Pytania do firmy Tedi Sieć Handlowa Sp. z o.o.
Mam pytanie odnośnie zwolnienia Otrzymałem informację o tym że jestem zwolniony z powodu redukcji etatu ale nie otrzymałem tego na piśmie tylko słownie. Teraz chcą bym podpisał PS(porozumienie stron) co jest nie zgodne z Kodeksem Pracy ponieważ ja chciałem tam pracować dalej Czy @Pracodawca może wyjaśnić mi co wy wyprawiacie z pracownikami? Rozumiem są cięcia kosztów kosztem pracowników ale bądźcie na tyle uczciwi i nie róbcie z ludzi wariatów
Jak mi się wydaje jeśli pracodawca wypowiada ci umowę musi napisac dlaczego . Jeśli na umowie będzie napisane redukcja etatów nie może przez parę msc zatrudnić osoby na twoje stanowisko
Możesz nie podpisać porozumienia, będzie cie obowiązywało normalne wypowiedzenie. Jednak czy warto ? Różni ludzie są na sklepach, różnie potem takiego Ciebie będą traktować. A jeśli teraz już ciebie nie chcą to ja bym na siłę nie siedziała ...
Przy likwidacji stanowiska nie można zatrudniać przez jakiś okres. Przy redukcji jak najbardziej można:)
przy likwidacji stanowiska nie można zatrudnić na dane stanowisko i należy się odszkodowanie z tego co pamiętam . Ale masz racje na piśmie niech jest powód bo nie wiadomo co wpiszą potem, a co do traktowania to i tak jesteś zwolniony/zwolniona to mniej (usunięte przez administratora)...
Prawo mówi jasno, że w momencie, gdy pracodawca zdecyduje się na redukcję etatu, nie może na to miejsce zatrudnić wstępnie innej osoby. Oznacza to, że przy ewentualnym szukaniu pracownika na wcześniej redukowane stanowisko, musi w pierwszej kolejności zapytać o chęć powrotu osobę, która została zwolniona Wystarczyło w google wpisać :/
Tyle że my nie likwidujemy stanowiska pracownik sklepu a wdukujemy ilość osób zatrudnionych na tym stanowisku :)
Nie dajcie sobie wcisnąć wypowiedzenia za porozumieniem, będę szukać notatek na Was, żeby mieć podstawy, należy nam się odprawa, walczcie o swoje
(usunięte przez administratora)
To nie chodzi tutaj o profity, tylko sposób w jaki są traktowani pracownicy, zero szacunku ,częste poniżania - za to że człowiek staje na głowie zeby reginalni byli zadowoleni, wiadomo pracowac trzeba ale nikt nie jest jakimś workiem treningowym do psychicznego znęcania. Każdy jest człowiekiem, chce godnie żyć i zarobić chociażby na podstawowe potrzeby. Sugestia zmiany pracy na biedronkę jest co najmniej nie na miejscu. Nie należy się poddawać tylko walczyć o swoje, bo jeśli teraz damy takie przyzwolenie na takie traktowanie to nie będzie coraz lepiej tylko coraz gorzej.
Osobiście się z Tobą zgadzam . Jak dla mnie ten ,,rabacik" -30 procent przed wypłata gdzie wiadomo że są ważniejsze potrzeby ..to jakby ktoś mi napluł w twarz i śmiał się z tego . Co z tego że ,,dają " skoro taki rabat w niektórych sklepach jest na porządku dziennym ,jak karty Multisport ,lekarz itp a tu nie dość że gola pensja,ciągle pretensje,rozkapryszoną kierowniczka +regional I wszyscy skaczcie i grajcie bo kierowniczek tak chce . Zastanawia mnie jedna rzecz . Czy tam ktoś kto zajmuje się marketingiem i zarządzaniem to ten dyplom to sobie wydrukował z google czy bardziej z chipsów Lays ... ostatnie kroki zarządu dla mnie to śmiech na sali myślę że jakby wzięli jakiegoś typa z ulicy miał by lepsze pomysły niż ten tam. Nie dziwię się że firma szuka ucięcia kosztów skoro jakiś (usunięte przez administratora) tak zarządza . Sklep pękają z przepełnienia bo przysyłają (usunięte przez administratora) co rzadko się sprzedaje . Powinni raz w msc zrobić taką totalna wyprzedaż -30 procent na jakiś dany dział np ledy lub skarpetki wtedy by to zeszło a mogli by sobie potem dalej przysyłać to dziadostwo
Nie wiem z jakiego jesteś regionu. Ja z południa i u nas nic takiego się nie dzieje. Regionalni są bardzo w porządku, pomagają rozwiązać problemy. Do każdego odnoszą się z takim samym szacunkiem
Tym bardziej że 30% będzie za tydzień dla wszystkich na wszystko to my pracownicy czujemy się wyróżnieni tymi bonami 30% tydzień wcześniej
Czyli nawet będąc pracownikiem jesteś na tym samym poziomie co klient xd dziękujemy bardzo przecież za naszą pracę nie należy nam się znizka pracownicza. No sorry ale tak to odbieram.
