Teleperformance Polska Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Administrator

Jak wygląda praca na stanowisku Specjalista ds. Relacji z Klientem w firmie Teleperformance Polska Sp. z o.o.? Czy mogę liczyć na więcej niż 4200 PLN, jeżeli mam duże doświadczenie?

mua
Inne
 Pytanie
@Administrator

a chodzi o projekt tytoniowy? dobre pytanie, jak tam sytuacja po podwyżce najniższej. premie za wyniki jakoś urosły? jak wyglądają podwyżki po wskoczeniu na pozycję starszego agenta? ktoś tam jeszcze został? :D

@teleperformance
Pracownik
 Pytanie

Odradzam firmę. Byłam na innym projekcie na początku było ok. Przenieśli mnie na inny projekt na którym jest dramat. Obsługa 3 czatów jednocześnie gdzie w każdym leci czas i na odpowiedz masz minute. W godziny wieczorne i w weekendy a często tez za dnia 3/3 nom stop. Musisz (usunięte przez administratora) ludzie się do ciebie prują. A jak olejesz czas to nie dostaniesz premii. Ta praca niszczy człowieka psychincznie. Nie ludzkie i nie realne jest obsługiwanie 3 spraw w jednym czasie gdzie w każdym przypadku musisz ronić inne rzeczy. Za takie pieniądze to śmieszne. Powinno być min 2 x tyle ile jest płacone. Grafik dostosowany do twoich potrzeb? (usunięte przez administratora) prawda wysyłasz preferencje a oni maja je w (usunięte przez administratora) Dokładają nom stop zadań ale podwyżek nie ma. Jeśli chcesz znienawidzić prace i siedziec przy kompie i plakac to idz do tej firmy. Ja odradzam. Chce jak najszybciej stad uciec

bylypracownik
Były pracownik
@@teleperformance

praca na tym projekcie moze wydawac sie ciezka, ale jest to jedynie kwestia wprawy. pracowalam w tej firmie rok i nie jestem w stanie powiedziec zlego slowa. procedury sie zmieniaja stale, tez po to, aby ulatwic prace konsultantom. czas odpowiedzi poltorej minuty moze byc krotki, ale w tym czasie mozesz naprawde wiele wywnioskowac jesli tylko znasz podstawowe kroki, a szkola cie dopoki sie ich nie nauczysz. dodatkowo sa jeszcze szkolenia np jak radzic sobie ze stresem, ktore masz w trakcie pracy, a w ogole nie sa w temacie danego projektu. jezeli chodzi o grafik - ja od samego poczatku slyszalam, ze preferencje to tylko preferencje i moga sie roznic od finalnego grafiku. to niedziwne, bo ciezko jest dostosowywac sie do wszystkich preferencji kiedy wiekszosc osob chce pracowac na dana godzine, na ktora wcale tyle pracownikow nie potrzeba. gdy poprosilam o wolne w konkretne dni bez problemu bylo to uwzglednione. oprocz premii i podstawy sa jeszcze bonusy, konkursy i np prezenty na swieta, wiec jezeli chodzi o wynagrodzenie jest to na o wiele wyzszym poziomie niz w innych firmach, w ktorych sa np tylko premie i najnizsza krajowa. mozna tez zglosic sie do prywatnej opieki medycznej, ktora oplaca pracodawca, a firma swiadczaca te uslugi jest naprawde profesjonalna nie pracuje w tej firmie glownie z powodu niecheci do pracy zdalnej i slabej psychiki - klienci czasem potrafia wejsc na glowe. jesli ma sie stalowe nerwy lub po prostu nie bierze sie wszystkiego do siebie moge polecic te firme z reka na sercu, przynajmniej na tym projekcie, bo na innych nie mialam okazji pracowac. nigdy nie czulam sie tak dobrze traktowana jako pracownik

