firma nierzetelna. Od miesiaca czekam na opłaconą walizkę i nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, w aplikacji cały czas widnieje "w trakcie weryfikacji". Nie odpowiadają na e maile ani (usunięte przez administratora)
wysłałem 6 lutego br. opłacone zamówienie na walizkę i cisza , brak odpowiedzi i zainteresowania.
Jaki dress code obowiązuje w Dolfi 1920 Services Sp.z o.o.?
Firma nie odpisuje na emaile, które wysyłam, w sprawie nie załatwionej sprawy uszkodzonej walizki, nie można się dodzwonić 15 minut rozmowy i tylko automat. Sprawa trwa już dwa i pol miesiaca
Dzień dobry! Bardzo dziękuję za taka szybką dostawę i szybkie rozwiązanie mojego problemu. wszystko jest super. Byłem zszokowany tak szybką dostawą i miło mi było z Państwem pracować. pozdrawiam, Nilufar
Jakieś newsy o pracy w firmie? Szkoda, że tak mało tu piszecie, mam zamiar aplikować więc zaglądam.
Znam dobrze hiszpański, widzę, że firma poszukuje osoby z jego znajomością, ale za piątkę brutto to tylko ktoś z niską samooceną się zgłosi. Szkoda czasu na takie coś przy kosztach życia w Warszawie. Już lepiej w Hiszpanii siedzieć, gdzie mimo teoretycznego bezrobocia (dotyczącego głównie osób bez wykształcenia) daje się zarobić, a jakość życia jest nieporównywalnie wyższa. Piątka netto to już byłby jakiś punkt wyjściowy do dalszych negocjacji.
@Zainteresowany, a na jakim stanowisku chciałbyś pracować w Dolfi 1920 Services? Na stronie internetowej firmy widziałam kilka aktualnych ofert pracy - znajdziesz je tutaj: https://pl.dolfi1920.de/career.html @miro, dziękuję za Twoją opinię niemniej przypominam jednak, że forum służy wymianie opinii na temat pracodawców, a nie oferowanych przez nich usług czy produktów.
Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy. Może ktoś słyszał czy potrzebują ludzi?
Firma nie wywiązuje się ze zobowiązań. Uznała mi przydział nowej walizki i wskazała miejsce jej wyboru. Mimo, iż zgłosiła przesyłkę kurierowi do chwili obecnej, (czyli 3 miesiące) nie nadała przesyłki. W sprawie wysłałem chyba z 10 wiadomości na które zgłasza się automat, że mają dużo zgłoszeń. Nikt natomiast fizycznie-osobiście nie odpisuje na moje pytania.
Czy jest jakiś powód tej ciszy na forum?
ja się na portugulaski kolego nie porywam, Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimm to dla mnie stanowisko idealna, a tak się składa że takiego teraz szukają