Będą wyciskać z nas ile się da. Widocznie zarząd lubi mieć (usunięte przez administratora) i śmietnik na slepach- nie zależy im na optyce więc będziemy pracować po 2 osoby na zmianie
Ja będę walczyć i się nie poddam. A to że lubią śmietnik to ja wiem doskonale, przyjmują osoby na a umowę zlecenie na potęgę, a te nie mają zielonego pojęcia gdzie i jak towar układać ,potem my mamy dodatkowa robotę zeby po nich poprawiać
A nawet gorzej niż klienci . Teraz jest rabat cały tydzień. My mieliśmy aż 3 dni i to przed wypłata, wiadomo teraz też można skorzystać ale to po co taki tekst typu w podziękowaniu za wasz trud i zaangażowanie .????????
Tak nam właśnie dziękują za nasz trud mając nas w (usunięte przez administratora) Osobiście o rabacie -30 % dowiedziałam się od innej kierowniczki w innym sklepie niż w tym co pracuje . (usunięte przez administratora)
Nie. Jeszcze bardziej zredukują. Będziemy zasuwać na okrągło. Na sklepie zostanie 3.5 do max 5 etatów.
Mam pytanie do innych kierowników. Jakie macie pomysły odnośnie "wyrzucenia", bo inaczej tego nazwać się nie da, połowy ekipy? To jest największy, wizerunkowy strzał w kolano dla firmy. Jak ja mam namówić kogoś żeby dobrowolnie zszedł z etatu lub się zwolnił? Ktoś coś? Bo ja chyba odpuszczam, nie jestem bez serca...
Witam. Chce aplikować na kierownicze stanowisko ,możecie coś więcej napisać. Czas trwania szkolenia? Czy trzeba dojeżdżać na nie czy jest się w hotelu ? Czy w weekendy też się szkoli ?
Miałam przyjemność rozmawiać z kierownik regionalną. Biorą jak leci, każdy sklep sieci w moim mieście potrzebuje pracowników.
-
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Inowrocław to jest jakaś katastrofa!!! Kasjerki przemęczone na kasie a pani kierownik z telefonem w ręce włóczy się po sklepie nie robiąc nic. Moja babcia(starsza osoba) potrzebowała pomocy to owa blond włosa pani kierownik powiedziała jej ze jak jest ślepa to ma sobie kupić okulary!! Jak tak można? Jak tak traktuje klientów to ciekawe jak traktuje pracownikow…
Pseudo pani kierownik tyle bym o niej napisała. Nie raz byliśmy świadkami traktowania przez nią pracowników jak (usunięte przez administratora) Najgorsze, że nikt z takim ludźmi nie robi nic a firma jest ślepa i trzyma takich ludzi. Szkoda tylko tych pracowników co musza to znosić codziennie a Pani polecam napisać skargę do firmy
A ja mam pytanie skąd zwykły klient wie która to jest Pani Kierownik? Nie ma identyfikatorów a kierownik robi to samo co zwykły pracownik...
