Pytania do firmy Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j.
Dawno temu zaczęłam kupować pierogi waszej produkcji na początku było super bardzo dobre smaczne ogólnie ok jakiś czas temu to co zaczęliście wkładać do farszu mięsnego ohyda i nie jadalne dziwne że ktoś to kupował jeszcze rzadko je kupowałam i tylko z kapustą te jeszcze ok były ale to co kupiłam ostatnio nr partii 0552400 porażka tragedia co wy tam wkładacie kapusty może 10% reszta to nieokreślone coś typu masa papka bułka tarta…..czy firmy nie stać już nawet na kapustę?co to ma być produkt nadaje się do kosza a nie do jedzenia czemu tak perfidnie oszukujecie klientów i wkładacie tam szajs to nadaje się tylko wystawienia w necie żeby wszyscy przed zakupem wiedzieli co tam jest i napewno nie kupią tego może wtedy jak sprzedaż spadnie do zera zastanowicie się czy było warto jednym słowem ostatni raz kupiłam wasz produkt teraz jest to poprostu dno zupełnie i mam nadzieję że inni też po raz ostatni to zrobili !!!! Dobrze że nie jedliśmy tego …..odradzam zakup pierogów wszystkim klientom.Na poprawę jakości raczej nie liczę…..
Dzień dobry,czy ktoś wie jak pracuje się w Płudach na stanowisku FAKTURZYSTKA?
Czy są przyjęcia na produkcję? Nic na stronie nie ma...
Sobotnie zakupy w sklepie w Łukowie na ul. Piłsudskiego i takie moje obserwacje. Panie sprzedające w ilości 6 osób w tym 5 udające zapracowane i układające towar na 2 regałach, a nowa pani obsługująca ladę i kasę sama. Współpraca ? Współczuję pracodawcy i nowemu pracownikowi. Jak dla mnie to wszyscy do wymiany, " święte k..w...", pyszne, wyniosłe i bez kultury. Nie lubię robić tam zakupów, tylko ze względu na fatalną obsługę. Przyda się jeszcze szkolenie z zachowania za ladą, bo u tych pań nawet podstaw brak.
Fajnie że ktoś biegał po sklepie i sprawdzał ile osób jest na sklepie w półkach. Chciałbym poinformować że w sobotę zauważyłem inwentaryzacje na sklepie z tego też powodu było to niby układanie w półkach ???? pozdrawiam niezadowolonego klienta. Też mam mieszane uczucia ale właśnie co do nowo przyjętych osób.
Ja również uważam że nowa pracownica jest bardzo nie przyjemna dla klienta sam byłem tego świadkiem.
dobry
besesowne
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
W jakich godzinach pracuje się na produkcji? ile dni w tygodniu?
Na Zwoleńskiej w Miedzylesiu Warszawa(Netto) kupiłem wedlinę.Kolejnego dnia do wyrzucenia.Nawet nie śliska a kwaśna.Czy wy chcecie ludzi potruć? Zgłoszę to do Sanepidu.
Moje 1 pytanie do P Szefa Wierzejek czy płacenie za nadgodziny kture pracownik przepracował jest tak ciężkie do zapłacenia że regionalny wytyczonych sklepów za każdym razem twierdzi że jest jch za dużo mimo że na sklepie pracują tylko dwie osoby 6 dni w tygodniu bez dnia wolnego ....przepraszam za błędy ...
Regionalna zapomniała jak się pracuje na sklepie gdy czeka się na pracowników kilka miesięcy.Ktorych w ogóle nie szuka
Jak szefostwo w Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j. traktuje ludzi?
Czy istnieje możliwość rozwoju w Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j.?
Czy zamierzacie wrócić kiedyś do Kosowa Lackiego?
od 3 lat kupuję w sklepie przy ulicy Burgaskiej , przez ten czas miałem o wyrobach zakładu bardzo dobrą opinię ale to co wydarzyło się po kupieniu 6,12,2022r. kiełbasy białej parzonej to prawdziwy horror. w 6 kiełbaskach znalazłem kilkanaście ostrych odłamków kości i tylko cudem było się bez operacji.Wnioski zostawiam masarzom ??????
