Chciałabym przestrzec przed nowa pracownica (usunięte przez administratora), która ciagle rozpowiada informacje jakoby firma enel med nie stosowała sie do zasad bezpieczeństwa, straszy ze będzie to zgłaszać. Bardzo nieprzychylnie wypowiada sie na temat koordynatorów i innych pracowników. Przychodziła do pracy wiedząc ze mąż ma mieć robiony test na koronawirusa, zarażając inne osoby, które przez jej nieodpowiedzialne zachowanie przebywają teraz na zwolnieniu. Pisze anonimowo ponieważ ta osoba jest dość arogancka.
Dziękujemy za Twoją opinię. Pragniemy poinformować, że od początku trwania pandemii Centrum Medyczne Enel-Med S.A. dokłada wszelkich starań, by zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Wszystkie oddziały medyczne w całej Polsce przestrzegają bardzo restrykcyjnych zasad, do których został dostosowany harmonogram pracy kadry medycznej oraz administracyjnej. Pracownicy wykonujący na co dzień swoją pracę w naszych biurach, również przeorganizowali swoje miejsce pracy i zwiększyli dbałość o bezpieczeństwo swoje oraz kolegów i koleżanek, z którymi współpracują. Na co dzień utrzymujemy najwyższy standard bezpieczeństwa, by każdy z pracowników enel-med czuł się komfortowo i bezpiecznie wykonując pracę w czasie trwającej pandemii. Jeśli jednak jesteś świadkiem niepokojącej sytuacji bardzo prosimy o kontakt na opinie@enel.pl. Pozdrawiamy Zespół HR
Czy można liczyć w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. na prywatną opiekę medyczną?
Dziękujemy za Twoje pytanie. Pragniemy poinformować, że każdemu pracownikowi enel-med umożliwiamy skorzystanie z opieki medycznej. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej zakładki kariera, gdzie dostępne są szczegóły zatrudniania w enel-med, włącznie z opisem benefitów dla każdej z grup zawodowych.
Praca stresująca, ciekawa, słabo płatna. Elastyczny grafik to fikcja. Przepracowane z Mojej strony kilka miesięcy w CC Białystok. Duży zakres wiedzy medycznej do przyswojenia, wewnętrznych reguł multum. Ludzie różni jak wszędzie. Jedna koordynatorka ma zapędy mobbingowe(wybrała Mnie:)), reszta jest w porządku. Umowa rozwiązana po awansie z Mojej strony.
Dziękujemy za Twoją opinię. W codziennej pracy kierujemy się wartościami enel-med. Dlatego zależy nam na informacji zwrotnej dotyczącej enel-med jako pracodawcy. Jednak Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, na których nam zależy, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl. Dzięki takiej wiadomości będziemy mogli zadbać o wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiamy Zespół HR
Witam. Chciał bym zmienić ocenę dzisiejszej wizyty u Pani dr n. med. Sylwia Kieszek-Achimowicz. Niechcący moja wnuczka nacisnela na 1 a chciałem wystawić najwyższą ocenę 6.Jak byśmy mieli tylko takich Lekarzy to służba zdrowia była by najlepsza na Świecie. Serdeczne dzięki i pozdrawiam.
Jestem od tygodnia chora , umówiłam się na teleporadę dopiero na dzisiaj ( czyli tydzień czekania) . Teleporada miała odbyć się o godzinie 11:45 u Pani doktor (usunięte przez administratora) - internista. Od godziny 11: 30 czekam z telefonem aby odebrać i w końcu dostać jakieś informacje jak mam się leczyć, i nic czekam ... o godzinie 12:21 otrzymałam SMS , że nadawca próbował się do mnie 3 krotnie dodzwonić. ??????????? Sprawdzam czy telefon uszkodzony, ale działa połączyło mnie z infolinią - zgłosiłam miłej Pani, że dostałam takiego SMS i podałam na wszelki wypadek drugi numer telefonu, miła pani wpisała do systemu i czekam. Kolejna godzina i nic , dzwonie jeszcze raz - kolejna miła Pani wysłuchała mojego problemu i poprosiła aby poczekać...., no i dowiedziałam się że Pani doktor (usunięte przez administratora) - internista - powiedziała, że ma innych pacjentów i do mnie już nie zadzwoni. Pani doktor, to aż tak dużo wysiłku trzeba żeby zadzwonić jeszcze raz do pacjenta??? Chyba, że ma Pani problem z obsługą telefonu i dlatego on do mnie ani razu nie zadzwonił.