Słyszeliście o tym że podobno firma zatrudniła tajniaków, detektywów żeby kontrolowała sklepy i pracowników co robią?
przeceny towaru tylko dla jednego pracownika że niby uszkodzone, lewe delegacje
Brak słów co w tej firmie się dzieje. Zmniejszają etaty po to żeby zatrudnić na umowę zlecenie. Chaos i brak organizacji na dosłownie każdym stopniu.
No i co w związku z tym ? Nic z tym nie zrobisz , szary pracownik musi siedzieć cicho takie są zasady w tej firmie.
Tak. Firma zatrudniła tajniaków. Obczajają pracę każdego pracownika i zgłaszają regionalnemu. Jak miło że zarząd na takie głupoty ma pieniądze a na poprawę najważniejszych w firmie dziedzin już nie bo KOSZTA. Zarząd obawia się że pracownicy nudzą się na sklepach..to dopiero śmiech na sali
(usunięte przez administratora)
Chodzi Ci o to że nie ma sprawiedliwości? No cóż w tej firmie tak jest. To zależy od kierownika po prostu, nic na to nie poradzisz- ma swojego Lizusa jak każdy kierownik. Pilnuj tego żebyś miał przerwy jak się należy na te 12 godzin a reszta się nie przejmuj - rób swoje , prędzej czy później skończy się im to Eldorado
A rabat 30% był przyznawany każdemu pracownikowi? Szczerze mówiąc pierwsze słyszę o tym, wychodzi na to, że pani kierownik nie raczyła poinformować o tym rabacie.
Szanowni logistycy magicy! Szanowni pracownicy działu zakupu! Planujecie się z tym towarem! Na choinkę nam tyle świeczek, czapek , świąt, kocy i tych ledów których nikt nie kupuje ! Czy Wy nie wiecie jakiego towaru nam trzeba!? Po co kupujecie i wysyłacie towar z działów zawalonych po brzegi! Towaru z tych przepełnionych działów moglibyśmy nie dostawac 2 lata a i tak nie byłoby pusto!
Teraz jest promocja na kwiaty a słyszeliście,że co jakiś czas będą wprowadzane promocję na różne asortymenty?
Dokładnie dla tej firmy możesz starać się wiele a jeśli masz kierownika który nie da się rozwinięć Ci pójść wyżej to siedzisz na (usunięte przez administratora) w jednym miejscu i wysyłają Cię tam gdzie złe się dzieje i trzeba pomoc bo wie ze to ogarniesz .... a kierownik regionalny nie słucha innych nie patrzy na te starania i poświecenia .... tylko na to ze ktoś blokuje zła opiną ta osobę .... znam taka osobę jest super pracownikiem mega wsparciem na innych sklepach nigdy niczego nie odmawia w sprawach wyjazdowych pracuje już parę lat i gdy jest możliwość pójścia gdzieś na kierownika lub zastępcę nie dostaje jej chodź załoga sklepu w którym przebywała chciała ta osobę bo dobrze się z nią pracuje robota idzie atmosfera odpowiednia ... ale nie bo ma od swojego kierownika zła opinie wystawiona bo niby z załoga się nie dogada itp. itd... Może czasem trzeba po za kierownikiem sklepu w którym się pracowało trzeba by było wziąć pod uwagę opinie innych osób .. do których ta osoba jeździ pomaga ogarnia i osób które pracowały z człowiekiem nie raz na delegacji
Witam, pytanie odnośnie tych zmian w kadrach i etatach, czy jeśli na sklepie są były 2 osoby funkcyjne a teraz już kierownik i zastępca kier. mają być codzien na przemian na sklepie to czy te funkcyjne 2 normalnie stają na kasie jak reszta kasjerek czy nie?
Funkcyjna jest kasjerem sprzedawca ma takie same prawa jak osoby bez tej funkcji. Tak dla ścisłości
U nas w sklepie kierownik i zastępca wmawiały nam nowym pracownikom, ze one jako starsze pracownice na kasie stac nie musza …
Kierownik i zastępca nie powinny stać na kasie. Tak mówiła nam regionalna. One mają inne zadania. Dodatkowo osoba dzierżąca eskę nie może z przyczyn rewizyjnych stać na kasie 1.
