Teleperformance Polska Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię
O nas

 

Od 1978 roku na świecie, a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym Partnerom najwyższą jakość w obsłudze klienta. Grupa Teleperformance posiada ponad 340 centrów obsługi klienta w 74 krajach i zatrudnia ponad 217 000 pracowników. Obsługujemy klientów używając 265 różnych języków i dialektów występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstw działających w różnych branżach.

 

 

Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center założonych w Polsce. Działamy w czterech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie (dwa oddziały), Katowicach i Siedlcach.

Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie i innowacyjność pozwala nam skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych, oferując jednocześnie wykwalifikowany personel oraz efektywne rozwiązania technologiczne.

Świadczymy usługi omnikanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, dla globalnych firm z sektora B2B i B2C, działających m.in. w branżach: e-commerce, retail, elektronika, bankowość, usługi finansowe, energetyka, FMCG, media, automotive i opieka medyczna.

Zatrudniamy obecnie ponad 900 pracowników, obywateli 40 różnych krajów, którzy obsługują klientów w 16 językach.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy czuli się dumni z przynależności do naszego zespołu, dlatego też inwestujemy tak wiele w stworzenie dla nich najlepszego miejsca i środowiska pracy, które da im motywację, satysfakcję z pracy i możliwość rozwoju. Zadowolenie naszych pracowników przekłada się na budowanie silnych, długotrwałych relacji pomiędzy klientami i marką, którą reprezentują konsultanci.

 
Teleperformance Polska Sp. z o.o.