Były pracownik v1
Inne
@bylypracownik

Miałem nieprzyjemność pracować w tej firmie obsługując trzy chaty równocześnie i uważam, że jest to bardzo złe rozwiązanie zarówno dla pracowników, jak i klientów. Na projekcie, na którym pracowałem trzeba było rozwiązywać różne techniczne problemy klientów i czasami trzeba było łączyć się zdalnie z komputerami użytkowników. Na dodatek konieczne jest okazywanie jak największej empatii klientom, nawet tym najbardziej złośliwym. W ten sposób da się pracować tylko szybko i byle jak. To tak jakby mechanik musiał naprawiać trzy samochody równocześnie, a urzędnik zajmować się w tym samym czasie trzema petentami z różnymi sprawami.

.
Były pracownik
@Były pracownik v1

Niestety ale obsługa kilku chatów na raz to standard w obsłudze klienta :( To nie jest domena tylko tej firmy. To by się może sprawdziło w sytuacji kiedy praca polega tylko na szybkim udzielaniu odpowiedzi klientom, gdzie wiadomo, że jeden klient pyta/dostaje odpowiedz i sie rozłącza, a inny ma 10 pytań i zadaje je wolno - więc w międzyczasie odpowie się kilku innym osobom ALE... w praktyce wszyscy się niecierpliwią, myślą ze rozmawiasz tylko z nimi, a jak jeszcze do tego sprawa wymaga większej analizy i wyjaśnienia z innym działem to pojawia się presja i robi się niezdrowo. Długotrwała praca w stresie wywołuje poważne problemy z funkcjonowaniem psychicznym człowieka i dlatego uważam, że ogólnie współczesne podejście do organizacji CC na CAŁYM ŚWIECIE to po prostu dramat i ktoś gdzieś powinien zacząć to zmieniać.

1
Klementyna
Inne

czy możesz to rozwinąć? Skoro zależy to znasz warunki w kilku by moc je porównać? Zależy mi na tym by trafić na jak najlepsza ofertę, pewnie nie tylko mnie. Jakie byłoby sprawdzone na 100% i polecane?

?
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad zatrudnieniem w tej firmie, powie mi ktoś jak wygląda kwestia zakwaterowania?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Co to za firma , w tym roku nie dostaliśmy premii świątecznej! ????

Pracownik
Inne
@Pracownik

Przecież była świąteczna kasa dla wszystkich z ZFŚS w TP.

Asia
Inne
@Pracownik

Ile tej kasy było w końcu? jakoś w innych komentarzach pisali ludzie, że jednak nie dostali i teraz nie wiem od czego to zależy. macie jakieś podsumowanie roczne z wyników?

Elo
Pracownik
@Asia

Każdy dostał od firmy świąteczna kasę, a im mniejsze wynagrodzenie tym więcej dostał, trzeba było tylko formularz przeklikać. A bonusy miesięczne/roczne to już pewnie zależy od projektu i osoby, słyszałem że są projekty z bonusami ale są i bez ale z większą stawką na przykład.

tłumacz angielskiego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zostały zrobione 2 testy z języków obcych z wynikem pozytywnym. Pierwszy dzwonek zadzwonił, gdy egzaminator nie pojawił się na drugim teście, a moje pytania przez dwa tygodnie były ignorowane. Straciłem energię i czas, ale zdałem drugi test. Na rozmowie końcowej zapytano mnie o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, tak jakby nie czytano mojego CV, po czym zapoznano mnie z warunkami pracy i kazano mi poczekać na podpisanie umowy. Po 3 dniach powiedzieli mi, że bez wyjaśnień mnie nie zatrudnią. W moim odczuciu moje kilkuletnie doświadczenie tłumaczeniu tekstów nie zostało docenione. Nikt nie pytał o moją motywację do pracy w tej firmie. Ogłoszenie odświeżane po kilku dniach od rozmowy.

Pytania

Moje doświadczenie zawodowe, języki obce

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Janek
Pracownik

Brak premii świątecznej dla pracowników majorela jest żałosne z waszej strony, bardzo fajnie przywitaliście nowe projekty.