Jeśli prowadzą zmianę to na 1 ustać nie mogą, przy dwuosobowej obsadzie wtedy ustają na 2 a jeśli jest więcej osób na zmianie to w ogóle nie stają na kasie.
Zastępca i kierownik nie mogą stać na kasie, chyba że są tylko dwie osoby zmianie. Kierownik lub zastępca mają być dostępni ciągle w przypadku telefonu, konwoju lub jakiejkolwiek kontroli a nie stać na kasie
Mi nie przedłużyli umowy , a wiem że na moje miejsce już kogos zatrudnili i takie cięcia etatów , gdzie można takie coś zgłosić ?
Osoby funkcyjne dostałyście normalna premie czy mniejsza niż powinna być?
(usunięte przez administratora)
Rzadko zatrudniają pracowników z innego kraju ,chyba że dobrze mówią po polsku .
Groźby o wyrzuceniu z pracy , gdy chcesz odejść z delegacji gdzie podpisywało się umowę o otwieranie sklepu a oni wymyślają nocki gdzie trzeba przyjechać połowę polski za parę godzin ... Czy to normalne ?
Niestety tak. Ta firma tak działa,tak jest w umowie i tak mamy jezdzic choćby skały (usunięte przez administratora)inaczej mogą cię zwolnić za nie przestrzeganie umowy
Hmm, od czego można zacząć. Brak jakiegokolwiek szacunku dla pracowników że strony przełożonych.( Od regio po dyrektorów itp,) Ciągłe straszenie, wieczne wymogi zmieniające się co 5 minut . Dzisiaj masz zrobić tak, jutro już całkiem inaczej, wiecznie gonisz swój ogon. Świat Bożego Narodzenia mamy tyle, że na najbliższe 2 lata wystarczy. Firma szuka oszczędności więc: zabierzmy ludziom dodatek za prowadzenie zmiany, obetnijmy etaty. A jak mam pytanie do góry: czy towar który nie rokuje sprzedażowo , przychodzący w hurtowych ilościach to szukanie oszczędności??? Bo towar który leży, nie zarabia szanowni magicy logistyki Do kadr zakaz telefonowania , a wszyscy dobrze wiemy jak Panie w kadrach potrafią zgubić dokumenty, źle policzyć urlopy. . Tam nikt konsekwencji nie ponosi, ty biedny człowieczku od razu notatka w zeszyt, bo haki na pracowników muszą być. W drodze informacji kadry są dla pracowników a nie na odwrót. W każdej firmie działa, w Tedi nie koniecznie Ciągłe , bezsensowne przebudowy pozbawione logiki, regionalni ( nie wszyscy) którzy nie mają pojęcia o tej pracy wpadają na sklep bo filmik dla Niemców trzeba nakręcić więc sklep musi najlepiej wyglądać jak na otwarcie. Jedna wielka parodia. W tej firmie głupota goni głupotę.Jak już myślisz że wszystko widziałeś to zatrudnij się w Tedi i zmienisz zdanie Wielka firma posiadająca xxxx sklepów a w której nie potrafią zbudować sytemu aby zamawiać na sklepy towar, który się sprzedaje. W zamian dostajesz cały czas to samo pomimo tego , że masz już całe półki xxx produktu który stoi i się kurzy. To tutaj proszę szukać jak zaoszczędzić , ale wiem ten aspekt was ' Góro " w tej firmie przerasta. Ciągłe kontrole rewizyjne bo przecież na pewno masz coś do ukrycia. Towar ma być wyłożony wg standardów , co można zawiesić na wisieć, ale nie ważne że cały sezon letni masz w koszykach przed sklep wyłożyć bo tam z pewnością jest dobrze wyeksponowany ( no chyba że dla złodzieja) Paranoja goni kolejną paranoję. Nie polecam, tak poprostu
Zgadzam się. Szukanie oszczędności nie tam gdzie się powinno szukać. Obcinanie etatów pracowników którzy są od zatowarowania? Obcinanie godzin funkcyjnych bo wszystkie zmiany muszą być przeorane kierownikiem i zastępca? Najważniejszy kapitał to kapitał ludzki. Dział sprzedaży leży i kwiczy. Towar który leży czasem latami w ilościach hurtowych przysypany jest kolejnym tym samym towarem już droższym. Ciągle przebudowy, ciągły chaos i poruszanie się jak we mgle mimo że tedi już parę dobrych lat na rynku istnieje. Zero organizacji, sam chaos na każdym kroku. Straszenie wszystkim na okrągło w tym złym wynikiem inwentaryzacji gdzie kierownik nie ma na niego wpływu. Ten sklep to raj dla zlodziei- kamery nakierowane tylko na kasjerów - bo Ci napewno będą chcieli robić przekręty na kasie- towar nie zabezpieczony, sklep wielkości magazynu a na zmianie 2 osoby. Świąt Bożego Narodzenia walą już od lipca, sierpnia tyle że moglibyśmy obdarować tym badziewiem dwa sklepy.. Porażka przez duże P
Nieporozumieniem jest ta wypowiedź. Jeśli praca jest zła to się zwolnij lub zmień pracę. Praca jak każda inna, a wymogi zmieniają się wszędzie. Ja tak zrobiłem i wyszło mi to na plus.