Czy na wszystkich sklepach są braki personelu .Klienci stoją w kolejne i przebierają z nogi na nogę wstyd dla tak poważnej firmy
Pewnie tylko w godzinach szczytu? Ale skoro piszesz, że za mało to ile ich w zasadzie jest na jednej zmianie?
Dzień dobry, obecnie rekrutujemy pracowników na część sklepów. Liczba personelu na zmianie jest ustalana na podstawie ruchu w danym sklepie i możliwości personelu. Liczymy na wyrozumiałość naszych klientów co do tworzących się kolejek, jednak świadczy to również o tym, że warto wrócić po nasze produkty. Robimy co w naszej mocy i dziękujemy za zaufanie. Zespół Wierzejki
też pewnie zależy, o który sklep konkretnie chodzi... czyli można się spodziewać, że Panie są lekko zmęczone pewnie skoro tyle osób jest do obsłużenia? Ciekawe jak to wpływa na jakieś premie
Widać przemęczenie to jest większy sklep a dostawy towarów mają ,towar wyłożyć obsłużyć i uśmiechać się do nas .Z tego co było wcześniej pracowały 5 osób teraz tylko 3.Ciekawe jak firma ich wynagradza .Wyrazy wdzięczności dla dziewczyn.
Nikt nie chce najwidoczniej pracować w tym kieracie banda złodzieji
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j.?
w zasadzie to dlaczego nie? Pracownicy nie wyrażają takiej chęci czy są po prostu na to jakieś inne alternatywy?
Czy mogę jako klientka po wystawieniu paragonu zrezygnować z zakupy jednej pozycji w momencie gdy towar jest jeszcze na ladzie u ekspedientki?
Dzień dobry, Z prawnego punktu widzenia. Na podstawie art. 535 § 1 kc "Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę." Zgodnie z art. 492(1) kc "Jeżeli strona obowiązana do spełnienia świadczenia oświadczy, że świadczenia tego nie spełni, druga strona może odstąpić od umowy (...). W opisanej sytuacji klientka oświadczyła, że świadczenia nie spełni. Nie chciała bowiem odebrać towaru i zapłacić za ten towar pomimo tego, że transakcja sprzedaży przedmiotowego towaru została już zaewidencjonowana za pomocą kasy fiskalnej, zaś sam towar został klientce wydany (leżał na ladzie). Prawo odstąpienia od umowy w opisanej sytuacji przysługuje więc ekspedientce - a nie klientce. Wobec tego od dobrej woli ekspedientki zależy, czy przyjmie taki towar ponownie na stan sklepu. Jeżeli ekspedientka zdecyduje się odstąpić od umowy musi pamiętać o tym, że zgodnie z art. 494 § 1 i § 2 kc: Strona, która odstępuje od umowy wzajemnej (ekspedientka), obowiązana jest zwrócić drugiej stronie (klientce) wszystko, co otrzymała od niej na mocy umowy, a druga strona (klientka) obowiązana jest to przyjąć. Strona, która odstępuje od umowy (ekspedientka), może żądać nie tylko zwrotu tego, co świadczyła, lecz również na zasadach ogólnych naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania. Zwrot świadczenia na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie." Pozdrawiamy Wierzejki
kochani klienci, czy zauważyliście jak panie pracujące w sklepie" robią nas-klientów w bambuko" ?Kupując mięso mielone, pani waży przed zmieleniem, a po zmieleniu już nie. Zostaje trochę w maszynie? Zostaje.
To proszę sobie wydłubać to mięso. W sklepach jest wiadomość, że mielimy mięso na życzenie klienta , więc kilent powinien sobie zdawać sprawę z tego, że odrobina zostanie .
