Merytorycznie Zalety - oddziały w dobrze skomunikowanych lokalizacjach Wady - niskie wynagrodzenia - brak szkolen - haos i problemy z decyzyjnoscia - nieplatne nadgodziny - brak mozliwosci rozwoju - nielatwa praca z pacjetem - system ktory ciagle sie wiesza Benefity - czesciowo odplatna karta ok system - opieka medyczna z ktorej mozna korzystac poza godzinami pracy - od 2 lat sa po 4 praliny na swieta
Nieprawda. Pracownicy recepcji, call center i inne grupy mają obowiązkowe szkolenia przed zaczeciem pracy jak i online w trakcie. Tak jest już od dłuższego czasu. Kompletnego laika nie rzucą zeby udzielał informacji. Pracownik.
Pracuje obecnie w enel Tak maja 2 tygodnie szkolenia. Trudno sobie wyobrazic prace na tym systemie i obsluge wszystkich pacjentow bez szkolenia wstepnego. Ale po tym zero {0} szkolen rozwojowych mysle ze autorowi raczej o to chodzilo. Hr dba tylko o lekarzy reszte ma gdzies. Zreszta ciezko w tej firmie mowic o Hr bo jedyne co robi to konkursy o bilety na mecze.
Potwierdzam, żadnych szkolen poza wstepnym stanowiskowym... i tak najlepszy jest intranet co dzien czytam o sukcesach pochwalach troche tak jak wiadomosci tvp. Zero merytoryki i prawdy. czytajac te opinie mam 2 prosby do admina zamiast usowac opinie o pracy w firmie prosze usunac wszystkie niezwiazane z tematem. Czyli dotyczace opieki i pakietow w enel.
jestem pacjentem, jeśli chodzi o obsługę i moje wrażenia to jestem na tak, wszystko w normie. zapisali mnie tam gdzie mi pasowało, termin też ok, lekarz w porządku. mogę polecić to miejsce Lubię atmosferę w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. za: profesjonalizm lekarzy
Lubię atmosferę w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. za: Długość oczekiwania na wizytę u specjalistów w Trójmieście. Do neurologa np. ponad miesiąc, do kardiologa podobnie ,do internisty w Gdyni tydzień. A ja potrzebuję lekarza dzisiaj !!!! Za tydzień prawdopodobnie już będę zdrowa ( albo nie ) Na echo serca też długo się czeka .I tak można długo wymieniać. Tej firmie chodzi tylko o ilość płacących abonamenty A kolejki jak w państwowej służbie zdrowia .Skandal !!!
Cóż.... byłam 2 dni temu na wizycie u ginekologa-endokrynologa (mam niedoczynność tarczycy). Pani Doktor przepisał mi 2 badania TSH i FT4 (skierowanie elektroniczne). Bezpośrednio po wizycie zalogowałam się na konto, żeby przeczytać zalecenia po wizycie. Było widoczne skierowanie na 2 badania i przepisane leki. Dziś okazało się, że zlecenie na badnie FT4 zniknęło.... ktoś je usunął? Błąd systemu? To już 2 taka sytuacja w Enel-med.
wizyta do internisty najbliższy termin za 1,5 tygodnia !!!!! ŻENADA
wszystko w normie, czasem trzeba poczekać na wizytę jak wszędzie, ale ogólnie duży plus bo lekarze są profesjonalni a obsługa sympatyczna
beznadziejna, brak wizyt u lekarzy przy najwyższym pakiecie
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienic podejscie do klienta
ja korzystam juz kilka lat z pakietow enel medu i nie narzekam. chodze i do stomatologa i ginekologa, okulisty - zawsze mam wizyty jak potrzebuje. wszedzie czasem trzeba poczekac, ale tu specjalisci naprawde są dobrzy.
Dramat. Osoby bez abonamentu mogą przebierać w terminach wizyt. Natomiast posiadając najwyższy abonament termin wizyty dostępny dla mnie jest za 2,5 miesiąca i to na zadupiu Moje sugestie dla Centrum Medyczne Enel-Med S.A.: Bierzcie przyklad z centrum medyczne damiana. Oni jakos potrafia zapewnić usługi swoim klientom.czas oczekiwania na wizyte to gora tydzień
Niestety potwierdzam powyższe. Umówić specjalistę nawet w najdroższym pakiecie nie jest łatwo. Sprawdzam dostępność gastrologa czy reumatologa i do końca maja terminów brak. Na plus fakt, że wielu specjalistów w enelmed jest naprawdę dobrych. Drugi plus mobilna aplikacja, ciągły monitoring czy zwolniła się wizyta i dzięki temu, że dużo pacjentów rezygnuje w ostarniej chwili, to łapie wizyty z dnia na dzień. Ale w prywarnej opiece chyba nie o to chodzi. Co gorsze, sprawdzałem luxmed, medicover i lim- też czas oczekiwania na specjalistów długi ( w luxmed nawet bardzo długi )
Nie korzystania z usług tej firmy, personel jest niekompetentny i niemiły. Lekarz nie chce przyjąć pacjenta z gorączką.