Chyba po to jest ta strona żeby można było wyrazic swoje zdanie w tej akurat firmie! I każdy tu piszący opinie wie że ma taką możliwość jak zmiana pracy szanowny Panie Bezinteresowny!
Szczerze. Dział kadr pracuje intensywnie. każdy jest człowiekiem i ma prawo się pomylić.. a wy roszczeniowe osoby to tylko byście chciały zarobić i nic nie robić. każdy dział ma nad sobą osobę do kontroli, czy to kierownik czy działy w centrali. Firma się zmienia dla Wszystkich! wystawka ma być zrobiona tak jak powinna być. Może dlatego jesteście kontolowani bo jesteś nieudacznik. Więc weźcie sie w garść i zróbcie się odpowiedzialni za swoje czyny. nie podoba się napisz wypowiedzenie!! Znajdź coś innego,a nie wylewaj flustracji swoich na www. Prosta sprawa. 0 satysfakcji odchodzę i tyle!
Owszem każdy ma prawo się pomylić, pracownik też powinien mieć prawo zweryfikowania tej pomyłki, ponieważ chodzi o jego sprawy i pieniądze. To żadna łaska że strony pracodawcy.
I napisała Pani z kadr ......... Załóż buty pracownika pracującego na sklepie a nigdy w życiu nie napiszesz,że nic nie robimy.Widac że nie masz w tym temacie zielonego pojęcia.
Kruk chyba sobie sprawy nie zdajesz co za bzdury opowiadasz a to dlatego ze pewnie ani jednego dnia tam nie przepracowałeś /walas Co ta firma wyprawia to się w głowie nie mieści !!!!Brak logicznego myślenia w każdej dziedzinie i ten wyzysk co był stosowany za (usunięte przez administratora) i traktowanie człowieka To powinno być zgłoszone do PIP!!!!
Pracowałam i dziękuję po roku i zmieniłam porażka brak perspektyw na rozwój kopanie w (usunięte przez administratora) bezsensowne zmiany regionalne to księżniczki zgłasza się sprawy mają to gdzieś a jak coś wypłynie to kierownik zastępca po pracownika szeregowego winni tylko nie one szkoda pisać....