Pracownik
Pracownik
@Janek

Podziękujcie Majorelowi, TP dało bonusy świąteczne wszystkim pracownikom i zaczęło akcję rozdawania (jakiś dokument trzeba było też wypełnić) z 2 miesiące temu jak nie byliśmy jeszcze wymieszani.

Buba
Pracownik
@Pracownik

TP nie dało bonusów

anonim
Inne
@Buba

Nie? a te bonusy tak w ogóle były w jakiś sposób zadeklarowane? To znaczy tutaj piszą o premiach a ja w aktualnych ofertach pracy widzę wzmianki o jakichś paczkach świątecznych. Premia jest wpisana w umowę?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Buba

Jak nie? Każdy pracownik dostał. Nawet jest regulamin w intranecie, chyba że ktoś zignorował tonę maili o tym że trzeba wyrazić zgodę w jakim formularzu, to nie dostał xD

Pracownik
Pracownik
@anonim

W umowach jest to chyba ogólnie ujęte że mogą być ale dlatego że umowa jest z TP a nie konkretnym projektem. Premie czy bonusy wynikowe są per projekt/klient w zależności specyfiki, więc na to są regulaminy już na projektach. A świąteczne paczki/bonusy to inna kwestia, w TP w tym roku były karty płatnicze na różne kwoty dla wszystkich pracowników (o ile wypełnili potrzebny formularz).

e
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

co to za formularz? wysylali go przez maila? gdzie go znalezc?

żenada
Inne

Pracodawca chciałby zmotywowanych pracowników, a jednocześnie nie otrzymuje się praktycznie żadnych benefitów. Abstrahując od braku umowy o pracę, którą otrzymują tylko osoby na wyższych stanowiskach, ciężko dostać jest jakakolwiek premię, nawet tę świąteczną, która nie wymaga nawet spełnienia żadnych wyników. Rozczarowujące - przykro słyszeć, iż znajomi dostali dodatek świąteczny, a tu jedynie wysłany upominek, który zresztą nie jest od TP. Naprawdę kiepsko - nie dziwi mnie tak słaba ocena - pracownicy - chociaż bardziej adekwatne jest napisanie "zleceniobiorcy" nie mogą liczyć na nawet świąteczne życzenia

Konsultant007
Inne
 Pytanie

A kim według ciebie jaśnie panie my jesteśmy? Gorszym (usunięte przez administratora)? Mamy rączki całować jaśnie Panu może? My niegodni twojej premii jako pracownicy, bo nas uznałeś za "nie pracowników"?

w sumie...
Pracownik
@Konsultant007

W sumie jak się tak zastanowię to z dwojga złego to już wolę jednak być z byłego Majo i mieć wyższa stawkę godzinową na tych samych projektach cały rok niż zarabiać mniej ale dostawać jednorazową premię świąteczną

Pracownik
Pracownik
@żenada

Przecież w TP wszyscy pracownicy dostali świąteczne karty przedpłacone. Wystarczyło wypełnić wniosek o mail prywatny i jeszcze jakiś jeden.

1
Jagna
Inne
@Pracownik

Czyli czekaj, bez wniosku nie ma na to takiej opcji? Z jakich przyczyn jeśli można spytać? Jakie dane są do wrzucenia? Jakiś powód dla którego chcesz otrzymać taka kartę?

Pracownik
Pracownik
@Jagna

Bo w polskim prawie wszystkie prezenty firmą musi doliczyć do zysku prawnika i odliczyć. To była zwykła karta płatnicza tylko że cyfrowa i można było zapłacić gdzie się chciało jak zwykłą.

nie polecam
Pracownik

zero premii na święta, mega słabe, majorel dawał, zmiana na gorsze

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Po jakim czasie od wysłania CV odezwał się do Was pracodawca/zleceniodawca?