Prosze nie o nie ocenianie wszystkich wierzejek ponieważ tam gdzie ja pracuje wazymy dopiero po zniesieniu. . Pozdrawiam Wierzejki Świder
Jaki jest wkład kierownictwa Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Wczoraj kupilem szynke chlopska z noga i metke w sklepie przy ul. Tamka w warszawie. Oba te produkty sa TAK BARDZO SLONE, ZE NIE DA SIE TEGO ZJESC !!!!!!!!!!!!! Czy to przypadek czy sprzedawanie soli w cenie miesa? Bardzo dlugo robie zakupy i jak dotychczas wszystko bylo w najlepszym porzadku. Jak sytuacja sie powtorzy - zglaszam sprawe do sanepidu. Bez powazania.
19.10.21r. godz. 8: 50 w sklepie przy ul. Wałbrzyskiej poprosiłam o "polędwicę kruchą" z grubszej strony jeszcze nie była napoczęta; cieńsza strona była o średnicy ok 3 cm na długości ok 5 cm na dodatek wiszące kawałki mięsa po zdjęciu siatki - potrzebowałam ładne plasterki na przyjęcie; Pani Ekspedientka (niskiego wzrostu - "nowa" - pierwszy raz ją widziałam) odrzekła, że nie może - takie zarządzenie; pytam kto wydał takie zarządzenie i czy ono naprawdę istnieje??? Za to natychmiast pojawiła się po stronie wędlin Pani (wysoka) z działu pieczywa "Putka" i bez powodu zaczęła bronić koleżankę z działu mięsnego; chociaż ja tylko powiedziałam, że wyślę pytanie czy zostałam właściwie obsłużona, a tak naprawdę nieobsłużona - mogłam zrobić zdjęcie, ale Pani z pieczywa wylewała z siebie obraźliwe słowa w moim kierunku broniąc koleżanki która nie wymagała tej obrony , bo ja nic więcej nie powiedziałam i szybko usunęłam się widząc kolejkę zarówno za pieczywem jak i wędlinami. Ponieważ od lat robię w tym sklepie zakupy nie będę się odgrażać, że więcej nie zajrzę, bo mam swoje ulubione wędliny, ale chciałabym wiedzieć czy to ja wybieram towar za który płacę czy p. Ekspedientka decyduje co mi zważy.
Jestem osobą niepełnosprawną poruszam się przy pomocy balkonika.Wczoraj kupiłam w sklepie przy ulicy Fieldorfa 10 Pręgę ponad pól kg za ok 20 złotych.Po rozpakowniu towaru kilkakrotnie owiniętego folią mięso śmierdziało a kolor był ciemny ale nie bordowy. pani sprzedająca dołożyła jeszcze skrawków które wcześniej odrzuciła.Nie byłam wstanie iść i oddać z powodu swojej niesprawności.Bardzo mi przykro że tak Pani traktuje osoby kalekie.Proszę władze zwierzchnie o ustosunkowanie się do sprawy. Zakupy będę dalej robiła w tym sklepie bo mam blisko a wyroby jeśli swieże to są dobre Wanda Opacka wanda.o@op.pl
Jak dzisiejszą wypłata?? Super pracodawca. Zabrać wszystko i dać najniższa krajową. D
Troszkę nie rozumiem Twojego wpisu. Czy pracujesz aktualnie w firmie i wiesz jakiego wynagrodzenia można się obecnie tutaj spodziewać? Czy jest to właśnie najniższa krajowa, o której wspominasz?
Z czego to wynika w takim razie? Rozmawiałaś na ten temat z szefostwem Wierzejek? Jeśli tak, to jaka była ich argumentacja w tej sprawie?
Nie można się dowiedzieć kto wylicza wypłaty. Kierownik regionalny twierdzi że kadry a kadry że tak ma być. Rozmowa jak zawsze. Więc moje pytanie. Kto wylicza wypłaty i na jakiej podstawie?
Jakieś premie są we Wierzejkach czy raczej tylko sama podstawa wpada? I jakie są perspektywy na podwyżki w najbliższym czasie Twoim zdaniem? Zmieni się coś czy raczej nie? :)