Kadry notorycznie gubią dokumenty, jasne kadry też człowiek ale częstotliwość tych samych błędów nie jest normalna. Szary pracownik (usunięte przez administratora) na sklepie z potem na (usunięte przez administratora) bo góra co chwile wymyśla coś nowego. Proponuje szanownym kadrom założyć na 1 zmianę buty szarego pracownika ( który często gęsto jest osobą po studiach, więc nie polecam mówić, że to bezmózgi bez szkoły) i przetrwać zmianę do końca przez 12 h ! Gdzie Regio będzie dzownił, że na cito przebudowa, zdjecia albo o 19 zadzwoni, że jutro wjeżdża nagrać filmik. Filmik, który jest absurdem, bo Niemiec chce zobaczyć a Niemieckie sklepy to jeden wielki śmietnik. Wszystko rozpieprzone po całym sklepie, (usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora) a u nas czepiają się najdrobniejszych szczegółów. Zabierają dodatek funkcyjnej, ale to kierownik na zmianę z zastępcą mają (usunięte przez administratora) wszystkie zmiany. Po co ztem funkcyjna ? Delegacje ?! Kolejny absurd. Zostają po 2 osoby na zmianie z 10 paletami do wyłożenia, bo nikogo nie obchodzi to i 2 osoby mają jeździć na delegacje. Przepraszam jak w 2 osoby mają utrzymać porządek na sklepie klienci zachowują się jak w buszu, roznoszą towar po całym sklepie, kradną na potęgę, niszczą opakowania i wszystko wszędzie rozwalają. Ale 2 osoby mają uporządkować cała salę sprzedaży , zrobić 10 palet w 48h i jeszcze być miłym, uprzejmym do klientów, którzy plują nam w twarz. Dzięki dodatkowym osobą na początku roku sklepy zaczeły wyglądać poprawnie, bo bylo ludzie, którzy mogli to zrobić. Góra, nie ogarniająca działu logistyki, ani działu sprzedaży. Dla nich wszystko to 15 min roboty. To nic, że nie masz miejscq na towar masz go upchać ale nie może być 1 w 2. Czyli ku....r...w...a jak to ma być ? Zacząć zmiany powinni od samej góry, później przekładać to stopniowo na sklepy. Pracuję, bo z pracą ciężko ale warto byłoby zmienić coś na lepsze w tej firmie.
nie pracuję w kadrach . tylko każda firma ma dział, każdy dział ma kierownika a nad kierownikiem ktoś wyżej. Pracuję całkiem gdzie indziej. kiedyś pracowałam i się zwolniłam.. UPSSS pomyliły się osoby .. pomyłka jest to ze swoje Ego nie podniesiecie na www.tylko tym że zmienice pracę. Takie jest życie . Aaaa wiecie co. praca w handlu zawsze była i jest ciężka! i @OK ... mam pojęcie!
Pracuje prawie od początku. Byłam ps, była os.funk, byłam się, jestem KS. Chcesz coś gdziekolwiek osiągnąć to musisz się starać. Musisz wykonywać swoje obowiązki. Podpisałas/łes umowę to musisz wykonywać swoje obowiązki za taką stawkę jaka była w umowie. Nie czytacie umów, nie czytacie tego co dają wam w segregatorach BHP i innych a potem macie problemy. Praca jak każda inna. Kadry - gubią ja potęgę dokumenty, ale jak coś się nie zgadza to szukają i rozwiązują problem. Każda sprawa jaką miałam do kadr została rozwiązana. W każdej firmie są inne zadania, zasady, procedury. Oczywiście nie zgadza się że wszystkimi i uważam że takie ilośći bn to wariactwo, powinni dać nam towar z działu kuchnia, pies czy warsztat ale pewnie nie ma. Dają co mają. W pl nie ma działu logistyki, tylko Niemcy. Więc do kogo pretensje? Możecie mieć do Niemców. Jak każda firma i nasza ma dużo niższe utargi więc co się dziwić że szukają żeby nie paść. Oczywiście nie zgadzam się z tym że nie ma godzin funkcyjnych ale co mam zrobić ? Mogę napisać do Niemców albo może do prezesa. Bo regio i nasz dyrektor nie mają na to wpływu, no może jeszcze ten dyrektor na Polskę mógłby coś zdziałać. Delegacje były zawsze - na samym początku był obowiązek a nie dostawaliśmy nic, teraz są premie. Więc co narzekacie? Jeździło się bo trzeba było i była super atmosfera! Super wspomnienia! Pozdrawiam Panią Martę i Panią Gosię :) aż chciało się iść do roboty. Jak każda firma ma wady ale jeśli się komuś nie podoba to po co tu siedzicie idźcie gdzie indziej i po problemie