Nick
Kandydat
@Kandydatka

Jeśli chodzi o odział w Katowicach to po wysłaniu CV na portalu o.l.x., odezwali się do mnie po około 2-3 dniach.

takbyło
Kandydat
 Pytanie
@Kandydatka

Oj, trochę im to zajęło. Chyba po 2 albo 3 tygodniach? (Kraków) - ale aplikowałem przez ich stronę, może faktycznie przez oLx czy inne pracuj byłoby szybciej... :)

Pracownik
Pracownik

Praca w teleperformance bardzo przyjemna, kontakt z rekruterem, trenerem szkoleń i ogólnie cała karda bardzo dobry. Szkolenia przeprowadzone w super sposób, nie mam pojęcia dlaczego są takie negatywne opinie ????

3
Pytajnik
Inne
 Pytanie

@Pracodawca dlaczego konsultanci na projekcie modowym z Poznania mają wyższa stawkę od konsultantów na tym samym projekcie modowym z Katowic? Bardzo proszę o wyjaśnienie.

A to numer?
Były pracownik
@Pytajnik

Po prostu kierownictwo stwierdziło, że jesteście tani i po taniości mają uzyskać wynik. Ale radze to udokumentować i gdzieś udostępnić aby były dowody na dyskryminację płacową.

Ulka
Inne
@A to numer?

Można tak ustalić, że ktoś po prostu jest tani? W tych projektach utrzymywany jest ten sam poziom? Mam na myśli jakieś wyniki i ogólny nakład pracy? gdzie tak w sumie takie rzeczy zgłaszać poza samym forum?

Dżabra
Pracownik
@Ulka

Teleperformance nie ma biura w Poznaniu.

@inne
Pracownik

Nie polecam tego miejsca pracy, pracownicy kadr sa nieprofesjonalni, bonusy ktore zostaja wyplacane nie sa poprzedzone zadna kalkulacja , stad pracownicy nie sa w stanie nawet sprawdzic czy bonus zostal naliczony poprawnie.

Ooo
Inne
@@inne

Ich profesjonalizm oceniasz tylko przez pryzmat wspomnianych bonusów czy jeszcze czegoś? Skąd pewność, że naliczanie bonusów nie jest poprzedzone żadną kalkulacją? Pytaliscie o to w kadrach ?

Nowa
Kandydat
 Pytanie

Hej! Widziałam oferty z językiem niemieckim - obsługa klienta, praca zdalna. Czy ktoś obojętnie na jakim projekcie, pracował z tą firmą? Polecacie współpracę czy nie? W jaki sposób wygląda rekrutacja oraz weryfikacja języka niemieckiego

Byly
Były pracownik

Ja się poszkolilem poobijałem się i po 3 tygodniach zwiałem pieniążki wypłacili hihi teraz pracuje w normalnej firmie z Krakowa zdalnie ale nie TP mam umowę o pracę:) 6 tys brutto pozdrawiam:) ludzie obecnie wybor pracy zdalnej z całej Polski nie opłaca się zamykać na Warszawę dziękuję swuat za home office:)

ByłemZainteresowany
Kandydat
@Byly

Dokładnie widzę, że głównie oferują pracę stacjonarną w Wawie. Około 8k brutto, to niecałe 6000 netto. I teraz wydaj minimum 2500 na mieszkanie...

Bubu
Pracownik
@ByłemZainteresowany

Już bez przesady. Mnóstwo ludzi pracuje za najniższą krajową i dają radę, więc 6000 zł netto to wysoki zarobek.

Grażyna
Kandydat
@Bubu

Preferencje kandydata mogą być jakby nie patrzeć różne? Pracodawcy zresztą także. w tym przypadku jaki jest problem z tym całym HO? Czemu tryb zdalny nie wchodzi w grę? jakie zachodzące w firmie procesy go blokują?

hehement
Kandydat
 Pytanie
@Bubu

A zarabiają ile? A produkty sprzedają gdzie? Nie na zachodnioeuropejski rynek, gdzie musieliby wybulić minimum 15.000 brutto w przeliczeniu?

