Nosiłem się z zamiarem zatrudnienia w tej firmie sle stwierdziłem, że wolontariat mnie nie kręci.
(usunięte przez administratora) Niżej już tylko muł.
Co było napisane na początku? I o co biega z tym mułem? Chodzi o te komentarze o "najwyższej jakości" i "odpowiedzialnej pracy", z której ludzie się tu na forum naśmiewają? Czy podciągasz pod to ten cały brak kasy, o którym mówili?
Jak widać poziom komentarza niezbyt lotny. W miejscu oceniającym pracodawcę dobrze by było móc zapoznawać się z merytorycznymi informacjami. W tym wypadku komentarz nie przynosi potencjalnym pracownikom żadnej korzyści.
Ta firma oszczędza na wszystkim. Zwalnia ludzi a ich obowiązkami obarcza innych nie podnosząc im wynagrodzenia. A Pati jest pewnie pracowniczką HR której kazali udzielać się na tym forum.
Czyli nie zapowiadają się żadne, nowe przyjęcia do firmy? Czy te zwolnienia tylko chwilowe? Dasz znać, co ty sądzisz o firmie w takim razie? Przed tymi zwolnieniami i dodatkowymi obowiązkami było lepiej?
Czy żeby zostać kierownikiem w tej firmie trzeba skończyć jakieś studia (zarządzanie itp) czy wystarczy zawodówka?
Czy firma rekompensuje pracownikom skutki inflacji podnosząc ich wynagrodzenia?
To nie jest odpowiedź na moje pytanie ale takie teksty świadczą o tym, że nie ma w tej firmie podwyżek łagodzących skutki inflacji.
Czy nowo zatrudnione osoby w Vector Software Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Firma vectorsoftware (jakims cudem) w 2019 roku wygrala przetarg ogloszony przez Koleje Mazowieckie na obsluge ponad 100 automatow biletowych zlokalizowanych na terenie Warszawy. Firma vectorsoftware zamiast zajac sie tym do czego sie zobowiazala zajmuje sie obecnie niestety okradaniem z pieniedzy (licznej grupy) klientow chcacych kupic bilet kolejowy na pociag obslugiway przez Koleje Mazowieckie. Automaty obslugiwane przez firme vectorsofware nie wydaja po prostu klientom reszty, a zamiast tego wydaja ...."potwierdzenie zatrzymania reszty" (zdjecie w zalaczniku) z dodatkowa "informacja" w jaki sposob mozna odzyskac reszte. Na pokwitowaniu firma vectorsoftware podaje informacje, ze w celu odzyskania reszty prosze kontaktowac snumerem: 601... ktory to numer (dalej juz tego firma vectorsoftware niestety nie podaje) ...jest dodatkowo platnym numerem telefonu i obslugiwanym przez... automatyczna sekretarka (w nieskonczonosc) naciagajac co jest oczywiste w ten sposob klientow (chcacych odzyskac zatrzymane pieniadze) na dodatkowa kase zasilajac w ten sposob zapewne dodatkowo budzet tej psedo firmy ktora wpadla na pomysl (watpliwie etycznego) dodatkowego biznesiku. Porazka! Porazka! nie tylko dlatego, ze jakas prywatna firma lasi sie na dadatkowe pieniadze (poprzez okradanie liczych ludzi na male kwoty pieniedzy), ale przede wszystkim porazka!, bo dzieje sie to wszystko za wiedza, zgoda i pelna akceptacja zarzadu Kolei Mazowieckich (pracownikow: Ewa C., Sylwester O.) nadzorowanych (a byc moze niestety nie nalezycie nadzorowanych?) przez Urzad Marszalkowski. WSTYD!!! Kierownictwo firmy vectorsoftware (Tomasz Bobik) oraz pracownicy firmy (Grazyna Chebda) pomimo telefoniczego zapwnienia, ze udziela mi pisemnej odpowiedzi na zadane pytania w mail-u wyslanym 30go Wrzesnia na adres: bok@vectorsoftware.pl niestety tego nie uczynili i moj do tej pory pozostal bez odpowiedzi: Ponizej kopia maila (ktora tym razem podaje do wiadomosci publicznej) a ktory w dalszym ciagu oczekuje na odpowiedz (bardzo prosze firme vectorsoftware juz tutaj (do wiadomosci publicznej) zamiescic swoja odpowiedz) Dzien dobry, W nawiazaniu do wczoraj rozmowy telefonicznej z Pania Grazyna Chebda, prosze o informacje: 1. Kto z Panstwa firmy podjal decyzje ze procedura zatrzymania reszty bedzie sie odbywac (miedzy innymi) poprzez kontakt klienta na nr telefonu 801 789 405 podany w pokwitowaniu zatrzymania reszty. Podany telefon (jak zapewne dobrze zdajecie sobie z tego sprawe) obslugiwany jest w nieskonczonosc przez automatyczna sekretarke (w zrozumialym. dla mnie i dla wielu innych celu) ? 2. Podanie imienia i nazwiska oraz stanowiska odpowiedzilanej za to osoby w Panstwa firmie ? 3, Czym uwarankowana byla decyzja Panstwa firmy, zeby przy zatrzymaniu reszty od klientow (z licznych automatow gotowkowych kas biletowych zlokalizowanych na terenie Warszawy obbsugiwanych przez Panswa firme) klient byl dodatkowo obciazany za polaczenie telefoniczne z Panstwa firma na nr 801... ? 4. Jaki dodatkwy przychod Panstwa firma wygenerowala (tylko w tym roku podatkowym): a) z tytulu nie przekazania klientem zatrzymania reszty ? b) z tytulu dodatakowego dochodu (z bardzo nieetycznego) biznesu zorganizowanym na tel 801, na ktory probowali dodzwonic sie liczni klienci w celu odzyskania zatrzymanej reszty ?