Skierowanie na CITO tomografia klatki piersiowej z kontrastem. Umówiony termin za dwa tygodnie!!! Na CITO. W pierwszej rozmowie pani przez tel powiedziała, że skierowanie na cito jest ważne 7dni od wystawienia, następna pani po ustaleniu badania za dwa tygodnie, twierdzi, że skierowanie będzie ważne. To w końcu jak???? Z innej beczki, badanie krwi, na skierowaniu 7 badań. Zrealizowanych 6. Dzwonię, koleżanka źle spisała proszę przyjść jeszcze raz. Ani przepraszam, ani nic.
Witam Jestem Waszym klientem mam 69 lat posiadam pakiet w którym jest wykupione szczepienie na grypę . Od roku 2005 już przez 15 lat ,co roku szczepiłam się na grypę jest historia w mojej dokumentacji. Jestem bardzo nie zadowolona , że nie mogłam się zapisać na szczepienie w dniu 21 września 2020 pomimo wykonanych15 telefonów od godziny 9 do 13. Codziennie dzwonię kiedy będą nowe zapisy natomiast Infolinia informuje ,że już do 30 października 2020 nie na zapisów Myślę ,że Wasz system jest w stanie wychwycić kto przez piętnaście lat był szczepiony i powinniście szczepionki nie rozprowadzać losowo kto się dodzwoni tyko zacząć od tych którzy szczepili się u Was i zaszczepić tych a dopiero potem nowicjuszy którzy są od roku. Otrzymałam propozycję na infolinii ,żebym sobie sama kupiła to będę zaszczepiona . Natomiast to rozwiązanie mnie nie interesuje ponieważ w w tym wieku i przy wielu chorobach które posiadam nie jestem w stanie ganiać po aptekach i szukać szczepionki a zarazem mogę zarazić się wirusem . Bardzo proszę o poinformowanie mnie kiedy mogę przyjść na szczepienie nr telefonu (usunięte przez administratora) Jeżeli jest coś niejasno napisane proszę o kontakt na wymieniony telefon w zażaleniu który wnoszę.
Zapomnij o premii czy bonusie za polecenie pracownika, jak pracujesz na zlecenie nie licz na urlop chorobowy czy na żądanie, praca to ciągły stres i non stop odbieranie telefonów z pretensjami od pacjentów ktorym nie podoba sie termin za kilka msc a to tylko jeden z najbardziej blachych powodów ich kontaktu, za takie beznadziejne zarobki lepiej robić cokolwiek innego, na plus tylko niektórzy współpracownicy i okej podejście koordynatorów.
(usunięte przez administratora) kompletne, naciągają na pakiety, a żeby skorzystać to okazuje się że nie ma miejsc...nie polecam, cały ten system jest niedopracowany przez niekompetentne osoby (usunięte przez administratora)
Jak oceniacie pracę jako młodszy konsultant ds. obsługi klienta w Manufakturze, w Łodzi?
Czy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. panuje luźna atmosfera?
Dziękujemy za zainteresowanie Centrum Medycznym Enel-Med S.A. Jesteśmy firmą z polskimi korzeniami, która zaczynała swój rozwój od jednej przychodni na warszawskim Zaciszu. Wielu z nas pracuje od lat w firmie, darzymy się dużym szacunkiem i zaufaniem. Na co dzień doceniamy bliską współpracę, więc dbamy o nasze wzajemne relacje i środowisko pracy. Zapraszamy do śledzenia zakładki kariera www.enel.pl/kariera, gdzie można nas zdecydowanie lepiej poznać. Pozdrawiamy Zespół HR
Żeby sie tam dodzwonić i zarejestrować do medycyny pracy graniczy się z cudem . Od tyg dzwonię i się dodzwonić nie można . Ciągle linia zajęta . Przedłużany czas ponad 10 min jestem na linii automatycznie odłącza dzwonię jeszcze raz i znowu to samo ????????????