Majo
Inne
@Grażyna

Ogolnie XD że macie zakaz home office jak u nas w Majorelu na dokladnie tych samych projektach od razu ostatniego szkolenia każdemu z nas dają kompy i wypad do domu na HO i to jest ostatni dzień naszej wizyty w biurze w ciągu naszej kariery xD

Leks
Pracownik
@Majo

TP ma przecież różne projekty i to głównie w zależności od decyzji klienta są stacjonarnie, hybrydowo albo full home office. Wiadomo że finansowe projekty są raczej stacjonarnie ale też niektóre techniczne bo masz sprzęty klienta w biurze (komputery, tablety, telewizory) żeby lepiej go prowadzić w rozmowie.

X?X
Były pracownik
 Pytanie
@Leks

To wam niby "trzeba" dostarczać narzędzia pracy bo własnych nie macie? Komputery? Tablety? Telewizory też? Klient tak się musi z wami męczyć? To co wszystkie komputery dostajecie stacjonarne, "żeby pracownik, nie musiał ich targać do domu, więc niech siedzi w biurze"? Tablety? A jaki problem je zabrać do domu i zostawić pokwitowanie że taka a taka osoba ma go w posiadaniu do celów służbowych. A telewizory? Po co, skoro filmy szkoleniowe można z powodzeniem wyświetlać na rzutnikach i bez problemu zdalnie na na zoom? To brzmi jakby ktoś wziął kopiuj wklej opisu sytuacji z połowy lat 90 - tych. I że niby to gdzie pracują pracownicy to "życzenie klienta" z którym nie ma dyskusji. A uzasadnienie? No bo przecież "tak jest" a poza tym to "klient" zażyczył, gdzie ma być osoba wykonująca zadanie.

Leks
Pracownik
@X?X

To się nie zrozumieliśmy. Jeżeli klient produkuje na przykład telefony, komputery, telewizory, drukarki, ekspresy, konsole, to mamy czasem ten sprzęt na przestrzeni operacyjnej. Można z tego sprzętu korzystać i sprawdzić jak pokierować konsumenta w jakimś temacie (nie będziesz miał na przykład 5 drukarek na home office). A co do przykładu z projektami finansowymi i decyzją klienta o pracy stacjonarnej, to moim zdaniem logiczne ale jeśli nie to sprawdź jakie normy i certyfikacje trzeba spełnić w takiej branży i co obejmują.

anonim
Inne

Widzę, że sporo osób pyta o zarobki przekraczające dyszke. Ja akurat mam na oku po prostu ofertę na obsługę e-commerce z językiem niemieckim. Jest ona na kilka lokalizacji i piszą, że na zlecenie od godziny można wziąć 42 brutto. Praca zdalna wiec mi leży. A ocenicie przy tym jakość współpracy? po ile miesięcy / lat pracujecie?

Poszukiwacz
Kandydat

Odkopałem w pamięci @Pracodawca, i jestem ciekaw jak to wygląda. Bo na stronie u nich jak i w portalach z ogłoszeniami o pracę jest podane że praca jest na terenie Grecji, a dokładniej Ateny. Z waszych opinii wnioskuje że każdy pracował jednak w Polsce, zdalnie albo stacjonarnie. Jak to wygląda, bo jakoś nie chce mi się rzucać na grecję, a spróbowałbym aplikować. Przy okazji, może jakiś obecny pracownik się wypowie jak to wszystko wygląda, może przy okazji z polecenia się uda dostać...nie wem, szukam najchętniej zdalnie. Pozdrawiam.