Może jednak warto kontaktować się z koleją i z urzędem, a dodatkowo z policją, czy to naprawdę w każdym automacie coś takiego się dzieje za każdym razem? Bo może to była jednorazowa sytuacja.
Firma wygrała przetarg startując w przetargu i wywiązuje się ze swoich zobowiązań. Naszym obowiązkiem jest poinformowanie klientów, w jaki sposób można się skontaktować z BOK w celu zwrotu środków. Automaty są maszynami i niekiedy sytuacje braku wydania środków się zdarzają. Koszt połączenia na nasz numer jest zgodny z taryfą osoby kontaktującej się z infolinią, nie pobieramy dodatkowych opłat za połączenia. W momencie kontaktu włącza się możliwość tonowego wyboru tematu rozmowy w menu. Czas oczekiwania na połączenie podyktowany jest ilością połączeń na naszą infolinię. Odnosząc się kolejno do zadanych przez Pana pytań: 1. Szanowny Panie koszt połączenia na nasz numer jest zgodny z taryfą osoby kontaktującej się z infolinią, nie pobieramy dodatkowych opłat za połączenia. W momencie kontaktu włącza się możliwość tonowego wyboru tematu rozmowy w menu. Czas oczekiwania na połączenie podyktowany jest ilością połączeń na naszą infolinię. 2. Prosimy o kontakt pod adresem wsparcie.prio@vectorsoftware.pl 3. Szanowny Panie uprzejmie proszę o zaprzestanie pisania fałszywych opinii na temat naszej firmy. Przyznajemy zadrzają się sytuacje, podczas których biletomaty nie posiadają wystarczającej ilości bilonu jednak to nie są sytuacje częste. Przykro nam, że taka sytuacja przytrafiła się właśnie Panu. Tak jak wcześniej już zostało wspomniane połączenia z naszą infolinią są zgodne z taryfą operatora osoby dzwoniącej. Z wyrazami szacunku.
Gratuluję Pani łgarstwa! Koszt połączenia z podanym przez Was nr tel jest znacznie wyzszy niż ze standardowym nr abonenckim o czym Pani doskonale wie,bo nie przypuszczam żeby łgala Pani nieświadomie. Pobieranie oplat za reklamację jest niezgodne z polskim prawem. Zamiast przeprosić poszkodowanych klientów i im zadośćuczynić mataczycie i łgacie aż zęby bolą. Z racji niewielkich sumktore tracą wasi klienci,w ujęciu jednostkowym oczywiscie,nikt do tej pory nie wziął się za ten cwaniacki precedens. Z bardzo umiarkowanym powazaniem
Z tego co mówią byli pracownicy ta firma to bankrut.
@AG od kilku lat dość aktywnie komentujesz. Z powyższego wynika, że nie jesteś / byłeś / byłaś pracownikiem. Czyżby (usunięte przez administratora) na usługach konkurencji?
A ty jesteś pracownikiem? Możesz dać znać jak w firmie jest na ten moment? Na jakie zarobki można liczyć i jak wygląda atmosfera?
Tak jestem pracownikiem - atmosfera jest dobra, firma się rozwija, otwierają się nowe projekty. Jeśli chodzi o zarobki ciężko mi się wypowiadać jak wyglądają w poszczególnych działach. Ja ze swoich jestem zadowolona.
A w Twoim dziale jak wyglądają te zarobki w takim razie, możesz coś powiedzieć na ten temat? Może myślimy o tym samym stanowisku nawet, daj znać, jako kto tam pracujesz, to się przekonamy.