Z chęcią opiszę wszystko w e-mailu, ale do prezesa. Szkoda czasu na HR. Właściciel powinien wiedzieć co się dzieje w jego firmie. Jak ręka rękę myje.. (usunięte przez administratora) w końcu wypłynie
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kierownictwa? Że kierownika oddziału? Fatalne. Ja pracowałam w (usunięte przez administratora)i zostałam zwolniona podczas epidemii z powodu słabej kondycji finansowej firmy i powiedziano mi że to kierownik oddziału wytypowala osoby do zwolnienia. Na jakiej podstawie? Skoro ta pani nawet nie zna naszych imion. Chodzi wiecznie niezadowolona i jest arogancka i wulgarna. Nie raz byłam świadkiem jak klnie jsk szewsc i traktuje ludzi z pogardą. Przykre jest to że tak traktują tam ludzi, że osoba która nic o tobie nie wie nagle mówi dowidzenia. Pracownicy recepcji są tam źle traktowani a kierownictwo daje to odczuć. Najniższa krajowa a najgorsza praca i zero wdzięczności i szacunku
Dziękujemy za Twoją opinię. W codziennej pracy kierujemy się wartościami enel-med, a jedną z nich jest szacunek. Dlatego zależy nam na informacji zwrotnej dotyczącej enel-med jako pracodawcy. Jednak Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, na których nam zależy, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl. Dzięki takiej wiadomości będziemy mogli zadbać o wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiamy Zespół HR
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Informacja zwrotna dotycząca enel-med jako pracodawcy jest dla nas bardzo cenna. Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, które pozwolą nam wyjaśnić opisaną sytuację, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl Pozdrawiamy Zespół HR
Wreszcie nadszedł ten dzień! Dziękujemy za nowego koordynatora w(usunięte przez administratora). Poprzedniej (usunięte przez administratora) nie można było znieść.
Chciałabym złożyć skargę na brak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy Enel-med a lekarzem, który zleca dane badania oraz brak podstawowej wiedzy konsultantów telefonicznych. Lekarz prowadzący ciążę zlecił mi badania prenatalne, USG oraz test PAPPA. W trakcie konsultacji telefonicznej poinformował mnie, że test PAPPA jest poza moim pakietem, ale mogę dostać na niego zniżkę. Nie wiedziałam, że test krwi należy wykonać w krótkim odstępie czasu od USG, w związku z tym chciałam wykonać go przy najbliższej wizycie w laboratorium przy okazji innych badań, ale zostałam poinformowana w recepcji gdy chciałam opłacić badanie, że PAPPA wykonywany jest mniej więcej w tym samym czasie co USG (które miałam umówione na kolejne kilka tygodni w przód), więc mam stawić się później. DO TEJ PORY ANI RAZU ŻADEN Z PRACOWNIKÓW NIE POINFORMOWAŁ MNIE, ŻE TEGO BADANIA NIE WYKONAM W POZNANIU. Dzień przed umówionym USG zorientowałam się, że nie mam umowionej wizyty w laboratorium i dopiero wtedy konsultant telefoniczny poinformował mnie, że tego badania nie wykonam w Poznaniu. Na moje pytanie po co w takim razie informowano mnie o zniżce odpowiedziano mi, że faktycznie ją mam i mogę wykorzystać ją w Warszawie czy w Krakowie. ABSURD. Zgodnie z poradą konsultanta wykonałam badanie w laboratorium zewnętrznym w Poznaniu. Przy kolejnej wizycie w laboratorium poprosiłam o dołączenie skanu wyniku badania PAPPA do systemu, żeby był dostępny dla lekarza w trybie teleporady. Podczas następnej teleporady z lekarzem prowadzącym zostałam poinformowana, że oba te wyniki bez przeliczenia w specjalnym systemie nic nie znaczą i mam jak najszybciej skontaktować się z lekarzem, który wykonywał mi USG aby przeliczyć ryzyko poprzez zastosowanie stosownego algorytmu. Kiedy już umówiłam tę wizytę lekarz