...
Były pracownik
@Poszukiwacz

TP to międzynarodowa korpo - w samej Polsce jest w co najmniej trzech miastach. Wszystko zależy od projektu. Ja pracowałam na tytoniowym zdalnie dla Warszawy, natomiast w Grecji była inna ekipa, która również obsługiwała ten projekt. PL i Grecja nie miała ze sobą bezpośredniego kontaktu, ale agenci robią mniej więcej to samo. Jeśli w ogłoszeniu jest Grecja, to znaczy że taka właśnie jest lokalizacja.

chłopiec
Były pracownik

Witam. Pracowałem jako tłumacz w TP Polska w ciągu niecałych 7 miesięcy. Powiem, że moim zdaniem jest nie zła praca. Rekrutacja była łatwa, ale ze względu na to, że była nierealna potrzeba w kadrach. Po rekrutacji - miesiąc "szkoleń". Uczy się tylko jak pracować z CMS i niektóre przepisy prawne w USA, bo tam jest firma-klient. W ciągu tego miesiąca nie można się nauczyć być tłumaczem, zwłaszcza ze względu na to, że w szkoleniu będziecie pracować z ludźmi z różnymi językami, i tutor albo trener (nie wiem jak poprawnie tę osobę nazwać) nie może znać wszystkich języków. My z kolegami samodzielnie uczyli się poza godzinami. Samo szkolenie, jak i praca są zdalne. Praca była trudna, przynajmniej dla mnie. Będziecie musieli tłumaczyć dla medyków z USA (najczęściej), UK, Kanady i ze Szkocji, czasami telefony do 911, rozmowy w policji, oddziale do spraw cudzoziemców, telefony związane z food stampami, telefony do suportów i banków (to są najtrudniejsze do tłumaczenia rozmowy, bo musicie tłumaczyć word for word for legal reasons). Pieniądze są dobre. I średnio zarabiałem 4.5k netto bez doświadczenia. Nadgodziny są były częste, ale są opłacalne. Przerwa jest częścią godzin pracy i też jest opłacalna. W firmie z USA jest osoba, która was powinna kontrolować i wam pomagać, zwłaszcza w pierwsze miesiące. Ta osoba ze mną rozmawiała tylko jeden raz za 6 miesięcy (lol). Manager rozmawia z tobą przynajmniej 1 raz w miesiąc, ale jeśli są jakieś problemy - częściej. Nie spotykałem się z sytuacją, w którą managerów odmówiono w pomocy. Są dobrymi ludźmi, imo. Ale też są wady. Na przykład z moich kolegów byłem jedyną osobą, którą nie wyrzucono. Jedna osoba nie zdała egzaminy, druga popełniła poważny błąd podczas pracy. Połączenia są automatyczne, a to znaczy, że rozmowy idą jedna po drugą i możesz nabrać tchu. Ale kiedy masz przerwę, czas którem sam wyznaczysz, nikt do ciebie nie może zadzwonić, i to jest dobrze. Krótko o wadach i zaletach (według mnie): Zalety: 1. Dobra pensja od samego początku. 2. Sam wybierasz ile i kiedy chcesz pracować (3,4,8 lub 10 godzin dziennie, w weekendy, w nocy, nie ma znaczenia). 3. Ciągły kontakt z native speakerami. 4. Praca zdalna. Sprzęt daje pracodawca. 5. Nadgodziny są płatne. 6. Standardowe benefity. Wady: 1. Trudna praca, potrzebuje szeroką wiedzę. Jest bardzo odpowiedzialna. 2. Ponieważ jest odpowiedzialna, jest bardzo stresująca. Często tłumaczysz rodzicom, że ich dziecko/rodzeństwo/rodzice nie żyją. Podczas rozmów 911 musisz robić wszystko maksymalnie szybko, ale bardzo dokładnie, może to komuś kosztować życie. 3. Oczywiście czasami spotykasz się z osobami nieuprzejmymi, i to nie jest fajnie. 4. Rekrutacja jest łatwa, ale oferty pracy są rzadko spotykane. 5. Nikt nie dba o twoje kompetencje. Uczyć się musisz sam, nie zawsze wiesz, jakie błędy popełniasz. Podsumowując: żałuję, że opuściłem tę pracę. Myślę, że dla przyszłych tłumaczy jest to dobre doświadczenie. Też myślę, że dla obcokrajowców to jest lepsza praca, niż na fabryce ale magazynie. P.S.: przepraszam za błędy - nie znam dobrze polskiego.