Jak można kogoś nazwać nieudacznikiem , maskara . A to każdy ma się (usunięte przez administratora)że tak powiem ma nie iść na przerwę bo trzeba zrobić sto rzeczy mając dwie osoby na zmianie , soryy ale nikt nie ma kręgosłupa z plasteliny to nie praca na akord , najlepiej napisać że tylko by się chciało zarobić ale sorry bardzo skoro jedna osoba przyjmuje dostawę i potem jeszcze na kasę musi dochodzić robić przebudowy i wykładać towar i sprzątać to może se motorek w zadek trzeba wsadzić żeby się wyrobić ze wszystkim , kochana praca jednym słowem :D bez tedi ani rusz , ani to socjalu ani poszanowania pracownika to już na logikę wchodzi że coś jest nie tak :D ja poszłem w cholerę stamtąd tam gdzie mnie szanują i nikt na mnie nie wydziera się bez potrzeby :D z fartem koledzy i koleżanki :D
Masowe ucinanie etatów w okresie świątecznym i zapowiadanym korku paletowym, drodzy Państwo jesteście niepoważni. Szukacie oszczędności? Mam pomysł! Nie zamawiajcie (usunięte przez administratora), które leżą latami na półkach, załatwicie raz jakiś komputer do biura i tam wysyłajcie wszelakie informacje a nie drukujcie miliard kartek powtarzanych po sto razy a znajdzie się oszczędność :) Takie rzeczy się tu dzieją, (usunięte przez administratora)
No raczej. Szukają oszczędności nie tam gdzie powinni. Najlepiej poobcinać etaty , nie przedłużając umów i jeszcze szukając haki na innych pracowników i zostawić 2 osoby na zmianie na 800 metrowy sklep oczekując idealnej optyki i wspaniałego wyniku inwentaryzacji. Do tego masa palet z towarem nie rokującym sprzedaży i wieczne przebudowy związane głównie z tym że palety przychodzą monotematyczne
A może w końcu weźmiemy się wszyscy i napiszemy do Dyrekcji o przywrócenie dodatków funkcyjnych bo nie długo nikt tam nie będzie pracował .Tu niema nic zupełnie nic zero dodatków.A więc kto jest za tym żeby napisać wniosek?
(usunięte przez administratora)
Też tak miałam , odgórny zakaz telefonu przy sobie ale hmm ja nie mogłam a reszta pracownic mogła i jeszcze przy kierowniku sklepu telefonów używały a mi zwracono uwagę , jak się robilo kosmetykę przyjechały z paleta i musiałam to wyłożyć kasować i kosmetykę pomimo tego że przez parę dni jak inna dziewczyną stala tylko to pogłaskała a potem mi się obrywało za wszystko masakra , zwolniłam się bo wszystko przynosiłam do domu teraz mam lepsza pracę , gdzie nikt nikogo nie traktuje jak $miecia , gdzie kierownik zwraca się z szacunkiem do pracownika a nie bo ma zły humor to zaraz trzeba się wydrzeć jak i na pracowników tak jak i na klientów , pół roku mam świety spokój :)
To tez zależy od kierownika sklepu. Mój nic nie mówił jak używałam telefon. Jedynie przy regionalnej nie można było
Czy coś o zakazie używania telefonów było zapisane w umowach? W ogóle długo pracowałaś w tej sieci ? Pracownicy dostają tu premie, przykładowo od wielkości sprzedaży lub uznaniową?
W umowie jako tako nie pisało ale na socjalu na tablicy korkowej , skoro nie można mieć telefonu to się to chyba dotyczy każdego pracownika a nie jednego na 6 osób ... Żadnych premii i zero socjalu ...za taką zapierdzielanke że życia osobistego nie masz bo praca i praca ...
Ta firma rządzi się swoimi prawami , 21 pierwszy wiek a ja tam się czułam zacofana lekko , a z tego co widzę jak ktoś pisze prawdę to komentarze są usuwane , to jest dla mnie chore , ktoś pisze prawdę jaka jest więc wg mnie skoro mają do tego wgląd ( bo nie wierzę że nie ) powinni coś z tym zrobic ... Tym bardziej z tą sieć sklepów sie powiększa a takie dziadostwo się robi że szok , mobbing i niby anonimowe ankiety jak się zwlaniasz to wiadomo że to ty wypełniasz ta ankietę i zostawiasz na biurku totalna żenada :/