zadzwonił do mnie ponownie, że jednak zasięgnął języka i nie wykonam tej usługi u wskazanego lekarza na Enel-med i ją też mam zrobić zewnętrznie, zalecając pośpiech, żeby w razie nieprawidłowości można było zacząć działać. Zadzwoniłam do każdej możliwej placówki wykonującej badania prenatalne w Poznaniu. Nikt nie przeprowadzi takiej analizy na podstawie badań zrealizowanych w innej placówce. Musiałabym ponownie wykonać całe badanie prenatalne, USG i test PAPPA prywatnie, tylko że dla mnie jest już za późno (17tc). Zadzwoniłam dziś ponownie do konsultanta, z żądaniem naprawienia Państwa błędu i przekazania dostępnych w systemie wyników do lekarza w Warszawie czy Krakowie, który dokona stosownych przeliczeń. Otrzymałam informację, że taka analiza nie może zostać przeprowadzona, ponieważ BADANIE PAPPA WYKONAŁAM ZEWNĘTRZNIE. Naraziliście mnie Państwo ze względu na niekompetencję zatrudnianych przez Was osób na ogromny stres, który nie jest mi w tej chwili wskazany oraz poniesienie kosztów. Mój przypadek pokazuje, że lekarze nie mają pojęcia czy zlecone przez nich badanie będzie można wykonać w miejscowej placówce, a konsultanci doradzają na szkodę klienta, np. poprzez zalecenie zrealizowania badania zewnętrznie, co skutkuje niemożliwością przeprowadzenia następnie weryfikacji poprawności wyniku. Liczę na podjęcie stosownych i niezwłocznych działań, żeby naprawić błąd wynikający z niekompetencji Państwa pracowników i naprawienia sytuacji tak, by żadna pacjentka więcej nie została potraktowana na tak żenująco niskim poziomie jak ja.
zwykłe, proste badania (PODSTAWOWE) i wielki problem, problemy, problemy, sprzeczne informacje.... jedna wielka MASAKRA! ZA CO PŁACĄ ludzie ciężkie pieniądze prywatnej firmie??? Za ułatwianie życia czy utrudnianie życia? Hm....??? Moim zdaniem UOKiK powinien się dawno wziąć za tą firmę.
Poza systemem czasowym który daje wiele korzyści firma nie ma nic więcej do zaoferowania wiele kierowników jest na stanowiskach po znajomości i robią co chcą personel medyczny niższy jest traktowany jak (usunięte przez administratora)o podwyżkę musisz się prosic ale i tak znajdą kogoś tańszego systemy ocen i gratyfikacji to działa tylko w stronę lekarzy cała reszta jak już pisałem to (usunięte przez administratora) Kierownik?(usunięte przez administratora) i jak zakupili ekspres do kawy to stał u kierowniczki i nie było dostepu. Wiecznie na urlopie za nagrody w oszczędności a my pracowaliśmy na starym sprzęcie z niedoborem środków kiedy niezadowolenie sięgnęła zenitu panią przeniesiona jako kierownika nowo powstałego centrum handlowego w którym jest placówka enelu. Co chwila się ktoś za jej kadencji zwalnial bo obiecywana była podwyżka kierowniczka odrazu szła na urlop. Więc ludzie nie dziwicie się poziomem obsługi bo ludzia za takie pieniądze nawet z łaski nie chce się pracować. Tam kasę mają tylko HR. To nie ta firma kiedy Pan Rozwadowski chodził i pytał czy się podoba w firmie, juz nie. A dlatego moim snem było pracować z kimś takim niestety prysłó jak bańka mydlana.
Dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Informacja zwrotna dotycząca enel-med jako pracodawcy jest dla nas bardzo cenna. Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, na których nam zależy, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl. Dzięki takiej wiadomości będziemy mogli zadbać o wyjaśnienie sprawy. A chcemy podkreślić, ze bardzo ważna jest dla nas transparentność działań wewnątrz firmowych. Z góry dziękujemy, Zespół HR
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 77.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 2 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.