Szkoda gadać, permanentny stan agonii, permanentny brak kasy, permanentny brak rozwoju i wizji dokąd płyniemy. Co mamy w zamian: permanentny stan zawieszenia, zwolnią - nie zwolnią, wypłata będzie - czy nie będzie ... Dla tych co lubią tkwić na mieliźnie!
To dość ciekawe co piszesz. Z tego co wiem firma działa i ma się dobrze. Przetrwała czas pandemii, w międzyczasie stała się właścicielem innej spółki. Gdzie tu jest agonia?
jak wygląda praca w Warszawie na stanowisku handlowym???
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Vector Software Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Vector Software chętnie zatrudnia studentów i absolwentów. Ponieważ mamy oddziały w różnych miastach chętnie nawiązujemy współpracę z uczelniami wyższymi, a nasze oferty przedstawiamy w wewnętrznych intranetach.
Jak wygląda ścieżka kariery w Vector Software Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?
W momencie tworzenia nowego stanowiska lub wolnego wakatu pracownicy mogą wziąć udział w wewnętrznej rekrutacji.
Widzę, że tuta są różne wersje, co do formy zatrudnienia. Może to kwestia indywidualnych wyborów? Obecnie szukają Specjalisty ds. sprzedaży oprogramowania i tam jest napisane o UoP. Wspominają tez o szkoleniach podnoszących kwalifikacje. Wie ktoś o jakie konkretnie kursy chodzi? O podnoszenie jakich kompetencji chodzi?
Zatrudnienie jest na podstawie UoP. Na stanowisku, o którym Pani wspomina konieczny jest kurs znajomości oprogramowania BricsCAD oraz wszelkie szkolenia sprzedażowe, wspomagające codzienną pracę.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Vector Software Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Firma zapewnia pracownikom narzędzia pracy, które są niezbędne do wykonywania obowiązków. Jeśli na stanowisku, na które aplikujesz niezbędny jest telefon, jako pracownik zostaniesz w niego wyposażony.
Jaka umowa obowiązuje w Vector Software Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Wszyscy pracownicy Vector Software zatrudnieni są na podstawie umów o pracę zgodnych z Kodeksem Pracy. Odpowiadając na pytanie obowiązuje umowa o pracę na okres próbny.
To szkoda, że ktoś tutaj w błąd chyba chciał wprowadzić... Ciekawa jestem czy kobiety tutaj są zatrudniane jeśli chodzi o pracę jako magazynier? Jakie warunki?
Aleksandra nie posiadamy magazynu. Natomiast funkcjonuje u nas dział serwisu terenowego, który zajmuje się biletomatami w przestrzeni miejskiej - Panie mile widziane.
Bardzo nieuczciwa firma. Zdecydowanie odradzam.
Ale dlaczego? Piszesz o braku uczciwości, ale nie podajesz żadnego przykładu ani argumentu, taki komentarz nie wydaje się szczególnie wiarygodny. Jak ktoś tam aplikuje, to raczej by chciał wiedzieć, co się dzieje.
Nie polecam, a nawet stanowczo odradzam. "Ryba psuje się od głowy". Umowy dzielone, zlecenia, dzieła, totalny wyzysk... Sami dyrektorzy a reszta pospólstwa ma nie pytać, tylko jak niewolnik tyrać za miskę ryżu. Lepiej omijać z daleka, chyba że jest się desperatem
No cóż jeśli ktoś ma pracę odpowiedzialną to musi liczyć się z kontrolą i tym, że firma oczekuje najwyższej jakości.
"praca odpowiedzialna" i "najwyższa jakość", to nie są przymioty charakteryzujące oddział we Wrocławiu. Proponuję żeby szeroko pojęte kierownictwo przestało szybować w obłokach odmętu i samouwielbienia. Czas obniżyć pułap i uderzyć się w pierś — Mea Culpa.
Najwyższa jakość i Vector software nie idą w parze. Najwyższa jakość zarządzania uhhhhhaaaaahhha, najwyzsza jakość usług uhhhhhaaaaahhha uhhhhhaaaaahhha ....
Byle jak ale jak kierownicy kitasy
Nie polecam, bardzo nieuczciwa firma. Pod koniec trwania umowy na czas określony przełożony zaczął "czepiać się" wszystkiego bez powodu, żeby tylko obniżyć oczekiwania, przede wszystkim finansowe, pracownika.
"ryba psuje się od głowy" czyli kierownik, zastępca kierownika, zastępca zastępcy kierownika , koordynator i zastępca koordynatora. Nie doceniają starych pracowników.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vector Software Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Vector Software Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.