Szympans były
Były pracownik
 Pytanie

Ciekawe rzeczy się dzieją w firmie, z tego, co widzę. Ciekawe oczywiście w stronę ciekawej (usunięte przez administratora) Podzielę się swoimi spostrzeżeniami z czasu pracy na projekcie tytoniowym, na którym spędziłem prawie dwa lata. Zaczęliśmy pracę w trybie 9-17, pod koniec pracowaliśmy już między 8-22, mówiono nam, że godziny pracy nie ulegną zmianie :) Przez prawie dwa lata jedna podwyżka 200 zł? Skandal. W dobie pandemii i pracy zdalnej obowiązków było tyle, że zrezygnowałem, bo dom stał się moim więzieniem i nie dało się po prostu w nim odpocząć po zmianie. Oczywiście nawyki obchodzenia pracy "na bok" były powszechną praktyką. Normalnym było to, że ktoś odbierał np. 20 telefonów w trakcie zmiany, a ktoś 80, bo były pewne "sztuczki". Nikt z tym nic nie robił, były przeprowadzane rozmowy, niby jakieś upomnienia, ale tak na prawdę to "szefostwo" miało najzwyczajniej wywalone. Takiej niesprawiedliwości, matactwa, mobbingu i stresu nie zaznałem przed i po pracy w TP. SV i ACM potrafili podsłuchiwać, stać za Tobą i patrzeć na łapy, rzucać komentarze najzwyczajniej w świecie nie na miejscu. Gdyby nie grono wspaniałych ludzi, które udało się poznać i które tam pracują, podejrzewam, że ja jak i wiele innych osób dawno by opuściła ten skłot. Jeżeli lubisz dławić się jedzeniem z pośpiechu i w strachu wyczekiwać zapalenia pęcherza bo tabaka jak jasny (usunięte przez administratora) to serdecznie polecam TP! PS. clean desk policy samo za siebie mówi, że każdy pracownik jest traktowany jak (usunięte przez administratora) i przestępca. W żadnej innej firmie, na infolinii, nie spotkałem się z brakiem możliwości notowania sobie informacji, czy ważnych rzeczy z rozmowy telefonicznej!!! Oczywiście, praca, to nie miejsce, w którym siedzimy sobie na telefonie i pykamy w giery ale do cholery jasnej, co jakby komuś z rodziny coś się stało, jakby w domu był pożar, jakby ktoś czekał na informację w sprawie dla siebie ważnej?

Pyza
Pracownik
@Szympans były

Ciekawa opinia, bo pracuje na tym projekcie już 4 lata i zupełnie inaczej to widzę. Projekt zawsze działał 8-22, 7 dni w tygodniu, a połączenia wychodzące w dni powszednie 10-20 (i cały projekt od kilku miesięcy pracuje w tych godzinach). Nie czaje argumentu ze słuchaniem rozmów, przecież w każdym contact center monitoruje się jakość rozmów na żywo i na podstawie nagrań. Ja od początku współpracy otrzymałam 2 podwyżki, wprowadzono też bonusy od firmy i oddzielne od klienta, to około 20% więcej ale wiadomo też chciałabym żeby było więcej… Z tym przepracowaniem też dziwne, przecież mamy prawie godzinę przerwy, spotkania z supervisorami, daily meetingi, weekly meetingi. A clean desk to coś co istnieje w wielu miejscach gdzie ma się dostęp do bazy konsumentów, żeby nikt tego nie wynosił albo nie sprzedawał, zawsze na służbowym komputerze możesz sobie coś zapisać, po co na kartce. Pozdrówki

6
Szympans były
Były pracownik
 Pytanie
@Pyza

Projekt PODOBNO zamknął się w czerwcu/lipcu 2022, mówimy o tym samym?. Jeżeli chodzi o przerwy - owszem, są. Tylko jak nie miał kto odebrać, a to było też częste, to z tej przerwy byliśmy zrzucani. Jeżeli chodzi o słuchanie rozmów - nie chodzi mi o oceny przez QA, a o stanie za plecami i słuchanie - budziło to stres, stąd ten argument.

