudna ale to Nasza wina , nie potrafimy, nie chcemy, my mamy naprawiać to co zostało zniszczone , my zwykli doradcy . Pracujemy jesteśmy odpowiedzialni , sumienni, mamy rodziny i zobowiązania, jesteśmy wartościowymi ludźmi mamy szacunek do ludzi i miejsca w którym jesteśmy tu i teraz. Rozumiemy wszystko tylko jedna osoba nic nie rozumie nie widzi Pytanie dlaczego? I za co to wszystko? Kto jest wstanie pomóc Regionowi? Być może PIP , TV .... Dziewczyny ja już z Wami nie współpracuje ,szkoda mi Was i Waszego trudu. Pracuję są jeszcze takie miejca pracy gdzie fachowiec jest doceniany, szanowany jest miła atmosfera są wymagania , oczekiwania ale człowiek jest najważniejszy jego bezpieczeństwo i to żeby się chciało pracować bo praca to jeden z kluczowych elementów naszego życia. Spółka giełdowa znacząca a pozwala sobie na traktowanie pracowników w taki sposób jak wyżej. Jedo słowo WSTYD tracić to co najlepsze.

10
Zuzia
Były pracownik
 Pytanie
@Region

Brawo Ty.Każde słowo jest prawdą.Szkoda tylko,że jak zwykle Firma nic z tym nie robi.Pan Grzegorz i Pani Agnieszka zapadli się pod ziemię?Na szczęście i ja opuściłam progi tejże firmy.W końcu wiem co to jest szacunek RKS do pracownika.Motywowanie..I nie zakłócanie czasu prywatnego pracownika.Ciąglę nawijanie na messengerze służy przybijaniu pracownika,a nie motywowaniu go..Nasze telefony prywatne nie są telefonami służbowymi.Jesli Pani RKS tak uważa to proszę zakupić z własnych zarobków telefony podlegającym kierownikom.Jeżdzenie po sklepach i napierdzielanie na kierowników z innych sklepów jest mocno nie profesjonalne.Najważniejsze są tabelki z wynikami,które w większości sklepów są nieadekwatne do rzeczywistości...bo są po prostu fałszowane wyniki wejść.Czas najwyższy na PIP

10
Zuzanna
Inne

Dzień dobry, na jaką pensję można liczyć jako sprzedawczyni w Quiosque? Ile wynosi i co się na nią składa? Jakieś premie?

Pracownik Z
Pracownik
@Zuzanna

Pensja najniższa krajowa - 2800 brutto. Premie w zależności od wykonanego planu, ponieważ na każdy miesiąc każdy sklep ma inny plan do wykonania, który dzielony jest na ilość pracowników.

...
Inne

Nie polecam sklepu, tym bardziej w Avenidzie, niemiłe Panie, problem o wszystko, zachowują się jak królowe świata obrażone na wszystko... wciskają na siłę (usunięte przez administratora)i wyśmiewają klientów. Dla pracowników 0 szacunku

Magda
Inne
@...

Może sama Pani Regionalna obsługiwała

True1996
Pracownik
@...

Zgadzam się w 100% na temat tego sklepu w Avenidzie. Już pierwszego dnia pracy wyszłam po 3 godzinach, ponieważ to co tam się działo przechodziło ludzkie pojęcie. Polecam omijać to miejsce szerokim łukiem.

Zuzanna
Były pracownik

Współpraca z kierownikiem regionalnym J. B. to prawdziwy dramat, zero skupiania się na problemach i ich skutecznym rozwiazniu, ta Pani preferuje wieczne pretensje, kłótnie, obrażanie i bardzo nie przyjemną atmosferę w pracy. Z jej strony zero wsparcia, zero pomocy i zero jakiego kolwiek szacunku do drugiego człowieka. Polecam firmie zająć się w końcu tym problemem, zanim odejdą wszystkie wartościowe osoby.

5
Magda
Pracownik

wyzysk za najniższą krajową, franczyzobiorcy dostali kasę z PFR a mówią że nic nie dostali, i mamy się cieszyć że mamy wypłatę a oni nie, degradują długoletnich pracowników, a regionalna Madzia to robi czystki na swoim regionie, jeszcze trochę i będzie pracować tam sama. Nowy zarząd który spłaca długi GOA powinien przyjrzeć się regionalnej Magdzie, która dewastuje cały region.

Zostaw merytoryczną opinię o QUIOSQUE - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w QUIOSQUE?

    Zobacz opinie na temat firmy QUIOSQUE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 70.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w QUIOSQUE?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 54, z czego 2 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy QUIOSQUE?

    Kandydaci do pracy w QUIOSQUE napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
QUIOSQUE
Przejdź do nowych opinii