Kiedyś było lepiej. Lepsi lekarze i więcej terminów wolnych. Moje sugestie dla Centrum Medyczne Enel-Med S.A.: Proszę otworzyć więcej placówek. W Wawrze w Warszawie nie ma żadnej... Lubię atmosferę w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. za: Obsługa kompetentna i miła
Usługi medyczne w Enelmed są na bardzo niskim poziomie. Gabiety nie są wyposażone w podstawowy sprzęt. Lekarze badają pacjenta jedynie dotykając (czyli jak to miało miejsce kilkanaście lat temu). Lekarka u której byłam nastraszyła mnie, że grożą mi straszne konsekwencje zdrowotne i przepisała leki, przy czym tego samego dnia udałam się prywatnie do lekarza, który posiadał niezbedny sprzęt i dokładnie mnie przebadał i stwierdził że wszystko jest w porządku, co w przeciągu kolejnych 2 dni potwierdził jeszcze inny lekarz do ktróego się udałam z uwagi na okoliczność, że miałam dwie skrajnie różne diagnozy. Tak więc nie polecam wydawać nawet 50 zł miesięcznie na tą opiekę w tej firmie.
Nie polecam. Najgorsza opieka w Warszawie.
Opieka medyczna fatalna. Obsługa przez lekarzy w pośpiechu w niemilej atmosferze, opóźnienia i wiecznie odległe terminy do specjalistow. Nie polecam.
"Opieka medyczna" w enel med to istny dramat, mając wykupiony pełny pakiet usług każa mi czakac 3 miesiące na wizytę u specjalisty, trzy miesiące!!!,
Posiadając pakiet Enel-med w Warszawie mogę stwierdzić, że to totalna porażka, od 2 miesięcy nie mogę zarejestrować dziecka do neurologa!!!! Za co płacimy tyle pieniędzy???? to jest po prostu zdzierstwo. (usunięte przez administratora) wam pęknie tyle brać pieniędzy od ludzi, którzy naprawdę potrzebują pomocy specjalistów. Wszędzie kłamstwo!!!! Szczerze, nie polecam nikomu pakietów w Enelmedzie.
Jeżeli chodzi o Wrocław to totalna porażka. Mam wykupiony abonament dla całej rodziny. W umowie jest napisane, że na internistę i pediatrę czekam do dwóch dni natomiast na pozostałych specjalistów do ośmiu. Dzisiaj chciałem zarejestrować córkę do gastrologa i alergologa to niestety w tym roku nie ma miejsca. Szok, jak w NFZ tyle, że płacę co miesiąc!!!!!!!!! Odmawiam.
Nie wiem, czy wiesz, ale temat, w którym odpowiedziałeś, dotyczy opinii o pracy placówki Centrum Medyczne Enel-Med w miejscowości Warszawa. Jeżeli chciałbym wypowiedzieć się na temat tej placówki w miejscowości Wrocław, to zachęcam, abyś utworzył taki temat i rozpoczął dyskusję. Czy ktoś korzystający z placówki w Warszawie może napisać, jak wyglądają terminy w przypadku tego miejsca? Również należy tak długo czekać?
W Warszawie jest dużo gorzej. Żona i syn mają abonament. Termin wizyty u okulisty dla 7 miesiecznego chłopca posiadającego abonament - kwiecień 2019. Jak zadzwonilem, żeby dowiedzieć się o najszybszy możliwy termin "z ulicy" - jutro 18.30. Kpiny z klientów wykupujących abonament. Dziś stracili dwóch, bo wolę raz na jakiś czas zapłacić za szybką wizytę niż opłacać co miesiąc a terminy jak z nfz.
Wiesz może, czym spowodowana jest taka sytuacja, że osoba nieposiadająca abonamentu w placówce Centrum Medyczne Enel-Med ma zaoferowany szybszy termin wizyty od osoby, która ten abonament posiada? Jest to trochę niezrozumiałe, więc może będziesz w stanie odpowiedzieć, dlaczego tak jest?
Dla mnie też jest to niezrozumiałe. Pani przez telefon dlugo nie była w stanie mi wytłumaczyć dlaczego tak jest ani wskazać osoby która by to wyjaśniła. Mogę się jedynie domyślać, że moja rodzina jest już stałymi klientami a o takich się nie dba jak o nowych. Ale jak widać na naszym przykładzie - w ten sposób traci się też klientów.
Na oficjalnej stronie internetowej firmy Centrum Medyczne Enel-Med została umieszczona informacja, że z okazji "black friday" firma zorganizowała wydarzenie pod nazwą "black frident". Czy zarówno Ty, jak i któryś z Twoich znajomych korzystaliście może z tej promocji? Rzeczywiście kwota podana na stronie była kwotą za całość zabiegów, które zostały w tej ofercie wymienione? Proszę o odpowiedź, jak to wygląda.
Osoby z ulicy to osoby komercyjne i będą musiały za tą wizytę zapłacić ok 130 zł, zarobek dla firmy... pakietowi pacjenci mniej się firmie oplacaja więc na wizytę swoją muszą poczekac... komercyjne wizyty likwidują się chyba 24 godz przed terminem wizyty i wtedy może wskoczyć pacjent pakietowy w to miejsce
Ilu konsultantów, tyle sprzecznych informacji. Na infolinii 90% konowałów, którzy nie słuchają co do nich mówi się. Moje sugestie dla Centrum Medyczne Enel-Med S.A.: Szkolenia pracowników infolinii
To nic nie da. Oni mają archaiczny system a operacyjny i marketing wrzucają im bzdury do mówienia. A oni przestają w ciągu tych 2 minut myśleć.
Strata czasu, w centrali trzebaby wg mnie wymienic wiekszosc kadry zarzadzajacej aby cokolwiek sie zmienilo. Rok spedzony w biurze uwazam za stracony. Zmiana goni zmiane brak jak dla mnie strategii, brak mozliwosci rozwoju, brak szkolen, ewentualnie praca dla studentow zeby miec cos w cv. Wszystko ponizej prawda.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 77.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 2 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.