Pyza
Pracownik
@Szympans były

Projekt cały czas działa, jakaś bardzo nieaktualna ta opinia :P W obsłudze klienta zawsze masz tak że o krótkiej przerwie informujesz a o długą pytasz (żeby nie było tak że wszyscy nagle znikną a konsumenci czekają). Wystarczy sobie zaplanować przerwę w ciągu dnia a nie w ostatnich godzinach. Jakoś nigdy nie miałam problemu z wykorzystaniem swojej przerwy i dalej nie mam. A to dziwne że team leader czy QA słucha nagrań czy rozmów live (szczególnie jeżeli są sytuacje że rozmowa nie jest nagrywana). Pracowałam wcześniej 2 innych firmach i też tak miałam. Klient przecież (w tym wypadku akurat tytoniowy) też ma dostęp do nagranych rozmów i słuchania trwających, te rozmowy to przecież nie prywatne pogawędki ;D

3
Monika
Kandydat
@Pyza

A były jeszcze po drodze jakieś inne projekty? Zastanawiam się nad tą wątpliwością powyżej, że może macie jakieś inne na myśli. Ty w ilu brałaś ostatecznie tu udział? Zazwyczaj mają pozytywny przebieg?

Inspektor Gadżet
Były pracownik
@Pyza

Jak niby projekt był „zawsze 8-22” XDD LITERALNIE byłem jedną z pierwszych osób na tej zmianie, jakoś może w maju 2019 roku. Przed tym projekt działał wyłącznie do godziny 17.

Mila
Inne
@Inspektor Gadżet

No i co mogło spowodować te wspomniane zmiany, które teraz podkreślasz? I jak w takim razie za Twoich czasów się robiło? Ze cztery lata temu mogło być jednak całkiem inaczej? Jakie różnice zauważasz?

Pracownik
Były pracownik

To, że pracownik zostaje zwolniony z dnia na dzień mimo wypadków życiowych też jest normalne, brak kontaktu ze strony przełożonych mailem czy telefonicznie, FIRMA KRZAK I JEDNA WIELKA ŻENADA

EX
Były pracownik

Praca polega na podpierdalaniu i nikt sie tam nie kryje, Pani A.S obiecująca złote góry i patrząca przez różowe okulary na świat, zapewnia pracowników o braku umowy o prace na danym projekcie, po czym okazuje się że są przez nią (usunięte przez administratora) bo tak nie jest. hehehe

1
brad
Pracownik

Projekt, na którym pracuje jest w porządku. Pracownicy są doceniani. Istnieją możliwości awansu. Organizowane są dodatkowe szkolenia i inicjatywy. Myślę, że osoby wypowiadające się negatywnie poniżej nigdy nie porozmawiały szczerze ze swoimi przełożonymi o ich oczekiwaniach.

Były pracownik v1
Były pracownik
@brad

Być może nie na wszystkich projektach w tej firmie tak jest, ale z mojego dosiadczenia wiem, że przełożeni nie byli zbyt chętni do rozmów na temat oczekiwań co do pracy. Zdarzały się sytuacje, że nowe kontrowersyjne pomysły były wprowadzane wraz z komentarzem od przełożonego "bez dyskusji", a wszelakie próby podważenia sensowności pewnych rozwiązań były określane jako "dziecinada".

Zostaw merytoryczną opinię o Teleperformance Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Teleperformance Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 224.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 173, z czego 36 to opinie pozytywne, 106 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Teleperformance Polska Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Teleperformance Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii